MVV Maastricht - TOP Oss

20 nov 2019 10:35
AngelsideE
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 41
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht - TOP Oss #1
Zullen we dan toch eens de drie punten pakken....?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2019 10:47
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #2
Met die dikke Turk winnen we geen wedstrijd meer!! Oprotten Usta!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2019 10:53
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1341
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #3
Jo70 kunnen we zijn nationaliteit en gewicht gewoon buiten beschouwing laten, kom op zeg heb je het Nederlands Elftal gezien gisteren en alle ophef bij Den Bosch? Niet te geloven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Sjotelsplak, opadiehard, Tuor, Kloeteklaos, itsman, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2019 10:56
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #4
God, wat kijk ik uit naar deze wedstrijd! Vanzelfsprekend is dat sarcasme. Ben er uiteraard wel bij, maar wie naar De Geusselt gaat met de verwachting een goeie pot voetbal te zien, moet zich eens dringend laten nakijken.

Oss heeft evenveel punten als ons. Oss doet het waardeloos in uitwedstrijden. Wat dat betreft zouden we dit gewoon moeten winnen. Oss heeft best een leuk middenveld met Kaak en de gebroeders Rommens, en voorin met Cas Peters, Stroo en Lars Hutten ook nog goede opties. Ik wil ook weer niet doen alsof dit absolute top is, alleen Cas Peters zou in die categorie vallen binnen de KKD maar die raakt dit seizoen nog geen pepernoot en is een maand geblesseerd geweest en komt pas net terug. Vorig jaar bij Volendam ook al heel matig.

Ik hoop dat MVV wint, dat hoop ik altijd. Moet ook gewoon kunnen gezien de matige tegenstander. Maar dat betekent waarschijnlijk wel dat we nog wat langer aan Usta vastzitten. Nou, prima als hij dan ook wint uit bij NAC et cetera.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2019 13:28
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #5
@Hill, je hebt helemaal gelijk. Ik wil wel ff zeggen dat ik helemaal niets tegen Turken of andere buitenlanders heb, maar wel tegen mensen die zich zo opstellen als Usta!! Hij moet gewoon opstappen, voordat hij onze club helemaal naar de afgrond duwt!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2019 14:02
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #6
Ben uiteraard weer in het stadion. Denk dat de 3 punten weer in de Geusselt blijven. 3-2


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2019 18:14 20 nov 2019 18:14 door Charmeur.
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #7
Kans op kans, maar we scoren niet. Helaas valt hij aan de andere kant wel. Voorspelling: 0-1

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2019 00:07
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #8
Vreemde gewaarwording eigenlijk. Afgelopen 10 jaar nauwelijks een uitwedstrijd gemist. Dit seizoen er nog geen enkele gezien...het matchday gevoel staat enorm onder druk. Het zal wel ...dat soort shitgevoelens. En de nederlaag afgelopen week heb ik schouderophalend geaccepteerd.
En dan ineens iets geks. Sinds afgelopen maandag is er iets gebeurd. ik heb al de hele week zin in vrijdagavond. Lekker naar de Geusselt. MVV sjaal ligt al in de auto. We gaan winnen. Het dieptepunt is bereikt. Nu valt t wel onze kant op. Who the fuck is Oss. Sjiet aon de luij. Veer gaon neet nao de kloete.
En dat gevoel is er nog steeds. T is inmiddels middernacht geweest, de zin is prima, nog get in de fles. Hoppa. Venaovend 3 punt.:-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel, Charmeur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2019 00:26
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #9

Zoewiezoe schreef : Vreemde gewaarwording eigenlijk. Afgelopen 10 jaar nauwelijks een uitwedstrijd gemist. Dit seizoen er nog geen enkele gezien...het matchday gevoel staat enorm onder druk. Het zal wel ...dat soort shitgevoelens. En de nederlaag afgelopen week heb ik schouderophalend geaccepteerd.
En dan ineens iets geks. Sinds afgelopen maandag is er iets gebeurd. ik heb al de hele week zin in vrijdagavond. Lekker naar de Geusselt. MVV sjaal ligt al in de auto. We gaan winnen. Het dieptepunt is bereikt. Nu valt t wel onze kant op. Who the fuck is Oss. Sjiet aon de luij. Veer gaon neet nao de kloete.
En dat gevoel is er nog steeds. T is inmiddels middernacht geweest, de zin is prima, nog get in de fles. Hoppa. Venaovend 3 punt.:-)


En toen woor se wakker?
Nee alle gekheid op een stokkie, het is te hopen dat er weer eens 3 punten gepakt gaan worden en tegen Oss zou dat toch mogelijk moeten zijn. Echter zal Oss er ook zo over denken. Gelukkige 2-1 overwinning morgen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2019 08:31
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #10
Ik hoop deze keer op winst. Ik zou namelijk niet in ustas schoenen willen staan met de fandag na weer een verlies...
Hopelijk zit het geluk deze keer eens met ons mee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u SintServaos, Boys_in_Red

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2019 10:34
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #11
Vanavond wordt het 3-1, waarbij de laatste goal uiteraard pas diep in blessuretijd zal vallen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2019 10:38
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 456
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #12
MVV-coach ligt wakker van slechte resultaten

MVV-trainer Fuat Usta kan vrijdag in het thuisduel tegen Top Oss over een vrijwel complete selectie beschikken.

Dit is nodig, want de slechte resultaten leiden tot slapeloosheid bij de MVV-coach.

Slaap
"Een wedstrijd gaat mij drie keer van de eerste tot de laatste minuut door mijn hoofd. Zonder televisiebeelden, dat komt later pas. Ik slaap er dan ook onrustig van. Dat is de aard van het beestje, dat had ik als voetballer ook al", dit zegt Usta op de website van de club.

Voor de wedstrijd van vrijdag ontbreekt alleen Marnick Vermijl. De speler is geblesseerd, maar is ook geveld door de griep.

Doelsaldo
De Maastrichtse coach kan daardoor zijn sterkste team opstellen. Dat is nodig om de punten in Maastricht te houden. Beide ploegen hebben na vijftien duels twaalf punten, maar tegenstander Top Oss heeft een iets beter doelsaldo.

Minst scorende ploeg
MVV staat voorlaatste in de Keuken kampioen Divisie en scoorde tot nu toe dertien keer en is daarmee in de Keuken kampioen Divisie de minst scorende ploeg. En dat is tegen het zere been van coach Usta, die zijn ploeg wel kansen ziet creëren, maar die te weinig afmaakt. "Er moet meer scorend vermogen uit de groep komen en niet altijd alleen maar op onze spits Anthony rekenen", aldus de coach.

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2019 11:48
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 956
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #13
Ik hoop in elk geval dat de supporters DIE er vanavond zijn, de ploeg zullen steunen. De spelers valt geen gebrek aan inzet te verwijten en zullen deze situatie ook niet prettig vinden. Dus steun de spelersgroep!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2019 12:12
Oldchap
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 68
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #14
Goed gevoel voor vanavond 3-0
2x Joeri
1x vd Hurk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2019 14:34
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 659
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #15

Oldchap schreef : Goed gevoel voor vanavond 3-0
2x Joeri
1x vd Hurk


Staan die dan in de basis 11 ? :unsure:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.284 seconden