MVV - Jong Ajax

27 sept 2019 23:00
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
MVV - Jong Ajax #31
1-4, dat zijn de harde cijfers. Maar het gekke is datMVV tot aan de 0-1 en de 0-2 niet eens zo slecht speelde. Veel druk naar voren, soms prima combinaties. Goppel en Vd Hurk vonden elkaar goed, Deom verbetering tov Martina.
Maar daarna stort het helemaal in. Daaruit blijkt voor mij dat er iets scheef zit. Of in de selectie, of tussen selectie en trainer. Van 0-2 zo simpel naar 0-4 mag niet. Nooit. In mijn ogen motie van wantrouwen richting trainer. Ik snap keuzes ook niet. Een ervaren rot als Nys heeft een half uur warmgelopen, dat is kleinerend. Waarom mag Holtby niet eens warm lopen? Zal het niet slechter doen dan Nissilä of Schroijen, die al weken niets laat zien. Kot idem dito. Hoe gaat deze selectie een team vormen? Hoe gaat deze selectie het vertrouwen hervinden? En ondertussen worden tribunes en businessclub leger en leger. Wie stopt de neerwaartse spiraal??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2019 23:03
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV - Jong Ajax #32
Ik heb me vandaag minder geërgerd dan voorgaande wedstrijden. MVV probeerde er wat meer lijn in te brengen en dat resulteerde in een aantal (behoorlijke) kansen. Het grote verschil (zoals zo vaak): jong Ajax benutte de mogelijkheden wel en MVV niet. De uitslag vind ik ietwat geflatteerd. Goals kwamen voort uit persoonlijke fouten en gestuntel. Aan de andere kant heb je pech met een kopbal op de lat, een Vlijter die veel te gehaast schiet en een voorzet van Schroijen waarbij niemand inglijdt. Daar moet je geluk mee hebben. En ja, dat kun je ook afdwingen. Een bal beheerster inschieten of altijd inglijden op een voorzet bijvoorbeeld.
Wat me veel meer verbaast zijn de behoudende wissels van Usta. Als je roept dat je dominant wil spelen, wissel dan ook navenant. Waarom breng je Nys en Kostons terwijl je veel meer voetballend vermogen op de bank hebt zitten met Kot en Holtby? Sowieso vind ik het raar dat Holtby gepasseerd is. Een van de meest waardevolle spelers als het gaat om het creëren van kansen, het nemen van vrije trappen, het geven van steekballen en assists en het is iemand die af en toe een goaltje meepikt.
Dan nog twee spelers die ik er uit wil lichten: Goppel en Bertrams.
Om met die eerste te beginnen. Geinige speler. Echt een draver. Hard rennen, oogkleppen op en de bal richting de de penaltystip peren. Geen geweldenaar, wel iemand die lekker opportunistisch speelt. Ook dat heb je af en toe nodig.
Dan Bertrams nog. Die vond ik prima keepen. Aan de goals kon hij volgens mij weinig doen. Had ook een aantal puike reddingen.
Ik denk dat er genoeg groeimogelijkheden zijn. Wat ik wel zorgelijk vind is het hoge aantal tegendoelpunten. Hopelijk gaat het rap eens draaien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Tuor, itsman, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2019 23:06
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Jong Ajax #33
Ik ben géén trainer, maar dat van Nissila had ik al meteen bij MVV-Telstar gezien. Maar goed....Dat Usta maar zo verder gaat, laat hem maar rustig alles op de rit krijgen. Hij heeft nog 2 jaar dus. Ja, voor de rest is het redelijk te noemen. We staan niet laatste.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2019 23:25
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV - Jong Ajax #34
Terug uit de Geusselt. Vol goede hoop, want eindelijk Deom voor Martina. Het spel was iets beter dan de voorgaande 2 wedstrijden, maar slechter kon eigenlijk ook niet. Helaas maak je een aantal goede mogelijkheden niet af en doet jong Ajax dat wel. Pech dat van den Hurk op de lat komt en uit de tegenaanval de 0-3 valt ipv de 1-2. Echter mag de verdediging zich vandaag ook eens achter de oren krabben, want we geven ze wel erg makkelijk weg. Wie zich ook eens achter de oren mag krabben is Schroijen. Laat al weken niks zien en gaat zich dan op het publiek afreageren. Ik had hem al lang gewisseld en volgende week niet opgesteld, maar kennelijk durft Usta dat niet. Snap zijn wissels ook wederom niet: je hebt 2 goede nummers 10 op de bank (Kot en Holtby) en vervolgens zet je Kostons op die plek...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2019 23:28 27 sept 2019 23:33 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
MVV - Jong Ajax #35
Heb de wedstrijden tegen Den Bosch en Telstar niet gezien, maar op basis van de verslagen daarvan was dit qua veldspel in elk geval beter. Hebben we niet veel aan met deze uitslag natuurlijk. Maar vond het een geflatteerde nederlaag. We hebben genoeg kansen gehad en behoorlijk wat pech: ballen paal en lat, afgekeurde goal en ongelukkige 0-2 en 0-3. 

Tegelijkertijd overigens bleek ook vandaag weer zeer duidelijk waar we tekort komen. Ons centrum is te traag en in de omschakeling komen we kwaliteit tekort. Het is werkelijk schrijnend om te zien hoe de meest simpele ballen verprutst worden en daarmee talloze potentieel kansrijke situaties om zeep worden geholpen. Vergelijk dat met de messcherpe counters van Ajax... Nu staat daar ook wel iets meer kwaliteit, maar toch. 

Verder niet veel toe te voegen aan de meeste berichten hierboven. Laat Deom er alsjeblieft opstaan. Van Acker en hij hielden het middenveld redelijk in handen en voetballend brengt hij gewoon zoveel meer dan Shermaine. Onbegrijpelijk dat hij er een paar wedstrijden naast heeft gestaan. Goppel vond ik dreigend spelen, maar moet nog hard trainen op zijn voorzetten. Op de andere flank was Schroyen werkelijk abominabel. Joeri oogt doodongelukkig, en dat heeft een enorme weerslag op zijn spel, in deze vorm heeft hij weinig in de basis te zoeken. De wissels waren vreemd. Holtby en Kot, wat hebben die opeens gedaan dat ze er standaard naast staan? Met name Kot vond ik in de wedstrijden die hij gespeeld heeft veel dreigender dan Nissila, die niet uit de verf kwam. Holtby is een garantie voor goals en assists. Waarom mogen die jongens, die toch duidelijk voetballend vermogen hebben, niet invallen, maar Kostons, toch echt een mindere voetballer, wel? Ik snap dat er geen plek is voor 3 nummers 10 in de basis, maar het aankoopbeleid in deze is wat dit betreft niet heel handig geweest...

Maar goed, hoe dan ook, derde pot op rij verloren, weer 4 tegengoals en een troosteloze 14e plek. Het seizoen is nog lang, maar de tijd dringt voor Usta om zijn beste 11 te vinden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2019 23:36 28 sept 2019 00:26 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - Jong Ajax #36
Ik zag dat men al begonnen was met het bouwen van de tweede ring om aan die ambitie van promotie te kunnen voldoen. Maar het zou verstandig zijn die werkzaamheden toch maar even 'on hold' te zetten, want ik denk niet dat we de play-offs gaan halen de komende jaren. Ik ben overigens geen psychiater, nog heb ik de wettelijke medische bevoegdheid om een diagnose uit te spreken, maar ik denk dat sommige supporters nog kampen met een aantal onverwerkte trauma's uit het verleden, vooral als de naam 'Fuat' en het woord 'Turkse trainer' opnieuw wordt genoemd. Want de nederlaag van vandaag lag (helaas, was het maar zo simpel) niet aan de trainer vind ik, het werd vandaag goed zichtbaar het gebrek aan kwaliteit en evenwicht.

Het is geen schande om van deze zwaar gesubsidieerde en door-geselecteerde jeugdploeg te verliezen. En het zou ook niet eerlijk zijn als ik de kwaliteit van MVV hiermee zou afwegen, want budgettair zijn dit twee verschillende werelden.

Je zag gelukkig een stijgende lijn in het spel, ik zag een plan klaarliggen, ik zag inzet en tot de 0-2 zaten we nog redelijk in de wedstrijd. Maar waarom verlies je dan met grote cijfers?

Omdat minimaal de helft van de selectie niet het niveau heeft wat je van een profvoetballer mag verwachten. Hier kun je echt geen trainer op gaan afrekenen, met die bagage moeten de spelers de club komen binnenwandelen. Joeri schoot weer 'de klassieker' de tribune in, deze 'wedstrijdsituatie' staat inmiddels al 15x in identieke vorm op film, maar dan ook echt op de meter identiek met hem in de hoofdrol, maar hij snapt nog steeds niet dat hij deze schietkans naar de grond moet drukken. Onze Finse verlosser die met veel bombarie is binnengehaald, kan net als een groot deel van de selectie, niet zuiver genoeg passen op een hoog speltempo. Bij de minste vorm van druk verdwijnen de ballen kinderlijk richting de zijlijn met ons middenveld. Onze achterhoede (muv Shermar) is zo wankel als een kaarthuis, bij de minste druk stort het in elkaar. En net als bij 'Schroijen en Golpek de afgelopen seizoenen, wordt het bij Mares ook duidelijk zichtbaar waarom Fortuna afscheid van hem heeft genomen. Onder de streep over 38 wedstrijden is er gewoon te weinig rendement.

Gelukkig werd er wel contact gelegd met Van den Hurk op het eiland vandaag, ik zag dat enkele spelers zich aan hem aan het voorstellen waren op het veld, maar er was nog een taalbarrière, want slechts een enkele bal bereikte zijn hoofd of voeten, hoewel hij één kans ook zelf dom om zeep heeft geholpen door zich verkeerd te positioneren. Gelukkig gaf onze survivalexpert wel zelf een voorzet op Schroijen voor de ere(divisie)treffer. Het is dan ook nog pech hebben dat die bal onderkant lat eruit springt.Tevens een mooi debuut de afgelopen twee wedstrijden voor onze nieuwe doelman, hij heeft er al 8 mogen incasseren, dat staat leuk op je CV.

Nee jongens, gegokt en verloren dit seizoen.. En gezien enkele doorlopende contracten geldt dit voor meerdere seizoenen vrees ik.. Maar Hey, het zullen vast allemaal sympathieke gasten zijn... helaas draait het in de sport alleen maar om de resultaten.. Maar ik kan begrijpen dat het oplucht om één iemand te lynchen, dat deden de Nobelen vroeger in Borgharen ook, op het Kermis-terrein, dan wezen ze een schuldige aan voor de slechte oogst. Meestal iemand buiten het dorp die ze niet zouden missen. (geen bron beschikbaar, die zullen ze vast ook hebben gelyncht)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2019 00:10
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV - Jong Ajax #37
Doe eens normaal man. Als je Holtby en kot op de bank zet, dus 2 van de minst slechte spelers, dan heb je wel degelijk schuld. Als je dan ook nog eens geen enkele lijn in het spel weet te brengen..en slecht wisselt..en vooraf nog nooit iets gepresteerd hebt...maar goed zullen we dit afspreken; dit is mn laatste post over Usta en over 3/4 weken ben ik benieuwd naar jullie mening.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2019 00:16
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - Jong Ajax #38

Hill28 schreef : Doe eens normaal man. Als je Holtby en kot op de bank zet, dus 2 van de minst slechte spelers, dan heb je wel degelijk schuld. Als je dan ook nog eens geen enkele lijn in het spel weet te brengen..en slecht wisselt..en vooraf nog nooit iets gepresteerd hebt...maar goed zullen we dit afspreken; dit is mn laatste post over Usta en over 3/4 weken ben ik benieuwd naar jullie mening.


Was maar een grapje he ;) (Ik ben echt niet bevoegd). Je kunt gelijk krijgen. Maar ik zag het echt niet vandaag, buiten dat het inderdaad vreemd is dat Holtby en Kot niet meer benut worden de afgelopen weken, zelfs niet als invaller. Er was inzet, en zowaar in de eerste helft zie je toch een vorm van lijnenspel, alles waar het vandaag fout ging lag echt aan de speler zelf. Hoe makkelijk mocht Ajax inkoppen bij de 0-1. Kinderlijk verdedigd bij de 0-2 op een klutsbal. 0-3 is dan uiteindelijk snelheid wat je tekort kwam. 0-4 was ook een cadeautje. Daar kan ik Usta echt niet de schuld van geven, dat zijn gewoon taken die niet goed uitgevoerd worden. En achterin valt sowieso niet veel te wisselen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, itsman, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2019 07:22 28 sept 2019 07:29 door Komopdieroeie.
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
MVV - Jong Ajax #39

Hill28 schreef : Doe eens normaal man.


https://youtu.be/bh8YyqqbuNA

Had niet verwacht dat ik me zo gefrustreerd en kwaad zou voelen na deze toch ingecalculeerde nederlaag. Ik wilde eigenlijk niet gaan naar dit troosteloos affiche maar kreeg het niet voor elkaar om thuis te blijven. Aanvankelijk had ik daar weinig spijt van want het was al een stuk beter dan tegen Telstar. Maar daar koop je natuurlijk niks voor.

Kijk, ik geloof ook niet dat Usta een geweldenaar is en deze club eventjes naar het hoogste niveau gaat tillen. Maar er is een verschil tussen het het zoeken van één zondebok en deze koste wat kost aan de schandpaal willen nagelen of er wat nuance en redelijkheid aan toe te voegen. Zijn er overigens trainers die vóór dat ze ergens hoofdtrainer geweest zijn wel al iets gepresteerd hebben dan? Zou ik razend knap vinden. Ook ik begrijp te vaak zijn keuzes niet, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat als hij zou doen wat wij graag willen zien we wel opeens gaan winnen. Dat wij een hoop kansen om zeep helpen én jong Ajax wel effectief is daar kan een trainer niet heel veel aan doen, is mijn mening.

Enfin, tot nu toe een bar slecht seizoen met idem resultaten, de winst tegen Roda het enige hoogtepunt. Als die niet gewonnen was had het er helemaal slecht uitgezien. De twee wedstrijden waarin het beste veldspel wordt vertoond (go ahead uit en gisteren) verlies je beide. De een met 3 tegendoelpunten en de andere met 4. Dat MOET beter. Zo veel is duidelijk.

De vraag is dan, zien we perspectief? Ja, want als Mahmutovic terug is heb je kans (let op: geen garanties, ik wens hier niet op afgerekend te worden) dat het achterin beter staat en we minder tegentreffers gaan incasseren. Als Goppel elke wedstrijd zoveel inzet en diepgang toont kunnen we daar echt nog wel plezier aan beleven. Die voorzetten gaan een keer goed vallen. En er is nog heel veel te wisselen. Dat moet Usta langzaamaan misschien ook maar eens gaan doen. Verdedigend kunnen we in deze opstelling duidelijk het verschil niet maken, waarom dan niet wat meer aanvallend vermogen brengen met Kot en/of Holtby?

Ik ben een fan van Hurk, maar had gisteren wel een aantal keer een oogklep op zijn rechteroog. Had bijna alleen oog voor Goppel op links. Vind ook dat hij wel erg veel aan verdedigers gaat hangen terwijl hij er ook eens voor kan kiezen om van die speler weg te blijven, dan wordt het kaatsen een stuk makkelijker.

Viel mij overigens op dat best een aantal mensen op de tribune juist veel aan het klagen waren over Goppel. Daar begrijp ik nou echt niks van. Nee het is geen speler met een fluwelen touch maar wel iemand met veel diepgang, ontzettend rap (is hij überhaupt een keer niét langs zijn directe tegenstander gerend toen hij diep werd gestuurd?). Daardoor wordt onze spits direct weer meer in het spel betrokken en kan er tenminste gevaar gesticht worden. Ook als het voetballend niet loopt moet dit een wapen kunnen zijn. Ik zou hem voorlopig nog wel in de basis willen zien.

Hopelijk gaan we ergens gedurende dit seizoen een ijzersterke reeks neerzetten. Die gaan we namelijk hard nodig hebben. Volgende week nog een grote kans op drie punten en daarna wordt het weer héél lastig met achtereenvolgens Cambuur thuis, Excelsior thuis en NEK uit.

@roed en wit 70, jij begrijpt de boycot niet? Voor hoeveel miljoen aan spelersmateriaal stond er gisteren op het veld bij deze (beloften) ploeg?
Ik heb de cijfers niet paraat maar ik gok dat dat wel neerkomt op circa 15 miljoen. Juist ja, ruim 4 keer onze totale begroting. Zo'n boycot gaat natuurlijk niks uithalen, die beloftenelftallen blijven er gewoon in. In die zin kan en mag je er natuurlijk wat van vinden. Ik zou liever ook wél sfeer, support en gezang hebben bij deze wedstrijden. Maar ik begrijp de boycot wel. Het zijn gewoon Karel Utrecht Theodor wedstrijden. Een supporters(groep) op elk ander deel van de tribunes dat niet voor sfeer zorgt komt misschien niet meer na 4 of 5 nederlagen op rij, daar hoor je dan niemand over omdat het niet opvalt. Deze groep heeft uit bepaalde principes besloten om niet meer naar deze wedstrijden te komen, maar is tegelijkertijd de groep die in alle andere 19 wedstrijden van het seizoen voor sfeer en support zorgt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2019 08:37 28 sept 2019 08:46 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
MVV - Jong Ajax #40
@komopdieroeie, begrijp me niet verkeerd. Ik snap de achtergrond van de bocyot wel, ook ik zie ze liever verdwijnen, maar na al die jaren moet men er toch achter zijn dat het niets helpt. De knvb trekt zijn eigen plan. En zolang de andere clubs geen vuist maken, blijven ze erbij of mogen ze vaak lekker gewoon op maandag blijven ballen. Vandaar dat ik zeg grow up, accepteer het. Blijven ze bij Nac, Ga eagles, Cambuur weg ? Echt niet. Mensen die niet naar mvv komen (al dan niet met gezang sfeer brengen) helpen de club er niet mee. Overigens ben ik zeker blij als de groep op de AS de overige 16 wedstrijden wel sfeer maakt.

Na een paar uur slaap zit ik in de berustingsmode. Het was gisteren niet alleen kommer en kwel. Met Deom was het al beter, maar op het middenveld kan er nog wel iets gebeuren. Martina kan eruit blijven. Nissilä en Schrooijen kun je nog mee gaan wisselen en kijken of het dan iets beter wordt. Holtby zou ik erbij zetten. Vergeet zijn vechtlust, corners en vrije trappen niet. Goppel nam itt schrooijen 1 strakke corner en het was bijna raak.
Achterin die lange erin, zou dan wellicht mares eruit halen. Dubbeltje op zn kant met Martina. En vermijl bekoort mij ook niet zo, waarom is zeegers daar op een gegeven moment niet geprobeerd, te licht?
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2019 08:45
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV - Jong Ajax #41
Mijn gevoel over deze wedstrijd zit een beetje tussen de extremen in deze topic in. Ja, het was minder triest dan tegen Telstar in het opzicht dat we vooruit probeerden te voetballen. Dat we zowaar een aantal redelijk geslaagde aanvallen op de mat legden. En ja, ik herhaal wat ik gisteren zei: als Jong Ajax het hele seizoen met deze opstelling speelt, worden die fluitend kampioen. De 0-1 wordt binnengekopt door iemand die vorig seizoen de aanvoerder van Heerenveen was. In de eredivisie dus. Aanvoerder van een subtopper. Vijf miljoen euro voor betaald. Dat zegt eigenlijk alles. Maar tegelijkertijd: hoeveel passes over vijf meter er weer niet aankwamen. Joeri die werkelijk fenomenaal slecht was - alles ging mis bij hem. Alles. En dan scoort ie nog ook! Nissila, wat waren we daar blij mee, maar op dit moment is het dramatisch dat zo'n prutser Holtby en Kot uit de basis houdt. A propos, Holtby: hier komt mijn stokpaardje weer, en ik ga dit het hele seizoen blijven herhalen zo lang hij niet wedstrijd na wedstrijd in de basis staat. We kregen gisteren zes corners. Een (1!) werd redelijk voorgezet, de rest was allemaal prut. Waaronder een van Joeri die bij het Veer zien MVV-horecapunt op de kidstribune naar binnen viel (dichterlijke overdrijving, vergeef me, maar hij schoot hem kansloos vijf meter achter de achterlijn. Een hoekschop. Hoe krijg je dat voor elkaar?). Weten jullie wie alle corners in het vijfmeter gebied op kophoogte legt? Wie daar vorig seizoen een paar assists mee had? Holtby! Maar laten we die vooral niet opstellen, stel je voor dat we eens gevaarlijk worden uit dode spelmomenten. We kregen nog een vrije trap op 20 meter van het doel aan de linkerkant. Pak de samenvatting van Dordrecht-uit er maar bij, daar wist een speler van ons vanaf ongeveer die positie het doelpunt van de week te maken. Wie was dat ook alweer? Oh ja, Holtby! Maar laten we die vooral niet opstellen, stel je voor!

Ik zag aanvallend echt wel verbetering hoor, Goppel is ongepolijst maar razendsnel. Het middenveld stond dichter bij Van den Hurk. We zetten hoog druk. Prima. Maar de uiteindelijke uitvoering in de buurt van de 16 was dramatisch. En achterin werden we overklast. Of dat nu komt door de miljoenenaanval van Jong Ajax of door gebrek aan onze kant, tsja.

Volgende week uit naar Helmond. Die staan voorlopig onder ons, en moeten maandag uit naar Jong Utrecht die dit seizoen erg sterk begonnen zijn. Daar moet iets te halen zijn, sterker nog, daar moet gewoon gewonnen worden. Een wedstrijd waarin we goed kunnen zien of Jong Ajax gisteren nou zo goed was,of wij zo slecht. Loop ik over van vertrouwen voor die wedstrijd? Nee, niet bepaald. Let overigens op als je meegaat: een boterham met achterham meenemen is uit den boze volgens de burgemeester van Helmond. Reken er maar op dat de lokale driehoek er alles aan gaat doen om ons daar in een slecht daglicht te stellen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, itsman, De Zwarte Vogel, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2019 11:02
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV - Jong Ajax #42
De nederlaag was geflatteerd , 1-4 was niet de weerspiegeling aan kansen etc
Maar goed we kringen wederom 4 doelpunten tegen,de balans is het elftal is niet goed .
Die Fin ik gaf het vorige week al aan die iedereen ( althans bijna) zo geweldig vond en waar zelfs VZMVV geld in heeft gestoken , daarvan zei ik al direct tegen de oefenpot van Top Oss die voegt helemaal niks toe en gaat ook niks toevoegen , is een ware aanfluiting
Holtby moet daar spelen met Deom en Thibaut als controleurs en aanvallende impulsen

Maar goed , we hebben een bredere selectie en betere selectie als vorig jaar maar onze technische staff doet maar wat.
Ik begrijp echt de aanstelling van Usta niet....ik zie geen trainer in hem die spelers beter gaat maken ( die manier hoe hij communiceert) maar ook geen trainer die het spel ziet . Uit deze groep aangevuld met een betere CV is echt wel meer voetbal te halen dan wat nu wordt getoond . Maar dan moet je iemand voor de groep zetten waar men respect en die aan een proces kan werken , dus weet hoe de KK in elkaar steekt .... doen we dat niet dan geloof wordt wordt het een drama seizoen nog erger dan vorig jaar !
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2019 11:58
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV - Jong Ajax #43
Men kan maar één ding concluderen en dat is dat deze trainer het niet meer op de rit gaat krijgen. Dat betekend een andere trainer. Spelers moeten ook maar eens bij zichzelf te rade gaan of ze wel genoeg inzet tonen (of is de kwaliteit er echt niet?)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2019 14:06
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
MVV - Jong Ajax #44
Naar een aantal wedstrijden conclusie: selectie te groot?? Met té veel spelers van het zelfde, Deom,Kot,Holtbey. Kun je der twee van schrappen!! Die kun je nooit alle drie samen laten spelen. Nijs/van Acker..? Kun je een van schrappen. Achterin zeer matig opgevuld..
Er is totaal geen lijn in het spel, en geen idee. Oftewel de selectie is niet uitgebalanceerd. En daar is de technische staf verantwoordelijk voor!! Hoe nu verder??? Geen idee... dit wordt weer een tussenjaar maar niet op basis van financieel gebied. Jammer technisch een ruime onvoldoende!! Dus exit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.480 seconden