MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45

12 okt 2019 09:15
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #61

Napoleon schreef : Het resultaat van dit nieuwe MVV onder Fuat Usta is dat we gister tegen Cambuur met 3300 supporters aanwezig waren. Zelfs onze Gijs eigen wijs had harde duidelijke woorden in het clubblad
Waar ik misselijk van wordt zijn de interviews van Fuat op TV en media , wat denk die gast nu echt dat in hem een topper schuilt als trainer ?

Hij en zijn team hebben er 10 wedstrijden over gedaan om Deom wat meer aanvallend naar voren te zetten en wat meer rust achter in te creeeren door eens een wat meer ervaren speler naast Mares te zetten ipv onze Martina's
Iedereen van ons smeekte al weken om Holtby in het elftal , maar onze trainer hielt hem weken naast het team.

Gister verliezen we eens een keer niet , maar we scoren ook niet ... we krijgen wel kansen en waren de betere van de 2 ploegen.
Maar goed je speelt als team tegen de koploper en dat motiveert , laten we eens zien wat dit MVV de komende weken kan brengen.

Feit is wel dat Usta geen tegenspraak duld van zijn spelers niet , van de pers niet van niemand niet. Hij zet alleen maar spelers op die hem naar de mond praten en die hij top -down kan sturen, want hij is de baas en hij bepaalt. En dat relateert dat spelers als Gunst en Nijs uit de selectie worden gezet, en ze speelde niet maar hebben een mening .... dat mag bij Fuat Usta niet... als je lastig bent dan ga je eruit... Zal wel iets met cultuur te maken hebben denk. Kan me die anders Fuat ook nog herinneren .

Dat heeft tot nu toe geleid dat we voor laatste stonden en een negatief doelsaldo van -12 hadden en slechts 8 keer gescoord . Tevens zijn de mensen met slecht voetbal het stadion uit gejaagd .
We staan er lekker op.... Dat we gister best aardig spelen gun ik iedereen die MVV goed gezint is ... maar van onze ambitie , promoveren zie ik niks terug .
Kjell Knops verlaat MVV na 3 maanden omdat hij bij MVV een niet betaalde functie had ... begrijpelijk dat deze jongen gaat... Het geeft aan dat we op dun ijs ons begeven als we zelfs Kjell geen salaris kunnen betalen. Met slechts 3300 toeschouwers hebben we geen tendens ingezet ....maar we zaken hard af , en dat heeft echt te maken met onze technische keuzes die we gemaakt hebben. Deze slechte start poetsen we niet meer weg .



Heb je nou echt niks positiefs te melden Napoleon?
De beste stuurlui staan aan wal!!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kloeteklaos, mvvke4life, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2019 11:12
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #62
Ik moet toegeven dat ik gisteren verbaasd was over het spel van MVV, MVV was gretig en we waren met vlagen zeker de betere ploeg. Echter had ik wel het idee dat cambuur een off day had. Laten we hopen dat dat niet het geval was en dat MVV beter speelde als de afgelopen wedstrijden.
Echter ben ik nog niet echt overtuigd. Ik zie vele positieve reacties. Laten we eerst een paar wedstrijden afwachten voordat we weer te positief zijn en dan weer teleurgesteld worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2019 11:21
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #63

Tuor schreef :

- Scheidsrchter Oostrom floot over het geheel genomen een redelijke wedstrijd, al begon hij zeer matig. Was het een overtreding na een kwartier en dus doorgebroken speler en rood? Moeilijk te zeggen. Maar het blijft zuur dat vorige week een situatie als deze onterecht wel zo beoordeeld werd.


Dat waor inderdaod zier discutabel. mer wat 'ch nog väöl erger voont, waor de regelrechte BLUNDER dee 'r maak in de lèste menuut.
'ne Speuler vaan Cambuur steit boetespeul, mer M.V.V. heet de bal. 2 maan stoon vrij op 't middeveld, en de pass is aonstaonde, geine Cambuur speuler in de buurt en 't veld ligk volledig ope um vrij op de goal aof te goon.
En in plaots vaan tot dee oelewapper veurdeil gief, blaos 'r aof veur boetespeul. In mien ouge waor dit toch veur 80% 'ne zekere goal gewees. Ok, 't Is M.V.V., 60%.....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2019 11:26
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 451
Meer
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #64
Gisteren zagen we de bevestiging dat MVV kwalitatief aardig mee kan met een topploeg in de KKD. Maakt het wel extra pijnlijk hoeveel MVV de afgelopen weken heeft verloren. Als je gisteren spelers als Holtby, Kot en Deom ziet spelen, is het onvergeeflijk hoe vaak Usta deze spelers genegeerd heeft. Bijzonder jammer dat we met deze ploeg met mogelijkheden nu een heel seizoen achter de feiten gaan aanlopen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, M.V.V. 1902, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2019 11:39
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #65
We vergeten een ding hier, MVV speelt meestal beter tegen sterkere tegenstanders dan hoeven we het spel niet te maken. Tegen zwakkere tegenstanders ( op papier) moeten wij het spel maken en dan gaat het vaak mis. Wij hebben geen spelers die het voortouw nemen, of te wel we hebben geen leider in de ploeg. We kunnen geen rust in ons spel leggen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2019 12:04 12 okt 2019 12:11 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 423
Meer
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #66

MVVke schreef :

Tuor schreef :

- Scheidsrchter Oostrom floot over het geheel genomen een redelijke wedstrijd, al begon hij zeer matig. Was het een overtreding na een kwartier en dus doorgebroken speler en rood? Moeilijk te zeggen. Maar het blijft zuur dat vorige week een situatie als deze onterecht wel zo beoordeeld werd.


Dat waor inderdaod zier discutabel. mer wat 'ch nog väöl erger voont, waor de regelrechte BLUNDER dee 'r maak in de lèste menuut.
'ne Speuler vaan Cambuur steit boetespeul, mer M.V.V. heet de bal. 2 maan stoon vrij op 't middeveld, en de pass is aonstaonde, geine Cambuur speuler in de buurt en 't veld ligk volledig ope um vrij op de goal aof te goon.
En in plaots vaan tot dee oelewapper veurdeil gief, blaos 'r aof veur boetespeul. In mien ouge waor dit toch veur 80% 'ne zekere goal gewees. Ok, 't Is M.V.V., 60%.....


Oh was dit buitenspel? Wij dachten dat de bal uit de corner over de achterlijn was gegaan en dat dus een doeltrap moest volgen. Ik stond toen onderaan in de gracht dus kon het niet goed zien. Maarja, in geval van buitenspel had dan inderdaad voordeel gegeven kunnen worden volgens mij. Zonde. En bepaald niet de eerste keer dit seizoen dat cruciale beslissingen in ons nadeel uitvallen (en dan heb ik het niet alleen over vorige week)...
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2019 12:19
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1868
Meer
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #67
De Fans hebben altijd gelijk.... 3300 betalende toeschouwers en minimaal 1500-2000 die niet komen en die hebben dus gelijk.
Ik vind dat een duidelijk signaal .. ook in de business ruimte is het aardig stil... ook daar worden de matige resultaten hard afgestraft

Het aantal toeschouwers is gewoon een graad meter voor de waardering die supporters hebben voor hun club en er zit altijd wel een bepaalde marge in , maar onze supporters en sponsoren zijn kraak helder ....dit willen we niet !

Fuat Usta is kind van de club zoals ze dat zeggen en heeft verleden jaar een heel jaar mee mogen lopen en ziet dan blijkbaar niet hoe waardevol Deom en Holtby op het middenveld zijn.... ik vraag me werkelijk af als je een jaar bij de club bent dat je dat niet ziet...
Nee we halen allerlei vreemde Finnen die duur worden betaald met extern geld van o.a Veer Zien MVV etc

Daarnaast is het mij een raadsel als je zelf betaalt voetbal hebt gespeeld dat je er voor moet zorgen dat in je as van het elftal ervaring en voetbal staat.
Gister kwam men tot de ontdekking dat van de Acker een aardige CV kon zijn, welnu iedereen die in beetje in voetbal verdiept weet dat hij die rol kan spelen en met zijn ervaring ook nog eens de rust op de rest van de verdediging kan brengen. We moeten eerst 4 keer dik verliezen om daarin te schuiven .
De Martina's die voetballend helemaal niks toevoegen werden steevast op gesteld , soms zelfs met zijn 2-en in de basis . Die 2 spelen naar hun vermogen maar zijn veel te wild in hun uitvoering . Terwijl juist dit elftal leiders en rust nodig heeft. Zoals we dat hadden met Sjors Verdellen destijds centraal achterin .

Maar blijkbaar is het hoge school wat onze technische staf doet om er een beetje voetbal van te moeten maken.... wel nu ik denk dat het heel simpel is . Dat heb je gister wel kunnen zien dat wanneer je voetbal in de ploeg hebt je ook aan opbouwen komt en van achteruit met rust en ervaring veel beter staat.
Mooi om te zien hoe strak van de acker die ballen in speelt , sommige van ons kunnen dat niveau van aannamen nog niet aan , maar daar zie je wel dat je dat soort voetballers nodig hebt.

Dat Deom weken uit de ploeg is gehouden is toch ook ongeloofelijk en dat als hij speelde hij meer op de 6 positie speelde is nog zelfs meer niet te begrijpen
Deom heeft de natuurlijk drang om vooruit te denken en hij handelt snel . Maar goed dat kon toch echt iedereen weten en zien...

Fuat is een trotse man die zijn eigen iedeen heeft , 10 wedstrijden heeft hij en zijn staf nodig gehad om wat balans te vinden in het elftal en gister kon je dat wel zien... we waren de betere , kregen de complimenten van Cambuur maar we wonnen niet.

Nu kun je het eigenlijk Fuat niet eens kwalijk nemen , die is zoals hij is en dat verander je niet ....voor mij ( vanaf het begin ) de verkeerde keuze maar hij neemt zich zelf niet aan dat doen andere bij ons in de club .... en dat zegt alles over die anderen !

We hebben spelers die op non-actief staan we staan er slecht voor op de ranking , we verliezen maandelijks veel geld als het gaat om recette en inkomsten en sponsoring... ons potje is zo op en dan staan we weer op 0

Wat we in jaren hebben hebben opgebouwd kan , een verkeerde beslissing zo weer afbreken en geloof me die verkeerde beslissing is reeds genomen

maar een ding blijft en dat is : hoop gaat altijd als laatste !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, Hill28, Zwegel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2019 13:49
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 307
Meer
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #68
Je kunt van Napoleon zeggen wat je wil.
Hij is kritisch, oke.
Maar wel realistisch.
Ik kan me steeds meer vinden in zijn posts.
Niet alles moeten we door een rood-witte bril bekijken.
Ben ook geen fan van Usta, ben benieuwd wat ie straks doet als de Martina's weer terug zijn.
Maarja, ik kan het al wel raden.......

Usta out !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2019 14:57 12 okt 2019 14:59 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 732
Meer
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #69
Idd benieuwd vwb de Martina's. Hij liet die naam iets te nadrukkelijk vallen in het interview na de wedstrijd over de terugkeer in de selectie. Hoop dan wel dat het zijn eigen beslissing is en niet ingefluisterd door de TD die hen er ook heel lang op zette terwijl er andere keuzes waren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2019 17:28
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 370
Meer
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #70
Mvv speelde gisteren met veel inzet met af en toe leuk voetbal tegen een kwalitatief betere ploeg.
Deom, Goppel en Holtby waren voor mij de betere spelers, wel overdreven vind ik hoe Holtby hier steeds de hemel in wordt geprezen, leuke speler voor Mvv maar zeker geen topspeler in de KKD.
Op dit forum kan ook vd Hurk bijna niets fout doen terwijl hij maar een hele matige spits is wat weinig toevoegt. Het moge duidelijk zijn dat ik (en vele anderen bij ons op de tribune) geen fan zijn van deze speler. Inzet heeft hij genoeg maar er ontbreekt toch heel veel aan kwaliteit.
Dat Nys en Gunst niet meer bij de selectie zitten daar kan ik me in vinden, deze spelers mogen blij zijn dat ze nog betaald voetbal spelen, vorig seizoen behoorden deze twee spelers tot de zwakste schakels in het team.
Nissala zou ook zo'n topper zijn volgens velen hier (behalve Napoleon) maar deze speler heeft al moeite met het KKD niveau, geef onze jeugdspelers maar een kans.
Dat het publiek wegblijft is natuurlijk niet vreemd, de laatste twee seizoenen zijn we bepaald niet verwend, het voetbal is soms om niet aan te zien en er wordt nog amper een thuiswedstrijd gewonnen. Hopelijk gaan we langzaam de weg omhoog inslaan …..maar ik moet het nog eerst zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2019 18:50
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #71

Zakelijk schreef : Holtby in de basis!

Leuk dingetje, de zoon van Mark van Bommel zit reserve! Als hij maar 20 procent talent van zijn vader bezit, is het voor ons een nuttige speler haha!


Met nog 20 procent talent van zijn opa Bert van Marwijk kan Thomas van Bommel een nuttige speler voor ons worden.!!!!!!!!!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2019 19:19
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3809
Meer
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #72
Excuus, ik zit al weken, zo niet maanden te orakelen over de corners van Holtby. Gisteren stond hij er weer eens in en heeft een aantal corners mogen trappen. Allemaal prut. Leidde zelfs nog een snelle counter van Cambuur in door de corner direct in de voeten van de dichtstbijzijnde tegenstander te schieten. Blijkt maar weer hoeveel verstand ik er van heb. Speelde verder wel een leuke wedstrijd. Driver, volgens mij wordt Holtby hier niet eens zozeer als een topspeler gezien, maar wél als iemand met een heel goede trap bij dode spelmomenten, en die hadden we eigenlijk niet. Dat is in ieder geval waarom ik hem er heel graag in heb. Stef Peeters was sommige wedstrijden bijna onzichtbaar (als zijn directe tegenstander hem fel aanpakte vooral). Maar die kon dan uit het niets een vrije trap er in schieten of een corner/vrije trap gevaarlijk voor de goal brengen. Daar moet je er minimaal één van in het veld hebben, dode spelmomenten zijn zo belangrijk in het voetbal van vandaag de dag. Vandaar - in ieder geval bij mij - wekenlang het gezeur om een basisplaats voor hem.

Volgende week Excelsior. Die wonnen "pas" één uitwedstrijd, bij Jong AZ. Gingen met 3-0 de boot in bij Telstar, 4-0 bij Cambuur. Daar ben ik minder bang voor dan ik vooraf voor Cambuur was. Ben benieuwd hoe we voor de dag komen.

Overigens, gelukkig ook niet gezien dat spelers bewust de wedstrijd laten lopen, zoals door sommigen hier voorspeld. Zitten die er toch minder dicht op dan ze zelf denken/graag de indruk willen wekken?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2019 19:01
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 503
Meer
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #73
Advies nao aofloup vaan jaor contract NEET verlenge met Usta
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.462 seconden