Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit

30 okt 2019 09:32 30 okt 2019 09:42 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #76
Oh okay dus de basis zijn die plannen van enkele dagen terug. Dat stuk had ik wel gelezen. Heb het nog eens herlezen zelfs. Je hebt er duidelijk over nagedacht Napoleon en je lijkt me intelligent genoeg om niet zomaar namen te roepen. Uit dat eerste stuk blijkt overigens inderdaad een visie. Al blijft het natuurlijk het droppen van namen zonder al te veel onderbouwing. Dat gebrek aan onderbouwing geldt al helemaal voor het tweede deel van je stuk. Dat staat bol staat van de aannames en beloftes die enorm leuk klinken maar waar geen enkele garantie of onderbouwing voor is dat die uit zouden komen. Dat tweede deel is goedkoop scoren. Met alle respect, en zonder je intelligentie en hart voor de zaak in twijfel te trekken, roepen dat mensen gratis mogen komen, stadionverboden in worden getrokken, er mysterieuze personen met geld klaar staan, er een ervaren trainer moet komen en dat we naar de eredivisie moeten kan iedereen wel beweren. Dat is populistisch geroeptoeter.

Flauwe vergelijking, maar als ik puur zwart wit kijk zie ik geen verschil met bijvoorbeeld een de la Vega. Die had ook allemaal mooie beloftes over meer commerciële inkomsten, een beter scoutingsnetwerk enzovoort. We weten hoe dat is afgelopen. Nu ben jij natuurlijk niet zo'n charlatan, maar het doen van mooie beloftes kan iedereen. Je roept hierboven dat de denktank al klaar staat. Klinkt interessant en spannend! Maar goed, wederom, waar is de onderbouwing? Wie zit daar in dan? Wat gaat die doen? Hoe is dat vorm gegeven? Veel van je stukken zijn inmiddels verkapte verkiezingsprogramma's met dito intonatie waarin je veel moois beloofd zonder ook maar de minste onderbouwing, behalve dat jij het wel even regelt. Vertrouw op Napoleon dan komt het goed.

Dat is wat mij betreft veel te weinig, ofschoon ik zoals eerder al aangegeven niet twijfel aan je intelligentie en hart voor de zaak. Ik zal de eerste zijn om als je het waar zou maken mijn ongelijk toe te geven, dat beloof ik je. Tot die tijd blijf ik enorm sceptisch over al je beweringen zolang die niet verder komen dan mooie beloftes zonder onderbouwing met een populistisch sausje erover.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, M.V.V. 1902, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2019 09:36 30 okt 2019 09:39 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 533
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #77
Even terug naar gisteren. Dat was mijn inziens (voorlopig) de laatste kans om nog iets van het seizoen te maken. Natuurlijk kun je theoretisch gezien nog meedoen aan de nacompetitie (via de ranglijst of middels een periode), maar ik denk dat zelfs de grootste optimist dat dit seizoen niet ziet gebeuren. Alhoewel ik wat dat betreft graag ongelijk heb.
Dus de beker dan. Dordrecht zou te doen moeten zijn. En dan een leuke loting. Enfin, Je speelt dus tegen de enige(!) club die het dit seizoen nóg slechter doet en je verliest. Het is momenteel frustrerend, beschamend en gênant wat er wordt ‘gepresteerd’. Dat je verliest daar heb ik geen problemen mee. De manier waarop wel: geen spektakel, amper goals en verliespartijen die elkaar opvolgen.
Het spelersbudget van Telstar is 610.000 euro volgens Voetbalprimeur. Drie ton minder dus dat dan van ons. Zulke ploegen zou je dus met gemak onder je moeten houden op de ranglijst.
Vrijdag ben ik er weer gewoon. In voor en tegenspoed zoals ze dat zo mooi zeggen. Maar met weinig vertrouwen in een goede afloop en veel minder zin dan gebruikelijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, De Zwarte Vogel, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2019 09:43
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3824
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #78
Sluit ik me volledig bij aan M.V.V. 1902.

Overigens waren we gisteren qua statistieken beter dan Dordrecht. Ik ben er niet bij geweest dus wil hier echt niet de indruk wekken dat ik ook maar iets van het spelbeeld weet. Maar de statistieken: meer balbezit, meer schoten op doel. Aantal corners Dordrecht? Één (1). Aantal corners MVV? Dertien (13!).

Ik snap dat ook dit een fraai staaltje "de beste stuurlui staan aan wal" is, maar MVV scoort al jaren nauwelijks uit corners. Vorig seizoen heel even een opleving toen we in zes wedstrijden tijd drie of vier keer scoorden uit corners, onder andere omdat nieuwkomer Holtby een paar corners perfect voor het doel slingerde. Maar ook Holtby lijkt het trappen van een corner inmiddels verleerd. Dit is toch gewoon te trainen? Waarom lukt ons dat dan al jaren niet? Frustreert me mateloos zoiets. Maar goed, er frustreert me momenteel wel meer bij MVV.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, M.V.V. 1902, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2019 11:02
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #79
@Tuor, dank je wel dat je tijd hebt genomen om mijn berichten van verleden week te lezen. Met de club hebben we een korte en een lange termijn visie.
De korte termijn is eerst zorgen dat rust in de tent komt en dat het voetbal op het veld terug komt ... de lange termijn is de juiste mensen op de juiste plaatsten zetten en de club laten groeien doordat de club meer waarde gaat betekenen voor iedereen die er bij betrokken is. De "marketing" moet beter... en het beste en snelste is zijn resultaten en een positieve flow.

Wat ik aan je stukjes kan waarderen is hoe je ze benaderd ... met vorm van humor, sarcasme ... kritische noot etc. Ik ben geen De la Vega... ik hou mezelf niet voor de gek en ik hou al helemaal anderen niet voor de gek , want dat komt terug ... Ik zit al bijna 20 jaar in zaken en een ding heb ik geleerd, eerlijkheid duurt echt het langst, en ik maak geen beloftes die ik niet kan waarmaken
Maar wat ik ook heb geleerd is dat alles mogelijk is ... vooral in een reeel haalbaar doel blijven geloven en daar de juiste mensen bij vinden . Goed netwerk om je heen bouwen , werken met de beste ...zorgen voor commitment en zorgen voor energie en uitstraling . We zijn een club en een way of live , maar we zijn ook een heel sterk "merk" we bestaan 117 jaar .
Op dit forum ( als ik al jullie stukjes lees) zit zoveel kwaliteit ... ook mensen die kritisch zijn en niet zaken klakkeloos aannemen en wat sceptisch zijn , hebben gewoon goede inbreng. Ik vind het forum de laatste weken enorm is gestegen aan waardevolle inbreng.
Ik ben ook blij dat de moderatoren deze discussie laten gaan zonder in te breken ... dank daar voor !

Wat ik wil is wat jullie allemaal willen .... ik wil niet meer 19de staan en ik durf bijna niet meer tegen mijn zakelijke relaties te zeggen dat wij MVV sponsoren, sterker nog mensen spreken me daar op aan... of ik nog wel helemaal lekker ben.
Ik wil trost zijn op MVV, ik wil prijzen pakken ik wil die club langzaam laten groeien en ik wil iets losmaken . Wij zijn toch meer waard met zijn alle dan wat we nu mee maken !

Beste Tuor blijf schrijven , blijf kritisch , dank voor je inbreng en je moeite die je neemt .

gr Napoleon
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2019 11:12
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #80
Mocht Usta vandaag niet vertrekken als hoofdtrainer dan voorspel ik een gezellige vrijdag!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2019 11:16
AngelsideE
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 41
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #81
Als ik vandaag dagblad de leugeneer voor een keertje moet geloven, wordt het vrijdag heel gezellig dan...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2019 11:19
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #82
Gezellig? Er zal geen hond komen

Verstuurd vanaf mijn motorola one vision met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2019 11:34
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #83
Ok dus supporters zijn er vrijwel unaniem uit, UstaOut. Deze man zal niet opstappen, en deze man naar ballenjongen degraderen....enfin dan zal nooit meer een trainer durven instappen hier.
Het moet dus via ontslag, waarbij je hem het salaris van een compleet jaar vooruit moet geven. 8 maanden dus, en 0 euro om dat te betalen.
Dan heb je Reijners, ik las hier laatst dat die aangaf niet door te willen zonder Usta. Vraag is, moet je die dan ook ontslaan of stapt die dan zelf op? Of gaat hij toch door?

Ron voor de groep past niet in de huidige visie van deze directie, die juist via een aparte TD een kwaliteitsstap wil maken. Dus dat gaat ook niet gebeuren.
Wat dan wel, een nieuwe trainer? Wie stapt hier in?

Het probleem is dat de situatie inderdaad onhoudbaar aan het worden is, er is een vertrouwensbreuk tussen supporters en alles binnen het MVVse.

MVV zit met de rug tegen de muur, maar 1000 man in de winter kost je nog veel meer duiten!

UstaOut!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2019 14:47 30 okt 2019 14:51 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #84

Napoleon schreef : @Tuor, dank je wel dat je tijd hebt genomen om mijn berichten van verleden week te lezen. Met de club hebben we een korte en een lange termijn visie.
De korte termijn is eerst zorgen dat rust in de tent komt en dat het voetbal op het veld terug komt ... de lange termijn is de juiste mensen op de juiste plaatsten zetten en de club laten groeien doordat de club meer waarde gaat betekenen voor iedereen die er bij betrokken is. De "marketing" moet beter... en het beste en snelste is zijn resultaten en een positieve flow.

Wat ik aan je stukjes kan waarderen is hoe je ze benaderd ... met vorm van humor, sarcasme ... kritische noot etc. Ik ben geen De la Vega... ik hou mezelf niet voor de gek en ik hou al helemaal anderen niet voor de gek , want dat komt terug ... Ik zit al bijna 20 jaar in zaken en een ding heb ik geleerd, eerlijkheid duurt echt het langst, en ik maak geen beloftes die ik niet kan waarmaken
Maar wat ik ook heb geleerd is dat alles mogelijk is ... vooral in een reeel haalbaar doel blijven geloven en daar de juiste mensen bij vinden . Goed netwerk om je heen bouwen , werken met de beste ...zorgen voor commitment en zorgen voor energie en uitstraling . We zijn een club en een way of live , maar we zijn ook een heel sterk "merk" we bestaan 117 jaar .
Op dit forum ( als ik al jullie stukjes lees) zit zoveel kwaliteit ... ook mensen die kritisch zijn en niet zaken klakkeloos aannemen en wat sceptisch zijn , hebben gewoon goede inbreng. Ik vind het forum de laatste weken enorm is gestegen aan waardevolle inbreng.
Ik ben ook blij dat de moderatoren deze discussie laten gaan zonder in te breken ... dank daar voor !

Wat ik wil is wat jullie allemaal willen .... ik wil niet meer 19de staan en ik durf bijna niet meer tegen mijn zakelijke relaties te zeggen dat wij MVV sponsoren, sterker nog mensen spreken me daar op aan... of ik nog wel helemaal lekker ben.
Ik wil trost zijn op MVV, ik wil prijzen pakken ik wil die club langzaam laten groeien en ik wil iets losmaken . Wij zijn toch meer waard met zijn alle dan wat we nu mee maken !

Beste Tuor blijf schrijven , blijf kritisch , dank voor je inbreng en je moeite die je neemt .

gr Napoleon



Ook je verhaal hierboven klinkt prima, zo zou ik het ook aan iemand uitleggen en zo zou zo'n proces idealiter gaan, maar hoe eea bereikt gaat worden mis ik. Maar, we zijn het er sowieso over eens dat deze huidige situatie MVV onwaardig is en we hier zo snel mogelijk weg moeten. Eveneens dat er binnen MVV een hele hoop anders zou kunnen. Mocht je ooit inderdaad iets binnen MVV gaan doen en het lukt op jouw manier dan zal ik zoals gezegd de eerste zijn die toegeeft dat je je woorden hebt waargemaakt! Ik hoop zelfs in zekere zin dat ik dat mag gaan doen, want ik ben ook klaar met dat gebungel in de KKD. Tot die tijd blijf ik sceptisch zolang ik geen onderbouwing van alle plannen zie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2019 15:45
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 510
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #85
Ouch iech bin ut geklungel zat, Napoleon iech bin bereid met te dinke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2019 16:22
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #86
Zou graag willen weten wie achter de naam Napoleon zit. Niet specifiek de naam, maar meer de achtergrond van Napoleon zoals in het bedrijfsleven e.d.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2019 16:28
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 964
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #87

Charmeur schreef : Zou graag willen weten wie achter de naam Napoleon zit. Niet specifiek de naam, maar meer de achtergrond van Napoleon zoals in het bedrijfsleven e.d.

Volgens mij is hij de eigenaar van Cónect Telecom

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2019 16:36
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 824
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #88
Cloudt angels ,zijn ook wel eens bij MVV aanwezig ...............

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2019 16:46
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #89

Napoleon schreef : @Boschpoort , zeg jij nu dat MVV supporters benaderd en die tot zwijgen dwingt ?! Dat zou toch het toppunt zijn en een vorm van intimidatie en bedreiging ....

Dat zeg ik. en ik weet dat tenminste één ontvanger het als nogal intimiderend heeft ervaren. In de betreffende tekst is overigens geen sprake van een dreigende toon, maar toch. Daarnaast is de columnist van het wedstrijdboekje van de supportersclub ook op het matje geroepen wegens zijn té kritische houding. Een regelrechte schande.

Overigens stel ik voor deze discussie en die over Usta e.a. te voeren in het topic MVV Algemeen om het een beetje overzichtelijk te houden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2019 16:52
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #90

Boschpoort schreef :

Napoleon schreef : @Boschpoort , zeg jij nu dat MVV supporters benaderd en die tot zwijgen dwingt ?! Dat zou toch het toppunt zijn en een vorm van intimidatie en bedreiging ....

Dat zeg ik. en ik weet dat tenminste één ontvanger het als nogal intimiderend heeft ervaren. In de betreffende tekst is overigens geen sprake van een dreigende toon, maar toch. Daarnaast is de columnist van het wedstrijdboekje van de supportersclub ook op het matje geroepen wegens zijn té kritische houding. Een regelrechte schande.

Overigens stel ik voor deze discussie en die over Usta e.a. te voeren in het topic MVV Algemeen om het een beetje overzichtelijk te houden.


Is goed verplaats deze discussie maar ...geen punt

Ongelofelijk dat wat je schrijft ...zoiets kan toch niet Boschpoort ?! Hoe zou jij dit willen noemen ?! ( verplaats maar alles , gaan we daar verder !)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.393 seconden