MVV - Jong Ajax

24 sept 2019 14:22
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Jong Ajax #1
Vrijdag mogen we weer aan wat zelfkastijding doen. Durft iemand nog iets zinnigs te zeggen over deze wedstrijd? Ik zal er uiteraard gewoon zijn, maar heb een hard hoofd in een goed resultaat. Ben bang dat steeds meer mensen het laten afweten op de manier waarop het nu gaat. Hopelijk stelt Usta dit keer wel wat voetballers op op het middenveld ipv. het verdedigend blok dat de laatste wedstrijden heeft gespeeld en zn waarde absoluut niet heeft bewezen.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2019 14:36 24 sept 2019 14:37 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV - Jong Ajax #2
Ik ben bang dat we een behoorlijk pak slaag gaan krijgen :( Als ik zie dat een club als De Graafschap een paar weken terug 0-2 achterstond thuis tegen Jong Ajax, en pas tegen 10 man, en nog met veel moeite ook, uiteindelijk met 3-2 won, dan zie ik het voor ons behoorlijk somber in.
Zeker als je kijkt naar afgelopen vrijdag waarin je gewoon bij vlagen wordt weggespeeld tegen een club die tot dat moment onderaan stond en nog geen overwinnig had behaald. Ik ben sowieso bang voor de komende weken met, na Jong Ajax, achtereenvolgens Helmond uit (vergelijkbaar met Den Bosch uit) dan Cambuur thuis en Excelsior thuis (de huidige nummers 3 en 4) dan NEC uit en Almere thuis (wat altijd al een soort angstgegner is voor ons.)
Ik hoop het niet maar ik ben bang dat we na Almere thuis (op 1 november) we nóg lager zullen staan dan we nu al staan.
Aan de andere kant, als je kijkt naar MVV door de jaren heen dan doen we het wel altijd goed tegen clubs die boven ons staan en/of beter geacht worden, laten we ons daar maar aan vasthouden want ik zie verder echt geen lichtpuntje(s) aan de horizon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2019 15:18
AngelsideE
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 41
Meer
MVV - Jong Ajax #3
0-3 kansloos de boot in

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2019 17:01 24 sept 2019 17:01 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV - Jong Ajax #4
Iech dink 2-0....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hugo, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2019 19:37 24 sept 2019 19:37 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Jong Ajax #5
En anders is het wellicht einde Usta en mag die nog één keer voor de camera....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2019 08:21
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV - Jong Ajax #6

Schapendonk schreef : En anders is het wellicht einde Usta en mag die nog één keer voor de camera....


Je reinste flauwekul Cees!

Of gaan we bij een eventuele 0-1 al F... rot op roepen? Nee jongens dat zal echt helpen allemaal.

MVV gaat deze man voorlopig echt niet ontslaan, dat past niet bij MVV na 2010.
Als blijkt dat deze zaadpotten 100% op het conto van de trainer staan, en de selectie hem niet meer steunt, dan wellicht.

Jij hebt Elsen ook gehoord op MVV TV, Beleid is iets dat zijn effect moet hebben over maanden en jaren, niet binnen 6 weken. Dus ‘paniekvoetbal’ van dat beleid lijkt me uitgesloten.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2019 08:30
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV - Jong Ajax #7

Boe is dat feeske? schreef :

Schapendonk schreef : En anders is het wellicht einde Usta en mag die nog één keer voor de camera....


Je reinste flauwekul Cees!

Of gaan we bij een eventuele 0-1 al F... rot op roepen? Nee jongens dat zal echt helpen allemaal.

MVV gaat deze man voorlopig echt niet ontslaan, dat past niet bij MVV na 2010.
Als blijkt dat deze zaadpotten 100% op het conto van de trainer staan, en de selectie hem niet meer steunt, dan wellicht.

Jij hebt Elsen ook gehoord op MVV TV, Beleid is iets dat zijn effect moet hebben over maanden en jaren, niet binnen 6 weken. Dus ‘paniekvoetbal’ van dat beleid lijkt me uitgesloten.


Ok dan blijf nog even lekker een paar maanden, tegen beter weten in, aan een dood paard trekken. En dan Usta alsnog eruit gooien. Het kan. Maar tegen de tijd is wel het seizoen om en de tribune leeg.

Als je geen ontslagvergoeding wil meegeven, zet hem dan bij de jeugd neer ofzo.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2019 09:04
Oldchap
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 68
Meer
MVV - Jong Ajax #8
Hoop dat Usta over gaat naar een 4-4-2 opstelling en dan met de volgende spelers

vd Hurk- Goppel

Schrooijen-Deom-van Acker-Holtby

Bonifazi-Mares-Martina-Zeegers

Bertrams
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2019 17:09 25 sept 2019 17:25 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Jong Ajax #9
Dat middenveld van MVV is op papier juist heel goed. Dus ik snap in de verste verte niet dat vd Hurk z.g. op een eiland staat. Iets klopt niet. Maar wat. Daarnaast is vd Hurk ook niet echt een sprint wonder. Van Goppel weten we het wel, maar dan moet je ook nog kunnen voetballen. p.s. bovenstaand middenveld heeft ook meer body, dus zou inderdaad fysiek een vooruitgang zijn. Dat betekend helaas echter nog lang niet dat MVV fysiek mee kan met de top 5.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2019 21:57
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV - Jong Ajax #10
Weet je wat ik niet snap?
Al een paar jaar roepen we dat elsen weg moet en er een nieuwe staf moet komen. Nu is dat eindelijk gebeurd is het weer niet goed!
Iedereen heeft een mening over Fuat. Maar geef hem een kans.
Ja het loopt niet, maar wat kan een trainers wissel hier aan veranderen?
Het zorgt eerder voor chaos.
Veroordeel hem pas aan het eind van het seizoen.
We zitten hier nu samen al jaren in de eerste divisie met veel geduld te wachten. MVV Heeft een keuze gemaakt en we zullen hier nu eenmaal op moeten vertrouwen.
Voor mij staat vast dat MVV een betere en bredere selectie heeft als vorige seizoenen. Dat het er nu niet uit komt dat is ook duidelijk.
Wat moet er dan gebeuren?
Een vaste basis op het veld het vertrouwen geven?
Een ander systeem?
Ik heb geen idee, daar ga ik niet over.
Waar ik wel iets aan kan doen is MVV supporten in goede en slechte tijden. Achter de ploeg blijven staan!
MVV heeft niet het geld een top trainer te halen, de beste spelers te kopen. Maar wel supporters die blijven gaan. Soms meer en soms wat minder. Ik ga niet iedere wedstrijd, heb niet ieder jaar een seizoenkaart maar blijf niet weg als het even tegenzit of als we verliezen, slecht spelen of anders. Ik blijf komen omdat ik een rood wit hart heb.
MVV geeft aan ambitie te hebben. Ja dat horen we graag.
En ja ze hebben zeker wel stappen gemaakt, al pakt niet alles meteen goed uit.
Elsen zit terug op zijn plek, nieuwe trainer en staf. Bredere selectie. Dat is toch al eens anders geweest.
Geef MVV de kans, geeft fuat een kans.
En vooral blijf achter MVV Staan ongeacht wie speelt, trainer is of in het bestuur zit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman, Tommyd, Och jeh, M-MVV, AngelsideE

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2019 12:31
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Jong Ajax #11

mvvke4life schreef : En vooral blijf achter MVV Staan ongeacht wie speelt, trainer is of in het bestuur zit.


Hier kun je eigenlijk alle kanten mee op. Dit gebeurd ook wel, en natuurlijk staat iedereen achter MVV. Maar historisch gezien (ook de woorden van Ron Elsen) hoort MVV in de eredivisie. Daar wordt nu inmiddels al 20 jaar op gewacht. Er zijn al zelfs meerdere generaties die niet beter weten dan dat MVV eerste divisie is. Ik zal hun zeggen dat dit niet normaal is. In die 20 jaar hadden we zeker al 2 of 3 maal terug moeten keren, dan wel blijvend in de eredivisie moeten zijn. Dat is in ieder geval statistisch wat bij MVV hoort zoals champions league bij Ajax hoort. Als die prestaties uitblijven dan beginnen mensen te morren of af te haken. Daar is niets vreemds aan. Ja ik sta achter MVV, maar wil wel wat ervoor terug zien. En dat valt de laatste 20 jaar erg tegen. Wat ik dus wil terug zien zijn geen loze uitspraken van een trainer, maar een trainer met daden. Want als je iets zegt, moet je het ook waarmaken, anders wordt het maar heel zielig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2019 13:13
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV - Jong Ajax #12
Met dat blijven in de Eredivisie sla je ook de plank mis Cees, is mijn mening dan he.

Ja MVV hoort thuis in hogere regionen. Maar laten we zeggen, top 5 KKD en nr 14 eredivisie. Dat is het meest optimale speelveld. En daar is het al druk genoeg van want in de KKD voetballen momenteel minimaal 10 clubs die dat niveau (top5 en hoger) nastreven.

Dat MVV een keer mag en moet promoveren is iedereen het over eens. Maar een graafschap scenario gaat het dan op z'n best worden met heen en weer.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2019 13:15
Oldchap
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 68
Meer
MVV - Jong Ajax #13
Vermoedelijke opstelling MVV

Schrooijen- vd Hurk - Goppel

Deom - van Acker- Nissila

Bonifazi-Mares-Martina -Vermijl

Bertrams

Deom voor Martina,lijkt erop dat Martina een blessure heeft,anders verwacht ik hem toch weer.

Hoop wel dat de supporters de weg richting het stadion vinden, ook als het slecht gaat heeft de club jullie support nodig tegen wie we ook spelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2019 13:58 26 sept 2019 14:05 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Jong Ajax #14
@Boe is dat feeske, met een de Graafschap scenario zou ik op dit moment in mijn handen wrijven. Dat is een goed begin. Maar was het maar zo. Op deze manier gaat het eerder richting het Telstar scenario, dat al 41 jaar onafgebroken in de eerste divisie speelt (daarvoor altijd eredivisie). Ja het is druk om die begeerde plaatsen, maar ik heb ook niet gezegd dat het gemakkelijk is. Over de opstelling; dus weer 4-3-3 en weer Nissilla en van Acker op het middenveld. Zo koppig als wat. Schijnbaar wilt hij witte zakdoeken zien. Maar veel zullen er niet te zien zijn. Hooguit 2500.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2019 14:23
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
MVV - Jong Ajax #15

Schapendonk schreef : Over de opstelling; dus weer 4-3-3 en weer Nissilla en van Acker op het middenveld. Zo koppig als wat. Schijnbaar wilt hij witte zakdoeken zien. Maar veel zullen er niet te zien zijn. Hooguit 2500.


Oldchap schrijft ze weliswaar als 4-3-3 op, maar ik denk niet dat Usta (al) van zijn systeem afstapt (4-2-3-1). Als dit inderdaad de 11 zijn die morgen starten, dan neemt Deom de plaats in van Martina (eindelijk!). Jij ziet Nissila en Van Acker dus niet zitten begrijp ik? Ik vind dat je die twee dan wel erg snel afschrijft. Ik heb wel vertrouwen in beide spelers. Met Nissila is het wel zo dat we met Kot en Deom nog twee soortgelijke spelers hebben. Wie van de drie dus? Daar kunnen de meningen natuurlijk over verschillen. Ik vind de keuze voor zowel Nissila en Van Acker te rechtvaardigen. Voor Van Acker (verdedigende middenvelder in het systeem van Usta) zijn Nys en Martina de alternatieven. Zeg het maar...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.406 seconden