Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

16 okt 2017 22:09
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 659
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5311
volgens 1Limburg:

Kerkrade koopt zich in bij Pipo de Clown......

Jetzt gehts los.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2017 00:28 17 okt 2017 00:29 door Jo70.
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5312
Zware hersenbloeding treft Roda-mecenas Nol Hendriks - www.1limburg.nl/l/55627 #1Limburg

Dit gun je natuurlijk niemand ook al is betreffende persoon *oda minded.

Beterschap Nol!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2017 14:29
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 806
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5313
Ome Nol is vandaag overleden .RIP .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2017 14:37
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5314
Sterkte aan familie en naasten gewenst. Gecondoleerd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2017 14:38
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 692
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5315
Dit bericht zat er aan te komen na de eerdere berichten deze week. Ontzettend triest natuurlijk.
Hoe stom ook, is het eerste dat ik me af vraag of hij iets van zijn vermogen aan Roda nalaat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2017 16:45
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1852
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5316
Altijd een beetje een dubbel gevoel gehad met die Nol Hendriks en MVV , de link na t oude bestuur en natuurlijk de lening aan MVV via het spelersfonds
Uiteindelijk het terug betalen daarvan en het gezeik met Hendriks weer via de media werd t allemaal gespeeld , de beelden zijn er nog
Ook als ik die man vaak op TV zag ( meestal L1) dan dacht man die vent komt amper uit zijn woorden hoe heeft die toch zijn geld kunnen verdienen, maar goed dat is hem gelukt
Hendriks is niet meer , ik zal hem niet missen maar een tijdperk is afgesloten in Kerkrade

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2017 16:50 21 okt 2017 17:04 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5317

Karakter schreef : Dit bericht zat er aan te komen na de eerdere berichten deze week. Ontzettend triest natuurlijk.
Hoe stom ook, is het eerste dat ik me af vraag of hij iets van zijn vermogen aan Roda nalaat.


Sterker nog, zijn erfgenamen hebben nu geld tegoed van de club getuige de recente berichtgevingen zoals de Juric deal. Tenzij er natuurlijk een clausule is getekend waarbij bij het overlijden van Nol ook zijn investeringen direct worden geseponeerd.

Nol was geen anti-sympathisant van onze club, wilde investeren, werkte mee aan de sanering en had voor die tegoeden ook de stekker uit onze club kunnen trekken, dat heeft hij niet gedaan, buiten wat gemor in de media. Dat kun je alleen maar waarderen, ondanks dat het een clubicoon van onze rivaal was, verlies je toch een mens, een textiel handelaar en sportliefhebber die toch beeld heeft gegeven aan de provincie. Ik wens zijn familie en vrienden veel sterkte met dit verlies.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Karakter, Tuor, Lassie80, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2017 20:00
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5318
Het spijt me voor de nabestaanden dat Nol is overleden. Hij was een markante figuur in het Limburgse voetballandschap en hij heeft voor meerdere clubs een betekenis gehad. Ondanks zijn eigenwijze karakter zullen wij met waardering aan hem denken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2017 21:41
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1341
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5319
Venlo de boot in tegen ADO. Nwakali liet zn man lopen bij de 0-2, maar wie zet hem ook achterin?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2017 23:08 21 okt 2017 23:16 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5320
Ome Nol heeft naast geld (spelersfonds) ook ervoor gezorgd dat enkele spelers die bij hem op de loonlijst stonden en niet bij *oda aan de bak kwamen, alsnog een kans kregen bij us MVV-ke (en dat was overigens niet onverdienstelijk) !

Respect, dit gebiedt ons dan zeer zeker medeleven te tonen aan familie en vrienden en hun sterkte voor dit verlies toe te wensen

R.I.P. Noonk Nol...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2017 13:38
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 900
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5321
Fortuna heeft haar stadion weer terug gekocht met hulp van investeerders.
Waardoor Fortuna weer baas is in eigen huis.
Ze zijn daar goed bezig dit mag ook weleens gezegd worden..

Bron de limburger.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Gohf

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2017 14:35
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 502
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5322
En dan zien de investeerders dat er geen droog brood mee te verdienen is en vertrekken Gun en consorten weer en hangt het stadion weer als een molensteen om de nek...

Maar inderdaad zoals gezegd, ze zijn kna bezig voor de korte termijn. Benieuwd of ze dit ook kunnen doortrekken op de lange termijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2017 09:40
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5323
Excuus als mensen dit ongepast vinden, aangezien het een uitvaart betreft. Het is niet respectloos bedoeld (althans niet naar Hendriks toe). Maar heeft iemand de eerste zin van het artikel van Roel Wiche over de afscheidsdienst van Nol Hendriks gelezen?

"Is het toeval dat de kist van Arnold Hendriks (1937-2017) precies op de middenlijn staat, tijdens zijn laatste saluut aan het Parkstad Limburg Stadion?"

Ik vraag me soms echt af wat in het hoofd van een journalist omgaat. Nee Roel, natuurlijk is dat geen toeval. Wat een onnozele vraag. Denk je nou echt dat die kist willekeurig neergezet is? Of had je verwacht dat die in een hoek zou staan?

Sorry, ik moest mijn verbazing even kwijt.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2017 09:56
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5324
D'r geit e geruch roond tot Corruptaev vrij gelaote zouw zien. Wèt iemes hei mier vaan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2017 16:13
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1895
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5325

Jacques schreef : Excuus als mensen dit ongepast vinden, aangezien het een uitvaart betreft. Het is niet respectloos bedoeld (althans niet naar Hendriks toe). Maar heeft iemand de eerste zin van het artikel van Roel Wiche over de afscheidsdienst van Nol Hendriks gelezen?

"Is het toeval dat de kist van Arnold Hendriks (1937-2017) precies op de middenlijn staat, tijdens zijn laatste saluut aan het Parkstad Limburg Stadion?"

Ik vraag me soms echt af wat in het hoofd van een journalist omgaat. Nee Roel, natuurlijk is dat geen toeval. Wat een onnozele vraag. Denk je nou echt dat die kist willekeurig neergezet is? Of had je verwacht dat die in een hoek zou staan?

Sorry, ik moest mijn verbazing even kwijt.

Ik lees het iets anders Jacques.
als een rethorische vraag, benadrukkend dat hij centraal staat in het bestaan van die club. Dat juist dáár de kist staat in plaats van een anoniem Dela zaaltje.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.401 seconden