MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45

11 okt 2019 08:32
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #31
Vorige week op de training heeft de trainer Nys al naar huis gestuurd. Ik vind het spelersmateriaal met trainer dit seizoen sowieso bagger!!! Als je dan ook nog een trainer voor de groep hebt staan die met bijna niemand een klik heeft dan weet je wat de resultaten zullen zijn. Goed dat MVV Usta een kans heeft willen geven, maar zelfs ik begin nu toch in te zien dat het meer aan een trainer ligt dan aan de spelers. Snel afscheid nemen van Usta voordat er geen hond meer op de tribune zit.

Het is idd een baasje die gast. Ik haat dergelijke figuren. Minste doelpunten voor en bijna de meeste tegen, foifoi!! Afbraakvoetbal in de hoofdstad van Limburg. NEEM AFSCHEID VAN DEZE CLOWN, HELAAS ONGESCHIKT!!!! Komende 3 wedstrijden zullen cruciaal zijn, ik verwacht 0 punten en het lachertje van het betaalde voetbal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2019 10:40
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #32
Ik kan niet zeggen dat ik uitkijk naar de wedstrijd vanavond maar ik zal er natuurlijk sowieso zijn om achter de ploeg te staan!
Wie weet worden we verrast..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2019 11:43
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #33
Het kan, maar de kans is klein. Een amateurploeg kan in de beker ook wel eens winnen van een profclub. MVV is in deze de amateurs en Cambuur de profclub. De hoofdstad van Friesland tegen de hoofdstad van Limburg. De hoofdstad van Friesland, niet groter dan Maastricht, met geen eurregio, dan alleen wat koeien om de stad, dat 2e staat in de eerste divisie, met ook een buur Heerenveen in de eredivisie, komt MVV voor 99% voetbal les geven. Hoe is het toch mogelijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2019 11:55
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #34
Nu vallen me toch werkelijk de schoenen uit: 'om voetbaltechnische en -tactische redenen' zet hij Nys buiten de selectie? Die Usta heeft tot nu toe 1 ding echt bewezen en dat is dat hij 0,0 tactisch inzicht en vermogen heeft...
En Gunst is een speler die hij niet kan gebruiken? Volgens mij mis je een hele achterhoede vanavond en schat ik Gunst toch echt wel hoger in dan Last en een eventuele Martina op de back.

Vanavond Cambuur, ik ben er helaas niet bij, maar ik verwacht en afdroogpartij zoals het er nu uitziet. En misschiien heeft MVV dit ook wel nodig om in te zien dat de wegen tussen MVV en meneertje Usta moeten scheiden, want kennelijk is 4-0 tegen den Bosch, 1-4 tegen jong Ajax en 3-1 tegen Helmond niet voldoende...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2019 13:01
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #35
Nys zien we helaas niet meer terug.
Schandalig hoe onze club met dit soort spelers omgaat!
Diep en diep triest!!
Fiat, Ron en Roger... Schaam jullie!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2019 13:08
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #36
Weet jij dan wat er gebeurt is?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2019 13:43
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #37
Spreek je dan uit als je meer weet?
Met wat we nu weten (dus niks) kan ik me alleen maar verbazen over hoe er word omgegaan met bepaalde spelers. Een Nys is zeker geen Messi maar heeft zich toch al jaren als een nuttige kracht bewezen. Iets meer krediet en respect zou wel op zn plaats zijn naar mijn mening.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2019 13:49
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #38
ik weet niet wat er gebeurd is, maar je kunt pas oordelen als je beide kanten van een verhaal weet. Dat is ok al meerdere keren zo gebleken bij MVV. In een ander topic werd gesugereerd dat deze situatie niet aan trainer / TD ligt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2019 13:51 11 okt 2019 13:59 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #39
Nou, Nys wil schijnbaar niet meer met Usta werken ( dat heb ik gelezen). Dat lijkt me begrijpelijk. Geen enkel andere speler heeft bewezen beter te zijn en/of zijn basisplaats verdient. Dat geldt ook voor andere plekken ( Gunst). Ook Goppel vind ik niets extra's brengen. Ik vind dan Vlijter in zijn paar speel minuten veel meer van waarde. Aanval Vlijter-vd Hurk - Schroijen (is nu geschorst) ná Cambuur a.u.b. én Holtby terug erin. Dat ziet een blinde nog. Middenveld Nys-Holtby-Acker. Maar laat Usta maar dabbelen. Waterloo is kortbij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel, Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2019 14:12
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #40
Ik ga hier niet helemaal alles vertellen wat er speelt.
Maar dat onze stad een smerig spelletje speelt is duidelijk!

Zelfs als hij gewoon doet wat gevraagd wordt, schorsen ze hem.
Terwijl Ron altijd uit de shit is geholpen door hem, maar hij heeft Fiat aangesteld, dus die speelt gewoon mee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2019 14:24
Yannick
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #41
Kansloze 1-4 vanavond, op basis van huidige vorm van MVV zowel Cambuur.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2019 17:17
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #42
Namen van
Pieter Nys
Joshua Holtby
Maxime Gunst
Scanderen vanavond
:applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel, Frostie_999, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2019 18:23
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #43
Jongens, alsjeblieft, we weten allemaal niet wat er is voorgevallen. Een trainer zal spelers niet voor niets schorsen. En volgens mij hebben we hier wedstrijdtopics vol geschreven over de matige vorm van Nys en het onbegrijpelijke aantrekken van Gunst. Voegen zij nou echt iets toe? Holtby ok, maar die zit volgens mij gewoon bij de selectie.
Maar we gaan nu achter spelers staan die het niveau niet (meer) aankunnen en een weekje uit de selectie zijn gezet. Beetje realiteitszin aub.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Frank Salemans, Ben Salemans, middenstip, Tuor, itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2019 19:00
stef
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 67
Meer
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #44
Er is meer ellende, vergadering geweest dat meer spelers niet meer willen trainen en spelen onder Usta denk dat spelers vanavond de weds laten lopen , laten we allemaal om Pieter roepen, als je tegenspraak tegen deze trainer hebt is ie in zijn eer aangetast en wordt je verbannen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2019 19:22 11 okt 2019 19:49 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45 #45
Opmerkelijk, niemand schijnt te willen vertellen wat er daadwerkelijk is voorgevallen. Dat is dus voor een groot deel hier totaal onduidelijk. Maar dat maakt schijnbaar niet uit in het trekken van conclusies.

Ik trek absoluut niet in twijfel dat er iets is gebeurd of voorgevallen is hoor. Maar het verbaast me dat zonder dat voor de meesten er ook maar een greintje van het hele verhaal bekend is er bij voorbaat blijkbaar al vast staat wie schuldig zijn en wie niet.

Edit: en wat er ook aan de hand is, als de spelers het laten lopen zijn ze geen knip voor hun neus waard en hoeven ze wat mij betreft nooit meer een MVV shirt aan te trekken. Ik geloof ook niet dat ze het zouden laten lopen overigens.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.396 seconden