Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020

15 juli 2019 18:52
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #16
Tegenover vorig seizoen ziet het er positiever uit vooral de warming up begon al beter.
Alleen als je inderdaad zegt zoals paar keer aangegeven eredivisie binnen 2 jaar dan is er nog flink werk aan de winkel.
Deusings niet veel van gezien, krijgt van mij het voordeel van de twijfel. Alleen een tweede keeper is noodzakelijk van Meurs zou ik gewoon 3de keeper laten.
Mares zou ik op de bank zetten en een nieuwe centrale verdediger er nog erbij.
Linksback is ook noodzakelijk.
Mahmutovic vind ik trouwens een uitstekende speler, een speler die ook geen risico neemt.

Middenveld stond Deom in mij ogen echt verkeerd en is echt aanvallend veel beter.
Kot vind ik niet zoveel aan wat ik gezien heb dan.

Maar goed tweede oefenwedstrijd dus nog al te veel over te zeggen is er niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2019 12:21
StPieter96
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #17
Weet iemand of het mogelijk is om de wedstrijd tegen Standard van vnv te bezoeken ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2019 20:14 17 juli 2019 20:24 door M-MVV.
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #18
Standard Liège - MVV

Eindstand: 3-3


MVV speelt knap gelijk in oefenduel tegen Standard Luik

Vandaag om 20:02 door Emil Visser

MVV heeft woensdagavond in een oefenduel gelijk gespeeld tegen Standard Luik. Op het trainingscomplex van de Belgische ploeg werd het 3-3.

MVV begon zeer voortvarend. Het kwam al na 21 seconden op voorsprong door Anthony van den Hurk. Hij schoot een voorzet van testspeler Serhat Kot onberispelijk binnen. De Belgen, die uitkomen in de hoogste Belgische divisie en met veel beoogde basisspelers aantraden, hadden bal nog niet aangeraakt op dat moment.

Ook daarna bleef MVV dreigend en werd het zelfs 0-2. Daarna werd Standard sterker. Maar ook na de aansluitingstreffer van Anthony Limbombe, bleef MVV stabiel spelen. Na rust was Standard wel veruit de bovenliggende partij. Het kwam snel op gelijke hoogte door Selim Amallah. Na 67 minuten wisten de Belgen voor het eerst op voorsprong te komen, door een treffer van Senna Miangue. Saillant was dat alle treffers van Luik met het hoofd werden gescoord.

MVV kwam uiteindelijk toch nog op gelijke hoogte. Holtby krulde een vrije trap van 20 meter binnen: 3-3. In het laatste kwartier kregen beide ploegen nog aardige kansen op de winnende treffer, maar het vizier stond niet meer op scherp.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2019 21:01
J.P. Ler
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #19
De samenvatting:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2019 21:21
BOCA
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 44
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #20
Ik vrees met grote vreze dat met deze jongen in de goal komend seizoen iedere hoge bal van de flank een hartverzakking gaat opleveren.
Tegen Lommel twee hoge ballen van links met moeite tot hoekschop verwerkt zonder dat er een aanvaller in de buurt was.
Vandaag was het eerste doelpunt van Standard houdbaar en had hij geen enkele intentie om uit te komen bij de 3-3 op een bal die notabene op de 5 meter valt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2019 22:13
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #21
Er komt heus wel un keeperke bij!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2019 23:20
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #22
Een oefenwedstrijd zegt niks natuurlijk, maar toch een op het oog knap resultaat.. kon veel slechter ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2019 23:56
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 531
Meer
Onderwerp Auteur
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #23
De eindstand van een oefenwedstrijd is het resultaat van de vorm van de dag en de probeersels van een trainer. Vaste patronen moeten nog ontstaan en testers worden op verschillende posities gepositioneerd. Soms wordt er in de rust een compleet elftal gewisseld. Kortom: het resultaat is niet alleszeggend. Maar zoals Geoff al aangeeft: een 3-3 tegen een topploeg uit België (kennelijk met een aantal beoogde basisspelers) is niet verkeerd.
Wat opvalt na drie oefenpotjes van tegenstanders van verschillende kaliber is dat Van den Hurk lekker draait. 7 doelpunten in drie wedstrijden. Kennelijk is er voldoende aanvoer via de vleugels.
Tester Kot doet het niet slecht. Met ook vandaag een assist en een doelpoging die in de rebound door Van den Hurk wordt binnengewerkt.
Over het optreden van Deusings: natuurlijk had-ie zeker één doelpunt mogen voorkomen. Van de andere kant mag-ie wat mij betreft nog even blijven staan. Hoeveel keepers hebben bij ons niet in hun rol moeten groeien? Daarmee wil ik niet zeggen dat hij van hetzelfde niveau is als een Koopmans of een Castro, maar een Verrips en een Geens begonnen destijds voor mijn gevoel ook niet super overtuigend. Ben benieuwd wat de komende wedstrijden opleveren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2019 15:59
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #24
Is de wedstrijd tegen Spouwen Mopertingen nou in de Geusselt of in Belgie? Ook tijdstip (1900- of 1930 ) is niet duidelijk op de MVV website... dank

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2019 16:35
007
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #25
De oefenwedstrijd tegen Spouwen Mopertingen is in de Geusselt om 19:00
De volgende gebruiker (s) zei dank u Puime

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2019 20:56
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #26
MVV Maastricht speelt een goede wedstrijd tegen Spouwen Mopertingen en wint met 7-0. 3x Uhro Nissilä, 2x Koen Kostons, Nino Everaers en Amadou Sylla bepalen het scoreverloop

#MVVspo Eindstand 7-0
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2019 21:13
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #27
En nu boter bij de vis en direct die Fin contracteren!! Krijgen we veel plezier mee!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2019 21:17
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #28
Die Urho is uitstekend. Goede balbehandeling, fel, goed inzicht. Ook onze Turkse huurling is ijzersterk aan de bal. Sylla heeft goede voorzet maar soms ook wat klungelig aan de bal. Nino Everaers was goed, Kostons wat minder vond ik. Weer 4-2-3-1 systeem; team was erg fel en gemotiveerd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2019 21:37
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1153
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #29
Die Fin heeft een contract tot 2021 bij Zulte , zal dus ook wel weer gehuurd worden .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2019 21:50
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #30
De fin speelde zeer goed!, nino everaers viel me positief op en die sylla beviel me ook wel, die is handig met de bal.

Nu was dit wel een makkelijke tegenstander, eens kijken of deze spelers tegen oss het ook zo goed doen??

Vind het trouwens fijn om bij ons een trainer te zien die langs de lijn staat te coachen en niet vanaf de bank.
Hopen dat die dat niet alleen in de oefenwedstrijden doet maar ook in de competitie.

Verstuurd vanaf mijn SM-J600FN met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.397 seconden