Oefenwedstrijden 2020-2021

22 aug 2020 13:42
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #181
Weet niet of het je is opgevallen, maar volgende week begint de competitie.
Dan wil je als PROFESSIONELE club zijnde toch 1 week van te voren tegen een gelijkwaardige tegenstander zien hoe je er voor staat?

Maar goed is mijn mening. Vind het erg amateuristisch overkomen van beide clubs.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2020 13:47
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 220
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #182
Wat mij niet duidelijk is of MVV nu een stricter testbeleid voert dan het KNVB protocol? Dat is hoe ik toon van de Top Oss tweet lees.

Enfin, MVV zal zeker proberen om komende week nog 1 of 2 oefenwedstrijden te plannen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2020 17:19
hindriks
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 35
Meer
Onderwerp Auteur
Oefenwedstrijden 2020-2021 #183
Iemand enig idee of Mvv nog een oefenwedstrijd geregeld heeft?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2020 00:37
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #184

Mie leef Mestreech schreef : En ik begin gelijk over proefspeler Joy-Lance Mickels. Wat een speler is dit! MVV moet deze speler gelijk vastleggen! Westerlo nam wat gas terug en MVV kon aanvallend meer een vuist maken. En dat kwam vooral door deze Mickels. Flankspeler, kwam dreiging uit, had een actie in huis, tweebenig. Hij gaf MVV meer vleugels in aanvallend spel. Dus MVV, meteen vastleggen deze man! Hij is niet bang voor een duelletje, gaat er vol voor. Prima speler.

MVV maakte nog een eretreffer en, daar is die weer, zorgde Mickels voor. Actie op rechts, gaat naar binnen en met links uithalen in de lange hoek, 1-3.

Oldchap schreef : Als Mvv Mickels niet gaat vastleggen dan begrijp ik het niet meer,speelde een leuke pot,is niet bang om een duel aan te gaan,en durft een actie te maken.Is twee benig dus kan aan beide flanken gezet worden.


Wat ben ik blij dat jullie geen scouts zijn van mvv... Wat is dit een afschuwelijke slechte speler.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Dennis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2020 09:38
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #185

mvv4ever schreef :

Mie leef Mestreech schreef : En ik begin gelijk over proefspeler Joy-Lance Mickels. Wat een speler is dit! MVV moet deze speler gelijk vastleggen! Westerlo nam wat gas terug en MVV kon aanvallend meer een vuist maken. En dat kwam vooral door deze Mickels. Flankspeler, kwam dreiging uit, had een actie in huis, tweebenig. Hij gaf MVV meer vleugels in aanvallend spel. Dus MVV, meteen vastleggen deze man! Hij is niet bang voor een duelletje, gaat er vol voor. Prima speler.

MVV maakte nog een eretreffer en, daar is die weer, zorgde Mickels voor. Actie op rechts, gaat naar binnen en met links uithalen in de lange hoek, 1-3.

Oldchap schreef : Als Mvv Mickels niet gaat vastleggen dan begrijp ik het niet meer,speelde een leuke pot,is niet bang om een duel aan te gaan,en durft een actie te maken.Is twee benig dus kan aan beide flanken gezet worden.


Wat ben ik blij dat jullie geen scouts zijn van mvv... Wat is dit een afschuwelijke slechte speler.


Ik heb me duidelijk vergist in deze speler. Maar je hem had gezien tegen Westerlo, dat is echt een wereld van verschil. Hoe kan dat toch?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.184 seconden