Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

18 sept 2019 18:36
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6991

Napoleon schreef : Vandaag staan 1limburg helemaal van het overlijden van Fernando Ricksen. Maar liefst 5 verschillende items zijn aan hem besteed op de website
Die jongen is gestorven aan een verschrikkelijke ziekte maar ik irriteer me mateloos aan de overdreven aandacht die de media hier aan geven.


Ben ik het totaal niet mee eens Maar goed zal verder niet erop in gaan
R.I.P ricksen
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sandro, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2019 19:35
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6992

Napoleon schreef : Vandaag staan 1limburg helemaal van het overlijden van Fernando Ricksen. Maar liefst 5 verschillende items zijn aan hem besteed op de website
Die jongen is gestorven aan een verschrikkelijke ziekte maar ik irriteer me mateloos aan de overdreven aandacht die de media hier aan geven.


Ben ik het ook mee eens. Het is inderdaad een klote ziekte om aan te sterven maar om nou compleet stil te staan voor zo iemand vind ik ook weer extreem overdreven. Zo'n aardige kerel was hij ook absoluut niet. Hij was een kwal 1e klas. En daar zal ik het maar bij laten want als ik echt ga opschrijven wat ik vind van mensen zoals hij was dan is de wereld weer te klein. Het land van meningsvrijheid is dit sowieso allang niet meer, en dat merk je elke dag steeds meer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2019 14:16
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6993
Volgens het prikbord: Roda kan salarissen deze maand niet betalen, smeekt sponsoren om hulp. Waarschijnlijk volgende week in de krant te lezen.

For the record: vorige maand lukte ook al niet, heeft iemand moeten voorschieten.

Dat je als club in januari of zo wel eens qua cash in de problemen komt is niet goed, maar ergens te begrijpen. Maar in augustus en september al?? Waar is het geld van de seizoenkaarten en sponsoren naar toe??

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2019 18:15
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 507
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6994
Hopelijk einde oefening veur die k*tclub

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2019 09:19
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6995

SintServaos schreef : Hopelijk einde oefening veur die k*tclub


Keep on dreaming. Menig club op de wereld zoekt maanden/jaren tevergeefs naar investeerders. Roda heeft er in enkele jaren tijd maar liefst drie versleten. Waarvan twee zéér schimmige. Ze grijpen echt alle mogelijkheden aan om maar door te blijven hobbelen. En het lukt ze nog ook...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2019 10:06
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6996

Karakter schreef : Keep on dreaming. Menig club op de wereld zoekt maanden/jaren tevergeefs naar investeerders. Roda heeft er in enkele jaren tijd maar liefst drie versleten. Waarvan twee zéér schimmige. Ze grijpen echt alle mogelijkheden aan om maar door te blijven hobbelen. En het lukt ze nog ook...



Grotendeels met je eens, maar ze hoeven maar één keer verkeerd te kiezen hè. Ik vrees dat onze Mexicaan die aandelen nooit in handen gaat krijgen, maar die overname zou toch maar eens per ongeluk al rond zijn geweest en dat dán pas blijkt dat de Mexicaan een charlatan is die er met de kas van door is. Wie gaat de salarissen voorschieten als je niet eens weet of dat geld naar de spelers gaat? Wellicht rechtstreeks naar Mexico? Op dit moment zit daar nog net genoeg controle op, maar als de Mexicaan al alles in handen had gehad, was dat anders geweest. Of wie betaalt de salarissen als de bankrekening geblokkeerd is?

Gezien het feit dat Roda ogenschijnlijk met iedere halve zool in zee gaat, als ie maar van ver komt (want het lokale reddingsplan negeerden ze), zie ik dit nog wel foutgaan de komende tijd. Er hoeft echt maar één kwaadwillende langs te komen die het beperkte geld dat er binnenkomt, wegsluist. Het zou me niets verbazen als onze Mexicaan dat al aan het doen/proberen is.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2019 12:21
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6997

Karakter schreef :

SintServaos schreef : Hopelijk einde oefening veur die k*tclub


Keep on dreaming. Ze grijpen echt alle mogelijkheden aan om maar door te blijven hobbelen. En het lukt ze nog ook...


Dat komt puur door dat stadion. Hadden ze nog op Kaalheide gevoetbald, dan was er geen hond op af gekomen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2019 22:39
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6998
www.limburger.nl/cnt/dmf20190923_0012425...an-in-gebreke-blijft

Ik ben alweer aan 't genieten!! Hopelijk komt er snel een eind aan deze rot club!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2019 02:20
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6999
Croux zal zijn haren wel uittrekken nu hij bij nog een armere club is gaan voetballen dan us mvv

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2019 02:23
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7000
'De la Vega komt niet over de brug: Roda JC in financiële problemen'


Roda JC zit in de financiële problemen omdat Mauricio Garcia de la Vega, de beoogde nieuwe eigenaar van Roda, niet met het beloofde geld over de brug komt. Het is onduidelijk wie nu de salarissen gaat betalen.

Dat meldt de Limburger maandagavond. Garcia de la Vega bereikte afgelopen zomer een akkoord over de overname van 79,98% van de aandelen, die in bezit waren van eigenaar Frits Schrouff. 'De Mexicaan stelde zich garant voor de tekorten, maar heeft tot op heden nog geen euro in de club gestoken' zo schrijft de Limburger.

Roda had afgelopen zomer ook al problemen met het betalen van de salarissen. Directeur Hessel Meijer schoot toen drie ton voor. Garcia de la Vega zou een lening hebben afgesloten bij een Duitse partij, maar dat bedrag is inmiddels gebruikt om Meijer terug te betalen. 'Hoe de lonen deze maand betaald gaan worden, is onduidelijk. Binnen Roda JC groeit de weerstand tegen Garcia de la Vega ondertussen', schrijft de krant.

De la Vega ontkent tegenover de Limburger dat er problemen zijn met de salarisbetaling en zegt dat het 'absoluut niet waar' is dat er eerder geld werd voorgeschoten. Klopt het dat Roda geld geleend heeft van een Duitse partij? "We zullen uiteraard iedere bron aanboren om Roda op financieel vlak te versterken", zegt hij.

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2019 08:11
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7001
Weer een lening erbij van drie ton. En dat is voor salarissen, dus daar staat geen kapitaal tegenover. Ut geit de gooie kant op!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVV, Door Dik En Door Dun
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2019 08:36 24 sept 2019 08:43 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7002
Ik val in herhaling maar het blijft bizar. Zo veel dingen hieraan.

Drie ton, is dat de salarissen van één maand? Maar dat zou dan betekenen dat Roda 3,6 miljoen op jaarbasis aan salarissen uitgeeft! Dat halen de kleinere eredivisieclubs niet eens. Waanzin. Natuurlijk zal daar ook kantoorpersoneel bij zitten. En de technische staf. Maar dan nog. Gigantisch bedrag.

En in de zomer en in september al geen geld meer? Ze beweren zelf meer dan 4000 seizoenskaarthouders te hebben. Die zullen toch gemiddeld 150 euro betaald hebben. Dat is alweer zes ton. Sponsoren zullen toch ook hun bijdrage gestort hebben. Ik verwacht dat er in de zomer/begin september toch gemakkelijk een miljoen euro, zo niet nog meer, bij Roda is binnengekomen. Waar is dat geld heen? De meeste faillisementen en clubs in de problemen hadden hetzelfde patroon: in januari, na een winterstop zonder kaartverkoop en dus geen cash geld inkomsten, raakten ze in de problemen. Roda krijgt het voor elkaar om meteen aan het begin van het seizoen al het geld al er doorgejaagd te hebben. Dat belooft veel goeds.

En hoe werkt dit nou precies? Die Meijer is statutair bestuurder, leent geld aan de club, sluit vervolgens een lening af met een Duitse partij (ook lekker vaag trouwens) en sluist dat geld weer naar zichzelf terug?

Het slaat nergens op wat er daar gebeurt. Klopt van geen kanten. Wel genieten inderdaad. Helaas kennen we allemaal de uitkomst wel: de Mexicaan verdwijnt over een tijdje met de noorderzon en de gemeente lapt bij. Als vergoeding voor slijtage van de doelpalen krijgt Roda 4 miljoen euro of zo.

Maar goed, de Mexicaan riep in iedere zin drie keer "koempel" dus die was te vertrouwen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Tuor, Lassie80, itsman, Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2019 09:24
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7003
Op alle sites staat uitgebreid vermeldt dat *oda weer geldproblemen heeft en wordt er volop discussie gevoerd. Behalve op ................L1 (1Limburg). Die hullen zich zeer verrassend weer in stilzwijgen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2019 09:34
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7004
Het is goed mogelijk dat de huur van het stadion de laatste maanden ook nog niet is betaald. Tel daarbij op de huurschuld van de afgelopen jaren en het afkopen van de contracten van Van der Leur en Veldhoven ook nog veel geld gaat kosten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2019 12:06
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7005
Het tart toch werkelijk elke beschrijving dat deze club afgelopen zomer met een lachend gezicht een Alberg en Croux contracten heeft gegeven ter waarde van meer dan een ton salaris? Iets dat hier al voor gefronste ogen zorgde gegeven de 9 ton tekort die er sowieso was, maar iedereen in Kerkrade de normaalste zaak van de wereld vond. En dan ook inderdaad nog eens contracten van allerlei medewerkers afkopen. Lees op het prikbord daar trouwens ook dat de stadionhuur nog niet betaald is (al zijn ze dat wel gewend in Kerkrade natuurlijk). Intussen hebben er op dat prikbord nog altijd enkelen hun hoop gevestigd op Korotaev, de enige die nog te vertrouwen is volgens deze figuren. Dit is toch allemaal gewoon nergens uit te leggen?  Als je van de perikelen rondom deze club een soap zou maken zou niemand kijken omdat het te ongeloofwaardig is. 

Benieuwd wie ze nu weer zo gek krijgen om hier geld in te steken, want de stekker gaat er daar echt niet uit. Maar het is voor de zoveelste keer duidelijk geworden dat je wel volledig gestoord bent als je in dit Roda geld steekt. Dat heeft Hessel Meijer blijkbaar ook door gehad, gezien hij dus schijnbaar meteen geregeld heeft dat hij zijn voorgeschoten geld terug heeft gekregen via die vage lening, ondanks dat daarmee de club dus nog verder in de financiële shit raakt. Een veeg teken? 
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.411 seconden