MVV Maastricht - TOP Oss

22 nov 2019 14:51
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #16
Vermoedelijke opstelling MVV: Bertrams, Frenoy, Mahmutovic, Mares, Last, Van Acker, Holtby, Kostons, Goppel, Van den Hurk, Schroijen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2019 14:58
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1149
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #17

jeoff schreef : Vermoedelijke opstelling MVV: Bertrams, Frenoy, Mahmutovic, Mares, Last, Van Acker, Holtby, Kostons, Goppel, Van den Hurk, Schroijen.

Deom geblesseerd?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2019 18:05
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #18

Sjotelsplak schreef :

jeoff schreef : Vermoedelijke opstelling MVV: Bertrams, Frenoy, Mahmutovic, Mares, Last, Van Acker, Holtby, Kostons, Goppel, Van den Hurk, Schroijen.

Deom geblesseerd?


Volgende de Limburger niet:

Onzeker: Vermijl (griep).

Geblesseerd: Van Meurs, Zeegers.
De volgende gebruiker (s) zei dank u SintServaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2019 22:39
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 527
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #19
Gevoelsmatig kan me de hele discussie over de trainer, het beleid en de ‘teloorgang’ van de club nu even gestolen worden. We hebben met 4-0(!) gewonnen. Hoe lang is het geleden dat we dat hebben gezien? Daar mag je toch ook gewoon een keer blij mee zijn?
Maar rationeel gezien was dit een bijna verplichte overwinning tegen een tegenstander die zo ontzettend zwak was dat ik medelijden kreeg met die drie meegereisde fans (wel respect voor hen).
Dit was een broodnodige overwinning die wellicht een beetje zelfvertrouwen terugbrengt in het team. Hopelijk komt het potentieel er de komende wedstrijden ook uit.
Overigens mogen we over geluk niet klagen. Vandaag zat het een keer mee. Een bal op de paal en een scrimmage voor de goal met een bal die er op miraculeuze wijze niet in ging.
Goppel was zeer belangrijk. Deze keer gaf-ie veel minder blinde ballen en dan is-ie dus meteen ook een stuk gevaarlijker. Terechte man of the match. Ook Van Acker, Holtby en Last vond ik echt wel prima spelen. Mares viel me amper op. Maar misschien betekent dat wel dat hij zijn rol heel goed vervulde. Sober en degelijk.
Joeri blijft toch een verhaal apart. Schiet het grootste deel van de wedstrijd geen deuk in een pakje boter. Ik dacht al aan wisselen en opeens was-ie daar weer. Goede keuze dus om hem te laten staan.
Kortom: prima overwining, maar laten we de realiteit niet uit het oog verliezen. Er is nog heel veel werk aan de winkel om het weggelopen publiek terug te winnen en de club weer in een rustiger vaarwater te krijgen. Sportief heeft het team zich vandaag van zijn beste kant laten zien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvke4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2019 23:10
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #20
Nou ein-de-lijk werden de kansen eens verzilverd, en inderdaad een 4-0 uitslag is heel lang geleden, dat is ook wel eens lekker. Met name de 2-0 vond ik een mooie goal, van achteruit opgebouwd ondanks het vroege druk zetten van Oss.

We mogen ook Bertrams dankbaar zijn die een aantal cruciale reddingen heeft verricht, ik denk dat hij net zo belangrijk was als Goppel deze wedstrijd. Je kunt klagen over het gebrek aan scorend vermogen maar ook dit seizoen heeft MVV wederom een goede keeper aangetrokken.

Een zwaluw maakt nog geen zomer maar wie weet wat een beetje zelfvertrouwen met de ploeg doet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2019 23:41
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 956
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #21
Lekker dat we eindelijk weer eens dik gewonnen hebben. Het was niet allemaal even goed maar het kon er mee door. Overigens laat de angelside de spelers flink in de steek. Dat ze roepen om het vertrek van Penders en Usta kan ik inkomen en daar ben ik het ook mee eens, maar om dan het team maar niet meer aan te moedigen. Zo breken ze het zelf nog verder af.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2019 23:43
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 807
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #22
En ook eens eindelijk geen Rode of Gele kaarten .........
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2019 00:31
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #23
De spelers hebben er een leuke wedstrijd gemaakt.
TOP Oss heeft zijn kansen gehad. En gelukkig hebben we een goede keeper Bertrams. Maar usmvvke heeft leuk voetbal laten zien. Een aantal mooie aanvallen. Ja, natuurlijk is Oss geen hoogvlieger, net als wij... maar dit was een heel acceptabel MVV.
Qua support... hoogtepunt het 2e refrijn wat het publiek doorzingt... kippevel!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2019 00:40
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 758
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #24
MVV ging dit keer efficiënt met de kansen om. Oss probeerde wel, maar werd maar een keer of drie gevaarlijk. Dat deed MVV stukken beter.

De snelheid van Goppel kwam deze wedstrijd goed uit de verf. Een goal en assist: terecht MOTM. Beste aanvaller.

Belangrijk vind ik de kwaliteit van het centrum achterin. Bertrams, Van Acker en Enes speelden een solide partij. Die Van Acker wordt een van de toekomstige leiders van MVV; elke week meer spelritme, elke week beter.

Usta koos m.i. voor een discutabel middenveld. Kostons (gaat als een schaduw met zijn tegenstander mee, maar zelden 100% het duel aan), Mares (degelijk, tikkie-breed, saai, zelden diepe bal gevend) en Holtby (technisch goed, maar als enige middenvelder met diepgang te veel balverlies). Als schakel naar de aanval komt zo te veel druk op overijverige Holtby. Ik vind Mares en Kostons te kleurloos. In uitwedstrijden sta je dan al meteen met 1-0 achter. Wil je dwingend voetballen, zoals aangekondigd aan het begin van het seizoen, dan lukt dat niet met dit middenveld. Holtby moet spelen met Kot of met Deom en een controletende middenvelder (zou ook Van Acker kunnen zijn). Vanwege zijn aanvallende en bal-afpakkende kwaliteiten zou ik dan altijd kiezen voor een middenveld Deom, Holtby en Mares (als controleur).

Gelukkig liet Joerie zijn oude werklust zien. Nog steeds niet in vorm, maar op zoek naar die vorm liet hij dit keer zijn koppie niet hangen. Mooi dat hij scoorde!

Last speelde zeker de tweede helft of hij er aal jaren bij hoort. En ik vond Shermar op rechtsback overtuigend.

Kortom: perspectief. Maar middenveld behoeft meer creativiteit en aanvallende kwaliteiten dan vandaag. 4-0 is heerlijk, maar "het lek is nog niet boven".
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2019 20:26
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 885
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #25
Ze zeggen wel vaker dat je bij topsport op je hoogtepunt moet stoppen. Beter dan 4-0 wordt het niet: USTA OUT!! ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 nov 2019 22:47 25 nov 2019 22:48 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 749
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #26
Test: werkt de site nog? Het is zo stil...


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
De volgende gebruiker (s) zei dank u Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 nov 2019 23:56
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #27

Ben Salemans schreef : Test: werkt de site nog? Het is zo stil...


Tsja dit forum gedijt onder negatief nieuws. Even een rustige week dus ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u daan4suz, Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 nov 2019 08:57
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 231
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #28
Of het interesseert steeds minder mensen heb je daar al eens aan gedacht?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Sjappie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 nov 2019 09:16
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #29

Hartmans1973 schreef : Of het interesseert steeds minder mensen heb je daar al eens aan gedacht?


Dat was in ieder geval niet te merken aan de bezoekers- en post aantallen op het forum de afgelopen weken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, jovkle, bokkesprongen, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 nov 2019 11:10
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 807
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #30
Ik miste wel de wedstrijden verslag MVV-Top Oss geving van Jacques en Tuor die zijn prettig om te lezen ....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Jacques, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.230 seconden