Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit

29 okt 2019 23:40
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #61

jeoff schreef :

Napoleon schreef : @zakelijk ... kennis van voetbal wereld heb ik . De contacten heb ik ook en de ingangen .


Heb je die ook meer dan Vleugels, Erik Meijer, Van Marwijk etc?
Ik hoop het van harte. De enige andere manier is middels een investeerder, met alle risico's van dien.


De namen wat je noemt , zeg maar het voetbalplatform zoals ze zich zelf noemen . Die zijn dus in heel veel zaken als het om selectie gaat niet gekend ! Dus buiten hun om ...bizar toch

In mijn netwerk zit veel meer kennis van de markt die wij nodig hebben en spelers die ons beter maken en betaalbaar zijn voor ons !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2019 00:12
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #62
Beste Napoleon,

Eerlijk zal ik bekennen dat ik de laatste tijd niet meer alles op dit forum volg. Puur omdat er een hoop teleurstelling heerst, maar ook dat er opeens 20x zoveel berichten worden geplaatst door mensen die hier nog nooit eerder zijn geweest en ik geen zin om iedereen zijn geklaag te lezen. Mooi dat het forum dus “groeit”, maar de reden vind ik minder. Ik heb een paar berichten gemis, maar kan het toch niet laten om te reageren.

Volgens mij is je triomftocht begonnen door openheid van zaken te geven (voor hoever deze correct is) omtrent Gunst en Nys. Voor vele een antwoord waar ze lang op hebben zitten wachten. De eerste volgers waren in de tas.

Hierna heb ik een heleboel reacties, geklaag en berichten geskipt. Reden is hierboven al aangegeven. Ik haak nu weer in bij een bericht waarin je pronkt met goede connecties, netwerk met kennis en een bericht waarin jij oppert om wel even een nieuwe trainer te gaan contracteren.

Ik begrijp dat je een groot fan bent van Online Soccer Manager. Daar kun je zonder enig inzicht binnen een club zaken regelen. Zelfs na 4 dagen kun je een speler kopen van Juventus als trainer van Jong AZ! Fantastische wereld waar je je in waant tijdens het spel.

Maar ik lees nu dat jij wel een trainer gaat contacteren. Jij een netwerk hebt met kennis. Is dit dan niet juist een netwerk dat je eerder zit af te kraken met de term “ons-kent-ons”?

Weet jij de financiele mogelijkheid van MVV, kun je de wensen van een beoogd trainer dermate binnen de kaders van MVV inwilligen / beantwoorden en vervolgens contacteren? Dan ben je een hele grote hoor. Dan heb je niet zo zeer een netwerk vol kennis, maar mijn inziens eerder een netwerk dat zit te azen op functies / baantjes binnen MVV en op alles lopen te schampen waar het maar even kan om zelf een betere uitgangspositie te creëren.

Ik ben ook niet blij met de huidige prestaties, maar om supporters die (vaak) uit emotie handelen een club te laten runnen en jij als nieuwe God wordt gezien? Dit begint enge vormen aan te nemen

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, Zakelijk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2019 04:09
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #63
1 conclusie: Usta kin oprotte!
Vaanaof daag 1 nul vertrowwe in dee mismieter gehad, maak de club meh kepot!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2019 06:32
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #64
Op de eerste plaats wil ik alle forum leden bedanken voor hun inbreng en hun getoonde interesse over de gang van zaken van onze geliefde club
Ook leden die hier weinig actief zijn ( wat ze zelf aangeven) en die nu toch in de pen kruipen om te delen wat hun dwars zit, fijn dat jullie dat doen.
Ik kan me ook heel goed verplaatsen in de kritiek die ik en andere forum leden krijgen en de vragen en de twijfels ...want immers jullie kennen me niet.

En hoe slecht de zaak ook is , vaak zie je dat ( en dat is menselijk) het heel moeilijk is om te durven veranderen , dan maar toch bij het oude blijven ...want wat brengt ons het nieuwe.
Beste MVV vrienden, ik ben geen god of een messias . Wat ik wel ben is iemand die durft te veranderen en die mijn hoofd boven het maaiveld durft uit te steken om onze geliefde club een andere richting op te krijgen . Daarnaast ben ik een persoon die nooit een euro zou uitgeven die ik niet bezit...alles wat ik zowel prive als zakelijk heb gedaan is gedekt. Dat geeft rust maar dat geeft ook aan hoe ik als persoon in elkaar steek . En dat heeft me ook gebracht waar ik nu ben. Mijn ervaring in de mondiale tennissport , gewerkt hebbende met toptennissers en top coaches ...heeft mij een enorme basis gegeven in topsport in de breedste zin wat het woord . Noem het maar een getraind oog ... de details herkennen en processen verbeteren van spelers , dag in dag uit. Tot op de dag van vandaag ( want ik ben niet meer actief in toptennis) heb ik daar mijn voordelen van.

Wat ik wil en dat wil iedereen hier denk ik , is fatsoenlijk algemeen en technisch beleid...niet gebaseerd op emotie ( wel de emotie voor je laten werken) maar gebaseerd op feiten en daarop je keuzes te maken. Zowel als het gaat om aanstellen van trainers, personeel etc . En meningen verschillen daar is ook niks mis mee, alleen sommige fouten die nu worden gemaakt bij MVV zijn voor mij zo onverklaarbaar en doen mij alleen maar bevestigen dat er te weinig kennis en kunde bij MVV zit . Dieptepunt vind ik echt het aanstellen van Fuat Usta... dat begrijp ik gewoon helemaal niet. Als je als club deze fouten maakt dan zie je wat het gevolg kan zijn. Op alle sociale media kanalen is het ontploft sinds gister en voor 95% zijn de meeste MVV supporters er wel uit... je leest het overal Ustaout. Het huidige bestuur kan in mijn ogen ook niet meer anders om hem op per direct op non-actief te zetten.... ik durf bij niet na te denken over de gevolgen van Vrijdag met Usta op de bank wat er allemaal kan gebeuren in en rond het stadion.

Maar beste MVV vrienden we moeten verder , en volgens mij toont de huidge MVV leiding aan dat ze t niet voor elkaar krijgen... wellicht met hun beste bedoelingen dat geloof ik zeker maar het lukt ze gewoon weg niet en ze maken aantoonbare verkeerde beslissingen die verstrekkende gevolgen hebben voor onze club. Als dit nog zo door gaat dan komen met een enorm tekort te zitten als het gaat om inkomsten van ticket verkoop en verteer om maatr iets te noemen. Laat staan nieuwe sponsor contracten of contracten die eind van dit seizoen aflopen.
De gevolgen kunnen desatreus zijn voor onze club als er niet snel iets gebeurd.
En voor de korte termijn kunnen we niet super veel, immers spelers contracten liggen vast. Wat we wel kunnen doen is de juiste man voor de groep zetten en op algemeen en technisch gebied zaken gaan veranderen, zeg maar andere mensen er neer gaan zetten.

We zijn als club heel veel goodwill aan het verspelen in Maastricht en omstreken als het gaat om MVV , en dat is niet van dit seizoen ..ook vorig seizoen was het bagger... De laatste jaren lopen de toeschouwers aantallen alleen maar terug en verlaten een aantal vaste krachten op kantoor onze club... niet voor niks gebeurd dat allemaal.
Er is een tijd gekomen dat we als supporters mogen wegen en afrekenen met dategene wat we zien, en we gaan met zijn alle niet over een nacht ijs. De laatste jaren is een duidelijk tendens naar beneden gezet...ondanks alle mooie praatjes staat MVV zowat stijf onderaan. Ik vind het jammer om te moeten constateren dat het ons bestuur niet lukt om of is gelukt om de weg naar boven te vinden , maar zelfs met sommige beslissingen onze club zelfs een zetje omlaag hebben gegeven.

IK ben er van overtuigd met mijn netwerk dat los staat van MVV , met andere ideen en frisse kijk op zaken dat we rust kunnen terug brengen. Want daar begint nu alles mee, eerst rust terug brengen .Ben alleen bang dat daar mensen voor aan de kant moeten , want de kapiteins op het MVV schip varen ons direct tegen een grote muur op en brengen onze club tot zinken !

Over mijn ideeen , daar heb ik al op een vraag ( direct van Ben Salemans) hier op gereageerd , vorige week . Ik heb daar kort uitgelegd hoe en wat ik zou doen. Lees die post maar terug ( dat waren er 2) zodat je wat gevoel krijgt met hoe ik tegen zaken aan kijk.

Voor de rest, ik wil jullie nergens van overtuigen , ik probeer alleen maar te antwoorden op vragen die hier komen . En terechte opmerkingen tegen mijn persoon , want ik begrijp dat ik een tegenreactie oproep... onbedoeld werkt het wel want sommige van jullie zijn toch weer actief hier samen gekomen , en uiteindelijk willen we allemaal het zelfde ...dit niet meer.... uit deze ellende willen we weg !


dank voor jullie aandacht voor het lezen van dit bericht

gr Napoleon
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, mvvke4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2019 06:34
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #65

Lijnsje@tappunt schreef : Beste Napoleon,

Eerlijk zal ik bekennen dat ik de laatste tijd niet meer alles op dit forum volg. Puur omdat er een hoop teleurstelling heerst, maar ook dat er opeens 20x zoveel berichten worden geplaatst door mensen die hier nog nooit eerder zijn geweest en ik geen zin om iedereen zijn geklaag te lezen. Mooi dat het forum dus “groeit”, maar de reden vind ik minder. Ik heb een paar berichten gemis, maar kan het toch niet laten om te reageren.

Volgens mij is je triomftocht begonnen door openheid van zaken te geven (voor hoever deze correct is) omtrent Gunst en Nys. Voor vele een antwoord waar ze lang op hebben zitten wachten. De eerste volgers waren in de tas.

Hierna heb ik een heleboel reacties, geklaag en berichten geskipt. Reden is hierboven al aangegeven. Ik haak nu weer in bij een bericht waarin je pronkt met goede connecties, netwerk met kennis en een bericht waarin jij oppert om wel even een nieuwe trainer te gaan contracteren.

Ik begrijp dat je een groot fan bent van Online Soccer Manager. Daar kun je zonder enig inzicht binnen een club zaken regelen. Zelfs na 4 dagen kun je een speler kopen van Juventus als trainer van Jong AZ! Fantastische wereld waar je je in waant tijdens het spel.

Maar ik lees nu dat jij wel een trainer gaat contacteren. Jij een netwerk hebt met kennis. Is dit dan niet juist een netwerk dat je eerder zit af te kraken met de term “ons-kent-ons”?

Weet jij de financiele mogelijkheid van MVV, kun je de wensen van een beoogd trainer dermate binnen de kaders van MVV inwilligen / beantwoorden en vervolgens contacteren? Dan ben je een hele grote hoor. Dan heb je niet zo zeer een netwerk vol kennis, maar mijn inziens eerder een netwerk dat zit te azen op functies / baantjes binnen MVV en op alles lopen te schampen waar het maar even kan om zelf een betere uitgangspositie te creëren.

Ik ben ook niet blij met de huidige prestaties, maar om supporters die (vaak) uit emotie handelen een club te laten runnen en jij als nieuwe God wordt gezien? Dit begint enge vormen aan te nemen


Helemaal eens. Iedereen ziet wel dat er iets moet gebeuren, maar een voetbalclub met beperkte middelen runnen vraagt echt meer dan wat loze kreten van een supporter. Deze ‘revolutie’ is echt niet serieus te nemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2019 06:46
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #66
@brncic , je antwoord is helder ...geen probleem mee . Mijn bedoeling is ook niet om je overtuigen ...maar mijn ideeën te delen ...jij ziet dat niet zitten . Geen probleem ! No hard feelings ..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2019 07:10
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #67
Dat snap ik Napoleon. En nieuwe, frisse ideeën zijn meer dan welkom.
Maar hier wordt gedaan alsof er een revolutie op tilt is en supporters (waar ik jou maar even onder schaar) de zaak overnemen en de club gaan runnen. Dat is mij toch echt iets te makkelijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2019 07:17
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #68
Wat zeg jij, Elsen niets te verwijten, breek me de bek niet open. Van een matig trainertje, heeft hij door de situatie bij MVV, een macht positie op gebouwd en zich zelf tot T.D. gepromoveerd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2019 07:55
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3824
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #69
Het kan zijn dat ik er in de gauwigheid overheen lees, maar ik zie helemaal niemand zeggen dat Elsen niets te verwijten valt?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2019 08:03
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #70
Jacques, heb het niet op jou bedoeld, maar op een eerdere post op het forum, dat Elsen niets te verwijten valt>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2019 08:36
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #71
Beste Napeleon, ik haak nog even kort in op je laatste post. Je zegt je wilt rust brengen, Best wel jammer eigenlijk dat jij dan degene bent die aan de poten van het huidige bestuur loopt te zagen. Hun willen ook rust, en je hebt mensen die roepen usta/bestuur rot op, maar jij wilt daadwerkelijk de boel runnen.

Rust krijg je door resultaten, niet door een nieuw bestuur.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2019 08:56
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #72
Alleen jammer dat je met dit bestuur en deze trainer geen resultaten krijgt, ja een lege geusselt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2019 09:07
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #73

mvvke4life schreef : Alleen jammer dat je met dit bestuur en deze trainer geen resultaten krijgt, ja een lege geusselt.


Penders zat er ook toen de play-offs werden gehaald toch? Elsen dan wel in een andere functie, maar hij was er wel. Hier en daar een ander poppetje dat klopt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2019 09:10
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #74
Ja daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan.
Ik snap je punt maar ik denk dat het tijd wordt voor andere bestuurders.

Verstuurd vanaf mijn motorola one vision met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2019 09:13
Lukunku
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 46
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #75

Zakelijk schreef :

mvvke4life schreef : Alleen jammer dat je met dit bestuur en deze trainer geen resultaten krijgt, ja een lege geusselt.


Penders zat er ook toen de play-offs werden gehaald toch? Elsen dan wel in een andere functie, maar hij was er wel. Hier en daar een ander poppetje dat klopt.



Tegenslag kan altijd en hoort bij alle clubs of bedrijfsvoeringen. Een neerwaartste spiraal waar we nu al twee seizoenen inzitten doen omdraaien vergt iets anders van een directie/bestuur. Het lijkt er op dat de huidige personen dit niet voor elkaar krijgen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvke4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.520 seconden