Aflopende contracten

13 mrt 2013 17:01 13 mrt 2013 17:01 door Mie leef Mestreech.
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Onderwerp Auteur
Aflopende contracten #16
Nu Stankov een nieuw contract heeft gekregen, Smeets heeft een nieuw contract verlopig afgewezen. Hoe zit het met de andere aflopende contracten van Kuipers, Borgers, Voorjans, de Winter, Derix, Knops, Daerden, Esajas? Ben ik iemand vergeten?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, tanteke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2013 11:00
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 235
Meer
Aflopende contracten #17
Zeven spelers MVV ontvangen ontslagbrief


Zeven spelers hebben deze week in de omgeving van Maastricht een ontslagbrief op de deurmat horen vallen. Voor vijf spelers lonkt een langer verblijf. Lance Voorjans en Lloyd Borgers moeten na dit seizoen echter definitief vertrekken bij MVV.


De sterdragers hebben aangegeven de contracten van beide zelf opgeleide spelers niet verlengen. Sven Braken, ook uit eigen kweek, werd vorige week wel voor twee jaar vastgelegd. De optie in de aflopende verbintenis van de 19-jarige aanvaller werd gelicht.

Dit seizoen kunnen Voorjans en Borgers niet op veel speelminuten rekenen. Eerstgenoemde, een 22-jarige middenvelder, kwam tot elf optredens. De teller van Borgers stopt bij drie. "In de hiërarchie van MVV zijn beiden niet doorgegroeid", licht manager voetbal Ron Elsen toe tegenover Dagblad De Limburger.

"Onze inschatting is dat hun toekomstperspectief hier niet beter wordt. Dan moet je eerlijk zijn en afscheid nemen." MVV gaat wellicht binnenkort wél om de tafel zitten met Yannick de Winter, Kjell Knops, Bryan Smeets, Malcolm Esajas en Nick Kuipers. Zij hebben allemaal een aflopend contract.

De club zal de optie tot verlenging in het contract van Hawbir Moustafa niet lichten. Al sluit MVV niet uit dat er alsnog gesprekken met de 19-jarige verdediger worden gestart.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2013 18:25
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Aflopende contracten #18
weet iemand wie er nog een contract heeft voor volgend seizoen ?
Ik kan het zelf niet zo een twee drie vinden...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2013 19:13
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Onderwerp Auteur
Aflopende contracten #19

les rouges blancs schreef : weet iemand wie er nog een contract heeft voor volgend seizoen ?
Ik kan het zelf niet zo een twee drie vinden...


Castro (2014)
Verdellen (2014)
Gillis (2014)
Winkens (2014)
Rutjes (2015)
van Hyfte (2014)
Veldmate (2015)
Labylle (2014)
Stankov (2014)
La Rosa (2014)
Schreurs (2014)
Braken (2016?)

Volgens bronnen zou Kuipers zijn aflopende contract met 2 jaar verlengen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2013 19:24
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1153
Meer
Aflopende contracten #20
Ik heb zo een gevoel dat van Hyfte MVV gaat verlaten .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2013 19:59 10 mei 2013 20:01 door ouwe rot.
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 904
Meer
Aflopende contracten #21
volgens bronnen verlaten Smeets- van Hyfte? - Labylle -Knops die na duitsland vertrekt MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2013 20:04
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Aflopende contracten #22
wat zijn bronnen nog waard ouwe rot zolang er niemand zich meld is er niemand weg rustig afwachen en ik denk dat ook mvv en de nieuwe trainer wel een lijstje klaar hebben voor vervanging.ik laat het allemaal wel op mij afkomen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2013 20:09
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 904
Meer
Aflopende contracten #23

ouwe rot schreef : volgens bronnen verlaten Smeets- van Hyfte? - Labylle -Knops die na duitsland vertrekt MVV.


En dan vergeet ik Elsajas nog en uiteraard Borgers en Voorjans.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2013 21:37
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Aflopende contracten #24
Van derluer is voor kfc uerdingen spelers aan ,'t scouten in limburg! Zal dus wel een mvv-speler bij zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2013 12:01 16 mei 2013 12:04 door Sam.
Sam
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
Aflopende contracten #25
Wie heeft er nu allemaal van de huidige ploeg zijn contract verlengt?
Of wie moet er opstappen?
Castro (2014)
Verdellen (2014)
Gillis (2014)
Winkens (2014)
Rutjes (2015)
van Hyfte (2014)
Veldmate (2015)
Labylle (2014)
Stankov (2014)
La Rosa (2014)
Schreurs (2014)
Braken (2016?)

Volgens bronnen zou Kuipers zijn aflopende contract met 2 jaar verlengen.

Oei, dit net tegen gekomen bovenaan, klopt dit?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2013 12:32 16 mei 2013 12:34 door tuutsje. Reden: Ds
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Aflopende contracten #26

Sam schreef : Wie heeft er nu allemaal van de huidige ploeg zijn contract verlengt?
Of wie moet er opstappen?
Castro (2014)
Verdellen (2014)
Gillis (2014)
Winkens (2014)
Rutjes (2015)
van Hyfte (2014)
Veldmate (2015)
Labylle (2014)
Stankov (2014)
La Rosa (2014)
Schreurs (2014)
Braken (2016?)

Volgens bronnen zou Kuipers zijn aflopende contract met 2 jaar verlengen.

Oei, dit net tegen gekomen bovenaan, klopt dit?


Als je ff een aantal posts terug leest dan staat daar een heel mooi artikel. Knops zou de onderhandelingen niet hebben voortgezet. Over Kuipers is nog niets officieels bevestigd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2013 12:46
Sam
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
Aflopende contracten #27
Nu zal alles, of toch zoveel mogelijk wel bij het oude blijven denk ik.
Niet promoveren is toch een doorslag voor nieuwe aanwervingen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2013 13:20
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Aflopende contracten #28
Ik vind het een prima besluit van MVV dat ze de contracten niet verlengen. Moustafa speelt gretig, maar komt tekort. Lloyd heeft geen schiet-, kop- kracht en body. Lance speelt tactisch goed, maar komt tekort om zich als nr 10 te presenteren. Esajas is zijn inspiratie verloren en is duidelijk toe aan een nieuw avontuur. Knops speelt te wisselvallig achterin. Smeets is een twijfelgeval, hij heeft een goed schot, maar qua veldspel (met name tweede seizoenshelft) zit hij onder het acceptabele, bijna tegen het ergerlijke aan. Dat moet je als speler toch ook zelf in de gaten hebben dat je steeds de bal onnodig inlevert? Kuipers kan denk ik het niveau van Gillis/Verdellen halen, maar het wordt geen nieuwe Volmer of Luijpers. En daar heb je er wel twee van nodig om een prijs te pakken aan het einde van het seizoen.

Uiteindelijk jammer, ik had gehoopt dat onze jeugdspelers nog zouden groeien. Ik heb genoten van hun mooie momenten, de doelpunten van Lloyd in Leeuwarden, de kopbal van Lance in Volendam, de pegel van Smeets in Emmen. Ik hoop dat hun vertrek betekent dat er een nieuwe lichting voor de poort staat met meer potentie. Labylle zal een groot gemis worden, maar hopelijk is MVV druk achter de schermen bezig om een stijgende lijn in dit elftal te krijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2013 13:32 20 mei 2013 13:35 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Aflopende contracten #29
Ik verwacht zeker dat als spelers weggaan (Labylle, Van Hyfte?, Smeets, Esajas, Knops en Voorjans), je weer opnieuw kunt beginnen, omdat je dan weer nieuwe spelers moet inpassen. En dat met beperkte(re) financiële middelen, verder doorgroeien zit er gewoon niet in komende seizoen(en). Minder toeschouwers afgelopen periode, minder inkomsten (sponsors die moeite hebben met betalen), de inkomsten uit transfers (labylle, Van Hyfte) zullen denk ik eerder gebruikt worden om schulden af te lossen bij Investeringsgroep (Nol Hendriks/Nico Jongen) dan geinvesteerd worden. Ik denk dat de verhoging van prijzen van de seizoenskaarten tot minder toeschouwers zal leiden.Ik zie het (financieel) somber in.

En laten we eerlijk zijn de afgelopen jaren sinds Maaskant heeft MVV Play Offs gehaald zonder dat dit een wezenlijke verbetering van inkomsten heeft geleid (zie het niet meer uitbetalen van premies).
Helaas heeft Maastricht en omstreken niet die echte grote bereidwillige grote sponsoren die MVV fors willen steunen, anders had men de de afgelopen succesvolle perioden wel ECHT geinvesteerd.

Al heb ik zeker wel vertrouwen in het technisch kader bij het aantrekken van spelers. Ik hoop toch dat MVV wat meer gaat kijken naar 2e teams van AJAX, PSV, Feynoord, Twente, Anderlecht, Standard, Genk om daar talenten op te halen.
Tini Ruijs kan daarin een belangrijke rol vervullen als mogelijk nieuwe trainer, maar ik denk dat de basis is om zo snel mogelijk een 2e team te starten om talenten te laten rijpen en wedstrijdritme op te laten doen.

En misschien dat Tini Ruijs nog contacten heeft in de Emiraten (voor mogelijke investeerders).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2013 11:10
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Aflopende contracten #30
Castro: Keeper
Kuipers: Rechtsback/centrale verdediger
Verdellen: Rechter centrale verdediger
Gillis: Linker centrale vedediger
Winkens: Linksback
Rutjes: Centrale middenvelder
van Hyfte: Centrale Middenvelder
Veldmate: Spits
Stankov: Rechtsback/middenvelder
Braken: Middenvelder/Aanvaller
La Rosa: Links/rechtsbuiten
Schreurs: Rechtsbuiten

Dan ga ik er even vanuit dat Labylle vertrekt en Kuipers zijn contract verlengd. Denk dat Knops en Smeets voorlopig niet zullen verlengen. Hopelijk blijft van Hyfte gewoon aan.

Wat we dan nog nodig hebben voor volgend seizoen in mijn ogen is sowieso een rechtsback aangezien Stankov het goed doet op het middenveld. Een linksback hopelijk Schroyen dan. En 2 buitenspelers aangezien we alleen Braken hebben nu voor begin volgend seizoen met de blessures van Schreurs en La Rosa.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.397 seconden