MVV - Jong AZ, vr 28 april 2023, 20.00u

02 mei 2023 22:30
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV - Jong AZ, vr 28 april 2023, 20.00u #46

mvv supporter schreef : geweldig om te zien hoeveel mensen het gooien van spullen goed praten, omdat een speler provocerend een goal viert. Ik hoop dat bij jullie OOIT het kwartje valt en jullie begrijpen dat de persoon die het bier gooit het probleem is en niet de speler die juigt omdat hij scoort. Natuurlijk kan een speler opletten wat hij doet maar 1 persoon vind juigen al provocerend en de ander kan er prima mee omgaan. En hoe vier je een goal als je 2 ringen hebt en het uit publiek boven in zit. dan kun je niet voor je eigen vak juigen. dus dat verhaal en onzin kan ook bespaard blijven. Het is gewoon zonde. Hoe sneller deze personen niet meer welkom zijn in het stadion des te sneller zijn we van deze problemen af.
Bij geen enkele andere sport gebeurd dit zo vaak, ook daar worden doelpunten gevierd en met champagne gespoten. Ik heb daar nog nooit aanstekers of bier zien vliegen.

Ik vind gisteren ook dat Perez wel heel provocerend zijn overwinning vierde, Verbaasd me dat niemand hem een klap op zijn gezicht gaf of een fles champagne naar hem gooide. Ooh nee de mensen daar weten zich in de meeste gevallen wel te gedragen.


Dus in jou ogen mag je provoceren? Geef me je adres maar, dan kom ik eens provoceren bij jou. Maar je mag niks doen he!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2023 11:00 03 mei 2023 11:02 door mvv supporter.
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV - Jong AZ, vr 28 april 2023, 20.00u #47
Mooie volwassen reactie van je! bij mij voor de deur gelden andere regels dan in het stadion:) Maar als jij je zo stoer voelt om bij andere voor de deur te gaan provoceren dan moet je dat doen. je bent welkom!!!! Want ooh nu moet ik bang worden of wat wil je met je kinderachtige reactie uitlokken?
Dan stel ik je wel de vraag met wat wil je mij provoceren? Je mag voor mijn deur komen juigen daar heb ik geen probleem mee. Ook in het stadion krijg ik niet de behoefte om mijn drank of andere objecten die ik kan vinden het veld op te gooien op het moment dat ik spelers zie juigen!!

Als je een mijn tekst goed leest dan zeg ik nergens dat ik provoceren goedkeur, ik vind alleen dat mensen hun emoties onder controle moeten houden en omdat persoon A de speler dat niet kan is het geen reden om voor persoon B om dan ook maar de regels te overtreden. Kay verwoord het beter:
er komt bij 6000 mensen iets in het geding door iemand die in zijn eentje de gevolgen voor hen allemaal besluit te accepteren!!!!!

En dat moet natuurlijk niet zo zijn,
Ook schets ik situaties waar bij MVV ook bier en dergelijke het veld op wordt / werd gegooid zonder dat spelers aan het hek aan het juigen waren. of hoe moet je dan juigen als er 2 ringen zijn en jou supporters op ring 2 zitten. Kortweg wanneer je uit voetbalt mag je dus niet juigen, dat is wat sommige hier kort door de bocht zeggen.

Dan vraag ik me wel af er is altijd commentaar op het gedrag / actie van de politie. Maar als ik het bekijk zoals jullie dan provoceren de mensen de politie altijd en is de reactie van de politie dus gegrond en accepteerbaar. Maar ooh nee dan is het anders om dan is de politie de gene die te ver is gegaan..........
Het wordt tijd het totale plaatje te bekijken en niet alleen maar naar Jou voetbal avond of jou mening van wat er bij het voetbal wel of niet mag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2023 16:07
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV - Jong AZ, vr 28 april 2023, 20.00u #48
Was maar een voorbeeld.
Ik vind gewoon als je de bal kaatst kun je de bal ook terug verwachten.
En dat betekend niet dat je niet mag juichen, juist wel. Alleen dit was provoceren..
Vaak genoeg dat we tegendoelpunten tegen krijgen en de spelers juichen en nooit word er iets gegooid omdat ze normaal juichen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2023 14:05
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 821
Meer
MVV - Jong AZ, vr 28 april 2023, 20.00u #49
Het bier incident van de biergooier in het gezicht gooien van een speler van Jong AZ heeft Mvv een boete gekost van 7,500 euro aan de voetbal bond ..

Als je dit vertaalt naar entree inkomsten van deze wedstrijd zijn het zo,n 800 entree kaartjes ........Ook lag er veel vuurwerk verstopt onder de stoeltjes van Mvv supporters .........

Om moedeloos van te worden ...............

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2023 15:10
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV - Jong AZ, vr 28 april 2023, 20.00u #50

bokkesprongen schreef : Het bier incident van de biergooier in het gezicht gooien van een speler van Jong AZ heeft Mvv een boete gekost van 7,500 euro aan de voetbal bond ..

Als je dit vertaalt naar entree inkomsten van deze wedstrijd zijn het zo,n 800 entree kaartjes ........Ook lag er veel vuurwerk verstopt onder de stoeltjes van Mvv supporters .........

Om moedeloos van te worden ...............


Duur biertje, daar moeten weer 2 nieuwe sponsoren voor worden binnengehaald om dat goed te maken.
Maar dan moeten ze daar maar wat beter hun best doen zeker.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2023 17:06 08 mei 2023 17:08 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - Jong AZ, vr 28 april 2023, 20.00u #51

Duin schreef :

bokkesprongen schreef : Het bier incident van de biergooier in het gezicht gooien van een speler van Jong AZ heeft Mvv een boete gekost van 7,500 euro aan de voetbal bond ..

Als je dit vertaalt naar entree inkomsten van deze wedstrijd zijn het zo,n 800 entree kaartjes ........Ook lag er veel vuurwerk verstopt onder de stoeltjes van Mvv supporters .........

Om moedeloos van te worden ...............


Duur biertje, daar moeten weer 2 nieuwe sponsoren voor worden binnengehaald om dat goed te maken.
Maar dan moeten ze daar maar wat beter hun best doen zeker.


De woordvoerder die over de veiligheid gaat bij MVV vertelde bij rtv dat ze dat bedrag via de ,,gooier,,gingen proberen te verhalen(indien dit mogelijk was)…mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2023 18:39
Dary66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
MVV - Jong AZ, vr 28 april 2023, 20.00u #52
Idd mogelijk verhalen????? Ik ga er toch vanuit dat hij minstens een uitkering heeft, het is toch te belachelijk voor woorden dat een club dit moet betalen!!!
Als dat zo is kun je ook naar een club gaan die je niet zo graag hebt bv Aken-noord en gooi je daar bv een aansteker of weet ik veel op het veld. Kost de club dan wat duiten wat maakt het uit! Ik noem maar wat onzin! Nee zeker moet je dit helemaal verhalen op de dader!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.254 seconden