Oefenwedstrijden 2020-2021

31 juli 2020 21:25 31 juli 2020 21:26 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #61
Wow wat een verschil tussen MVV in de 1e helft en MVV tot nu toe in de 2e helft. Het elftal van de 1e helft stond aardig, vooral achterin, maar MVV in de 2e helft is een héél stuk aanvallender ingesteld. We spelen gewoon een stuk beter dan ADO momenteel. Net een bal op de lat van Visser na een mooie voorzet van van Bommel (wat ook een mooi doelpunt geweest zou zijn) zoals we in de 2e helft tot nu toe spelen zo zie ik MVV graag het hele seizoen spelen, want dan kunnen we mooie wedstrijden gaan krijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 21:43
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #62
Voor een ieder die graag even in de lach wil schieten; uitslag oefenwedstrijd vrijdag 31-7: RJC - SV Meerssen 2-3!! :D
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 21:53 31 juli 2020 21:54 door Lummel.
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #63
Een beter voetballend MVV in de tweede helft. En dan vallen met name de jeugdspelers mij positief op. Twan Visser, die zou ik wel eens wat meer minuten willen zien spelen. Sterk aan de bal en creatief. Dat bekoort me wel.

En ook een compliment aan Tim Zeegers die een prima partij speelt als rechtsback in de tweede helft. Hopelijk zetten deze jongens de groei door.
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 22:04
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #64
Ik vond Zeegers dit keer wat minder. Hij werd soms overlopen door de linksbuiten van Ado.Twan Visser de beste kans van de wedstrijd tegen de lat. Jammer. Al met al zeker geen slechter MVV gezien dan Ado. Tja, je speelt tegen een eredivisie club. Het blijft toch altijd uitkijken. Geen hoogstaand voetbal gezien, maar wel positief verrast met sommige spelers.
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 22:08 31 juli 2020 22:25 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 581
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #65

Ekstertjj schreef : Voor een ieder die graag even in de lach wil schieten; uitslag oefenwedstrijd vrijdag 31-7: RJC - SV Meerssen 2-3!! :D


Meerssen-middenvelder Nino Everaers (ex-MVV) schoot na nauwelijks twee minuten spelen de 0-1 erin :lachen:

Trök nao die vaan us; met dees hits boete, kinste meujlik volle petaj en kwaliteit verwachte.
Neetemin bin iech kontent met wat iech zaog.
De inzet en dörf vaan Zeegers waor good ( a la DelaHaye vreuger) mer heer waor leeg op ut lets...
Wel kin iech de kretiek vaan Schapendonk begriepe .

Nog get tied en e paar maan debij.... daan veer weer in uzzen Tempel



We shall not, We shall not be moved, We shall not, We shall not be moved, Just like the team, That's gonna win the league ... We shall not be moved,
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 22:10
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #66
Van de testers had ik alleen plezier met Plezier. De jonge jongens in de 2e helft waren een voorbeeld qua gretigheid voor een Schroyen. Ik hoop dat Heerings snel verder mag zoeken naar een andere club. Enigszins lengte een keer maar geen enkele keer mannelijk een kopduel aangegaan...

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 22:25
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #67
Hans Kraaij jr heeft daar wel een goed punt qua onze voorhoede; niet Zamouri op 10 zetten maar Kostons op 10. En dan die Zamouri rechts Duin voorin en op links Schroijen dan heb je echt een heerlijke voorhoede, voor kkd begrippen. En wij hebben inderdaad wat Hans ook al aangaf, ook een trainer die echt aanvallend denkt en het liefste 7 of 8 spelers wil hebben die naar voren denken. Ik heb echt het gevoel dat het een heel mooi seizoen kan worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 22:26
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #68
Ik zeg ook niet dat Zeegers slecht was. Verre van dat. Maar bij één kans van Ado zag het er gevaarlijk uit omdat hij aan de buitenkant verdedigde. Verder was zijn inzet top. Niets mis mee dus.
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 22:31
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #69
We hebben weer een echte trainer,wat een passie en gedrevenheid. Deed me af en toe denken aan de jarige Frans Körver.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Ekstertjj, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 23:07 31 juli 2020 23:07 door Zoewiezoe.
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #70
Gegeven de hele moeilijke omstandigheden was het zeker niet verkeerd vanavond. Ik ben blij dat er al een paar nieuwelingen vastgelegd zijn en dat er ook een aantal jongelingen uit de eigen opleiding aan de deur rammelen. We lijken dit seizoen ook fysiek een stevigere groep te krijgen, mooi!
Ben ook razend benieuwd naar de O21 groep. Ik denk dat die ontwikkeling juist voor clubs als de onze ontzettend belangrijk is. Ik ga daar zeker af en toe kijken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 23:29
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #71
Effe alles op een rijtje zetten. ADO zat er conditioneel waarschijnlijk verder doorheen als wij in de 2-e helft. Ik weet niet hoe vaak zij gewisseld hebben?
Bij MVV zag het er enkele malen niet goed uit verdedigend de voorzetten die een Hagenees maar net miste (2x). Dat was aan de kant van Plezier en het centrum.
Voordat er weer een nieuwe club-lieveling wordt gedefineerd!
Met spelers als Schroojen zul je NOOIT promoveren.... als je het van een geluks-actie moet hebben. (zijn voorzet opa Verheidt in Cambuur zal ik nooit vergeten).
MVV wordt een van de winnaars tgv Corona…dat wordt steeds duidelijker. 250.000 Euro in Maastricht is beter uitgegeven als als een half miljoen in de Oostelijke mijnstreek, waar de subsidie-club continue aan een infuse ligt.
Hopelijk heeft Willy deze wedstrijd ook gezien, hij zou dit jaar zomaar de rol van Kelechi Nwakali kunnen spelen dit seizoen....
en misschien wordt het dan toch nog promotie-Ron via de play-offs.
Zeegers : zijn hoofdtaak is verdedigen maar als hij mee naar voren is dan moet hij niet inhouden maar door lopen naar de achterlijn en die bal voor de pot …niet weer inhouden en terugv-erdediger (dit geld voor iedere back). De nieuwe trainer zal het hem nog wel leren.
…maar ik denk dat Shermar Martina dat nog veel beter kan, die kan trouwens nog beter als Mares de plek naast van den Acker innemen.
Toen we wonnen in Cambuur voor de play offs stond hij daar toch ook naast Pereira (die hier in het begin ook verguisd werd).
Trainer lees niet te veel mee hier, je wordt op het valse spoor gezet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2020 08:33 01 aug 2020 08:46 door Frank Salemans.
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #72
Ik vond Plezier en Visser een goede indruk maken. Vooral Twan Visser viel me op. Goede techniek, lef, bal op de lat na fraaie aanname. En Tom Plezier voetbalde sterk in de duels, met veel drang naar voren. Ook Stavitski kon me bekoren qua spelopvatting: lekker fel in de duels. Durft een tikkie uit te delen. Tenslotte de trainer: wat een bevlogen uitstraling!

Puntje van kritiek: verdedigend viel er af en toe rechtsachter een gaatje en kon de linkerflank van ADO een paar keer te gemakkelijk de bal voorzetten. Zo kreeg ADO een paar goede kansen.

Goed hoe trainer Kalezic spelers wil leren compacter te spelen. Hij brengt duidelijk een visie over hoe hij wil voetballen. Een verademing.

Kortom: een gelijkspel tegen een eredivisionist is niet verkeerd. Het begint weer te kriebelen bij mij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, jovkle, M.V.V. 1902, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2020 09:01
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 699
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #73
Wat mij opvalt, en wat ik heel jammer vind, is dat ook Kalezic (net als Usta) niet voor Deom kiest in zijn beoogde basis in de eerste oefenwedstrijden. Vind ik heel zonde want Deom brengt vaart in het spel en is technisch één van de meest vaardige spelers. Nadeel is dat hij de ene keer voor een 8 speelt en de andere keer evengoed voor een 4.
Maar ik zie dat zelf liever dan de kleurloze Mares. Verder ben ik echt onder de indruk van onze trainer, zie zijn interview op Fox. Rustig, realistisch en met iets simpels als zones inbouwen gericht aan tactiek werken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2020 10:06 01 aug 2020 10:08 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 531
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #74
Een gelijkspel tegen ADO is niet verkeerd. Natuurlijk kun je er allerlei kanttekeningen bij plaatsen, maar het is in ieder geval een juiste afspiegeling van wat ik gisteren heb gezien. En dan was de grootste kans nog voor MVV (Visser op de lat).
De eerste helft (met veel beoogde basisspelers) was ADO de bovenliggende partij. De tweede helft was MVV dat. Al zegt mij dat niet zo veel; er stonden twee compleet andere teams op het veld. Wel mooi om te zien wat de jonge garde aan intensiteit en wedstrijdbeleving in het veld brengt. Daar zou ik bij een aantal (beoogde) basisspelers ook wel meer van willen zien.
Maar dat fanatisme en die drang naar voren die je in de tweede helft zag, kunnen ook tegen je werken. Je kunt in de laatste minuten een goal tegen krijgen zoals tegen Helmond. Nu maakt dat in een oefenpotje niet zoveel uit, maar toch...
Verder opvallend vond ik Plezier. Ik denk dat je daar daadwerkelijk plezier aan kan beleven. Veel drang naar voren.
Ook opvallend: de keeper in de eerste helft (Chesneau) trapte een aantal ballen gewoon over de zijlijn. Als je al zo weinig te doen hebt, wees daar dan in ieder geval secuur in.
Overigens legt de nieuwe spits Duin in het interview na afloop prima uit waarom hij voor MVV heeft gekozen. Kennelijk een gevoelskwestie. Hij had een goed gevoel na gesprekken met Elsen en Kalezic. Ook werd-ie al sinds vorig seizoen in de gaten gehouden en wist Elsen veel van hem. Dat mag ook wel eens gezegd worden aangezien hem soms verweten wordt niet verder te kijken dan Luik, Genk en Zuid-Limburg.
Duin is in ieder geval veel speeltijd in het vooruitzicht gesteld en er is een technische tien (Zamouri) gehaald om achter hem te spelen. Benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen na een tijdje samen getraind te hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2020 10:08
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 370
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #75
De wedstrijd was niet boeiend, gezien de hitte en de vele wissels was dit ook niet mogelijk. Tom Plezier begon zeer zwak aan de wedstrijd, slecht verdedigen en had veel balverlies maar na een half uur gooide hij alle schroom van zich af en liet zien dat hij wel kan voetballen. De overige nieuwkomers Jelle Duin, Oussama Zamouri, Timo Stavitski waren (nog) onzichtbaar. Opvallendste speler was inderdaad Twan Visser, deze jeugdspeler was gretig, passeerde makkelijk en scoorde bijna nog een mooi doelpunt. Tim Zeegers werkte hard maar maakt nog veel verdedigende foutjes, is nog te vroeg om het als basisspeler in te zetten. Thomas van Bommel deed zijn best maar zijn talent was (nog) niet te zien. Het was wel opvallend dat Mvv veel kopduels verloor.
Wel goed dat Mvv tegen sterkere clubs speelt, Ado Den Haag was niet veel beter dan Mvv, dat mag ook een compliment voor Mvv zijn.
Van de andere kant is het nog te vroeg om te oordelen, spelers kunnen elkaar amper en hebben nog geen wedstrijdritme in de benen. Komende weken zal alles duidelijker worden hoe Mvv er gaat uitzien, tenminste ik verwacht op korte termijn nog enkele versterkingen .
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.418 seconden