Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020

28 juli 2019 11:30
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #61
4 nieuwe spelers is ook geen garantie voor succes, het is echt geen slecht elftal wat we hebben hoor! Usta heeft een andere opvatting ten opzichte van Elsen, ook dat kan al een mega verschil zijn vergeleken met vorig seizoen. Zodra iedereen echt op elkaar is ingespeeld , ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe het gaat uitpakken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2019 12:13
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #62
@Zakelijk
Stop eens met die onzin te schrijven, met de huidige selectie eindigen we ergens onderaan in het rechterrijtje.
Zet die roodwitte bril eens af!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2019 17:24
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #63
Ik zeg toch ook niet dat we kampioen worden? Tuurlijk moet er wat bij, maar soms kan een nieuwe trainer met nieuwe ideeën veel uitmaken. En ik hoop nog zeker 3/4 man erbij te zien, om te beginnen met die Fin.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2019 22:31 29 juli 2019 22:33 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Onderwerp Auteur
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #64
Ik heb het de afgelopen dagen/tijd eens aangezien en het valt mij op dat er door een aantal forumleden al conclusies wordt getrokken. Conclusies waarvan ik me afvraag op welke feiten die gebaseerd zijn.
De strekking: we mogen blij zijn als we het linkerrijtje halen. Dat lijkt mij een verwachting, maar geen feit. Ten minste ik neem aan dat niemand hier een glazen bol heeft.
Ik begrijp best dat door de uitspraken van Penders de verwachtingen hooggespannen zijn en dat we de afgelopen seizoenen niet verwend zijn geworden. Maar je mag dit team toch wel een eerlijke kans geven? Net zoals je de trainer verantwoordelijk mag houden voor de resultaten? Alleen zijn er nog geen serieuze resultaten. De eerste competitiewedstrijd moet nog gespeeld worden. Dus waarom nu al conclusies trekken?
Ik vind ook dat er nog wat bij moet en ga er van uit dat dat ook gebeurd, maar ik wacht het af voordat ik mijn conclusies trek.
De oefenwedstrijden waren niet superspannend, al vond ik de 3-3 tegen Standard niet verkeerd. Het gelijke spel tegen Lommel stemt misschien niet tevreden, maar Roda verloor wel van diezelfde ploeg.
En dan nog iets anders. Ik lees de roep om ‘ganse’ in plaats van ‘halve’. Wie is een haalbare ‘ganse’ rechtsbuiten of linksback? Zitten we te wachten op grote namen? Dat is voor mijn geen voorwaarde. Liever geen Ogunjimi-verhaal meer. Dan maar een minder bekende speler die wel van toegevoegde waarde is. Van Holtby had ik ook nog nooit gehoord voordat-ie hier kwam ballen. Toch vind ik dat een prima speler. Als minder bekende spelers hier, totdat ze zich hebben bewezen, ‘halve’ worden genoemd soit. Maar ik doe er niet aan mee. Wellicht dat ik nu wordt betiteld als rood-witte brildrager. So be it.
Dit zijn oprechte vragen die ik heb. Geen persoonlijke aanval. Ik wil graag discussiëren op basis van argumenten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Ben Salemans, Tuor, jovkle, Gianni Bruno, Hartmans1973

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2019 23:40 29 juli 2019 23:44 door mvvke4life.
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #65
Misschien juist omdat dit is uitgesproken door MVV en doordat er tot nu toe 5 weg en een nieuwe speler is aangetrokken. Dat geeft naar buiten toe geen vertrouwen zie seizoenkaart verkoop.

Is overigens niet mijn mening ik heb wel nog geduld en vertrouwen en gok op nog een hand vol nieuwe gezichten of dit nu (ganse) of spelers vd breedte zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2019 10:00
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #66
Vanavond is er weer een oefenwedstrijd, nu tegen RKHSV. Ik ga eens eens een kijkje nemen, ik verwacht toch wel wat doelpunten. Het verontrust me een beetje dat met name onze Finse testspeler niet bij de training was (volgens FB) maar het kan natuurlijk ook zijn dat hij medisch gekeurd wordt dan wel andere MVV-verplichtingen heeft. Het is lastig in te schatten wat er zich achter de schermen afspeelt en ik begrijp ook wel dat MVV uit tactisch oogpunt niks kan loslaten voordat een handtekening gezet is. Wat me 10 dagen voor aanvang van de competitie wel zorgen baart is dat we pas één echte 'versterking' (ik bedoel eigenlijk nieuweling, of hij een versterking is zal moeten blijken) hebben t.o.v. afgelopen seizoen (onze nieuwe huurling van Middlesbrough). Verder zijn het allemaal dezelfde spelers en we weten hoe het daarmee is gegaan afgelopen seizoen. Ook al is er een nieuwe trainer met wellicht een wat andere speelstijl of andere opvattingen, mij bekoort het allemaal nog niet. Het is te stil aan het front. Ook al is het een duiventil op dit moment als het gaat om spelers die worden aangeboden (zie stukje in de 'krant' vanochtend van Ron Elsen), het duurt allemaal heel erg lang. En ook al worden er komende week vier nieuwe spelers gepresenteerd, die zijn nooit op vrijdag 9 augustus op elkaar ingespeeld. Men zegt dat veel clubs in de KKD daar last van hebben, maar met het zware programma van MVV de komende vier weken moeten ze er wel direct staan om niet meteen in september tegen een onoverbrugbare achterstand aan te kijken. De door MVV gepropageerde werkwijze met met minder huurspelers en meer 'eigen' spelers is natuurlijk te prijzen en ik hoop dat dat ook verder vorm krijgt na de 'overname' van Vermijl en de verlenging van het contract van Schroyen.

Zaterdag om 12.30 is het supportersforum en ondanks dat ik daar ieder jaar ben geweest en niets wijzer ben geworden, ga ik er toch heen. Het is de enige manier om iets, hoe klein ook, te vernemen. Hopelijk worden dan wat nieuwe onthullingen gedaan. Ik ben dus toch een beetje benieuwd. Verder wil ik niet te zeurderig overkomen, ik weet dat eenieder achter de schermen zich rotwerkt voor de club en die mensen wil ik absoluut niets tekort doen. Maar ik ben gewoon een (levenslange) supporter die zo langzamerhand zijn geduld aan het verliezen is en wil weten waar en vooral met wie we op het veld staan op 9 augustus tegen GA.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2019 11:01
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 507
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #67
Feit is dat weer de selectie neet compleet is beij begin vaan de competisie, wie serieus moot iech daan de oet spraak neume vaan binne twie jaor promoveere
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2019 11:12
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #68
Van geen enkele club die de laatste jaren gepromoveerd is, was de selectie bij aanvang competitie compleet. Letterlijk iedere eerstedivisieclub haalt (basis)spelers tussen aanvang competitie en 1 september. Dat is al jarenlang zo.

Ik had ook gehoopt dat we nu meer dan één echte nieuweling zouden hebben en denk niet dat MVV in de eerste weken veel punten gaat pakken met deze selectie (al vind ik het vastleggen van Vermijl, Schroijen en Déom prima). Maar als je de verwachting/hoop hebt dat de selectie op 9 augustus compleet is, dan is dat gewoon een heel onrealistische verwachting.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Tuor, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2019 11:19
Sjakie
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 14
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #69
Ben het helemaal eens met Sjarelke.

Ga al 65 jaar naar Mvv kijken. Ben dus wel wat gewend. maar toch ! Het duurt allemaal weer te lang voordat de selectie op orde is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2019 11:56
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #70
Beste medesupporters,

Er is door Mvv uitgesproken om binnen 2 jaar te promoveren.

Ik ga er niet vanuit dat dit komend jaar al gaat gebeuren maar als je de selectie dit jaar vorm geeft met spelers die er ook volgend jaar nog zijn en vult dit aan met nog 2 a 3 goede echte versterkingen heb je al voor dit jaar iets moois staan.

Dan kun je volgend jaar kijken waar je de selectie nog meer kunt versterken om heel kort bij je doel in de buurt te komen.

We willen allemaal het liefst zo snel mogelijk terug maar dan moet het wel goed gebeuren.

Steeds meer spelers zijn van Mvv zelf dat gaat zich uitbetalen.

Het is ook best jammer dat en dat zie ik wel eens voorbij komen deze jongens niet meer dan het rechter rijtje halen?

Het hoeft zich maar te pakken iedereen voor elkaar door het vuur willen gaan dan kun je heel ver komen hoor en het is geen garantie dat je met gevestigde spelers dit wel voor elkaar krijgt.

Ik ga er vanuit dat we een mooi seizoen te zien krijgen dit jaar zaaien volgend jaar oogsten.........

Op naar rkhsv
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2019 12:03 30 juli 2019 12:05 door bokkesprongen.
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 821
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #71
Holtby een Ganse beagumenteer je op welke basis kwam niet in de basis bij Almania -Aachen heeft misschien 4 wedstrijden gespeeld in MVV 1 en dan een Ganse ,het is wel inderdaad een leuke voetballer maar laat hem maar eens bewijzen op het eind van van deze nieuwe competitie ..

Wat MVV nodig heeft zijn spelers die er meteen staan zoals bv Joery Schroyen of v/d Hurk , Ippel houden als je geen andere kunt vinden .dan maak je
je woorden waar ,we willen promoveren .

Maar misschien verrast MVV me toch ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2019 12:06
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #72
An werklust heeft het nooit gelegen bij MVV, wel aan kwaliteit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2019 12:17
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #73
Als Holtby voor MVV geen ganse is dan heb je iets aan je ogen. Als die een jaar lang fit blijft (dat is de grote maar...) is hij een topspeler in de KKD. Na zijn komst zette MVV een topserie neer, hij raakt geblesseerd en MVV zakt ver weg, hij wordt weer fit en MVV pakt weer punten. Afgelopen seizoen in 569 minuten vijf assists. Déom, Kostons en Nys kwamen gezamenlijk tot zes assists in 5.365 speelminuten!

Zou van de huidige selectie samen met Van der Hurk en Vermijl de eerste zijn die ik op het formulier zette. Ja, nog voor Schroijen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Tuor, Brncic, M.V.V. 1902, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2019 12:30
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #74
Helemaal eens Jacques! En toch begon Holtby tegen Standard, Spouwen en TOP op de bank. Dat doet mij het ergste vrezen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2019 12:33
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #75

Brncic schreef : Helemaal eens Jacques! En toch begon Holtby tegen Standard, Spouwen en TOP op de bank. Dat doet mij het ergste vrezen...


Tegen Spouwen en TOP was puur omdat Nissilä getest moest worden samen met Sylla en deze op zijn plaats normaal gesproken spelen.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.427 seconden