Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

28 okt 2019 07:59
MVV_Mestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 98
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7306
Ik lees overal dat Roda al 3 punten aftrek heeft gehad en dit nogmaals gaat gebeuren. Maar die eerste 3 punten aftrek heeft toch nooit plaatsgevonden???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2019 08:07
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7307

MVV_Mestreech schreef : Ik lees overal dat Roda al 3 punten aftrek heeft gehad en dit nogmaals gaat gebeuren. Maar die eerste 3 punten aftrek heeft toch nooit plaatsgevonden???


Roda is daartegen in beroep gegaan, vandaar. Komt dus (waarschijnlijk) nog.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2019 08:15 28 okt 2019 08:16 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7308
Zoals ik het begrijp - maar ik zit er vast weer eens naast - worden die pas definitief als er een definitief oordeel over de begroting van Roda JC is, inlcusief beroep et cetera. Aangezien die begroting rust op een bankgarantie die er nog niet ligt, en aangezien Roda als ik het me goed herinner beroep had aangetekend tegen de eerste puntenaftrek, is dat allemaal nog niet officieel verwerkt. Zoals Komopdieroeie ook al zegt.


Kan ook best dat zowel KNVB als Roda qua beroepszaak eerst eens de hele situatie afwachten, kijken wat de definitieve uitkomst voor dit seizoen wordt en dan alles in één keer behandelen. Kan in dat geval nog wel even duren. Als ik het goed begreep (van onder andere Kerkradenaar hieronder) is vandaag niet het definitieve punt qua tijd, kan enkel drie extra strafpunten opleveren. Dikke kans dat deze soap dus nog minimaal een paar weken langer duurt.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2019 08:38
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7309
Ik kan het niet laten nog te reageren op deze nogal naïeve reactie. Ik weet dat we hier niet uit gaan komen, hoeft ook niet natuurlijk. Maar ik schrijf het nog één keer uit.

Kerkradenaar schreef : Wat betreft Korotaev, heb een hele tijd geleden (zullen nu inmiddels wel jaren zijn) inderdaad gelezen over de Dubai Papers. Meen mij te herinneren dat dat vooral gespitst was op Helin, de organisatie welke Korotaev erin heeft geluisd.


Die arme Korotaev, miljonair (?) in Dubai, die er in geluisd wordt door de boze buitenwereld! Zo'n ervaren bankenman die op eigen kracht fortuin gemaakt heeft, die compleet buiten zijn schuld in zee gaat met een oplichter!

Beste Kerkradenaar, de zwarte prins was al ver voor de Dubai Papers internationaal bekend als witwasser en belastingfraudeur - voor een lange tijd vanuit Zwitserland overigens. Het land waar onze Russische Dubaiman met Djiboutische banklicentie vandaan komt. Je daar mee inlaten als vermogensbeheerder/bankier is vragen om problemen. En die heeft hij ook gekregen. Als Korotaev er oprecht ingeluisd is, niet wist met wie hij zaken deed, dan is Korotaev een amateur eerste klas. Veel waarschijnlijker is natuurlijk dat Korotaev er helemaal niet ingeluisd is maar dat beide partijen van elkaar gebruik hebben geprobeerd te maken. Met voor beiden een onwenselijke uitkomst, want de zwarte prins zit weer eens in zwaar weer wegens geld witwassen.

Kerkradenaar schreef : Je kunt je terecht afvragen of Korotaev iets wist van de dubieuze praktijken en of hij er iets mee te maken heeft.



Dat kun je je inderdaad afvragen, teschnisch gezien juist. Ik vind dat extreem naïef. Ook bestaat er binnen de financiële wereld de afkorting KYC. Know your customer. Google er maar eens op. Dat KYC is precies waarom de Rabobank dreigde met blokkeren tegoeden Roda als de Mexicaan geld zou overmaken. Dus zelfs als Korotaev er niets vanaf wist, dan vinden we in de westerse wereld, in de EU, en dat is vervat in regelgeving, dat hij het had moeten weten. Het is niet alsof de zwarte prins een totaal onbekende was met schone lei. Één keer googlen op zijn naam en Korotaev had genoeg geweten. Ik weet het, Korotaev woont en werkt in Dubai. Ik heb geen verstand van de wetgeving in Dubai. Maar ik weet wel dat in Nederland de verdediging "ik wist het niet" in een zaak als deze door de rechter gewoon genegeerd wordt. En terecht.

Naast de hele Helin-zaak, is het natuurlijk gewoon zo dat hij in Zwitserland heeft gewerkt met rijke Russen bij banken die nu in een groot witwasschandaal zijn verwikkeld wegens het witwassen van geld van rijke Russen. Je kunt dat steeds wel negeren, ik snap dat je er niets mee kan, ik kan het niet keihard maken, jij kan het niet ontkrachten. Maar er hangt een wel heel sterke geur omheen. Hij heeft letterlijk met Russische miljardairs gewerkt bij de banken die in het schandaal genoemd worden... Zeker net met die miljardairs, die wel alles keurig gedaan hebben?

Kerkradenaar schreef : Ik denk dat hijzelf ook wel weet dat hij nooit door een keuring van de KNVB zal komen, dat weten ze bij Roda ook.



Deze kronkel snap ik niet. Hij is onschuldig, er in geluisd, maar toch komt hij nooit door een keuring van de KNVB?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2019 09:26
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7310
Wat ik niet begrijp dat er zo veel interesse is in die club! De ene investeerder (charlatan) is nog niet weg of de andere staat al weer voor de deur.
Gaat het nou om die (kut club) of gaat het om het stadion?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2019 09:36 28 okt 2019 09:39 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 423
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7311
Het gaat erom de voetbalwereld binnen te komen zodat eigenaren een club kunnen gebruiken voor hun eigen belangen. Zoals die Georgiër die via Den Bosch geld wilde witwassen. Of Gün die Fortuna inzet in een omvangrijk transfernetwerk. Of zoals Man City, waar de eigenaren een club gebruiken om het imago van hun land te verbeteren. Of zoals Wolves, een etalageclub voor een zaakwaarnemer. Het soort stadion, de club, het maakt een potentiële eigenaar echt geen zak uit, al geloof ik best dat die circustent aantrekkelijker is dan bijvoorbeeld de Vliert. Maar bij ons zouden ze ook in de rij staan, de potentiële investeerders. De nu genoemde Belg is zaakwaarnemer van Tielemans las ik. Vermoed dus dat de opzet gaat worden om van Roda onderdeel te worden van een transfernetwerk. Geen idee of dat klopt hoor, maar deze man doet dit echt niet uit liefdadigheid of omdat hij het zo warm krijgt van de klanken van 't sjunste op dr welt. Die wil iets voor zichzelf hieruit halen. Al geloven ze in Kerkrade ongetwijfeld dat eerste, die vinden het immers ook logisch dat een Russische Zwitser zijn hart verpand heeft aan Roda.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2019 09:39
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7312
Dit is niet mijn persoonlijke mening maar hoe ik denk dat er over de verschillende clubs in Limburg gedacht wordt.
En daar zit meteen ook ons probleem.
Roda wordt gezien door veel (niet iedereen) limburgers als Limburgse club en heeft mede daardoor meer support uit een groot deel van zuid Limburg.
MVV wordt alleen met Maastricht geassocieerd en sjengen en daar heeft een heel groot deel van zuid Limburg iets tegen. Daardoor is roda interessanter voor een investeerder dan MVV. En het feit dat ze een groot modern stadion hebben telt daar ook in mee.
Ik woon het grootste deel van mijn leven in Maastricht maar kom niet uit Maastricht. Ik had altijd meer met Maastricht dan de mijnstreek en ook MVV vond ik een mooiere club toen ik hier nog niet woonde. Maar ik weet als geen ander hoe er in een groot gebied buiten Maastricht over ons wordt gedacht.

Verstuurd vanaf mijn motorola one vision met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2019 09:48
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 502
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7313
Het is allemaal lachen, gieren brullen wat er daar aan de grens allemaal gebeurt maar het haalt wel onze focus weg van onze eigen club waarbij het ook allemaal niet rozengeur en maneschijn is.

Persoonlijk denk ik dat we er niet heel veel beter voorstaan dan die club uit de grens regio. Want kijk eens een even hoe wij de afgelopen paar maanden afgezakt zijn van een stabiele, rustige club naar een stuurloos en zinkend schip. Elke matroos is momenteel ook bij ons zijn eigen hachje aan het redden.

Dus leuk die soap daar maar laten we onze energie liever in onze eigen club steken, zodat we straks hopelijk de lachende derde mogen zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2019 09:55
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7314
Ieder zijn mening hoor, maar ik snap nooit zo goed wat ik daar mee moet. Wat moet ik dan doen bij MVV waar ik mijn energie in moet steken? Natuurlijk gaat het niet goed momenteel, dat is iedereen volgens mij wel eens. Maar ik ben helaas geen miljonair en heb geen zeggenschap over het gebeuren bij MVV. Ik schrijf berichtjes over de situatie hier en over de situatie daar, dat bijt elkaar toch totaal niet?

Als ik dan de link mag leggen: Roda JC is hét voorbeeld dat een investeerder die geen fan van de club is, helemaal niet goed hoeft te zijn. Dus hoe kut het nu ook gaat bij MVV, ik blijf huiverig van het binnenlaten van de één of andere rare kwast. Zie Roda. En bijvoorbeeld Den Bosch waar men nog altijd aan het puinruimen is en maar de vraag is wat er volgend seizoen gebeurt. En ja, zie ook Fortuna, waar het wel goed heeft uitgepakt. Het is niet zwart wit natuurlijk.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2019 10:00
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7315

mvvke4life schreef : Dit is niet mijn persoonlijke mening maar hoe ik denk dat er over de verschillende clubs in Limburg gedacht wordt.
En daar zit meteen ook ons probleem.
Roda wordt gezien door veel (niet iedereen) limburgers als Limburgse club en heeft mede daardoor meer support uit een groot deel van zuid Limburg.
MVV wordt alleen met Maastricht geassocieerd en sjengen en daar heeft een heel groot deel van zuid Limburg iets tegen. Daardoor is roda interessanter voor een investeerder dan MVV. En het feit dat ze een groot modern stadion hebben telt daar ook in mee.
Ik woon het grootste deel van mijn leven in Maastricht maar kom niet uit Maastricht. Ik had altijd meer met Maastricht dan de mijnstreek en ook MVV vond ik een mooiere club toen ik hier nog niet woonde. Maar ik weet als geen ander hoe er in een groot gebied buiten Maastricht over ons wordt gedacht.

Verstuurd vanaf mijn motorola one vision met Tapatalk


Wat een onzin, de enige reden waarom Roda meer support heeft of had, want zonder 5 euro kaartjes zitten er ook nog geen 3000 man meer in het PLS, is dat Roda altijd Eredivisie heeft gespeelt , terwijl MVv en ook Fortuna 20 jaar in de eerste divisie verbleef. Roda heeft zich de titel als de club van Limburg zelf toe geeigend , compleet met het Limburgs volkslied, maar buiten en zelfs ook binnen de Parkstad regio, word Roda-Kerkrade ook gewoon uit gekotst.Ik heb 6 collega's van de Parkstad regio, waarvan er geen een naar Roda gaat, maar wel naar PSV en een naar Feyenoord.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2019 10:08
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7316

De_Lange schreef : Het is allemaal lachen, gieren brullen wat er daar aan de grens allemaal gebeurt maar het haalt wel onze focus weg van onze eigen club waarbij het ook allemaal niet rozengeur en maneschijn is.

Persoonlijk denk ik dat we er niet heel veel beter voorstaan dan die club uit de grens regio. Want kijk eens een even hoe wij de afgelopen paar maanden afgezakt zijn van een stabiele, rustige club naar een stuurloos en zinkend schip. Elke matroos is momenteel ook bij ons zijn eigen hachje aan het redden.

Dus leuk die soap daar maar laten we onze energie liever in onze eigen club steken, zodat we straks hopelijk de lachende derde mogen zijn.


Er is alleen maar onrust omdat er geen punten worden gehaald, als MVv een goede spits halen en punten gaat pakken, is het probleem opgelost.
En wat dat die Napoleon weer allemaal loopt te verkondigen, moet je niet zo serieus nemen, die zaagt al jaren aan de stoelpoten van ieder bestuur of trainer, is niets nieuws. Napoleon is een heel klein mannetje met een enorm gekrenkt ego, nog steeds kwaad , dat ondanks zijn open sollicitaties bij MVV, hij nog nooit benadert is voor een functie in de club.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2019 10:12 28 okt 2019 10:15 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 423
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7317

Vluuzak schreef :

mvvke4life schreef : Dit is niet mijn persoonlijke mening maar hoe ik denk dat er over de verschillende clubs in Limburg gedacht wordt.
En daar zit meteen ook ons probleem.
Roda wordt gezien door veel (niet iedereen) limburgers als Limburgse club en heeft mede daardoor meer support uit een groot deel van zuid Limburg.
MVV wordt alleen met Maastricht geassocieerd en sjengen en daar heeft een heel groot deel van zuid Limburg iets tegen. Daardoor is roda interessanter voor een investeerder dan MVV. En het feit dat ze een groot modern stadion hebben telt daar ook in mee.
Ik woon het grootste deel van mijn leven in Maastricht maar kom niet uit Maastricht. Ik had altijd meer met Maastricht dan de mijnstreek en ook MVV vond ik een mooiere club toen ik hier nog niet woonde. Maar ik weet als geen ander hoe er in een groot gebied buiten Maastricht over ons wordt gedacht.

Verstuurd vanaf mijn motorola one vision met Tapatalk


Wat een onzin, de enige reden waarom Roda meer support heeft of had, want zonder 5 euro kaartjes zitten er ook nog geen 3000 man meer in het PLS, is dat Roda altijd Eredivisie heeft gespeelt , terwijl MVv en ook Fortuna 20 jaar in de eerste divisie verbleef. Roda heeft zich de titel als de club van Limburg zelf toe geeigend , compleet met het Limburgs volkslied, maar buiten en zelfs ook binnen de Parkstad regio, word Roda-Kerkrade ook gewoon uit gekotst.Ik heb 6 collega's van de Parkstad regio, waarvan er geen een naar Roda gaat, maar wel naar PSV en een naar Feyenoord.



Precies dit. Roda heeft een jaar of 10 geleden vol de Limburg kaart gespeeld, volgens mij zo'n beetje na het klappen van Sporting Limburg. Moest dé club van Limburg worden. Vandaar al die lachwekkende door de club zelf gefabriceerde spandoekjes met allerlei plaatsnamen (gans Gelaen waggelt veur Roda). Vandaar het Limburgse vlaggetje op de shirts. Vandaar de slogan 'Limburgse passie'. Dat heeft hun nauwelijks iets opgeleverd. De aanname dat er zoiets is als een provinciaal Limburgs gevoel is is fundamenteel fout en onzinnig. Proberen dat sentiment te bespelen via een voetbalclub die een duidelijk regionale identiteit (Roda Kerkrade, koempelclub etc) heeft, en geen provinciale, is dus ook kansloos, zoals voor Roda ook gebleken is.

Toen Roda, Fortuna en wij eind jaren '90 samen in de eredivisie speelden zaten er bij elke club ongeveer evenveel mensen, uit mijn hoofd gemiddeld tussen de 5 en 7.000. Pas na de degradatie van Fortuna en ons en de ingebruikname van het PLS zijn er verschillen gekomen. En die zijn inderdaad voor een belangrijk deel direct te herleiden naar het gegeven dat zij eredivisie speelden en wij niet. En zelfs met dat enorme voordeel, plus dus talloze campagnes om dé club van Limburg te worden zijn de toeschouwersaantallen nooit boven het niveau middenmotor eredivisie uitgestegen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Vluuzak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2019 11:49
Medusa
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7318
Ik hoop en verwacht dat Vandenhaute snel zijn conclusies trekt en inziet dat deze strategisch interessante mogelijkheid voor hem niet de juiste is. Interessant stuk in De Tijd hierover.

Roda is hopelijk snel failliet. Vandenhaute toont volgens mijn lezing interesse in de club vanwege de Beneliga, die er op termijn zeker gaat komen. Zo'n competitie kan enorm groeien, zeker in commerciele waarde, en daarbij is een grensclub als Roda, met een groot stadion, een mogelijk interessante investering. Als je er slim investeert en goede mensen neerzet kan zo'n club natuurlijk weer promoveren en doorgroeien tot de Beneliga er eenmaal is. Vandenhaute is een erg goede mediaman en ondernemer. Zijn productiebedrijf Woestijnvis heeft de beste Vlaamse televisieprogramma's van de laatste decennia voortgebracht, daarna heeft hij slimme overnames gedaan, en persoonlijk vind ik deze man zelfs een inspiratie. Ik hoop daarom dus van harte dat hij snel zijn conclusies trekt - al moet ik hem zelf aanschrijven - want als hij Roda overneemt zou ik het echt pijnlijk vinden.

Roda dus snel failliet, waardoor MVV op termijn weer fans uit die Limburgse regio's gaat trekken (gedeeld met Fortuna). Zo gaat dat nou eenmaal, goede kans dat we over 10 jaar vele (nieuwe) toeschouwers hebben door faillisement Roda vandaag. kortom, failliet Roda is belangrijk voor toekomstige groei MVV.

De club MVV Maastricht en het merk Maastricht is met oog op de toekomstige Beneliga daanraast nog veel interessanter, niet in de laatste zin voor de gemeente Maastricht al zal tot het begin van de Beneliga duren tot iemand zich dat binnen de gemeente Maastricht beseft, vrees ik.

Sterker nog, ik hoop dat er iemand binnen MVV zit die mijn Eurogionale visie voor MVV deelt, waarmee het inzet op een toekomst die de clubsidentiteit behoudt, maar sterker samenvloeit met de stad Maastricht, het merk Maastricht, toerisme. Een voetbalclub die symbool staat voor de stad Maastricht waarmee je op lange termijn mee kan draaien in een Beneliga waarin alle toonaangevende steden van Belgie en Nederland zitten. Want al is Maastricht niet bij de grootste steden, alles aan de stad Maastricht, en de bekendheid ervan, past binnen het concept van een Beneliga. MVV Maastricht heeft als club en naam enorme potentie binnen het kader van de Beneliga.

Ik besef dat dit makkelijk dromen is, maar ik hoop dat zo'n visie wel ergens bestaat. Misschien moet MVV eens met Vandenhaute spreken. Zoals het artikel met de Tijd aangeeft over de reden waarom Vandenhaute mogelijk interesse in Roda heeft:

'Ondanks alle ellende biedt de club kansen. Door de precaire financiële toestand zou een overnemer amper hoeven te betalen voor de overname, geld dat hij kan investeren in de club zelf. Hij zou met de nodige fondsen een ondergewaardeerd merk opnieuw op de kaart kunnen zetten."


Die mogelijkheden liggen er ook bij MVV (behalve ons verouderde stadion). We bespreken hier wel eens mogelijke investeerders, en risico's die dat meebrengt, maar een man als Vandenhaute behoort wat mij betreft tot de investeerders waar je wat mee kan. Uiteraard stapt zo iemand er alleen in uit eigen belang, zoals Vandenhaute in zijn carriere bij andere succesvolle overnames heeft laten zien, maar ik zou staan te juichen mocht MVV het aandurven om met investeerders als Vandenhaute gesprekken te hebben. Een type als Vandenhaute die mogelijkheden ziet mbt merk ontwikkeling en groei, huidige clubmensen en VEER ZIEN MVV die de identiteit bewaken en professionele groei van de club kunnen implementeren en een gedeelde visie delen, en een stadsbestuur die volledig mee is met de plannen (ook gezien de eigenbelangen voor het merk Maastricht en toerisme) en we zijn vertrokken.

Ik geloof er namelijk wel in dat dit soort (gedeelde) overname van MVV zou leiden tot een ambitieus project, met gedeelde visie, waardoor ik MVV tenminste nog voor mijn dood eens in de eredivisie kan zien spelen (en ik ben nog relatief jong). Kijk naar Emmen en Fortuna, en laten we eerlijk zijn, met een investering, en slimme langetermijnsvisie en betrouwbare mensen aan het bewind, kan MVV in korte tijd enorm groeien en aan marktwaarde winnen. Dat dankt het aan Maastricht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Sjotelsplak, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2019 12:37
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7319
Op de plek van de Geusselt kan heus wel een nieuw stadion komen. Voor de gemeente is dit helemaal niet zo'n mega groot project. Er zijn projecten die vele malen meer miljoenen kosten. Zo'n stadion is niets daar tegenover.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2019 12:42 28 okt 2019 12:43 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1149
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7320
Volledig met je visie, ambitie en verhaal eens Medusa. Ik roep het ook al jaren.
Helaas merk ik dat er binnen het MVV-bestuur en in verenigingen rondom de club dit een no-go area is. Er zal dus eerst een wisseling van de wacht moeten plaatsvinden van bestuurders met visie en ambitie. Want op dit moment houden ze deur strak dicht voor mensen van buitenaf.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 1.899 seconden