Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

05 okt 2017 18:57
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5281
De nieuwe eigenaar van Fortuna laat zien dat je eerst moet investeren voordat je kunt oogsten. Hij heeft dat gedaan en staat nu op het punt om een verdere stap te maken. Respect voor zijn managementcapaciteiten. MVV kiest voor een andere benadering. Geen schulden en een zeer voorzichtig beleid. Wie heeft er gelijk ? Vooralsnog lijkt het er op dat FSC ons zeer snel aan het inhalen is. Ik hoop dat wij een plan hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2017 19:41
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5282
Roda JC promoveert alsnog naar categorie 2 - www.1limburg.nl/l/55143 #1Limburg

SCHANDALIG!!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2017 20:13
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5283
Lijkt mij ook. De laatste zin is echter hoopgevend: 'Als gevolg daarvan hoeft de club niet langer iedere grote uitgave te verantwoorden aan de bond.' Des te groter de kans dat ze verder gaan hun eigen graf te graven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Anna D., Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2017 21:07
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3827
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5284
Dat dacht ik ook meteen. Die trekken in de winterstop weer een blik obscure Oost Europese spelers open en bidden dat ze er in blijven. Een piramidespel blijft niet eeuwig goedgaan...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2017 21:40
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5285
Krampioen Fortuna krijgt de komende 6 wedstrijden Nec, MVV, de graafschap en Cambuur. En Oss die lekker draaien. We zullen zien waar ze dan staan. Precies zoals Ron zei, de eerste balans Kun je eens opmaken na een wedstrijd of 12.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2017 09:04
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 533
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5286

krampioen schreef : De nieuwe eigenaar van Fortuna laat zien dat je eerst moet investeren voordat je kunt oogsten. Hij heeft dat gedaan en staat nu op het punt om een verdere stap te maken. Respect voor zijn managementcapaciteiten. MVV kiest voor een andere benadering. Geen schulden en een zeer voorzichtig beleid. Wie heeft er gelijk ? Vooralsnog lijkt het er op dat FSC ons zeer snel aan het inhalen is. Ik hoop dat wij een plan hebben.


Ik begrijp je deels. Maar is Fortuna ons aan het inhalen omdat ze het dit jaar daar (voor het eerst in lange tijd) goed doen? Met ons 'voorzichtige' beleid bouwen we structureel aan een stevige basis voor de toekomst. Ik vind het ook gevaarlijk om het lot van de club in handen te leggen van een externe partij, zoals in Sittard. Nu gaat het goed, maar wat als die investeerder zich opeens terugtrekt? Dan bouw ik liever heel rustig aan de toekomst. Twee stappen vooruit, één terug. So be it. Overigens vind ik het knap wat Fortuna doet. Benieuwd waar ze over een wedstrijd of vijf, zes staan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2017 09:15
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3827
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5287
Overigens nog wat perspectief over Roda en de categorie-indeling:


www.rtvnoord.nl/nieuws/110007/SC-Veendam...cherpt-toezicht-KNVB

Minder dan een jaar later was Veendam failliet en hield de club op te bestaan.

www.vi.nl/nieuws/agovv-apeldoorn-promove...-veilige-categorie-2

Minder dan een jaar later was AGOVV failliet en hield de club op te bestaan als profclub.

:thumbsup: :daag:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Tuor, Raffalaldo, Janepie, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2017 12:16
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 694
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5288
En toen kwam de gemeente Kerkrade of een schimmige constructie vanuit Dubai / Qatar / Turkemenistan / HongKong en die blies de hoop op een faillissement uit. Roda gaat niet kapot aan geldgebrek. Er staat altijd wel weer een gek op die met zijn hand over zijn hart strijkt en er weer geld in pompt. Ik denk oprecht dat Roda alleen op failliet kan gaan door het sportief te verkloten. Degradatie en wederom verkeerd inkoopbeleid waardoor ze in de Jupiler League blijven hangen of erger. Gelukkig zijn ze daar wel al goed mee op weg ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2017 08:51
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3827
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5289
Paulissen en Djim van Roda, beide aanvallers, rest van seizoen uitgeschakeld met gescheurde kruisband. Met Dani "dikke teen bij Heracles" Schahin die de afgelopen seizoenen gemiddeld een half seizoen per jaar miste door blessures en Sanharib "Ik denk dat Syrië Assad nodig heeft" Malki die inclusief bekervoetbal maar liefst 450 minuten voetbalde in de afgelopen pakweg 2,5 jaar (ik overdrijf, het is om precies te zijn 2 jaar 4 maanden en 10 dagen) is het wachten op de volgende blessures voorin. Dan hebben ze nog wat ineffectieve buitenspelers over en natuurlijk het grote talent Jorn Vancamp, 18-jarig jochie van Anderlecht die eigenlijk alweer afgeserveerd is door Roda.

Kortom: Roda is uit categorie 1, in de winterstop halen die drie nieuwe spitsen. Van welk geld weet niemand, dat is voor later zorg.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2017 08:55
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3827
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5290

Karakter schreef : En toen kwam de gemeente Kerkrade of een schimmige constructie vanuit Dubai / Qatar / Turkemenistan / HongKong en die blies de hoop op een faillissement uit. Roda gaat niet kapot aan geldgebrek. Er staat altijd wel weer een gek op die met zijn hand over zijn hart strijkt en er weer geld in pompt. Ik denk oprecht dat Roda alleen op failliet kan gaan door het sportief te verkloten. Degradatie en wederom verkeerd inkoopbeleid waardoor ze in de Jupiler League blijven hangen of erger. Gelukkig zijn ze daar wel al goed mee op weg ;)



Ik snap wat je zegt, maar Roda speelt een gevaarlijk spel. Als de aandelen bij de verkeerde persoon in handen geraken valt er weinig meer te redden. Stel je voor dat Korotaev die aandelen had gekregen voor hij de bak in ging... Dan had Korotaev niets meer kunnen doen, zelfs niet die aandelen weer terug verkopen aan iemand anders. Er hoeft maar een Aziaat te komen die de aandelen verwerft en zich beledigd voelt als Roda de kleuren niet naar rood (kleur van kracht) wil veranderen, de naam niet in MVV (Maleise Voetbal Vereniging) en niet de ster (die op de vlag van Maleisië staat) op de borst willen hebben... en die dan uit pure kift weigert er nog een cent in te steken en ook weigert de aandelen te verkopen. Met de huidige koers van Roda zie ik het nog wel gebeuren op die manier hoor. ;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2017 09:55
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5291
Ik ben niet zo zeer van iemand een blessure gunnen of iets dergelijks, maar voor deze klasbak maak ik maar al te graag een uitzondering.

Beste Mitchel Paulissen, van harte gefeliciteerd jong dat je werkelijk alles in die knie van je hebt afgescheurd. Dit leed had natuurlijk vele kunnen overkomen, maar dat jij het nu hebt is natuurlijk uitzonderlijk en geweldig voor meerdere partijen! Wellicht dat je je middelvinger in je litteken kunt duwen en ff'tjes op het logo bijten c.q. kussen als het allemaal iets te veel pijn doet of iets te veel voor je is.

Het ga je goed de komende 9 maanden :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2017 10:44
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 283
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5292
Beetje dubbel gevoel bij: ik vond het altijd een van de slechtste bij Aken, dus de kans dat ze nu een minder slechte speler op gaan stellen is groot. Gyliano van Velzen schat ik bijvoorbeeld een stukje hoger in. Paulissen verdedigt namelijk nooit mee, terwijl hij aanvallend ook niks brengt.

Ten tweede was die zure kop van Paulissen altijd het leukst om naar te kijken bij wederom een nederlaag. Kon altijd wel genieten van hoe slecht hij tegen zijn verlies kan en hoe gefrustreerd hij over het veld loopt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2017 13:41
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3827
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5293
En nu ook nog de pech dat die sympathieke Sanharib "Assadlover" Malki niet naar het WK gaat: Syrië heeft verloren in Australië. Voor Malki geen reden meer om fit te zijn en wedstrijdritme op te doen voor het WK. Benieuwd of die nog echt bij Roda gaat spelen. Al hoop ik eigenlijk van wel, denk niet dat die nog op niveau is.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2017 08:30
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 283
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5294

Jacques schreef : En nu ook nog de pech dat die sympathieke Sanharib "Assadlover" Malki niet naar het WK gaat: Syrië heeft verloren in Australië. Voor Malki geen reden meer om fit te zijn en wedstrijdritme op te doen voor het WK. Benieuwd of die nog echt bij Roda gaat spelen. Al hoop ik eigenlijk van wel, denk niet dat die nog op niveau is.




Erg ongepaste opmerking dit. Iemand die uit Syrië komt en alle ellende van dichtbij heeft meegemaakt, dan wel familie en vrienden leed heeft zien ondergaan of geliefden heeft verloren, heeft veel meer recht om zijn licht te laten schijnen over de toekomst van zijn land en wat het beste is voor zijn landgenoten, zeker op de korte termijn. Erg makkelijk om zulke teksten te typen vanachter je PC en zijn visie te veroordelen. Wat is jou alternatief dan? Malki zal zelf ook wel weten dat Assad geen Nobelprijs voor de Vrede verdient.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2017 09:17
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3827
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5295

Larsbak schreef :

Jacques schreef : En nu ook nog de pech dat die sympathieke Sanharib "Assadlover" Malki niet naar het WK gaat: Syrië heeft verloren in Australië. Voor Malki geen reden meer om fit te zijn en wedstrijdritme op te doen voor het WK. Benieuwd of die nog echt bij Roda gaat spelen. Al hoop ik eigenlijk van wel, denk niet dat die nog op niveau is.




Erg ongepaste opmerking dit. Iemand die uit Syrië komt en alle ellende van dichtbij heeft meegemaakt, dan wel familie en vrienden leed heeft zien ondergaan of geliefden heeft verloren, heeft veel meer recht om zijn licht te laten schijnen over de toekomst van zijn land en wat het beste is voor zijn landgenoten, zeker op de korte termijn. Erg makkelijk om zulke teksten te typen vanachter je PC en zijn visie te veroordelen. Wat is jou alternatief dan? Malki zal zelf ook wel weten dat Assad geen Nobelprijs voor de Vrede verdient.



Excuus, te gemakkelijk geplaatst door mij. Uiteraard heb ik geen alternatief (dat vind ik overigens ook een beetje een dooddoener – alsof je enkel iets mag vinden als je een oplossing hebt, dan zou dit forum meteen gesloten kunnen worden). Dit soort situaties hebben geen “Pareto-efficiënte” oplossing, welke uitkomst een conflict als dit ook heeft, er zijn altijd verliezende partijen, het levert altijd schrijnende beelden op. Neem Irak, Saddam Hoessein was een verschrikkelijke dictator onder wiens bewind ieder jaar duizenden tot tienduizenden mensen omkwamen en nog meer mensen onderdrukt werden. Maar gaat het sinds dat hij weg is nou beter met Irak? Die vraag is onmogelijk met een simpel ja of nee te beantwoorden. Er zijn veel mensen die het beter hebben – alleen al in de zin van dat ze niet onderdrukt worden. Maar ook heel veel mensen voor wie dat niet geldt. Onder Saddam kon je beter niet je kop boven het maaiveld uitsteken want dan ging ie er af, maar wel gewoon naar de markt in Bagdad zonder kans om opgeblazen te worden. En dan heb ik het nog niet eens over de legitimiteit van de inval van de Amerikanen. Syrië staat wellicht iets vergelijkbaars te wachten als deze burgeroorlog voorbij is.

Ik vond het wel opmerkelijk dat Malki hier uitspraken over doet in de media. Precies vanwege bovenstaand verhaal en vanwege de aandacht die het krijgt van vervelende internet-mannetjes zoals ikzelf zou ik me verre van dit soort onderwerpen houden als ik profvoetballer was. Wat je inhoudelijk ook zegt, het is nooit goed. Zeker het verdedigen – ook al doet hij het met enige nuance – van iemand die volgens de VN ernstige, systematische, oorlogsmisdaden heeft gepleegd is nogal twijfelachtig. Dat ik hem dan uitmaak voor Assad-lover slaat nergens op en is inderdaad ongepast, want hij geeft duidelijk aan dat hij geen Assad-fan is.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.401 seconden