Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

08 nov 2018 21:01
Altied
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 16
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6301
De enige sinterklaas die echt bestaat gemeente Kerkrade!
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2018 23:12
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6302
Het is toch redelijk bizar te noemen dat de G7 zich bemoeit en zelfs gaat bezuinigen op nietige zaken als het programmaboekje. Hoe veel geld kunnen ze hier nou echt mee besparen? Dat is toch maar een piepkleine fractie van de totale begroting?

Het water moet ze wel echt tot aan de lippen staan.

www.1limburg.nl/programmaboekje-verdwijn...oda?context=topstory
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2018 08:13
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6303

Schapendonk schreef : Nee dat niet, maar ik vroeg naar spandoek ideeën. Niet naar ideeën om géén spandoek te maken.



Nee, dat vind ik juist weer een terechte uitleg, goed punt.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2018 14:16
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6304

jeoff schreef : Het is toch redelijk bizar te noemen dat de G7 zich bemoeit en zelfs gaat bezuinigen op nietige zaken als het programmaboekje. Hoe veel geld kunnen ze hier nou echt mee besparen? Dat is toch maar een piepkleine fractie van de totale begroting?

Het water moet ze wel echt tot aan de lippen staan.

www.1limburg.nl/programmaboekje-verdwijn...oda?context=topstory

Dat is alleeen maar voor de bühne: "kijk eens gemeenteraad, hoe moeilijk wij het hebben? we kunnen niet eesn meer een programmaboekje laten drukken en we hebben ook al mr roda, Ger Senden moeten ontslaan. Jullie moeten ons nu steunen anders gaan we failliet".

En de raad zal het daar ook niet aandurven om de steun te weigeren. Dat G6 lid Henk Stienstra alleen met zijn honderden miljoenen de club makkelijk tien keer kan redden dat melden ze gemakshalve maar even niet. En Stienstra zál de portemonnee trekken als het erop aan komt. Maar waarom zou hij als hij die kosten ook op de plaatselijke gemeenschap kan afwentelen? Hij is niet rijk geworden door geld uit te geven tenslotte.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Tuor, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2018 07:15
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6305
www.limburger.nl/cnt/dmf20181113_0008031...-inzage-cijfers-roda

Dit kan toch niet goed gaan!! Het is dus ook nog zo dat de Gemeente Kerkrade nu een garantie moet vragen aan Roda om de huur van het stadion niet te hoog te laten worden tijdens het WMC. Dat geld steken ze dus ook nog in hun zak!!! Foi Foi foi!!!

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2018 11:31
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6306
Het is toch ongehoord en belachelijk dat ze hiermee weg komen? Ze hebben jarenlang op te grote voet geleefd en hebben al een schuld bij de gemeente van 5,8 miljoen die vanaf 2025 moet worden afbetaald. Ze willen de rechten voor de naam van het stadion en collecteren ook al huur voor evenementen in het stadion dat ze zelf huren(??!!!)

En dat terwijl ze twee steenrijke eigenaren hebben die de club toch niet failliet laten gaan, dus het argument dat de gemeente niet anders kan is kul.

1Limburg, DDL etc, waarom zitten jullie hier niet bovenop?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2018 14:37
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6307
Het college van B en W in Kerkrade BBL Burgerbelangen 3 wethouderd VVD 1 wethouder PvdA 1 wethouder en CDA 1 wethouder .

In de raad tegen de voorstellen om Roda jc te helpen Groenlinks en de SP .

Als Roda-jc tde schulden zou terug betalen is alles af gelost in 2043 .zou het stadion er dan nog zijn ?

In feite zou een investeerder bij overname van een club ook de schulden moeten over nemen met alle gevolgen van dien ..... .....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2018 15:48
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6308
Honderden demonstranten omsingelen raadhuis Kerkrade - www.1limburg.nl/l/76199 #1Limburg

Hier hebben ze geen geld voor!! Maar voor die kut club die er een zooitje van maakt hebben ze alles over!!! Wat een kut gemeente!!! Foi Foi Foi!!!

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2018 03:45
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6309
chronisch zieken en gehandicapten zijn weer de lul door zo'n kut club tjonge:puke:

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2018 08:06
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6310
Tsja, ik vind dat ook erg verbazingwekkend, maar cru gezegd: daar kiezen ze al jarenlang zelf voor. Er stemt geen hond daar op partijen die Roda aan durven te pakken.

Het blijft natuurlijk pijnlijk dat zo'n wethouder met droge ogen durft te zeggen dat uitstel van huurbetaling Kerkrade geen geld kost. Je hoeft geen professor in de economie te zijn om te snappen dat dat nergens op slaat. Als ik geen salaris krijg, kan ik al vrij snel geen boodschappen meer doen. Ook al is dat salaris uitgesteld, bij de kassa kan ik mijn brood en groenten echt niet afrekenen met lucht. Wat die man bedoelt is "Roda betaalde toch al sinds vorig seizoen geen huur meer en heeft daarvoor nog nooit de gehele huur betaald, dus het maakt wat dat betreft niet uit". Maar Kerkrade kan óf nu minder uitgeven dan ze konden uitgeven als Roda wel betaalde, óf leent zelf geld om het gat van Roda op te vangen. En geld lenen kost geld, zo leert de reclame ons al jaren. Ik vind het jammer dat de media zo'n wethouder niet eens wat harder aanpakt op dit soort waanzinnige uitspraken.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Tuor, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2018 09:14 14 nov 2018 09:16 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6311

Jacques schreef : Tsja, ik vind dat ook erg verbazingwekkend, maar cru gezegd: daar kiezen ze al jarenlang zelf voor. Er stemt geen hond daar op partijen die Roda aan durven te pakken.

Het blijft natuurlijk pijnlijk dat zo'n wethouder met droge ogen durft te zeggen dat uitstel van huurbetaling Kerkrade geen geld kost. Je hoeft geen professor in de economie te zijn om te snappen dat dat nergens op slaat. Als ik geen salaris krijg, kan ik al vrij snel geen boodschappen meer doen. Ook al is dat salaris uitgesteld, bij de kassa kan ik mijn brood en groenten echt niet afrekenen met lucht. Wat die man bedoelt is "Roda betaalde toch al sinds vorig seizoen geen huur meer en heeft daarvoor nog nooit de gehele huur betaald, dus het maakt wat dat betreft niet uit". Maar Kerkrade kan óf nu minder uitgeven dan ze konden uitgeven als Roda wel betaalde, óf leent zelf geld om het gat van Roda op te vangen. En geld lenen kost geld, zo leert de reclame ons al jaren. Ik vind het jammer dat de media zo'n wethouder niet eens wat harder aanpakt op dit soort waanzinnige uitspraken.


Ik denk dat dit heel simpel is. Wellicht wil Houten of jij een pittige column schrijven? Ik denk dat Trepke B dit met alle liefde wel wil plaatsen. Zij hebben iets van 4000 volgers meen ik. Zelf heb ik ook een pagina met bijna 5000 volgers waar ik dat op kan plaatsen. Ludieke foto erbij en klaar. Dan red je minimaal 9000 bereikte personen. Hoe meer mensen dit dan delen, taggen of een vind ik leuk of vind ik niet leuk klikken hoe meer bereikte personen.

L eins of de MofLimburger gaan hier echt niets kritisch over schrijven. Terwijl het eigenlijk van de gekken is.
Geen geld meer voor chronisch zieken maar wel geld voor een voetbalclub die chronisch geld tekort heeft. Man man man, wat een omgedraaide wereld in Kerstrade.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Jacques, Anna D., Tuor, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2018 09:29
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6312
De grootste farce is nog wel dat de raad nu 'garanties' wil gaan eisen van die club. Haha, de enige garantie die ze krijgen is dat dat geld nooit meer terug wordt betaald.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques, Tuor, jovkle, tuutsje, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2018 09:35 14 nov 2018 09:36 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6313
Misschien wil Korataev wel een paar aandelen kopen van de Gemeente Kerkrade. Is wellicht het probleem opgelost. De chronisch zieken krijgen dan weer het geld waar ze recht op hebben. Is eigenlijk hetzelfde wat hij nu al bij Roda doet. Al hebben die er geen recht op, die hebben een garantie dat ze altijd worden geholpen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2018 12:33
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 466
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6314

"Boschpoort72443 schreef : De grootste farce is nog wel dat de raad nu 'garanties' wil gaan eisen van die club. Haha, de enige garantie die ze krijgen is dat dat geld nooit meer terug wordt betaald.


Jeransie is jeransie, wah.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2018 20:27 14 nov 2018 20:29 door Zoewiezoe.
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6315
Net gelezen op het prikbord: :whistle:


Platform goes Dubai!

Het mag inmiddels bekend zijn dat het Platform van mening is dat het in het belang van Roda JC is dat Aleksei Korotaev grootaandeelhouder van de club wordt. Uiteraard onder de voorwaarde dat de KNVB, na een redelijk, realistisch en gedegen onderzoek, groen licht geeft voor de overname.

De contacten tussen Aleksei en het Platform zijn nog altijd erg warm. Wij blijven onverminderd overtuigd van de goede intenties van Aleksei.

Wij menen dat het van groot belang is dat de contacten met Aleksei moeten worden onderhouden, bij voorkeur persoonlijk en dus niet enkel per e-mail. We hebben daarom besloten dat het tijd werd om Aleksei in Dubai te gaan opzoeken, onder meer om hem een hart onder de riem te steken maar zeker ook om te praten over de toekomst van onze mooie club. Voor de duidelijkheid: we betalen reis en verblijf uit eigen zak.

We vertrekken op maandag 10 december om op woensdag 12 december huiswaarts te keren. We zullen natuurlijk tijdens en na ons verblijf in Dubai verslag uitbrengen van onze reis en de gesprekken met Aleksei.

Er zijn vast mensen die aan Aleksei een warme en motiverende groet willen overbrengen. Persoonlijke videoboodschappen (in het Engels) voor Aleksei kunnen worden verzonden naar onze Facebookpagina of naar een van de individuele leden van het Platform zodat wij deze aan Aleksei kunnen tonen. Aleksei zal dit zeker waarderen!

Met sportieve groet,

Platform Roda JC

Bron: facebook Platform Roda JC

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.413 seconden