MVV - FC Twente zondag 13 januari 2019 14.30 uur

17 jan 2019 10:34 17 jan 2019 10:37 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1350
Meer
MVV - FC Twente zondag 13 januari 2019 14.30 uur #46

Lijnsje@tappunt schreef : Tuurlijk, het stukje van Emil Visser is niet juist onderbouwd met feiten en wederhoor. Maar eerlijk, hoe dom het ook klinkt, kun je de journalisten maar weinig verwijten.

Wat dan wel had gesierd, was om erna opnieuw iets te schrijven na het weten van de feiten. Dat je de feiten opschrijft dat mensen zijn opgepakt,’prima is een feit. Geef erna dan ook aan als je een vent bent, dat vrouwen en mannen zijn opgepakt omdat ze geen ID hadden. Maar nee, laat de buitenwereld maar lekker in de waan dat het geheel fout ging na de wedstrijd.


Dus jij vindt dat een journalist weinig te verwijten valt, als hij niet schrijft op basis van de feiten, of zeer selectief feiten weglaat? :thinking:

Als journalist, vind ik dit persoonlijk riooljournalistiek.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2019 02:45 19 jan 2019 03:14 door webmastersfm.
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 546
Meer
MVV - FC Twente zondag 13 januari 2019 14.30 uur #47

Lijnsje@tappunt schreef : Tuurlijk, het stukje van Emil Visser is niet juist onderbouwd met feiten en wederhoor. Maar eerlijk, hoe dom het ook klinkt, kun je de journalisten maar weinig verwijten.

Nee, totaal geen sarcasme. Als mijn buurjongen 4x bij een ruzie betrokken was, ga ik ook de mening voor mijzelf vormen dat hij er dan ook wel eens iets mee te maken heeft. Ditzelfde geldt voor de journalisten. Ze zijn er niet bij, moeten voor hun baas toch iets schrijven en schrijven dan op basis van hun mening. Weer MVV? Weer problemen? Dan zullen ze het wel weer zelf geweest zijn.

Dat zou ook mijn eerste reactie zijn als mijn buurjong voor de 5e x bij iets betrokken is.

Wat dan wel had gesierd, was om erna opnieuw iets te schrijven na het weten van de feiten. Dat je de feiten opschrijft dat mensen zijn opgepakt,’prima is een feit. Geef erna dan ook aan als je een vent bent, dat vrouwen en mannen zijn opgepakt omdat ze geen ID hadden. Maar nee, laat de buitenwereld maar lekker in de waan dat het geheel fout ging na de wedstrijd.

Dan over de wedstrijd, ook wel leuk.

Ik vond VD Hurk ook niet slecht. Wint duels , komt langs een man maar krijgt geen bruikbare ballen. Hij wordt , en deels terecht, afgerekend op doelpunten. Het middenveld stond te aanvallend, waardoor iedere tegenstoot gevaarlijk was . Martina RB aub nooit meer.


Meneer visser die jij hier zo verdedigd heeft bij ons zelf een open en eerlijk gesprek aangevraagd. Er is een meeting geweest met meneer V. Hij was zo geïnteresseerd in ons verhaal over oa Roda dat hij heeft gekregen wat hij wilde. Een open en eerlijk gesprek over de gebeurtenissen rond Roda . Begrip hier, ohhh zus. Ik ben verbaasd dit en dit is verrassend zo. Hij zou gaan publiceren vanuit de supporters kant deze meneer visser. Puntje bij paaltje was er een andere agenda. Ik raad je aan meneer lijntje om vooral de pers te blijven geloven. We zitten in een sterfhuisconstructie , zeer verontrustend. Dit is geen illuminati shit, of paranoïde Bazel. Maar signalen uit de club zelf. Onze burgemeester speelt een grote rol hierin met een club die geen cent te makken heeft en zich constant laat chanteren. Misschien dat jij dat laat gebeuren. Maar iig over mijn en ons lijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brökske, MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2019 11:15
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV - FC Twente zondag 13 januari 2019 14.30 uur #48
Goed punt dat je aanhaalt @webmastersfm

Hoe erg anti- MVV (of anti voetbal?) is deze burgemeester? Want dit lijkt een eigen agenda van die vrouw en dat kan natuurlijk niet.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2019 11:37
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV - FC Twente zondag 13 januari 2019 14.30 uur #49

Boe is dat feeske? schreef : Goed punt dat je aanhaalt @webmastersfm

Hoe erg anti- MVV (of anti voetbal?) is deze burgemeester? Want dit lijkt een eigen agenda van die vrouw en dat kan natuurlijk niet.


Euze Annie is neet allein anti M.V.V. , mer compleet anti Mestreech. Vaan tied tot tied maak ze veur de bühne 'ns get sjoene seer mèt 't eint of 't aandert, mer qua wètgeving etcetera heet ze sjiet aon de Mestreechter Geis.

Altied weer vaan die zogenaomde oonderzeuke (ouch nao M.V.V. touw) mèt vaan die nog zoegenaomdere cieferkes. Oonderzeuke die eders kier gedoon weure via ein of aander intern orgaan en die daan perceis zoe oetkoume, wie Penn en co. 't hure wèlle. Veer vaan WC Eend, advisere WC eend...

Euvergens zien d'r lui genóg die mèt häör te make höbbe, die allemaol 't zelfde aongeve; ze kump hiel charmant euver. Mer es ze häöre zeen neet krijg, daan is ze 'nen draak....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2019 11:38
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 904
Meer
MVV - FC Twente zondag 13 januari 2019 14.30 uur #50
Genk bussen aangevallen door honderdtal hooligans uit Maastricht.
Gister avond bij sint truiden- genk ?
Bron belang van limburg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2019 11:57
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV - FC Twente zondag 13 januari 2019 14.30 uur #51
"Vermoedelijk" volgens de Belgische media. 1Limburg laat dat lekker achterwege. Stemmingmakerij.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2019 13:05
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - FC Twente zondag 13 januari 2019 14.30 uur #52
Honderd MVV-hooligans?

Geen fraai nieuws verder, hoop ook niet dat dit de band tussen Genk en MVV beschadigd. Maar gemakkelijk om de verantwoordelijkheid volledig bij de MVV-groep te leggen en Sintruin volledig vrij te pleiten. Zou het ook opmerkelijk vinden dat tegen Twente het om een klein groepje ging en het hier opeens honderd man zijn.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2019 13:49
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV - FC Twente zondag 13 januari 2019 14.30 uur #53
Het mooie is dat de NOS het bericht van L1 kopieert, terwijl dat dus een onjuiste kopie is van wat de Belgische media hadden gemeld.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2019 16:33
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
MVV - FC Twente zondag 13 januari 2019 14.30 uur #54
Dit begint toch echt op een heksenjacht te lijken tegen Mvv en zijn supporters.
Deze word natuurlijk gevoed door de media die hier van smullen.
Alles omtrent Mvv en zijn supporters is momenteel nefatief.
Ik hoop dat hier snel een eind aan komt want dit maakt onze club kapot !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2019 18:55
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
MVV - FC Twente zondag 13 januari 2019 14.30 uur #55
Wat me wel eens afvraag, en dat kan ook gewoon echt persoonlijk zijn hoor. Maar ik heb soms het gevoel dat wedstrijden met 'gedoe' juist meer mensen trekt. Ik kan me echt alleen de wedstrijden herinneren van 30 jaar geleden toen ik een kleine gamin was, waar veel gedoe was. Bedoel dat was toch spannend en daar had je het de dag erna op school over.
Haha dus probeer er maar iets positiefs van te maken. Slechte reclame is ook reclame.

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2019 19:20
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
MVV - FC Twente zondag 13 januari 2019 14.30 uur #56
Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat die club uit Aachen-Nord hier achter steekt. Zij spelen natuurlijk onder een hoedje met de journalisten van L1 en De Limburger die bijna allemaal een hart hebben voor die rot club uit Aachen-Nord. En geschreven is door een journalist al snel, of het dan waar is of niet, als ze iets over de revaliserende tegenpartij horen. Zou mij niets verwonderen dat dit zo is omdat ze er allemaal niet tegen kunnen dat het MVV financieel beter gaat dan hun (Aachen-Nord).

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2019 20:05
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 700
Meer
MVV - FC Twente zondag 13 januari 2019 14.30 uur #57
Wat den complottheorieën hier. Penn wil MVV kapot hebben, Roda zit achter de berichtgeving. Jongens, het is heel simpel: hoewel de politie soms overdreven machtsvertoon tentoonspreidt, grijpen ze echt niet in als er niets gebeurt (al Kun je over de gang van zaken voorafgaand aan MVV-Roda twisten). Als MVV-fans zich gedragen, hoeft Penn niks te doen, de politie niet en hebben media niets te schrijven. Maar MVV-Roda in de play-offs, Utrecht voor de beker, tegen die Duitse club in de voorbereiding, nu dit weer. De feiten liggen er, en op basis daarvan wordt politie ingezet en worden verhalen gemaakt. Dan moeten we niet wijzen naar opgeklopte aandacht, overdreven inzet van politie, een burgemeester zonder Mestreechter Geis, maar bovenal naar onszelf kijken. Dit is dodelijk voor het imago van MVV. En daar geven relschoppers keer op keer voeding aan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, jovkle, Boer458, Boschpoort

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2019 07:22
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV - FC Twente zondag 13 januari 2019 14.30 uur #58
Hebben ze beelden de belgische leugeneer?? Honderd man van Maastricht geloof ik al zowiezo niet. Als er al supporters waren dan zullen het net 20 man zijn geweest...
Straks zijn er rellen in Rusland en krijgt Maastricht of mooier gezegd MVV wat ze ermee willen zeggen de schuld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2019 18:49
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV - FC Twente zondag 13 januari 2019 14.30 uur #59

Brncic schreef : Wat den complottheorieën hier. Penn wil MVV kapot hebben, Roda zit achter de berichtgeving. Jongens, het is heel simpel: hoewel de politie soms overdreven machtsvertoon tentoonspreidt, grijpen ze echt niet in als er niets gebeurt (al Kun je over de gang van zaken voorafgaand aan MVV-Roda twisten). Als MVV-fans zich gedragen, hoeft Penn niks te doen, de politie niet en hebben media niets te schrijven. Maar MVV-Roda in de play-offs, Utrecht voor de beker, tegen die Duitse club in de voorbereiding, nu dit weer. De feiten liggen er, en op basis daarvan wordt politie ingezet en worden verhalen gemaakt. Dan moeten we niet wijzen naar opgeklopte aandacht, overdreven inzet van politie, een burgemeester zonder Mestreechter Geis, maar bovenal naar onszelf kijken. Dit is dodelijk voor het imago van MVV. En daar geven relschoppers keer op keer voeding aan.


Dus, diech zuus 't aanders en daorum zien de reacties die neet in dien straot passe al per definitie complottheorieë? Gelökkeg bis diech de alwetende daan, en kump 't veural neet arrogant euver....

De feiten? Wat veur 'n feite? Die alweer in d'n sträötsje passe? In al die jaore zien toch ouch al genóg ''feite'' aongetoend vaan misstande, die TEGE M.V.V. weure. Aoh nein wach, dat zien daan zeker weer gein feite, mer complottheorieë...

En wat Penn betruf höb iech al ieder aongegeve tot dit breier getrokke moot weure es allein nao M.V.V. ; Gaank gerös 'ns babbele mèt get lui die korter bij 't vuur zitte. Zat lui die d'ch zalle aongeve (boete de camera's en deenste um) tot Penn 'ne riechtege dictator is.

Oongeluifelek wat 'n ougkleppe lui op kinne höbbe hei; Es 't euver Rusland of Noord-Korea geit, daan kint ederein erkinne tot 't neet koosjer is. Mer es 't euver Nederland of Mestreech geit, daan is 't allemaol neet woer.

Um mèt Collijn aof te slete: Gaat U maar rustig slapen....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2019 21:44
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 700
Meer
MVV - FC Twente zondag 13 januari 2019 14.30 uur #60
Iech kin ‘t ouch umdreije MVV’ke: umtotste diech ‘t feite vins maag iech ‘t gein complottheorieje vinde??
Geluif miech: de media goon ech neet negatief euver MVV beriechte umtot Roda-fans dat zouwe wèlle? En Veurwat zouw Penn MVV weg wèlle höbbe? Diech vins häör ‘ne dictator, mer dat zeet niks euver wie ze euver MVV dink...
En feite:Mestreechtenere aongehawwe bij STVV-Genk, relle bij Utrecht, relle tege Wattenscheid, ‘supporters’ die riechting Twente-fans wèlle nao de wedstrijd, relle in de play-offs tege Roda. Gein feite???
En dat MVV-fans soms neet zjus behandeld zien, is absoluut woer. Mer Dao zit wel zjus t probleem: d’r weurt constant naor aander dinger geweze, mer ins in de spiegel kieke is d’r neet bij...
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, jovkle, Boschpoort, Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.454 seconden