Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit

29 okt 2019 23:05 29 okt 2019 23:06 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #46
“ Wat is het budget van MVV dan? En wat vangt Steijn op het gebied van salaris ongeveer?”


Ja hallo, dat lijkt me moeilijk onderhandelen als je dat van te voren hier al gaat neerzetten.

Maarre zorgen we eerst nog even dat Usta zijn biezen pakt of blijven we voor onze laptopjes zitten?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2019 23:06
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #47

Zakelijk schreef :

Napoleon schreef : Je gaat toch niet dat een van de mensen die verantwoordelijk is vóór aanstellen van Usta terug voor de groep zetten ... dat is idd een zwakte bod , dat gaan we niet doen

In gesprek met Maurice Steijn zien wat mogelijk is ...ik wil best dat gesprek voeren en weet zeker dat ik een goede deal met hem kan maken die past binnen MVV budget !!


Wat is het budget van MVV dan? En wat vangt Steijn op het gebied van salaris ongeveer?


We moeten in gesprek en dan komen we er achter , maar ik maar beter deals dan Ron , geloof me...Soms gaat niet alles om geld , maar ook om charme , gunnen , gevoel ga maar door .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2019 23:07
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #48

Hill28 schreef : “ Wat is het budget van MVV dan? En wat vangt Steijn op het gebied van salaris ongeveer?”


Ja hallo, dat lijkt me moeilijk onderhandelen als je dat van te voren hier al gaat neerzetten.

Maarre zorgen we eerst nog even dat Usta zijn biezen pakt of blijven we voor onze laptopjes zitten?


Het gaat erom dat ook Napoleon niet weet wat het budget is voor een trainer.. dat kan niemand weten. Dus zoiets zeggen is toch totaal van de wereld?..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2019 23:09 29 okt 2019 23:11 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #49
Stel Usta vertrekt, dan heeft MVV 0 Euro (nul) budget voor een nieuwe coach. Iemand die anders beweert weet niet waar hij het over heeft.
Zelfs Usta liet zich tijdens het praotcafe laatdunkend uit over het salaris dat hij krijgt, dan hebben we het over een beginnend coach.. Sinds zijn aantelling vallen de sponsorinkomsten en toeschouwersaantallen tegen en is Ward Vleugels opgestapt. en als je Usta ontslaat moet je hem ook nog een vergoeding meegeven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2019 23:12
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #50

Napoleon schreef :

Zakelijk schreef :

Napoleon schreef : Je gaat toch niet dat een van de mensen die verantwoordelijk is vóór aanstellen van Usta terug voor de groep zetten ... dat is idd een zwakte bod , dat gaan we niet doen

In gesprek met Maurice Steijn zien wat mogelijk is ...ik wil best dat gesprek voeren en weet zeker dat ik een goede deal met hem kan maken die past binnen MVV budget !!


Wat is het budget van MVV dan? En wat vangt Steijn op het gebied van salaris ongeveer?


We moeten in gesprek en dan komen we er achter , maar ik maar beter deals dan Ron , geloof me...Soms gaat niet alles om geld , maar ook om charme , gunnen , gevoel ga maar door .



Sorry, nogmaals ik ken jou niet persoonlijk he.. alleen van post van deze forums. Deals sluiten in het zakelijk leven doe ik ook op dagelijkse basis.. maar de voetbalwereld zit toch totaal anders in elkaar. Veel meer belangen, idd een stuk vriendjes politiek etc .. maar vooral kennis in het voetbal wereldje is essentieel. En op basis waarvan moet ik nu denken , die napoleon is veel beter op dit gebied vergeleken met Elsen? Nogmaals ik ken je niet en sta open voor discussie.

Usta mag van mij wel vertrekken, daar ben ik het mee eens.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2019 23:13
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #51
Je zou usta bij de jeugd kunnen laten trainen, dan is hij nog steeds trainer. Dat geld was toch al begroot. Of je moet hem ontslaan. Bij Nys en Gunst had MVV daar ook vrij weinig problemen mee.

Dan Elsen voor de groep voor de rest van het seizoen, zodat je in het beste geval nog ergens voor een periode meedoet. Dan komend seizoen met een goede nieuwe trainer aan de slag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2019 23:14
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #52

jeoff schreef : Stel Usta vertrekt, dan heeft MVV 0 Euro (nul) budget voor een nieuwe coach. Iemand die anders beweert weet niet waar hij het over heeft.
Zelfs Usta liet zich tijdens het praotcafe laatdunkend uit over het salaris dat hij krijgt, dan hebben we het over een beginnend coach.. Sinds zijn aantelling vallen de sponsorinkomsten en toeschouwersaantallen tegen en is Ward Vleugels opgestapt. en als je Usta ontslaat moet je hem ook nog een vergoeding meegeven.


Dan moeten we zorgen dat we nieuw geld vinden ! Er is toch geen gebrek aan geld in Nederland ...maar met deze puinhoop doorgaan gaat nog veel meer kosten .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2019 23:14
Geusseltmania
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #53
Vrijdag met duizenden naar het stadion met 1 doel: USTA OUT !!!!!!!!!!

Net als met Cappa destijds.

De maat is vol. Weg met deze arrogante puinvogel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2019 23:16
Draankörgel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #54
Morgen tijdens de lunch ga ik even het gesprek aan met Ronaldo. Deals maken als deze is gewoon kwestie van gunning, juiste klik en dergelijke. Geloof me, ik regel dat. Vrijdag zit die op de bank. Geef me 2 weken en we staan bovenaan de ranglijst.

Ohjaa, Messi en Neymar zijn al bijna binnen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lijnsje@tappunt, Zakelijk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2019 23:20 29 okt 2019 23:22 door mvv925.
mvv925
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #55
Kunnen ondertussen even de dikke van dale bellen dat ze de ondergrens van het woord 'onkunde' even moeten aanpassen naar 'usta en consorten'. Heb best geduld gehad maar het is een keer klaar met onze shoarmaboer. Wat mij betreft terug naar 10 jaar geleden: iedereen eruit (usta, reijners, penders). Ome ron valt naar mijn mening niks te verwijten en mag de clubcultuur gaan bewaken bij de nieuwe staf/bestuur. Grote vraag is wie zich nog in dit zinkend schip wil storten.. Iets met titanic ofzo...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2019 23:20
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #56

Hill28 schreef : Je zou usta bij de jeugd kunnen laten trainen, dan is hij nog steeds trainer. Dat geld was toch al begroot. Of je moet hem ontslaan. Bij Nys en Gunst had MVV daar ook vrij weinig problemen mee.

Dan Elsen voor de groep voor de rest van het seizoen, zodat je in het beste geval nog ergens voor een periode meedoet. Dan komend seizoen met een goede nieuwe trainer aan de slag.


Nys en Gunst staan op non-actief.. ze zijn niet ontslagen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2019 23:22
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #57
@zakelijk ... kennis van voetbal wereld heb ik . De contacten heb ik ook en de ingangen . Goed dat je mee denkt , mensen met commercieel talent zijn nodig , want er zal extra budget moeten komen voor investeringen en die wil ik gedekt hebben met cash !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2019 23:26
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #58

Napoleon schreef : @zakelijk ... kennis van voetbal wereld heb ik . De contacten heb ik ook en de ingangen .


Heb je die ook meer dan Vleugels, Erik Meijer, Van Marwijk etc?
Ik hoop het van harte. De enige andere manier is middels een investeerder, met alle risico's van dien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2019 23:30
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #59

Napoleon schreef : @zakelijk ... kennis van voetbal wereld heb ik . De contacten heb ik ook en de ingangen . Goed dat je mee denkt , mensen met commercieel talent zijn nodig , want er zal extra budget moeten komen voor investeringen en die wil ik gedekt hebben met cash !


Ik heb ook kennis van de voetbalwereld want ik lees iedere dag de VI. Nee, even wat duidelijker aub. Heb je zelf op hoog niveau gespeeld? Heb je behalve sponsoring ook een rol gehad in het bestuur? Sjaak Troost dacht het ook wel even te kunnen.. gaat lekker daar. Peter Bosz samen met Gullit brachten feyenoord naar -10. Ik vind het nogal een uitspraak wat je doet over Elsen. Maar nogmaals ik sta open voor alle discussies, Dus brand maar lekker los.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2019 23:30
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
Toto KNVB Beker FC Dordrecht uit #60
Ach, als Usta eruit vliegt, dan neemt Reijners het over gok ik. Die heeft ook de diploma's, en MVV kennende met hun "vrundsjes" zal dat wel intern opgelost worden. :dry: Zelf ben ik ook geen Usta-fan, maar of hij nou ontslagen wordt of niet is op langere termijn niet zo relevant. Misschien voor dit seizoen wel aangezien er nog genoeg punten gehaald kunnen worden met een betere selectie dan de vorige 2 seizoenen.

Wat ik wél relevant vind is: in mei 2017 zijn we BIJNA gepromoveerd, en sindsdien is het alleen maar minder geworden. Jarenlang hetzelfde groepje mensen zonder netwerk dat het beleidsmatig voor het zeggen heeft, constant zoete praatjes maar uiteindelijk niks presteren. De club straalt niks uit, oogt onprofessioneel en beleidsmatig lijken ze maar wat aan te modderen. En dan kun je wel roepen: “Binnen 2 jaar promoveren”, op basis waarop dan?! :whistle:
Inmiddels hebben we sponsoren die weglopen, supporters die het voor gezien houden, mensen die al jarenlang werken bij MVV en het beste voor de club over hebben die zelfs vertrekken, en stagnatie betekent derhalve achteruitgang. Tijd voor een nieuwe frisse wind met nieuwe mensen aan het roer. Maja, vind maar eens een gek (met het liefst een grote zak geld die structureel gaat investeren) die het wil doen…
Het ergste vind ik nog voor al die vrijwillige supporters van Veer Zien MVV die maandelijks doneren en waarvan sommigen op vrijdagen in het stadion hard werken om iedereen een leuke avond te bezorgen. Wat krijgen ze ervoor terug? Niks, nul komma nada. Er MOET iets gebeuren, anders zinkt het schip vanzelf. En dat in een stad als Maastricht. En maar lachen om Aken-Noord, die het voor de zoveelste keer toch wéér gaan redden. Wie het laatst lacht…… en dat zijn wij niet. :(

Ben er écht he-le-maal klaar mee... :angry:
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.401 seconden