MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45

07 okt 2019 14:36
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #1
MVV heeft dankzij de droomstart nog slechts 1 club onder zich op de ranglijst (of staat voor de positivo's gedeeld 16e met Jong AZ).
Vrijdag nemen we het op tegen Cambuur, dat slechts 1 ploeg bóven zich op de ranglijst ziet.

Zal Fuat opnieuw beginnen met zijn droomopstelling en Holtby - een van onze beste spelers - 90 minuten op de bank houden? Zal hij een apart dekentje tegen de kou meebrengen voor Kot en Deom?

Of zou hij nu eens gewoon proberen te beginnen met de sterkste opstelling? En bijvoorbeeld Kostons op standby zetten voor onze keer op keer onzichtbare spits.

Waar Fuat ook voor kiest, heel Nederland kan er vrijdagavond getuige van zijn op Fox Sports.

De supporters in de Geusselt mogen driekwartiertjes langer in de Ster blijven voor aanvang, want de wedstrijd begint door die live-uitzending pas om 20:45. Misschien maar een geluk bij een ongeluk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2019 14:38
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #2
Iech gaon veur de Fortuna variant vaan aofgeloupe weekend: 4-2 veur MVV. Puur en allein gebaseerd op positivisme en hoop !


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2019 14:53
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #3
0-3. Al zou het des' MVV zijn om nu opeens weer te verrassen en puntjes te pikken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2019 15:03
Oldchap
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 68
Meer
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #4
Vandaag een hoop spelers niet aanwezig of waren apart aan het trainen ivm blessures.

Naw:Zeegers,Last,Everears,Gunst,Nijs,Holtby,en beide Martina’s

Apart:Bonifazi,Nissila,Mares

Mahmotuvic trainde weer met de groep mee.

Schroijen komende wedstrijd geschorst,Martina niet.

Ben benieuwd naar de opstelling.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2019 15:13
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #5
Beide Martina's hebben interlandweek met Curacao en zijn dus (ook al was er een schorsing van één wedstrijd) niet bij aanstaande vrijdag. Joeri is geschorts, omdat er om een of andere reden één gele kaart van het vorige seizoen is meegekomen. Trouwens, 4 kaarten dit seizoen voor een aanvaller waarvan minimaal 2 voor een bal weggooien of eindeloos blijven mekkeren op de leiding mag je gerust dom noemen!

De achterhoeden is het zorgenkindje aanstaande vrijdag. Frenoy zal tegen die misselijke Kallon gaan spelen die voor iedere harde windvlaag zal gaan vallen tussen de lijnen van ons doelgebied. Centraal Vermijl dan lijkt me zo. Hopelijk is Bonifazi tijdig fit, want Gunst zit kennelijk niet eens meer bij de selectie! Joeri is geschorst dus dat moet dan maar geïmproviseerd gaan worden.

Verder kan ik er geen touw aan vastknopen. Holtby die opeens 0 minuten krijgt zonder duidelijke reden, Gunst die niet meer bij de selectie zit, Nys disciplinair gestraft. Er speelt dan toch wel iets binnen de selectie wat wij (nog) niet weten.

Typisch MVV winnen we aanstaande vrijdag om zo weer één week goede moed te hebben en volgende week weer een keiharde klap te incasseren.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2019 16:29 07 okt 2019 16:37 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #6
Holtby niet eens meer bij de selectie? Het moet niet gekker worden met die Usta.
Gunst ook geen geweldenaar, maar buiten de selectie??
Nys geen discipline? Heb ik iets gemist ofzo?
We missen dus ongeveer eenderde van de selectie. Het goede nieuws zou dan zijn dat geen trainer dat lang volhoudt.

Dan de vergelijking met de overwinning van Fortuna: die speelden al een aantal wedstrijden leuk voetbal, hebben ook een paar leuke spelers voorin. Met wat pech de wedstrijd weggegeven bij Vitesse en tegen een zwak Feyenoord de boel verzilverd. Bij ons heb ik dat goede voetbal helaas nog stukken minder gezien. Ik hoop ook op een onverwachte overwinning, maar met een muitende selectie...o wacht, misschien waren ze allemaal collectief afwezig door een bacterie ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2019 16:39
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #7
Haha Kostons stand by voor onze onzichtbare spits? Ik heb toch andere dingen gezien. Hurkie moet het doen met onmogelijke ballen. Daar gaat Kostons helemaal niets mee kunnen. Laat maar lekker staan, beter zorgen ze voor bruikbare aanvoer richting de voorhoede (Holtby?!)
Voor de rest wordt het zo te lezen behelpen. Ik hou mijn hart vast in ieder geval......

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2019 17:05
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #8
Iech dink 2-0..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2019 17:52
stef
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 67
Meer
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #9
Nou, onmogelijke ballen? Hurk mist 2 levensgrote kansen in de 1e 10 minuten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2019 18:41
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #10
En daarom speelt hij bij MVV en niet bij Barcelona. Kans nummer 3 maakt hij gewoon wel. We hebben 8 doelpunten gemaakt dit seizoen, hij heeft er daarvan 3 gemaakt en een assist. Laat maar lekker staan dus.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2019 20:29
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #11

Hill28 schreef : Holtby niet eens meer bij de selectie? Het moet niet gekker worden met die Usta.
Gunst ook geen geweldenaar, maar buiten de selectie??
Nys geen discipline? Heb ik iets gemist ofzo?


Zo ver ik begrepen heb, moet je doen wat de trainer zegt, doe je dat niet ... dan zit je op de tribune. Voor de motivatie binnen de selectie is dit niet goed, maar dat zie je dan ook terug op het veld :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 okt 2019 10:57
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #12
Ook ik zit in een neerwaartse spiraal als supporter,zie de wedstrijden tegen telstar/ajakkes nog voor me.
Totaal geen creativiteit en zou ook niet weten hoe fuat deze moet gaan veranderen?
Ik heb het idee dat hij het forum volgt en dan gewoon met een andere visie te voor schijn komt.
Bertram stond er ook pas na een paar wedstrijden....en ook het middenveld werd flink gehusseld elke keer.
Ik zie de bui al hangen tegen cambuur/exelcior/nec...heb ook overwogen om deze wedstrijden over te slaan.
Maar kan het niet voor elkaar krijgen om dit ook te verwezenlijken.
Maar helaas kan er niet positief op vooruit kijken zou graag anders willen,spelers die elkaar in de weg lopen omdat ze op de verkeerde plaats staan.
Spelers die wel op het veld moeten staan en niet op de bank moeten zitten,spelers die totaal niet voor elkaar vechten,wanneer word er eens wat vechtlust getoond zo niet voor zie ik de komende twee weekenden twee in gecalculeerde nederlagen...laat mij totaal ongelijk krijgen....gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 okt 2019 13:26
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 506
Meer
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #13
Beij Aachen Nord woort de la Vega droet geflikkert door supporters umtot heer oongewins waor en de club kepot maakde, veer hubbe un zellefde probleem met de naom Usta

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 okt 2019 13:29
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #14

SintServaos schreef : Beij Aachen Nord woort de la Vega droet geflikkert door supporters umtot heer oongewins waor en de club kepot maakde, veer hubbe un zellefde probleem met de naom Usta


Gevaarlikke insinuaties.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 okt 2019 16:38
Oldchap
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 68
Meer
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #15
Niet vergelijkbaar,domme reactie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.430 seconden