Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020

30 juli 2019 13:12 30 juli 2019 13:12 door peeke.
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #76
Ik ga er vanuit dat we een mooi seizoen te zien krijgen dit jaar zaaien volgend jaar oogsten.........

je kunt zaaien tot je groen ziet maar zonder water groeit niks en valt er ook niks te oogsten

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2019 13:25
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #77
Zou wel eens willen weten wat jouw verwachtingen zijn voor dit seizoen.........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2019 13:30 30 juli 2019 13:31 door Komopdieroeie.
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #78
Ja, Holtby is zeker een ganse en gaat echt wel spelen. Ik denk ook dat hij erg lekker in zijn vel zit (logisch gezien het feit hij nu blessurevrij is) en erg goed in de groep ligt. Dat maak ik op uit zijn warming up van afgelopen vrijdag tegen Top. Stond daar veel te communiceren en lachen met o.a. Kot en Shermar. Leek er veel zin in te hebben dus dikke kans dat hij ook al het nodige vertrouwen van de nieuwe trainer krijgt.

In de resterende oefenduels - te beginnen vanavond in en tegen Heugem - zal die wel weer de nodige minuten krijgen om nog wat wedstrijdritme op te bouwen richting de seizoensouverture tegen de Eagles. De statistieken die Jacques al plaatste geeft toch duidelijk aan dat Holtby wel degelijk een ganse is, het is niet eerlijk om te kijken naar zijn tijd bij Allemania. Tenzij je een insider bent bij die club en daar alles rondom Holtby hebt gevolgd.

Maak de balans nog maar eens op zo rond de winterstop, als zijn statistieken dan dramatisch zijn gekelderd en hij geen pepernoot heeft geraakt dan is het legitiem om kritiek te hebben op deze speler, eerder niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2019 13:53
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 821
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #79
Holtby kan een Ganse worden , laat dit maar eens zien 34 wedstrijden lang ,en helaas je moet wel fit zijn .en blijven .
Begrijp me goed ik zou hem ook een contract aanbieden dat wel maar hij heeft nog nergens laten zien ,dat hij dit aan kan .....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2019 16:34
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #80
Weet iemand welke testspelers vanavond mee doen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2019 18:28
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #81
Vlijter en Kot volgens het opstellingsformulier dat MVV heeft gedeeld op Facebook.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2019 21:52
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Onderwerp Auteur
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #82
Een wedstrijd vol reserve- en jeugdspelers en twee testers (Kot en Vlijter), die uiteindelijk werd gewonnen met 12-1.
Om maar met het meest opmerkelijke te beginnen: het tegendoelpunt. Een bal vol op de pantoffel door die jongen van Heugem vanaf het middenveld. Prachtige goal, maar wat mij betreft een blunder van Van Meurs. Die stond veel te ver voor zijn goal. En als zo’n bal zo lang onderweg is, mag-ie er nooit in. Daar moet je als keeper altijd op bedacht zijn! Zeker als je een wedstrijd speelt waarin je zo weinig te doen hebt. Dit zijn de momenten dat je er moet staan. Leermomentje zullen we maar zeggen.
Dan de testers. Ik heb het al een aantal keer aangegeven; Kot mag je wat mij betreft contracteren. Ik vind hem een toegevoegde waarde. Hij brengt veel voetbal, creativiteit en drive naar voren met zich mee. Combineerde bovendien makkelijk met Holtby.
Over Vlijter ben ik minder enthousiast. Hij speelde alleen de eerste helft en liet wat mij betreft te weinig zijn. Weinig creativiteit en maakte nauwelijks gebruik van zijn snelheid of van een actie. Hij liep te veel met de bal naar het midden.
Testers Sylla en Nissilä waren er niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Robin, Tuor, Lassie80, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2019 13:43
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #83
Jammer dat de wedstrijd vanavond in Meerssen wordt gespeeld en niet in de Geusselt. Weet iemand hier waarom?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2019 14:06
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #84
Misschien dat de jeugdteam(s) gebruik maken van het speelveld

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2019 16:24 02 aug 2019 16:27 door Roei baank.
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #85
Men wil op echt gras voetballen in voorbereiding op de volgende week.
Seizoenkaarten 1902 hebben vrije toegang.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2019 21:01
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #86
Helaas, 2-3 slechte generale dus...
En enes geblesseerd uitgevallen, weet iemand meer?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2019 22:49
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #87
Volgens mij heeft usmvvke een keepersprobleem...
Afgelopen seizoen hebben we keepers gehad die punten pakten voor usmvvke maar nou gaan onervaren keepers punten kosten ben ik bang

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2019 23:16 02 aug 2019 23:23 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Onderwerp Auteur
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #88
Eigenlijk was alles aan deze wedstrijd raar: er was geen omroeper die de opstellingen kende en dus riep iemand maar om dat hij niet de omroeper was en dus ook de opstellingen niet kende. Dan had je ook nog Al Ta’awoun dat de nieuwe spelregels al wilde toepassen en een scheidsrechter die dit vervolgens affloot en bestrafte met geel en een vrije trap die MVV vervolgens weer sportief gewoon achter speelde.
Dat alles kon niet verhullen dat MVV kwetsbaar is op een aantal punten: qua lengte, qua fysiek en qua doelmannen.
Om met dat laatste te beginnen. Ik ga er van uit dat op dit moment Deusings als hoogste in de pikorde staat. Van Meurs stond vandaag onder de lat en mocht zich bewijzen. Maar drie corners leverden evenveel doelpunten op. Natuurlijk ligt dat ook deels aan de verdediging, maar ik vind dat een keeper moet heersen in het strafschopgebied. Zeker binnen de vijf. Bovendien had-ie een aantal slechte uittrappen die recht in de voeten van de tegenstander eindigden.
Met de drie doelpunten uit standaardsituaties hebben we meteen het andere probleem benoemd: het gebrek aan lengte. Alleen Mahmutovic is echt lang. Maar dat waren ze bij Al Ta’awoun bijna allemaal.
Bovendien waren die gasten fysiek allemaal sterker. Daar liepen echte kerels bij. In de fysieke duels werd MVV ook afgetroefd.
Kortom: trainen op beter verdedigen/timen bij standaardsituaties en spelers het krachthonk in sturen. Want bij de meesten mag er wel een paar kilo spieren bij.
Verder mocht Vlijter weer even meedoen. Maar die heeft maar enkele ballen gehad en weinig kunnen uithalen. Had ook wel heel weinig tijd/kans om wat te laten zien.
Qua versterkingen hoop ik in ieder geval op Kot en Nissilä, een linksback en een rechtsbuiten. En als het even kan nog een keeper.

Edit: zullen we Holtby voortaan maar alle vrije trappen in de buurt van het vijandelijke doel laten nemen? Mooie goal van hem weer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Tuor, Boer458, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2019 08:09 03 aug 2019 08:15 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #89
Pluspunten gisteravond enes zag je duidelijk toen hij uitviel en zeegers,enorm talent speelt zich zo in de basis.
Wat mij verbaasde was dat er een nieuwe tester op de bank had plaats genomen, een keeper komend van almania aken en pas 17 jaar?
Waarom niet een ervaren keeper contracteren?
Onze keeper van vanavond is een echte lijnkeeper met heel veel onzekere handelingen vooral in dooie situaties.
Als dan ook nog alle verdedigers aan de grond genageld bleven staan bij hoge ballen geeft mij dat nogal wat twijfel hoe dat moet gaan in KKD?
Moet wel er bij vermelden dat die tweede goal valt uit een enorme blunder van de scheids,die blok beton van onze arabieren mocht onze doelman bijna plat walsen.
Ook vond ik martina enorm zwak acteren,over vlijter weinig oordeel(te weinig speelminuten),los van dit alles hadden we de wedstrijd best wel winnend mogen en kunnen afsluiten kwa kansen.
We hadden ook een mager bezette bank met alleen maar jeugdigen.
Nog een week voor het begin van de competitie ben ik niet erg gerust over het optreden van deze selectie.
Ik blijf het herhalen voor en achter ontbeert het ons aan lengte,maar dit speelt al jaren.
Ondanks dat ik zeker niet positief ben over de komende competitie ga ik toch enigzins met,,vertrouwen,,naar het supporterscafe en daar met een positief gevoel te vertrekken want je blijft toch een diehard supporter en hoopt nog altijd dat ergens wat hoop gaat gloren na twintig jaar ellende.
Ik vond fuat goed coachen langs de lijn,straalt veel autoriteit uit, wat wel een beetje hautain over kwam maar misschien is dat omdat we dat niet zo gewend zijn.
Nogmaals vanmiddag maar eens luisteren wat er verteld word omtrent de verwachtingen seizoen 19/20.
Zal niet beginnen te vragen over de nieuwelingen, want dan zal het antwoord wel zijn,,mvv is van teveel zaken afhankelijk omtrent deze,,.
Waarom had mvv zijn zaken omtrent omroeper niet voor elkaar(afwezig) kwam niet profesioneel over...geen opstelling en dus veel ongewis over de mensen die op het veld acteerden.
Ook vond ik bijzonder weinig publiek aanwezig...is dat een voorteken?...gr opadiehard.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2019 10:03
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 444
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #90
ik ben ook niet gaan kijken ivm het slechte weer, denk dat dat veel supporters heeft thuis gehouden. MVV zal de nodige lijntjes hebben uitliggen naar spelers die eerst afwachten of ze bij hun huidige club bij de selectie komen of verhuurt kunnen worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.419 seconden