Oefenwedstrijden 2020-2021

01 aug 2020 10:24
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 413
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #76

Driver schreef : . Komende weken zal alles duidelijker worden hoe Mvv er gaat uitzien, tenminste ik verwacht op korte termijn nog enkele versterkingen .


Ik ben benieuwd of Standaard Luik daar een rol in gaat spelen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2020 14:47
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 885
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #77
Net resultaat voor MVV. 1e helft met de 2 basisteams was DH beter, 2e helft met de jonkies was MVV beter. Gelijkspel dan ook terecht resultaat.
1e helft weten we vrijwel niets te creëren. Ook ik zie liever Deom in de basis starten. Zou hem zelf liever als nummer 10 willen zien spelen.
Beide keepers hebben te weinig te doen gehad om zich te onderscheiden.
Vond ook Visser een goede 2e helft spelen. Leuke actie in huis, mooi zichzelf vrijgemaakt bij die bal op de lat. Groot talent. Vind ik nu al meer dan Kostons.

Plezier vond ik wederom goed voetballen. Kwam ook lekker vaak mee naar voren. Wat moet ie nóg meer doen om een contract te krijgen???

Conclusie: goede opsteker; we zijn op de goede weg, maar zijn er ook zeker nog lang niet.

P.S.: jong-MVV kon me zeker bekoren. Zoals ik eerder al aangaf rondom de oefenwedstrijd tegen ik meen EHC: maak wat meer reclame voor dit team. Kunnen best leuke potjes worden volgend seizoen met dit team.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2020 16:34 02 aug 2020 16:35 door Kletswief.
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #78
Leuke oefenwedstrijd... jammer genoeg zonder publiek.

En altijd lastig voor leken als mij om een oefenwedstrijden te beoordelen... je weet niet met welke opdrachten de trainers de spelers het veld opsturen.
Wat opvallend was dat de 2e helft met het merendeel met mvv jeugdspelers heel aardig gevoetbald werd door usmvvke... Was ADO in de 2e helft zo matig of is het verschil tussen de jeugdspelers en de contractspelers/testspelers zo gering?
Ik vond bv. de rechtsbuiten van de 2e helft Delrock nadrukkelijk positief opvallen in de 2e helft in vergelijking met onze nieuwe fin in de eerste helft.
Wat dat betreft hoop ik dat onze jeugdspelers ons positief gaan verrassen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2020 16:52
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #79
Ik vond Milo Delrock ook positief opvallen. Misschien nog een tikkeltje onbesuisd, maar heeft toch wel wat body in huis, waarmee hij enkele beuken uitdeelde. Zo iemand heb je soms nodig in je 11-tal. Hij deed me Croux even vergeten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2020 12:53
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1851
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #80
Voor een kleine 44.000 kijkers is deze wedstrijd gespeeld op Fox sport.... men is niet ontevreden over dit aantal bij Fox

De wedstrijd op zicht daar kun je van alles van vinden , spelers opstellingen noem maar op
Maar wat ik eigenlijk interessant vond was het interview erna van Kalazic... daarin deed hij toch wel opmerkelijke uitspraken
Wat hij daaronder andere over vertelde dat hij wilde weten waarom MVV al 20 jaar eerste divisie speelt... dat "kleinere"clubs inmiddels wel al eens gepromoveerd zijn en MVV niet. Hij wilde gaan "graven" om erachter te komen hoe dat kan en komt en Kalazic wilde zien hoe de "hazen" lopen bij MVV

Nou dat wordt nog wat, zeer interessante uitspraken ( en ook wel gewaagd) van Kalazic ....
eigenlijk zegt hij hoe kan het dat MVV toch al 20 jaar zo "klein"is gebleven of gehouden .... wordt vervolgd voor wie het interview gemist heeft

www.foxsports.nl/video/3245358/geen-indo...-wel-airco-aan-stond

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2020 13:57 03 aug 2020 13:58 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #81
Confirmation bias. Of een variant daarvan waar ik de naam niet van weet ;)

Laat Kalezic maar graven, kan nooit kwaad!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2020 14:04
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 413
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #82

Jacques schreef : Confirmation bias. Of een variant daarvan waar ik de naam niet van weet ;)

Laat Kalezic maar graven, kan nooit kwaad!


Confirmation bias, in het Nederlands voorkeur voor bevestiging genoemd, verwijst naar de neiging van mensen om meer aandacht en waarde te hechten aan informatie die de eigen ideeën of hypotheses bevestigt. Tegelijkertijd is er de neiging om minder aandacht te besteden aan informatie die eigen ideeën tegenspreekt.

Wat bedoel je daar eigenlijk mee in jouw post?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2020 14:32
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #83
Napoleon interpreteert de opmerkingen van Kalezic op een bepaalde manier, “eigenlijk zegt hij”, omdat Napoleon zelf dat idee heeft. Hij leest dus al snel de bevestiging van zijn idee ook al zegt Kalezic dat niet letterlijk. Is niet helemaal confirmation bias maar wel iets in die richting.

Dit is geen aanval op Napoleon overigens, iedereen heeft dit soort dingen de hele dag door - inclusief mezelf uiteraard. Is menselijk.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2020 16:25
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 599
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #84
Laote veer noe mèr es aofwachte wat MVV geit doen, op basis daorvaan reagere..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2020 16:50
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 236
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #85
Vooral dat professioneel en sneller een selectie compleet maken ( Dit heeft allemaal te maken met scouten en planningen) vond ik een interssante passage en hij gaf de club daarvoor een jaar. Benieuwd hoe Elsen en Noor dat gaan realiseren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2020 18:49
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #86
Deze man zaagt van dik hout planken. Hij draait er niet omheen. Ik denk dat hij zijn woorden ook gaat omzetten in daden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2020 22:10
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #87
Inderdaad een interessant interview. Had ik nog niet gezien. De man zegt wat hij wil en dat is prima. Ik hoop dat hij wat medestanders vind binnen de club.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 08:51
Nuss1996
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 5
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #88
Deze man durft wel. Chapeau. Nu idd maar hopen dat hij medestanders vind. Misschien lopen er bij MVV mensen rond die nu met de billen beginnen te knijpen. Onze club moet al langer op een hoger niveau uit kunnen komen. Soms vraag ik mij af waarom het bij ander Limburgse club WEL kan en in Mestreech neet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 09:00
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1851
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #89
Zeker durft Kalazic, maar die is niet bang voor een uitspraak( ik hou er wel van)... bij Roda koste hem dat zijn kop en ook bij anderen clubs trok hij aan het kortste eind.
Zijn vragen zijn relevant en terecht... de antwoorden daar hoeft hij niet zo ver voor te zoeken of te graven , goed om zich heen kijken zou mijn advies zijn ;-)

Echter zolang er binnen MVV zoveel verschillende belangen zijn kun je deze patronen alleen maar doorbreken door wat niet goed genoeg is te reorganiseren ( laat ik het eens netjes benoemen) en daarnaast wat overblijft op een welbekende zelfde lijn zien te krijgen , immers het heeft een oorzaak dat we al 20 jaar eerste divisie spelen... het was ook mijn irritatie waarom dit niet lukte om iets te veranderen . Maar eerst moet je weten waarom het niet lukt, daar heb ik wel heel veel antwoorden op gekregen .... Darije mag mij bellen ik zal hem graag bijpraten , scheelt hem veel tijd en moeite ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 09:21 04 aug 2020 09:26 door Zeikbak.
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #90

Napoleon schreef : Zeker durft Kalazic, maar die is niet bang voor een uitspraak( ik hou er wel van)... bij Roda koste hem dat zijn kop en ook bij anderen clubs trok hij aan het kortste eind.
Zijn vragen zijn relevant en terecht... de antwoorden daar hoeft hij niet zo ver voor te zoeken of te graven , goed om zich heen kijken zou mijn advies zijn ;-)

Echter zolang er binnen MVV zoveel verschillende belangen zijn kun je deze patronen alleen maar doorbreken door wat niet goed genoeg is te reorganiseren ( laat ik het eens netjes benoemen) en daarnaast wat overblijft op een welbekende zelfde lijn zien te krijgen , immers het heeft een oorzaak dat we al 20 jaar eerste divisie spelen... het was ook mijn irritatie waarom dit niet lukte om iets te veranderen . Maar eerst moet je weten waarom het niet lukt, daar heb ik wel heel veel antwoorden op gekregen .... Darije mag mij bellen ik zal hem graag bijpraten , scheelt hem veel tijd en moeite ;-)


Word jij nou nooit moe van jezelf, Dreeke 2.0? Jij bent gevaarlijk voor deze club door mensen tegen elkaar op te willen zetten, zo komen we nooit vooruit!

On topic: Kalezic durft zijn uitspraken te doen en neemt geen blad voor de mond. Dat zie ik graag. Ik heb het volste vertrouwen in deze man, zeker als je ziet hoe hij langs de lijn bezig is met de jongens te coachen, zelfs in een oefenwedstrijd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Medusa, Jack Luijten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.297 seconden