Overig nieuws (niet over MVV)

04 mei 2019 19:00
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 300
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1591

Tuor schreef : Als kind was het zenuwslopend, met MVV tenue voor de radio zitten, hoopvol wachtend op een onderbreking van de muziek of van een ander wedstrijdverslag met de 'Jao wat is dat prachtig' tune, en daarna Bannier die vertelde wie gescoord had. Meestal rende ik dan juichend de trap een schreeuwde naar mijn vader beneden dat er gescoord was. Erger was wanneer de muziek onderbroken werd en de presentator de onheilspellende woorden sprak 'We moeten naar (naam stad of stadion waar MVV speelde)'. In die seconden tussen deze mededeling en het moment dat Bannier vertelde wat er aan de hand was hoopte je dan vurig dat er een rode kaart voor de tegenstander was gegeven of MVV een strafschop gekregen had.


Miljaar, wat een herkenning, zo ging het bij mij ook altijd, zeker toen ik nog jong was.

Enkele quotes die we nooit meer zullen horen:
"Dao kump 't doelpunt... NEE!"
"Jonges jonges toch wat 'n kans / 'nne blunder / gepruts!"
"Nog 10 minute op 't klukske, en de stand is nog altied nul... tege-nul."
Etc.

Ik vond hem een zenuwpees om naar te luisteren, maar wellicht ga ik zijn commentaar toch missen. Ook omdat hij meeleefde met de wedstrijd / het voetbal, hoe slecht het ook soms was...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2019 18:19
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1348
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1592
Vraag ik me toch af, puur hypothetisch, of wij met 10 a 20 duizend MVV-fans in het Roda stadion zouden plaatsnemen tijdens een bekerfinale.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2019 22:12
Al Bundy
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1593
@ Hill. Zeker zou ik gaan. Ik heb daar nog eens een keer moeten trommelen op de tribune tijdens een teambuildingsessie met mijn werk. Ik heb keihard "Sjengen" geroepen. Geen reactie.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2019 22:15
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1594
Dat Bannier MVV-supporter was, was op zich al veel langer bekend, alleen weigert een deel van de MVV-fans te geloven dat er MVV-supporters zijn die ook de andere Limburgse clubs een warm hart toe dragen of die er in ieder geval niets tegen hebben. Geldt niet voor mezelf voor alle duidelijkheid, wat mij betreft gaat Roda morgen failliet, maar er zijn er veel meer dan sommigen denken.

Hill28 schreef : Vraag ik me toch af, puur hypothetisch, of wij met 10 a 20 duizend MVV-fans in het Roda stadion zouden plaatsnemen tijdens een bekerfinale.



Als dat stadion het nationale stadion zou zijn waar al sinds de jaren 50/60 bijna iedere bekerfinale gespeeld werd en waar oranje vaak speelde, zouden we daar geen probleem mee hebben. Verder kom ik er liever niet.;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2019 21:40
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1595
Sinds gister is MVV niet meer de enige die een ruime voorsprong nog in de laatste seconde ziet verdampen. Ik kreeg een deja vu. Hoe vaak heb ik dit MVV niet zien doen. Nu doet zelfs het grote Ajax het in de champions league. Bizar einde, op zijn Maastrichts...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2019 10:58 10 mei 2019 11:08 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1596

Schapendonk schreef : Sinds gister is MVV niet meer de enige die een ruime voorsprong nog in de laatste seconde ziet verdampen. Ik kreeg een deja vu. Hoe vaak heb ik dit MVV niet zien doen. Nu doet zelfs het grote Ajax het in de champions league. Bizar einde, op zijn Maastrichts...


Noe wèl iech neet aon complotte goon dinke ofzoe, mer toch, mer toch...

Barcelona dat ''spontaan'' vaan 'ne 3-0 ''obbins'' mèt 4-0 de boot in geit en ajx dat nao 'nen 1-0 wins, en 'ne 2-0 veursprunk neet mie wèt wie ze mote voetballe...
Get zeet miech tot 't zoemer 'ns zouw kinne tot d'r euver 'n jaor of 5 weer 'ns ein of aander oonderzeuk gestart geit weure nao 't ein of aander Chinees reataurant...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2019 20:48
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1597
Nek is inmiddels geknekt. Dus we krijgen weer Knak-Knek en Knek-Knak.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2019 08:12
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1598

Schapendonk schreef : Nek is inmiddels geknekt. Dus we krijgen weer Knak-Knek en Knek-Knak.


Ik genoot gisteren hoe dramatisch de spelers van NEC erbij liepen (Okita en Labylle waren misschien wel de slechtste).

Echter kreeg ik na de match een opmerking dat MVV 100k zou verdienen wanneer NEC zou promoveren. Ik geloof dat dit een clausule was. Dat is jammer dan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2019 11:44 15 mei 2019 11:49 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1599
Inderdaad, dat was mooi geweest. Als er ten minste dan ook iets van was terug te zien. Enfin, een zwakkere kk divisie gaat het nog steeds niet worden. Want alleen Twente zorgt niet voor een sterke kk divisie. Nak en Nek zit er in ieder geval weer bij. Wellicht nog de Graafschap en/of Excelsior.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2019 17:48
Pentakel
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 34
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1600
mvv heet t toch altied wel good gedoon tegen dat soort clubs, zelfs es veer dat neet verwagte

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2019 10:46
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 531
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1601
supporterscollectiefnederland.nl/10-euro...uels-eerste-divisie/

Benieuwd of dit leidt tot vollere uitvakken. Het zou de sfeer in ieder geval verhogen. Maar volgens mij hangt een vol uitvak voor een groot deel af van de behandeling van uitsupporters en niet alleen van de prijs van een kaartje. Het is in ieder geval een stap in de goede richting.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 09:09
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1602
www.ad.nl/nederlands-voetbal/accountants...p-omvallen~ad2cac38/


Tsja....

En vanaf volgend seizoen promoveren nr 1 en 2 rechtstreeks en degraderen nr 17 en 18 van eredivisie rechtstreeks.
Weet niet of ik hier blij van moet gaan worden....


m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=352240

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 09:12 22 mei 2019 09:13 door sjengvandenboorn.
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1603
Misschien met terugwerkende kracht goed, dat mvv al tijden 'verstandig' en 'zuinig' bezig is.

Zoals te lezen valt is een groot gedeelte van de KKD zo goed als blut. Mede door wel die ene dure speler te halen die mvv dan niet kan betalen.

Afwachten hoe zich dit gaat ontwikkelen.

Verder promotie / degradatie regeling? Dit is een kleine tekst van de rest. Even afwachten wat ze willen gaan doen met de periode kampioenen enz.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 09:17
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 603
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1604
Ben er niet rouwig om, dat de nummer 17 en 18 degraderen en nummer 1 en 2 promoveren.
Moet alleen duidelijk worden hoe de play-offs stand gaan krijgen vanuit de KKD.

nummers 3-6 aangevuld met periodetitels, zoals het nu is, of geen periodes meer, en dus alleen de nummers 3-6.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 09:22
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1605
Ben inderdaad benieuwd hoe dit nu gaat uitzien. Twee rechtstreeks degraderen, twee rechtstreeks promoveren. Gaat er dan slechts één club uit de Eredivisie nacompetitie spelen?

In dat geval spelen er ''slechts'' vier ploegen uit de KKD nacompetitie. Want er kan slechts één nog promoveren die dan de finale tegen de ploeg uit de Eredivisie speelt lijkt me. In dat geval dus 3 t/m 6 inderdaad.

Wanneer er nog een ploeg nacompetitie moet spelen (laatste 4 van de Eredivisie lijkt me een beetje veel van het goede), kun je er inderdaad gewoon de periodes bijtellen.

Eerlijk gezegd geef ik mijn voorkeur aan de nummers 3 t/m 6 gewoon. We zijn geloof ik zo een beetje de enigste competitie in Europa waar je als nummer 12 nog kunt promoveren als alles gunstig uitvalt. Ik weet dat dan de kans dat we promoveren nog kleiner wordt en er nog meer veranderd moet worden binnen de organisatie, maar goed...

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.429 seconden