Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

08 okt 2019 10:15
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7246
De berichten gaan dat Ron Elsen benaderd zou zijn voor TD bij R*da

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 okt 2019 10:33
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7247
Je krijgt het gevoel dat wij er slechter voor staan als Roda .
Wie helpt ons eens een keer?
We zijn meer met Roda bezig .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 okt 2019 10:43 08 okt 2019 10:45 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7248
Waar ik gewoon ontzettend kwaad over ben is dat het hun altijd weer lukt om op deze manier de zaak weer te ,,redden,,
Hoe is het mogelijk dat knvb,gemeente en voetbalclub het in een weekend ,,lukt,,om deze mexicaan te,,verjagen,,.
Is dit het wat ze bedoelen met de landelijke driehoek?
Ik weet zeker dat als het over het maastrichtse zou gaan we op onze eigen kracht de zaak moesten zien te redden.
De knvb heeft het ook over dat een club met zoveel betekenis(historie) voor de eredivisie niet verloren mag gaan.
Ben ik nu jaloers of gun ik het hun niet?
Het is gewoon een gegeven dat ze overal mee weg komen,en er elke keer weer met vereende krachten van buiten af bovenop komen.
Geloof mij als dit hier was gebeurd hadden ze het nog steeds maar alleen gehad over het verwijderen uit het stadion van een eventuele nieuwe geldschieter/eigenaar,en die andere fases zoals nu plaats vonden bij ons naar het tweede plan zouden zijn verplaatst.
Hoeveel clubs zijn er al failliet verklaard in het verleden,clubs met een enorm verleden in het betaald voetbal?
Stopt de interesse van de knvb in de wereldstad kerkrade en bestaat maastricht voor hun helemaal niet?
Ik heb er nog nooit wat van gemerkt...jeetje wat ben ik kwaad....gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 okt 2019 10:46 08 okt 2019 10:47 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7249
Echt niet heeft hier contract voor het leven...zet maar in de topic FABEL....gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 okt 2019 12:26
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7250

Ekstertjj schreef :

middenstip schreef : Kan dit topic eens gesloten worden? We maken ons zelf helemaal gek met deze KUT club. Laten we liever de problemen bij onze club helpen oplossen!


Ik vraag mezelf úberhaubt af waarom je je als MVV supporter moet bezighouden met andere clubs, en dan deze in het bijzonder? Ik vind Roda ook niks, maar dat vind ik ook van Fortuna en VVV. Maar dat wil niet zeggen dat ik me daar dan 24/7 druk over ga lopen maken. Ik heb al genoeg aan mezelf elke dag.
Bij Feyenoord is dat ook zo'n afschuwelijke ziekte.. Al die forums, en al die supporters onderling, het gaat alleen maar over de ''haat'' (en/of de jaloezie) naar Ajax toe. Ze worden zelfs al giftig als er iemand ''Ajax'' met een hoofdletter schrijft. Het is steevast ''020'' of ''j#den'' of neuzen etc. dat is echt de ziekte van deze tijd volgens mij. 20 jaar geleden waren Feyenoord fans gewoon bezig met Feyenoord hoorde je in en om het stadion nergens iets over ''020'' tenzij ze er die dag tegen moesten spelen.
Het voetbal van vandaag de dag... Ik vind er steeds minder aan, op zo'n manier. Ik vind er ook steeds minder aan om op deze forum iets te schrijven aangezien het alleen maar constant over Roda gaat. Laat dat Roda toch gaan, en hun fans, en hun problemen etc. besteed je energie en aandacht aan je eigen liefde: MVV MESTREECH!! We hebben al genoeg somberheid en problemen op de vrijdagen in ons eigen seizoen tot nu toe :(

MVV Mestreech vs Cambuur 2-1 :applaus: (is meer wishful thinking dan realistisch denken maar je moet wat in deze sombere tijden, met dag en nacht regen en elke vrijdag verdriet vanuit mijn geliefde stad)


Hier sluit ik me voor de volle 100% bij aan!
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 okt 2019 13:03
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7251
Niet lullig bedoeld, maar waarom openen en lezen jullie een topic dat heet "Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)" als je je stoort aan MVV-fans die over Roda schrijven?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 okt 2019 17:18
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7252

opadiehard schreef : Echt niet heeft hier contract voor het leven...zet maar in de topic FABEL....gr opa.


Zegt niks, voor mij mogen ze hem ophalen
Alle respect voor hem op zn positie zou ik ook wel eens een totaal ander persoon willen zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 okt 2019 20:05
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7253

Boredass schreef :

opadiehard schreef : Echt niet heeft hier contract voor het leven...zet maar in de topic FABEL....gr opa.


Zegt niks, voor mij mogen ze hem ophalen
Alle respect voor hem op zn positie zou ik ook wel eens een totaal ander persoon willen zien.


Inderdaad, een frisse kijk op spelers en talenten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2019 12:25
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7254
Internetmiljonair uit beeld bij reddingsplan Roda JC

Internetmiljonair Stijn Koster zegt geen rol meer voor hem te zien bij de redding van Roda JC. De in Zuid-Holland neergestreken Limburger heeft zich teruggetrokken. Hij wil alleen meedoen als de Kerkraadse eerstedivisionist daadwerkelijk schoon schip maakt en hij vanaf het begin inspraak heeft in de toekomstplannen.

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2019 21:49 12 okt 2019 21:55 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7255

jeoff schreef :

Schapendonk schreef : Feit is wel dat ze schijnbaar in de rij staan voor zo'n stadion over te nemen. En met de gemeente achter zich dus geen molensteen. MVV heeft op dit moment ook wel de gemeente achter zich, maar niet zo'n stadion. Daar ligt de sleutel. Een stad als Maastricht met zo'n stadion was de rij 2x zo lang geweest....


Dat stadion heeft roda al een paar keer bijna de nek gekost. Ik lees nergens dat een investeerder het stadion wil overnemen, die wil alleen profiteren van een lage (of geen?) huur voor zijn restaurant. De huurprijs van het stadion zelf is flink verlaagd door de gemeente, maar die verlaging moet wel terugbetaald worden na eind 2020. Ben benieuwd of die investeerders dan nog zo enthausiast zijn.




Als ik een investeerder was, zou ik af gaan op een club met een mooi nieuw stadion. En niet op een bouwval of een knollenveld met molshopen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2019 21:56 12 okt 2019 21:57 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7256

Schapendonk schreef : Als ik een investeerder was, zou ik af gaan op een club met een mooi nieuw stadion. En niet op een bouwval of een knollenveld met molshopen.


Je bedoelt zoals FC Den Bosch?

Als ik een investeerder was zou ik iig geen club met een hoop schulden kopen, en eigenlijk helemaal geen Eerste Divisie club. Hoe wil je daarmee winst behalen (ROI).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2019 22:00 12 okt 2019 22:09 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7257
Nee maar wat ik bedoel is, dat het stadion van Roda de grote doorslag is voor het aantrekken van de investeerders. Als ze nog op Kaalheide hadden gezeten was er nooit een Korotaev of Mexicaan op afgekomen. Die willen geassocieerd worden met luxe. MVV heeft echt niets waar het oog van een investeerder op zou moeten vallen. Huub Stevens zei na de beruchte NC wedstrijd in Kerkrade, wijzend naar het stadion om zich heen: " met alle respect voor MVV, maar als je dit vergelijkt....dit hoort gewoon in de eredivisie". Doelend op het stadion. En dat is precies waar Roda zijn machtsmiddel ligt. Want óók de KNVB vind dit...ze gaan namelijk zelfs in gesprek met de burgemeester erover. Het is het stadion wat Roda nét níét falliet laat gaan dan wél.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2019 22:06
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7258

Schapendonk schreef : Nee maar wat ik bedoel is, dat het stadion van Roda de grote doorslag is voor het aantrekken van de investeerders. Als ze nog op Kaalheide hadden gezeten was er nooit een Korotaev of Mexicaan op afgekomen. Die willen geassocieerd worden met luxe. MVV heeft echt niets waar het oog van een investeerder op zou moeten vallen.


Nogmaals, net zoals FC Den Bosch die een nog matiger stadion dan MVV hebben maar die wel binnen no time een investeerder hadden?

Een charlatan maakt het niks uit zolang hij zijn geld maar kan witwassen, en dat zijn voornamelijk de partijen die interesse hebben in zo'n overname.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2019 22:08 12 okt 2019 22:10 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7259
Ik ben het wel met je eens. Maar ik doel meer op waar bij Roda hun sterkste machtsmiddel ligt. Dat is juist dat stadion. Daar krijgen ze zelfs de KNVB mee plat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2019 13:03
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7260
Wat een gezeur altijd over stadion * de Geusselt * zo slecht is het allemaal niet ..Knap het op naar maatstaven van deze tijd ,plaats er verwarmingen ,fatsoendelijke toiletten .gras ,supportshome ,stadion bord enz ,Een klein stadion heeft ook z,n charme en gezelligheid en zelfs in de hoogtij dagen van Bonfrere ,Brokamp ,Dijkstra ,Cootje Prins zaten ermaar zo,n 6000 mensen tegen Gvav of Sparta ..en ja tegen Ajax zo,n 11000 tot 12000 .

Wat moet MVV nu met zo,n stadion als Roda-jc ,dat past toch ook niet in de cultuur van Maastricht .In Brugge gaan ze vol trost naar stadion het Kuipje en spelen daar ook wel eens Europa cup wedstrijden ...
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.402 seconden