MVV Maastricht - TOP Oss

26 nov 2019 13:50
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #31
Ik had zaterdag een drukke dag en zondag een kater vanwege zaterdag, om maandag nog een verslag te typen ging me te ver... :blush:

MVV speelde best aardig, Oss speelde totaal zonder idee leek het wel. Dan heb je Cas Peters en staat die grotendeels op linksbuiten met zijn rug naar het doel te spelen. Peters deed het bij Emmen altijd goed vanaf rechts naar binnen trekkend op snelheid, bal in de ruimte. De rechtsachter van Oss, Rommens, door mij voor de wedstrijd nog als een van de betere spelers benoemd, heeft werkelijk geen enkel goed balcontact gehad.

4-0 was licht geflatteerd maar een ruime zege was terecht. Belooft het veel voor de komende weken? Mwah, de komende tegenstanders schat ik beter in dan Oss, dus al te veel waarde hecht ik er niet aan.

Opmerkelijk: MVV scoorde uit een corner, de 3-0. Getrapt door Holtby uiteraard. Die ook de assist bij de 4-0 gaf. Hopelijk vanaf nu wat vaker rendement uit hoekschoppen.

Verder weinig het vermelden waard eigenlijk. Interessant spel in de rust met die kerstboom :lachen:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 nov 2019 16:47
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #32
En ik haalde het helaas niet om op tijd in het stadion te zijn. Heb de wedstrijd deels gezien via een stream die de hele tijd haperde en uitviel waardoor ik onder andere de 1-0 en het hele laatste kwartier gemist heb. Niet genoeg gezien dus om een heel verslag over te schrijven en te oordelen over de prestaties die de spelers op de mat hebben gelegd. Van wat ik wel heb gezien hebben we verdiend gewonnen, zij het geflatteerd, met redelijk spel. Verder wat Jacques ook schrijft, deze overwinning is mooi maar zegt niet zo heel veel, ik bedoel met alle respect maar van Oss thuis moeten we altijd winnen. Hopelijk is het de katalysator voor een mooie serie naar de winterstop, al heeft denk ik niemand daar veel vertrouwen in, ik zelf ook niet. Maar goed, hope springs eternal...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2019 09:04
Sjeng043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #33
Net de samenvatting teruggekeken, ik vind de eerste 2 doelpunten echt hele goede doelpunten! Vanuit achterin begonnen, onder druk (niet het beste uitgevoerd door Oss, mer alleh) een weg naar voren gevoetbald. Bied/zie nog steeds matig perspectief voor tegen de komende tegenstanders, maar mag toch ook wel eens gezegd worden!

Nac en Volendam uit zullen lastige potten worden, hopelijk kan er op de counter iets klaargespeeld worden. Ondanks dat Nac geen beste 2e periode draait, blijft het altijd een ander verhaal in Breda. Volendam draait erg lekker nu, hopelijk hebben ze tegen ons de periode al binnen en vinden ze het wel prima de volgende wedstrijd :P

Jong Utrecht en Helmond thuis moeten gewoon 6 punten zijn en lijkt me ook zeker niet onmogelijk. Helmond schat ik zeker niet hoger in dan Oss, Jong Utrecht begint ook steeds minder lekker te draaien.

10 punten uit deze 4 wedstrijden en je staat dicht bij de play offs.. ;) ;) ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.201 seconden