MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018

04 okt 2018 12:40
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #1
Zijn we een beetje verpopzakt door de gebeurtenissen na Utrecht-MVV of de uitslag van Jong FC Utrecht - MVV? Kom op, morgen staat weer een nieuwe wedstrijd voor de deur en moeten onze mannen en wij er weer staan!

Den Bosch is dit jaar een lastig te voorspellen ploeg. Hebben op papier een aantal ''vreemdelingen'' en bekende, waaronder doelman Van der Steen en middenvelder Holla. Verder sprint de spits Sappine in het oog.

Zoals zo vaak, verwacht ik morgen een kleine overwinning op Den Bosch.

KOM OP DIE ROEIE!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2018 17:12
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #2
Lekker Joeri!! is er niet bij, rest is fit. Wat een weelde dit jaar. Vorig jaar begon de blessuregolf zo ongeveer nu en dat betekende het begin van een puntloze periode. Morgen moet gewonnen worden, ik verwacht niets minder!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2018 21:00 04 okt 2018 21:01 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #3
Het wordt druk morgen. Laten we hopen dat dit elftal, ondanks gebrek aan een nummer 10, (wederom) een waardeloze spits (goh t bies was niet goed genoeg, of moet ik zeggen goedkoop genoeg) en ondanks een gebrekkige verdediging, de punten in Maastricht weet te houden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2018 21:16
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #4
Op die manier bekijk je het veel te kwantitatief, Hill. Van den Hurk heeft nog nauwelijks gescoord, maar hij creëert zoveel kansen. Je moet eens kijken naar zijn looplijnen. Soms een lust voor het oog. Die doelpunten gaan ook nog wel komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2018 23:17
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #5

Karakter schreef : Op die manier bekijk je het veel te kwantitatief, Hill. Van den Hurk heeft nog nauwelijks gescoord, maar hij creëert zoveel kansen. Je moet eens kijken naar zijn looplijnen. Soms een lust voor het oog. Die doelpunten gaan ook nog wel komen.


Eens Karakter. voorheen hadden we een goede aanvoer richting de spits (Nwakali, Okita etc) maar een slechte spits. Nu is het juist andersom.
VD Hurk is wel degelijk een stuk beter dan zijn voorgangers maar krijgt weinig bruikbare ballen.

Ik heb dezelfde verwachting als tegen jong Utrecht, kleine overwinning (1-0) of een gelijkspel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2018 08:42
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3813
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #6
Het leuke is dat bij deze soort topics altijd de nadruk ligt op MVV. Begrijpelijk want we zijn hier op een MVV forum. Maar de helft van het verhaal is natuurlijk de tegenstander. En met Den Bosch treffen we een ploeg die niet te peilen is. Club overgenomen door een 24-jarige snotneus die zogenaamd zijn fortuin behaald heeft door oliehandel in Rusland. Alsof het normaal is dat iemand op extreem jonge leeftijd daar miljoenen mee binnen haalt; maar het lijkt alsof niemand echt vraagtekens bij de herkomst van dit geld zet. Herkenbaar gedrag dat ook bij sommige provinciegenoten van ons speelt. Enfin, met dat oliegeld is een berg exotische spelers binnengehaald waarvan de meeste namen, zo niet alle namen, mij niets zeggen. Kunnen we dan iets met de resultaten tot nog toe? Den Bosch staat één punt onder ons en zal waarschijnlijk wel het hele seizoen samen met ons in de brede middenmoot/subtop bivakkeren. Den Bosch won net als ons al drie keer, maar dat was tegen Volendam, Helmond en Jong AZ. In de huidige eerste divisie bepaald geen topploegen. Ze verloren van RKC – die ik ook niet heel hoog inschat – en van Sparta en Almere, die ik inderdaad hoger dan Den Bosch inschat. Ze speelden gelijk tegen Jong Ajax. In de beker uitgeschakeld door Heracles. Zo bekeken allemaal geen schokkende resultaten, typisch middenmoot.

Vorig seizoen wonnen we van Den Bosch met 3-0. Dat was toen de derde wedstrijd van het seizoen en ik ging er eens goed voor zitten. Had toen het idee dat het wel eens een heel leuk seizoen kon gaan worden. Maar na die thuisoverwinning op Den Bosch zou het bijna twee maanden duren voor we de volgende thuiswinst pakten en het seizoen zakte als een slecht gebakken soufflé in elkaar. 3-0 zal het vanavond niet worden, voor mijn gevoel kan het vanavond alle kanten op. Maar als MVV-fan zet ik in op een 2-1 overwinning met de laatste tien minuten ouderwets billenknijpen en de zege met moeite over de streep trekken. Drie punten zijn ook erg welkom aangezien er de komende weken een aantal zwaardere tegenstanders op het programma staan.

A propos, die spits van Den Bosch, Sappinen, scoort gemakkelijk. Prima spits. Komt van een club en heeft als makelaar een kantoor dat bij Vitesse al veel zaken deed met Jordania senior. Dat kantoor is al meermaals voor belastingfraude veroordeeld, ook voor een transfer met Vitesse. Den Bosch is gewoon de volgende tak van een geldwitwascarrousel van een hele serie clubs. Maar als je zoiets hardop zegt, ben je natuurlijk een Calimero en een jaloers figuur. :whistle:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2018 09:14
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #7
Ja Jacques je zegt het niet hard op, maar je schrijft het wel!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2018 16:38
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #8
Nou ala ik Joeri was geweest was ik ook in beroep gegaan tegen de rode kaart. Robin van Persie kreeg exact dezelfde straf ( 2 wedstrijden en één voorwaardelijk) en is opeens vrij gesproken vandaag, voor een overtreding die ik méér ernstig vond. Maar goed, dit zal wel weer komen omdat het van Persie en Feyenoord betreft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2018 17:42
Pino67
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 33
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #9
Wat een gelul op MVV.nl over het voortzetten van de ongeslagen reeks en het missen van de kansen tegen JUT. We hebben GVD tegen de nummer 20 en 17 in de KK divisie 2x gewonnen en een puntje tegen de nr. 2. Het spel tegen Dord, Eindhoven en JUT was niet om aan te gluren. Volgens mij menen ze bij MVV ook nog dat ze goed bezig zijn. Voor welke speler(s) kom je naar het stadion om eens lekker te genieten? Afgelopen seizoenen hadden we tenminste nog spelers die een actie of vrije trap in de benen hadden waarvan je kon genieten. Als ik alleen al kijk naar ons huidig middenveld zit er geen een voetballer tussen die kan voetballen. 1 ballen afpakker (Ippel) is voldoende maar geen 3. Waar ik me ook ongelooflijk aan stoor is dat de Martina's alles opeisen en menen dat ze kunnen voetballen. Ik hoop dat een van de spelers vanavond het lef heeft om Martina voor zijn kop te slaan als die een vrije trap wil nemen. De trainer grijpt toch niet in want de Martina's zijn het lieverdje van onze trainer. Dat schijnt al vanaf de pupillen zo te zijn heb ik deze week van iemand begrepen. Vinden jullie mij negatief? Ja, dat klopt en waarom zou dat niet mogen? Het wordt tijd dat de supporters zich eens gaan roeren en keren tegen het huidige beleid dat ons niet rechtstreeks maar langzaam naar de afgrond leidt. Ik hoor steeds meer geluiden dat supporters zich afvragen waarom ze nog naar MVV gaan. Omdat het in vele gevallen echte supporters zijn wiens MVV bloed al meer dan 30-40 jaar door de aderen stroomt maar een keer houdt het op net zoals in het echte leven. Zo dit moest ik even kwijt en dat lucht op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2018 19:53
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #10
Het is natuurlijk hoe je het bekijkt.. vooropgesteld ben ik het met u eens , dat er zeer matige wedstrijden tussenzaten. Van de andere kant waren we bijvoorbeeld tegen de Eagles ( tot ze rode kaart ) geweldig. Tevens werden deze slechte wedstrijden vorig jaar verloren.. nu spelen we gelijk of winnen we zelfs. Dus in dat opzicht boeken we winst ten opzichte van vorig jaar.. als Hurky zometeen begint te scoren, Joerie deze lijn doortrekt, en de rest van het team iets meer vorm krijgt, dan halen wij de playoffs. Mark my words.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2018 21:13
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #11
Tja wat een verrassing..#dubbeltjeopde-eersterij

Neem nog wat ondersteunend personeel aan..en wat amateurs voor op t veld. #ongunstig

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2018 21:51 05 okt 2018 21:56 door MVVNaoVaore.
MVVNaoVaore
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 32
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #12
Technische staf ontslaan! Als je 2 seizoenen achter elkaar zo'n pruts aankopen doet moet je gewoon opstappen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2018 21:56
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 505
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #13
Inderdaad, technische staf faalt veur de zoeveulste kier, tied veur unne frisse wind

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2018 22:03
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #14
Pijnpunten:
veel te smalle selectie!
Geen echte nr 10.
Geen echte laatste man.

Concurrentie groeit, MVV niet.

Met veel pijn en moeite een aantal spelers gehaald.
Als we playoffs halen is het meer geluk dan kunde.


Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2018 22:17
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #15
Kidding, staf ontslaan wegens slechte aankopen?

Met een lege portemonnee is het ook lastig kopen. Beste van de slechtste halen, meer is het niet.

Maar laat iedereen het opvatten zoals het in zijn , haar of genderneutraal straatje past!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.367 seconden