Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit

29 okt 2019 21:46
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #31
Dit kan niet langer zo, onze club is op sterven na dood. Hier zullen mensen hun verantwoordelijkheid moeten nemen en drastische maatregelen.
Man man man, wat een amateuristische club hebben wij, het is van boven tot onder ons kent ons en vriendjespolitiek.
Jammer, het had zo mooi kunnen zijn, de zin is me echt over, bah.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2019 21:49 29 okt 2019 21:52 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #32
En ik maar denken dat we ons volledig gingen focussen op het winnen van de beker dit seizoen (voor het eerst in de clubgeschiedenis), aangezien we geen resultaten in de reguliere competitie haalden.. (De kortste weg naar Europa).

Daar staan we nog te hoog geklasseerd zo te zien...

#SamenSjaggerneren
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2019 21:53
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 466
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #33
Na vele,vele jaren ben ik er klaar mee en heb ik besloten om vrijdag niet naar MVV te gaan. Dit gaat echt helemaal nergens meer over,zolang Usta trainer blijft zet ik geen stap meer in de Geusselt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2019 21:53
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1349
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #34
Gaat er iemand naar die bus? Neem aan dat die rondom half 12 aankomt. Of wachten we tot vrijdag met acties? Het is nu echt aan de supporters om in betrekkelijke vredigheid in actie te komen anders gebeurt er niks.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2019 22:00
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #35
De supporters weure gedwoonge in te griepe, Usta En Elsen oprotte

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2019 22:00 29 okt 2019 22:08 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #36
Situatie is onhoudbaar. Usta zal eruit vliegen, is het niet morgen dan zal het in geval van een nederlaag vrijdag daarna gebeuren. Niet meer dan terecht ook overigens na 9 wedstrijden zonder winst en een 19e plek in de competitie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Draankörgel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2019 22:03
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #37
Wanneer gaat onze voorzitter een belletje plegen naar Wouter Vandenhaute? Hij mag gratis instappen en gaan bouwen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2019 22:26
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #38
Ik snap heel goed dat we deze wedstrijd ook weer verliezen . Als je als trainer je spelers niet “bereikt” omdat je dat aspect niet in je macht ligt dan sta je na 12 competitie wedstrijden en 1 bekerwedstrijd , hopeloos onderaan .Voor mij geen enkele verrassing dat die zou gebeuren, alleen onbegrijpelijk dat mensen zoals Penders en Elsen die betaalt worden voor hun werk Fuat Usta hebben aangenomen...ik kan er werkelijk met mijn verstand niet bij . Een groep met best potentie is gewoon helemaal naar de klote geholpen in 3 maanden tijd . Daarnaast zijn 2 spelers verketterd en geslachtofferd omdat ze een mening hebben en de wij een trainer hebben die dat niet pikt ! Wat een enorme puinhoop ....volledig incapabel . Mensen die hier verantwoordelijk voor zijn moeten nu hun verantwoordelijk heden gaan nemen en hun spullen pakken ! Genoeg is genoeg

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2019 22:27
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #39

Mr Sjaan schreef : Na vele,vele jaren ben ik er klaar mee en heb ik besloten om vrijdag niet naar MVV te gaan. Dit gaat echt helemaal nergens meer over,zolang Usta trainer blijft zet ik geen stap meer in de Geusselt.

Pas maar op met wat je zegt. Wij hebben een trainer die het presteert om mensen die op social media kritisch naar hem zijn (oké, soms ronduit beledigend, da’s waar) door mensen van MVV te laten benaderen met het verzoek dat te laten. Meneer usta doet dat niet zelf maar schuift anderen naar voren. Als je daar niet tegen kan dan deug je sowieso niet als trainer van een BVO. En de resultaten en onbegrijpelijke tactische beslissingen onderschrijven die stelling.
Het is een zwaktebod maar bij gebrek aan alternatieven, laat in godsnaam dan Elsen maar weer voor de groep staan. Geld voor een nieuwe trainer is er niet dus roepen om een De Koning of Streppel is ronduit onzinnig in de huidige situatie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2019 22:37 29 okt 2019 22:38 door Charmeur.
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #40

Boschpoort schreef :

Mr Sjaan schreef : Na vele,vele jaren ben ik er klaar mee en heb ik besloten om vrijdag niet naar MVV te gaan. Dit gaat echt helemaal nergens meer over,zolang Usta trainer blijft zet ik geen stap meer in de Geusselt.

Pas maar op met wat je zegt. Wij hebben een trainer die het presteert om mensen die op social media kritisch naar hem zijn (oké, soms ronduit beledigend, da’s waar) door mensen van MVV te laten benaderen met het verzoek dat te laten. Meneer usta doet dat niet zelf maar schuift anderen naar voren. Als je daar niet tegen kan dan deug je sowieso niet als trainer van een BVO. En de resultaten en onbegrijpelijke tactische beslissingen onderschrijven die stelling.
Het is een zwaktebod maar bij gebrek aan alternatieven, laat in godsnaam dan Elsen maar weer voor de groep staan. Geld voor een nieuwe trainer is er niet dus roepen om een De Koning of Streppel is ronduit onzinnig in de huidige situatie.


Knappe vent in de MVV organisatie die denkt mij de mond te willen snoeren. We leven niet in een dictatuur. Wat denken ze wel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2019 22:42 29 okt 2019 22:44 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #41
De situatie is onhoudbaar geworden voor Usta&Reijnders, ik kan ze ook niet meer verdedigen, maar ik ga ze niet de schuld geven, ze zijn het zoveelste slachtoffer van onrealistische verwachtingen en het gebrek aan kwaliteit en organisatie bij deze club. Dit mag het bestuur zich aantrekken dat het een onhoudbare werksituatie heeft gecreëerd met onnodige grootspraak aan het begin van het seizoen. Haal de jonge onervaren prins binnen, sla hem tot koning, zet hem als keizer op de troon en schalt de hoorn die het volk wilt horen, maar op papier is helemaal niets van die ambitie zichtbaar en haalbaar. Het was gedoemd te mislukken vanaf het begin, en rijmt totaal niet met de negatieve tendens van de voorgaande seizoenen.

Hier wordt gesproken over de beste selectie sinds jaren, nou ik zie alleen maar C en D -garnituur. Ik zie een verdediging die een bij elkaar raapsel is van reservespelers, sorry Mares hoeveel punten heb je wel niet gekost dit seizoen man door concentratieverlies... Een middenveld idem dito met onervaren jeugdspelers en reservisten van andere teams, en slechts één spits . Men heeft getracht een tweede spits aan te trekken met Ngombo, maar dat is helaas niet gelukt, maar daar was het nog niet mee opgelost, het rammelt in iedere linie.. Geen leiderschap, weinig voetbalintelligentie, en zeer weinig ervaring heeft deze ploeg, geen creatieve mensen of werkpaarden die dit team op sleeptouw kunnen nemen.

Slacht Usta&Reijnders maar, haal de reputatie maar weer over ons heen van trainerskerkhof, maar daarmee is de ellende niet verdwenen... Dan komt Ome Ron weer terug met zijn sleepboot, staan we wederom weer met 10 man achter de bal, te hopen dat hij een keer het eiland bereikt, en iedere bal op de vleugel wordt weer terug gespeeld naar de eigen doelman, lang leven het kruideniers- en het angstvoetbal. In februari zal weer iemand geslacht worden voor de bühne.. want Play-offs ga je never nooit halen met dit team, dat was vorig seizoen al duidelijk..

Ontsla ze maar voor de bühne, maar het seizoen valt echt niet te redden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2019 22:43
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 466
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #42

Boschpoort schreef :

Mr Sjaan schreef : Na vele,vele jaren ben ik er klaar mee en heb ik besloten om vrijdag niet naar MVV te gaan. Dit gaat echt helemaal nergens meer over,zolang Usta trainer blijft zet ik geen stap meer in de Geusselt.

Pas maar op met wat je zegt. Wij hebben een trainer die het presteert om mensen die op social media kritisch naar hem zijn (oké, soms ronduit beledigend, da’s waar) door mensen van MVV te laten benaderen met het verzoek dat te laten. Meneer usta doet dat niet zelf maar schuift anderen naar voren. Als je daar niet tegen kan dan deug je sowieso niet als trainer van een BVO. En de resultaten en onbegrijpelijke tactische beslissingen onderschrijven die stelling.
Het is een zwaktebod maar bij gebrek aan alternatieven, laat in godsnaam dan Elsen maar weer voor de groep staan. Geld voor een nieuwe trainer is er niet dus roepen om een De Koning of Streppel is ronduit onzinnig in de huidige situatie.


Prima, laat maar iemand van MVV contact met mij opnemen. Mag die persoon mij uitleggen waarom ik wel zou moeten komen. Daarnaast zou ik graag willen weten welke positieve bijdrage Usta sinds zijn aanstelling aan MVV geleverd heeft. Ook ben ik benieuwd of deze persoon een verklaring heeft voor de alsmaar dalende toeschouwersaantallen. Dan wil ik ook graag weten of het normaal is dat je na 12 wedstrijden maar liefst 8 doelpunten gescoord hebt. Waarom zitten Nys en Gunst niet meer bij de selectie, mogen wij dit niet weten?

En zo heb ik nog wel 20 vragen maar ik vrees dat het allemaal niets uithaalt. Het spel en de beleving zijn volledig RUK en met de toekomstige bondscoach van Turkije aan het roer zal het ook nooit iets worden. Ik ga vrijdagavond wat anders doen (tenzij die bolle er voor die tijd uitgekegeld wordt).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2019 22:43
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #43
Je gaat toch niet dat een van de mensen die verantwoordelijk is vóór aanstellen van Usta terug voor de groep zetten ... dat is idd een zwakte bod , dat gaan we niet doen

In gesprek met Maurice Steijn zien wat mogelijk is ...ik wil best dat gesprek voeren en weet zeker dat ik een goede deal met hem kan maken die past binnen MVV budget !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2019 23:00
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #44

Boschpoort schreef :

Mr Sjaan schreef : Na vele,vele jaren ben ik er klaar mee en heb ik besloten om vrijdag niet naar MVV te gaan. Dit gaat echt helemaal nergens meer over,zolang Usta trainer blijft zet ik geen stap meer in de Geusselt.

Pas maar op met wat je zegt. Wij hebben een trainer die het presteert om mensen die op social media kritisch naar hem zijn (oké, soms ronduit beledigend, da’s waar) door mensen van MVV te laten benaderen met het verzoek dat te laten. Meneer usta doet dat niet zelf maar schuift anderen naar voren. Als je daar niet tegen kan dan deug je sowieso niet als trainer van een BVO. En de resultaten en onbegrijpelijke tactische beslissingen onderschrijven die stelling.
Het is een zwaktebod maar bij gebrek aan alternatieven, laat in godsnaam dan Elsen maar weer voor de groep staan. Geld voor een nieuwe trainer is er niet dus roepen om een De Koning of Streppel is ronduit onzinnig in de huidige situatie.



@Boschpoort , zeg jij nu dat MVV supporters benaderd en die tot zwijgen dwingt ?! Dat zou toch het toppunt zijn en een vorm van intimidatie en bedreiging ....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2019 23:01
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #45

Napoleon schreef : Je gaat toch niet dat een van de mensen die verantwoordelijk is vóór aanstellen van Usta terug voor de groep zetten ... dat is idd een zwakte bod , dat gaan we niet doen

In gesprek met Maurice Steijn zien wat mogelijk is ...ik wil best dat gesprek voeren en weet zeker dat ik een goede deal met hem kan maken die past binnen MVV budget !!


Wat is het budget van MVV dan? En wat vangt Steijn op het gebied van salaris ongeveer?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.640 seconden