Oefenwedstrijden 2020-2021

11 juli 2020 23:03 11 juli 2020 23:04 door hindriks.
hindriks
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 35
Meer
Onderwerp Auteur
Oefenwedstrijden 2020-2021 #1
Zag nog geen topic over de oefenwedstrijden van de voorbereiding 2020-2021. De wedstrijd MVV - helmond sport wordt via l1 live uitgezonden op Facebook (zie bijgevoegde foto)
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2020 16:57
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 367
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #2
Vandaag om 19:00 uur zendt L1 rechtstreeks via een stream op Facebook de vriendschappelijke wedstrijd Mvv-Helmond Sport uit.
Ik heb echter bewust geen Facebook, kan ik op een andere manier de wedstrijd volgen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2020 17:09
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #3

Driver schreef : Vandaag om 19:00 uur zendt L1 rechtstreeks via een stream op Facebook de vriendschappelijke wedstrijd Mvv-Helmond Sport uit.
Ik heb echter bewust geen Facebook, kan ik op een andere manier de wedstrijd volgen?


Meestal kun je die streams ook zonder Facebook account kijken, net als het supporterscafe pas geleden. Zolang straks iemand de directe link hier kan plaatsen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Driver

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2020 18:26 18 juli 2020 18:30 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #4

jeoff schreef :

Driver schreef : Vandaag om 19:00 uur zendt L1 rechtstreeks via een stream op Facebook de vriendschappelijke wedstrijd Mvv-Helmond Sport uit.
Ik heb echter bewust geen Facebook, kan ik op een andere manier de wedstrijd volgen?


Meestal kun je die streams ook zonder Facebook account kijken, net als het supporterscafe pas geleden. Zolang straks iemand de directe link hier kan plaatsen.



Ik ook bewust geen Facebook meer dus wie heeft die link?...Gr opa.

Ps meestal staat er achteraf op de site van l1 een samenvatting.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2020 18:43
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #5
De opstelling van MVV is als volgt:
Rafael Zbinden; Tim Zeegers, Shermar Martina, Thibaut van Acker (c), Tom Plezier; Luc Mares, Patrick Finger, Koen Kostons; Timo Stavitski, Brice Tutu en Joeri Schroijen.

Zbinden, Plezier, Finger en Tutu zijn op proef.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2020 19:00
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 885
Meer
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Driver

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2020 19:07
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #7

Maosbrögk schreef : https://www.facebook.com/L1mburg/videos/3749965055016791/


Die link werkt perfect zonder Facebook account
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2020 20:00
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 367
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #8
Link werkt inderdaad prima!
Stavitski bevalt me wel, snel en behendig aan de bal, Tutu de spits bakt er (nog) niet veel van. Plezier is fysiek sterk, voetballend nog niet veel gezien.
Schroyen speelt nonchalant, Kostons middelmatig, Mares, Martina en van Acker spelen goed. Keeper straalt wel iets uit maar heeft bijna niets te doen. Tim Zeegers speelt onwennig.
Eens kijken wat de tweede helft gaat worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2020 20:56
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #9

Dennis schreef : De opstelling van MVV is als volgt:
Rafael Zbinden; Tim Zeegers, Shermar Martina, Thibaut van Acker (c), Tom Plezier; Luc Mares, Patrick Finger, Koen Kostons; Timo Stavitski, Brice Tutu en Joeri Schroijen.

Zbinden, Plezier, Finger en Tutu zijn op proef.


En stavitski dan zie nog nergens dat hij getekend heeft....Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2020 20:58
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 885
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #10
Onterechte 0-1 nederlaag. Zeer matige wedstrijd, waarin MVV wel beter was dan Helmond. Kreeg ook 3-4 goede kansen, maar benutte deze niet.
Voor alle criticasters van VD Hurk: die gaan we echt missen hoor, zo iemand vind je niet snel terug die in een matig elftal zo vaak weet te scoren.
Linksback Plezier vond ik aardig spelen. Erg fel en gedreven, behoorlijk snel en zat goed in de wedstrijd.
Beide keepers kun je weinig over zeggen. Simpelweg te weinig te doen gehad.
Die Fin vond ik ook wel aardig spelen.
Ben absoluut geen fan van Mares, maar hij zat goed in de wedstrijd.
Kostons daarentegen vond ik zwak. Hij is te lief. Lijkt wel of hij geen enkel duel/actie/schat met 100% overtuiging doet.
Tutu kan terug naar huis. Heeft volgens mij letterlijk geen bal goed geraakt.
Al met al een heel pover MVV, waar nog heel wat kwaliteit ontbreekt. Veel jeugdspelers hebben minuten mogen maken, maar zijn me nauwelijks positief opgevallen.
Laat de nieuwe lading proefspelers maar komen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, M.V.V. 1902, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2020 21:02
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #11

Maosbrögk schreef : Onterechte 0-1 nederlaag. Zeer matige wedstrijd, waarin MVV wel beter was dan Helmond. Kreeg ook 3-4 goede kansen, maar benutte deze niet.
Voor alle criticasters van VD Hurk: die gaan we echt missen hoor, zo iemand vind je niet snel terug die in een matig elftal zo vaak weet te scoren.
Linksback Plezier vond ik aardig spelen. Erg fel en gedreven, behoorlijk snel en zat goed in de wedstrijd.
Beide keepers kun je weinig over zeggen. Simpelweg te weinig te doen gehad.
Die Fin vond ik ook wel aardig spelen.
Ben absoluut geen fan van Mares, maar hij zat goed in de wedstrijd.
Kostons daarentegen vond ik zwak. Hij is te lief. Lijkt wel of hij geen enkel duel/actie/schat met 100% overtuiging doet.
Tutu kan terug naar huis. Heeft volgens mij letterlijk geen bal goed geraakt.
Al met al een heel pover MVV, waar nog heel wat kwaliteit ontbreekt. Veel jeugdspelers hebben minuten mogen maken, maar zijn me nauwelijks positief opgevallen.
Laat de nieuwe lading proefspelers maar komen!


Wat mij betreft vergeet je de beste speler te benoemen. Ik vond Deom veruit de beste speler op het veld.
Stavitski vond ik ook erg goed spelen, heel behendig en snel. Op het eerste oog een betere versie van Goppel.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Maosbrögk, Lassie80, jovkle, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2020 21:07
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 527
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #12
Eerste oefenpot van het seizoen die ietwat ongelukkig wordt verloren: 0-1. Gezien het spelbeeld had er meer in gezeten. Maar goed, je moet scoren anders kun je niet winnen. En toch waren er wel (een paar) goede kansen. Met name voor Kostons. In de eerste helft schoot-ie van dichtbij op de keeper van Helmond.
Laten we zeggen dat het wat onwennig was allemaal. Een aantal testers, veel wissels en een blik jonkies dat werd opengetrokken (in de tweede helft).
Wat betreft de testspelers: Ik vond met name Tom Plezier aardig spelen. Geen hogere wiskunde, maar degelijk en niet bang voor het duel. Klapte er behoorlijk in. Spits Tutu dan. Die was onzichtbaar. Dat gold ook voor middenvelder Finger. Aanvaller Stavitski vond ik gedreven en snel, maar nog niet alles lukte. Niet gek natuurlijk als je voor de eerste keer in een nieuwe ploeg speelt. Keeper Cymer speelde in de tweede helft en deed het niet verkeerd. Kwam een keer heel ver het doel uit waar het niet nodig was, maar redde ook weer goed in een één-op-één situatie. Keeper Zbinden stond in de eerste helft onder de lat en deed het prima in de zestien, maar zijn uittrappen vond ik dan weer niet zo geweldig.
Van de 'vaste klanten' speelden Van Acker, en Mares (met name in de tweede helft) echt wel prima. Toen kwam ook Deom er in. Dan zie je meteen dat daar het voetbal van MVV zit. Alleen heeft-ie wel wat fysiek naast zich nodig om goed uit de verf te komen. Nu stond-ie wat verloren tussen de jonkies er bij.
Ben benieuwd hoe de rest van de oefenperiode EN de transferperiode gaat verlopen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2020 21:14
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1852
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #13
Werkt goed zo’n verbinding , lang leve 2020 !!
Scheelt toch een rit naar Maastricht ...:-)

Positieve van vanavond !?

We hebben gelukkig nog de helft van ons spelersbudget te besteden ...350.000 !! ;-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2020 21:29
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 367
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #14
Tweede helft was er maar 1 speler die er voetballend ver bovenuit stak: Jérôme Deom!! Hij moet het komend seizoen gaan maken bij Mvv, hij heeft zeker de kwaliteiten om Mvv naar een hoger niveau te brengen.
Spits Tutu, grote stevige kerel, strik erom en snel naar huis laten gaan, geen enkel duel gewonnen.
Het was een zeer matige wedstrijd maar Mvv is nog lang niet compleet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u serke, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2020 21:53
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #15
Er is nog veel werk aan de winkel, maar dat is geen verrassing. Inderdaad twee lichtpuntjes: Stavitski en Déom. Overige testers konden me niet echt bekoren. Plezier was idd niet slecht, maar Last is beter denk ik. Keepers kon ik niet beoordelen. Finger en Tutu voegen niets toe.
Van de jeugdspelers vond ik Kleinen niet verkeerd, verder weinig opvallende spelers. Volgens De Limburger wil Kalezic acht nieuwe spelers. Een giga uitdaging met een beperkt budget en met de huidige transferperiode die tot oktober loopt. Tot dan wachten op buitenkansjes is geen optie...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 1.680 seconden