MVV - Jong Utrecht vrijdag 15 februari 2019

15 feb 2019 17:02
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
MVV - Jong Utrecht vrijdag 15 februari 2019 #16
Ik krijg het na bijna 40-jaar niet meer opgebracht om de club te steunen.
Een club die geen respect toont naar haar supporters is niet mijn club. (natuurlijk kan de club hier niet alleen iets aan doen)
Ik wens niet langer als een crimineel behandeld te worden bij een voetbalwedstrijd.
En dan heb ik het over Twente uit, Twente thuis, 045 thuis , en zo zijn er nog wel een paar voorbeelden.
Twente thuis was voor mij de druppel, en heb ik besloten om maar andere leuke dingen te gaan doen op de vrijdagavond. (en geloof me, ik ben niet de enige!)
Dit bevalt me prima tot nu toe.
Na de klachten, die bij MVV en de politie zijn ingediend nav de gebeurtenissen na afloop van de wedstrijd MVV-Twente, was misschien een simpele persoonlijke excuusbrief van MVV genoeg geweest om mijn beslissing te herzien. Maar van MVV kant kwam er eigenlijk alleen een standaard mailtje, waarin er ook nog werd geschreven achter het politie optreden te staan. Voor mij onaanvaardbaar !! (als er iets gebeurd was zou ik het begrijpen, maar er was totaal niks aan de hand).
Uiteraard begrijp ik dat de echte boosdoeners op het stadhuis zitten, maar MVV moet niet zo met zich laten spelen.
Dit soort praktijken zie je zelfs bij de grote clubs niet, maar in Maastricht schijnt dat allemaal zomaar te kunnen.
Verder respecteer ik ieder zijn mening, en wens ik de mensen die wel blijven gaan veel plezier toe.
Ik ben ervan overtuigd dat als dit zo doorgaat, dat er over 3 of 4 jaar nog maar 2500 man op de tribune zitten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2019 17:46
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - Jong Utrecht vrijdag 15 februari 2019 #17
Heerlijk weer, perfecte avond om met een pilsje op de tribune MVV aan te moedigen! Heb er zin in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2019 19:13
Pino67
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 33
Meer
MVV - Jong Utrecht vrijdag 15 februari 2019 #18
Welke trainer stelt 2 van zijn beste spelers niet op? Deom en Holtby hebben bewezen dat ze een van de betere spelers zijn. Hoe maak je spelers kapot? Onze trainer heeft daar ervaring mee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2019 19:18 15 feb 2019 19:19 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV - Jong Utrecht vrijdag 15 februari 2019 #19

Pino67 schreef : Welke trainer stelt 2 van zijn beste spelers niet op? Deom en Holtby hebben bewezen dat ze een van de betere spelers zijn. Hoe maak je spelers kapot? Onze trainer heeft daar ervaring mee.


De trainer stelt diegene op die hij het beste vindt. Vorige week speelden beide mannen slecht, en werden gewisseld. Elsen is een man van vastigheden, kennelijk ziet hij reden de basis te wijzigen. Concurrentie is groot, prima toch?!

Spelers kapot maken? Laat me niet lachen, hier wordt een echte man alleen maar sterker van.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2019 19:27 15 feb 2019 19:28 door Boredass.
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
MVV - Jong Utrecht vrijdag 15 februari 2019 #20
Dit is gewoon een laffe opstelling .Met 2 verdedigende middevelders thuis tegen jong Utrecht. Wij zullen im 21:50 weten of Elsen gelijk had.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2019 19:52
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
MVV - Jong Utrecht vrijdag 15 februari 2019 #21

Pino67 schreef : Welke trainer stelt 2 van zijn beste spelers niet op? Deom en Holtby hebben bewezen dat ze een van de betere spelers zijn. Hoe maak je spelers kapot? Onze trainer heeft daar ervaring mee.


Hebben wij weer, een trainer die spelers kapot maakt. Vorige week ook al met Kostons, nu weer met Deom en Holtby. En Golpek zit ook al het hele seizoen op de bank. Wordt wekelijks kapot gemaakt.

Elke trainer stelt zijn beste elf speler op. Ron ook. En vorige week hoorde met name Déom daar niet bij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2019 20:57
Pino67
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 33
Meer
MVV - Jong Utrecht vrijdag 15 februari 2019 #22
8 wedstrijden goed spelen en één mindere wedstrijd spelen is een reden om meteen gewisseld te worden? Lekker creatieve middenvelders hebben we vandaag tegen de nummer laatst. Als iemand een aantal wedstrijden slecht speelt kan ik het begrijpen maar dit is een waardeloze beslissing van een waardeloze trainer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2019 22:02
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Jong Utrecht vrijdag 15 februari 2019 #23
Bovenaan in de periode. Met jong Psv-Twente nog te gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2019 22:47 15 feb 2019 22:50 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
MVV - Jong Utrecht vrijdag 15 februari 2019 #24
Punten het belangrijkst. Gaatje naar beneden begint te ontstaan en mee bovenaan in de periode.

Onbegrijpelijk tegen de nummer laatst met Deom en Holtby beide ernaast. Tis dat ippel uitviel anders was Elsen zo doorgegaan. Niet dat Holtby zo goed inviel overigens, maar wel altijd jaagt en fel is.
Martina die vandaag echt niet goed was, zou ik zo achterin weer omruilen met Mares. Als Martina de bal heeft, is het tikkie breed of lange bal die vaak niet aankomt.
Abubakhar...ehmm...zet er dan golpek in.

p.s. Kan die boileaux het laten door het clublied heen te blèren...vanaf de opkomst muziek en verder niks aub.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2019 23:05 15 feb 2019 23:15 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - Jong Utrecht vrijdag 15 februari 2019 #25
Geen geweldige wedstrijd, maar wel gewoon een terechte overwinning. MVV had het vooral lastig met die speedy Gonzales Venema, die ook een geweldige goal scoorde, voor de rest stelde Utrecht echt niks voor. Martina speelde inderdaad een zeer zwakke wedstrijd.

Maar voor een speler als Croux kom je toch echt naar het stadion, wat een fantastische goal maakt hij weer. Zijn corners en voorzetten zijn ook van een hoog niveau waar oa. vd Hurk van profiteert.

Vier wedstrijden op rij gewonnen, niks mis mee. Beroepsklagers hou je altijd. hopelijk kan MVV de goede serie voortzetten met minimaal een punt tegen Den Bosch. Dat zal lastig genoeg zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lassie80, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2019 23:27
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV - Jong Utrecht vrijdag 15 februari 2019 #26
Heerlijk van geniete ,MVV staat niet zo vaak op nr 1 ook al is in maar in een periode . Tegen Den Bosch en Go ahaed is een gelijkspel mogelijk dus .....en ze staan op plaats 6 als je Jong-Psv in de stand niet mee rekend ..........
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2019 01:06
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV - Jong Utrecht vrijdag 15 februari 2019 #27
Het gehoopte resultaat: een overwinning en dus 12 uit 4. Prima op papier en broodnodig gezien het programma.
Toch verhult de uitslag de (in mijn ogen) moeizame overwinning. We begonnen nog wel redelijk, maar gedurende de eerste helft werd het steeds slapper en keken we op een gegeven moment naar een potje van bedenkelijk niveau.
We komen nog prima op voorsprong door goed opkomen van Lavalée en het naar binnen snijden van Van den Hurk. Zijn gekeerde schot wordt binnen gefrommeld door Kostons. Maar daarna was de eerste helft niet meer om aan te zien. Kinderlijk eenvoudig wordt er door Jong Utrecht naar 1-1 gecounterd. Dat mogen meerdere spelers zich aanrekenen. Daar had best even iemand aan de noodrem mogen trekken.
In mijn ogen begon Elsen met een verkeerd middenveld. Jong Utrecht speelde niet vol op de aanval, maar op de counter. Vanuit een verdedigend blok probeerde het snel uit te breken. Waarom dan een middenveld met Ippel en Mares? Eén van die twee was meer dan genoeg geweest. Nu ontbrak het aan creativiteit om het verdedigende blok open te breken of kapot te spelen. Geen steekpass zoals we die kennen van Deom of van Holtby, maar veel balletjes breed.
Bovendien liep Mares er in mijn ogen nu echt verloren bij. Aanvallend kon-ie het niet brengen (was zijn rol ook niet) en verdedigend was-ie (net als de rest van de verdediging) te laat aangezien Jong Utrecht behoorlijk wat snelheid voorin had. Hetzelfde gold min of meer ook voor Ippel.
Waarom hield Elsen zo lang vast aan dit middenveld? Het werkte niet. Wilde hij zijn (in mijn ogen) verkeerde inschatting niet zo snel toegeven? Of waren er andere redenen.
De tweede helft kwam Holtby. Niet dat hij de sterren van de hemel speelde, maar er kwam meer vuur in het spel. Een individuele actie van Croux was nodig om het spel weer vlot te trekken. Prachtige goal!
Uit een corner (van wederom Croux) kopte Mares goed binnen. Dan lijkt het gespeeld, maar vervolgens heeft niemand de tegenwoordigheid van geest om Venema even onder het kunstgras te stoppen. Dartelend als een jonge hinde mocht hij door de verdediging slalommen. Kom op jongens! Even aanpakken op dat soort momenten. Totaal onnodig!
Gelukkig maakte Van den Hurk met een echte spitsengoal - wederom op aangeven van Croux - 4-2 en is de wedstrijd gespeeld.
Geen goede pot vandaag met heel veel spelers die hun niveau niet haalden. Ik vond eigenlijk dat alleen Croux, Koopmans, Lavalée en Van den Hurk zich aan de malaise onttrokken.
Klinkt allemaal misschien wat zuur, maar er is gewoon nog heel veel verbetering mogelijk. Dat wil overigens niet zeggen dat ik niet geniet van het feit dat we eindelijk beginnen te scoren, stijgen op de ranglijst en we voorlopig even boven aan staan in de periodestand. Prettig weekend!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Jacques, middenstip, opadiehard, Lassie80, Zoewiezoe, Liersesup

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2019 06:32
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV - Jong Utrecht vrijdag 15 februari 2019 #28
Toch een mooie overwinning uiteindelijk. Wat een flanken hebben we nu! Kan Veer zien MVV niet een apart sponsorpotje maken, zodat we Croux kunnen houden aan het einde van het seizoen?

Schroijen deed het ook niet verkeerd trouwens. Prachtige reddingen van Koopmans, vooral bij die bijna-eigengoal. Martina komt tekort. Ippel leek niet fit, speelde wel héél zwak. Goed dat Elsen Holtby inzette na driekwartier. Gunst dit keer eindelijk eens wat beter. Het wordt nog eens wat dit seizoen;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2019 08:12
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
MVV - Jong Utrecht vrijdag 15 februari 2019 #29
Ik kan me niet meer herinneren dat Mvv 4 wedstrijden achter elkaar winnend afsluit. Dit geeft een heerlijk gevoel! De opstelling verbaasde mij ook tegen Jong Utrecht, toch een van de zwakste ploegen in de eerste divisie. Mvv speelde niet best, Gunst blijf ik een drama vinden, trouwens de hele verdediging acteerde zwak. Het enige lichtpuntje was Croux, heerlijk om weer wat kwaliteit te zien in het elftal.De komende moeilijke wedstrijden tegen Den Bosch en Go Ahead zal toch uit een ander vaatje getapt moeten worden want anders krijgt Mvv het wel heel zwaar. Jammer dat de Ultra's weer verstek lieten gaan, zij zorgen toch altijd voor sfeer in het stadion. Ik weet dat Mvv dit ook betreurt, de verhoudingen moeten hersteld worden!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2019 08:52
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV - Jong Utrecht vrijdag 15 februari 2019 #30
Inderdaad F.C. Croux-F.C. jong Utrecht 4-2
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.395 seconden