MVV - Jong Ajax

26 sept 2019 14:39 26 sept 2019 14:42 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Jong Ajax #16

Jim Cemint schreef :

Schapendonk schreef : Over de opstelling; dus weer 4-3-3 en weer Nissilla en van Acker op het middenveld. Zo koppig als wat. Schijnbaar wilt hij witte zakdoeken zien. Maar veel zullen er niet te zien zijn. Hooguit 2500.


Jij ziet Nissila en Van Acker dus niet zitten begrijp ik? Ik vind dat je die twee dan wel erg snel afschrijft.


Nee nee dat niet! Helemaal niet. Maar ik ben geen voorstander om hun te laten beginnen. Ze moeten hun basisplaats eerst eens verdienen (vind ik) met invalbeurten ten koste dan van Nys, die ik zou laten beginnen aan deze zware klus. De nieuwelingen krijgen té snel een basisplek. Althans zo lijkt het op dit moment. Daarnaast ben ik erg geschrokken van de wedstrijd tegen Telstar en den Bosch. Ik neem aan jij ook??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2019 15:04
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
MVV - Jong Ajax #17
Ah... OK. Duidelijk Schapendonk. Telstar en Den Bosch was schrikken inderdaad.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2019 15:13 26 sept 2019 15:14 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Jong Ajax #18
De keuze voor van Acker kan ik dan nog enigzins begrijpen als je ooit voor Club Brugge speelde. Maar ook hij zakte door het ijs. Of zou hij gedacht hebben: wat zijn die medespelers maar slecht om mij heen? Als je toch op zo'n niveau hebt gespeeld, ben ik eigenlijk benieuwd wat door iemand zijn hoofd gaat tegen o.a. Telstar. Feit is dat met Nissilla en van Acker samen het níét liep. Misschien dat Déom daar verandering in brengt, who knows.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2019 00:45
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV - Jong Ajax #19
Volgens Usta moeten we terug naar de vorm van de wedstrijd tegen 045. Heb ik iets gemist die wedstrijd of heb ik de vorm niet gezien? Het was de lamme tegen de blinde en de minst slechtste ploeg heeft toen op pure werklust gewonnen. Misschien bedoelt hij dat?
Het begint morgen allemaal met de juiste spelers op te stellen en dan een portie werklust, wie weet zit er dan wel een resultaat in. Met de instelling van de afgelopen 2 weken ga je er kansloos vanaf
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2019 08:22
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV - Jong Ajax #20
Niet dat ik er nou zo gigantisch naar uitkijk, maar toch maar een voorbeschouwingkje voor de wedstrijd tegen Jong Ajax. Jong Ajax is het seizoen redelijk wisselvallig begonnen, net als vorig seizoen lijkt het geen kampioenskandidaat te worden. Maar laat dat je niet misleiden; vorige week tegen Go Ahead – op vrijdag - stonden er met Kotarski, Pierie, Méndez, Traoré en Kühn vijf spelers op waarvoor een miljoenenafkoopsom is betaald. Op de bank nog Bandé, daar betaalde Ajax 8,5 miljoen voor. Daarnaast nog een huurling van Chelsea in de basis, en grote talenten als Gravenberch, Ekkelenkamp en Eiting.. Die vrijdag niet gespeeld, maar in eerdere wedstrijden wel: Kjell Scherpen, vorig seizoen hele seizoen eredvisie gekeept. Groot talent Noa Lang, en miljoenenaankopen als Jensen en Danilo (beiden geblesseerd). Ten slotte nog Brian Brobbey die twee keer inviel, dat schijnt de nieuwe Patrick Kluivert te zijn, maar ik geloof dat die ook geblesseerd is. Als Jong Ajax iedere week in deze samenstelling speelt raken die jongens ingespeeld, gewend aan het niveau en worden slapend kampioen.

Kotarski en Ekkelenkamp zaten woensdag tegen Fortuna op de bank en Gravenberch mocht zelfs invallen. Kleine hoop dat die jongens daarom vanavond thuis mogen blijven, maar Gravenberch speelde tot nog toe al iedere minuut en Scherpen en Kotarski verdelen alle minuten dus reken maar gewoon op een sterk Jong Ajax.

Over MVV is al meer dan genoeg gezegd. Tegen een ploeg als Jong Ajax kan het standaard riedeltje van stal: op techniek win je het niet van deze mannen, op snelheid waarschijnlijk ook niet. Flink aanpakken, de duels opzoeken, dat is waar ze vaak slecht tegen kunnen. Strijdlust. Daar maak je een kans mee.

Mijn voorspelling? MVV verrast vaak genoeg na een slechte serie met een onverwachte overwinning. Maar dan zal er echt uit een ander vaatje getapt moeten worden dan afgelopen weken. Ik teken voor een 2-2 gelijkspel.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Lassie80, De Zwarte Vogel, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2019 21:48
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 505
Meer
MVV - Jong Ajax #21
0-4, Usta oprotte!!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2019 21:56 27 sept 2019 22:00 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Jong Ajax #22
Néh maan, binne twie joar promovere. Veer doon gewoen eve dat veer ontiegelijk slech zien (7-17), en daan goan veer knalle. Kump good!! En aanders neet heh!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2019 22:06
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Jong Ajax #23
En toch vond ik het voetballend hier en daar best wel okay. Je krijgt ze wel heel makkelijk tegen helaas.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2019 22:06
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
MVV - Jong Ajax #24
Van binnen kook ik van woede, heerst er onbegrip , maar ik zal het toch proberen.


Eindelijk Deom erin! Heel Maastricht roept dit al weken, maar Usta hield vast aan Martina. Deom voergt zoveel meer toe op het middenveld, had veel eerder moeten gebeuren. Eerste helft ging redelijk gelijk op, MVV best gevaarlijk, Ajax ook. 0-1 wederom een kut goal.. dieptepunt Schrooijen met het publiek. Tweede helft begon nog kansrijk, 0-2 valt .. mega kans nog met die bal op de lat.. en dan wederom 0-3/0-4.

Achterhoede is een drama!!! Man man 8 tegendoelpunten in 2 wedstrijden!!! Aanvallend was het al stukken beter, maar nog lang niet genoeg. Vd hurk(?) met die mega kans die erin MOET. Pal op de lat is pech, maar er gaat nog zoveel fout.

Lastig dit

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2019 22:31
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - Jong Ajax #25
Het veldspel was inderdaad in ieder geval beter dan tegen Telstar (en ook blijkbaar tegen Den Bosch maar ik heb die wedstrijd niet gezien).

Ik vond dat die Goppel bijvoorbeeld een goede wedstrijd speelde met veel rushes en aardige voorzetten. Het middenveld met Deom een stuk beter dan met Martina. Ajax krijgt eigenlijk de 0-2 en 0-3 cadeau,(ik dacht eigenlijk dat de 0-3 een eigen goal was). MVV heeft beide helften toch aardig wat kansen gehad met oa. die bal op de lat en de bijna eigen goal van Ajax op de paal. Die grote kans van vd Hurk was overigens buiten spel dus een goal had toch niet geteld.

1-4 is m.i. een geflatteerde uitslag maar het staat wel op het scorebord.. klote avond dus, maar toch minder erg dan twee weken geleden op de een of andere manier (komt wellicht ook door het lagere verwachtingspatroon).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2019 22:36
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV - Jong Ajax #26
Nog even geduld Usta krijgt alles op de rit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2019 22:37 27 sept 2019 22:38 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Jong Ajax #27
Zijn we dit nu aan het bagatelliseren of wat....:lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2019 22:46 27 sept 2019 22:50 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
MVV - Jong Ajax #28
Degene die vandaag Usta vanaf de tribune vanalles verwensen of hier rot op roepen, hebben daar niet gelijk in vind ik.
Moet hij ze erin schieten, moet hij ze tegenhouden. Kinderlijk dekken en verdedigen. Alleen op de wissels zou men commentaar kunnen hebben. Waarom Kot of Holtby niet bij 0-1 achter voor Nissilä. Of Holtby ipv Nys.

De opstelling was op zich niet verkeerd met dit materiaal. Nissilä zou ik er na vandaag wel uit halen. Telkens te laat, loopt veel, maar effectiviteit is er weinig. Iets te licht nog. Deom naar voren, Holtby erachter. Alleen die mocht nog niet eens warmlopen. Schrooijen begint me wel aardig te irriteren. Laat al maanden zeer weinig zien. Weinig diepgang, weinig goede acties, slechte corners. Begint zich vervolgens wat op het publiek af te reageren. Misschien daar Kot eens zetten ?

Je bent niet compleet weggespeeld, toch verlies je met 1-4. Af en toe toch redelijk voetbal gezien, Goppel bracht er ook goed de diepte in, helaas voortzetting niet altijd even gelukkig. Kansen die je krijgt, moeten er gewoon in. En achterin tja, zwak.

Oh ja, is het boycotten van jong elftallen weer beginnen...grow up.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2019 22:54
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV - Jong Ajax #29
Haha dit forum...goed veldspel..goede opstelling.. good luck;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2019 22:57
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
MVV - Jong Ajax #30
Volgens mij zeggen mensen “ beter” en “ redelijk” , maar “ goed” lees ik nergens..
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.361 seconden