MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018

06 okt 2018 08:39
Leguaan
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 9
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #31
Afgetroefd door de tegenstander lees ik bij meerdere forummers...door een tegenstander met een totaal onopvallende selectie die hier weinig moeite voor hoefde te doen om dit resultaat te verkrijgen...bespottelijk. wat een kater ook nu nog op zaterdagmorgen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2018 08:40
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #32
Jongens in de voorbereiding riep ik al MODAAL MVV. Werd niet door iedereen op prijs gesteld. Maar op dit moment is het nog niet eens meer MODAAL. En dat je als nummer 9 of 10 nog mag meedoen aan play offs, foifoifoi. Gaan ze trouwens ook niet redden en verdienen ze ook niet. Ik voorspel dat er dadelijk nog geen hond meer komt kijken buiten de SC houders. Maar vooral de eigen identiteit behouden met een volle bankrekening. Begin down te raken van MVV op de vrijdagavond ondanks mijn SC. En dan ga ik ook nog mee met het busje naar Twente....MODAAL RedWhiteArmy

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2018 09:12
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3801
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #33

Jacques schreef : 3-0 zal het vanavond niet worden, voor mijn gevoel kan het vanavond alle kanten op.


Nou, blijkt maar weer hoe veel ik er vanaf weet. Wel 3-0, maar dan voor Den Bosch.

Tsjongejonge wat een troosteloze kansloze wedstrijd. Mag blij zijn dat het niet 0-7 wordt. En als ik nou het idee had dat Den Bosch met goed voetbal ons van de mat veegde, maar die speelden niet eens zo goed. Nee, op deze manier wordt het een heel lang seizoen en tegelijkertijd zo kort mogelijk; want op deze wijze kun je de play-offs nu al afschrijven. Selectie mist gewoon kwaliteit, te veel spelers die leuk mee kunnen draaien in een goed team maar nooit zelf het verschil zullen maken. Ga er verder geen woorden aan vuil maken.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2018 10:02
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #34
Als Elsen een kerel is (maar dat is hij niet) moet hij zijn consequenties nemen en vertrekken!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2018 10:19
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 885
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #35
Ik ben dik tevreden. We komen heel goed weg met “maar” 0-3...het had makkelijk 0-7 of meer kunnen zijn. Ongelofelijk. Wat een drama. En dit was nog “maar” den Bosch. Verheug me al op de wedstrijden tegen jong PSV, jong Ajax, NEC, Twente, Sparta. Dat worden dubbele cijfers.
Wat kostte het een moeite om deze wedstrijd uit te zitten (net zoals Elsen iedere week doet...zitten...vooral blijven zitten als het niet loopt).
Schandalige vertoning.
Den Bosch natuurlijk wel geholpen door een kapitaalkrachtig iemand. Heel fijn dat wij de eigen broek ophangen, respect daarvoor, maar dan moeten we er dus aan wennen dat dit soort clubjes al snel een paar maten te groot gaan worden, net als Zitterd vorig jaar. Op deze manier is er weinig meer aan....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2018 10:30
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #36
Kijk, dit vind ik nu zo moeilijk. Ik heb Elsen altijd hoog hebben zitten. Een MVV'er door dik en dun. Maar ik moet nu inzien dat zijn tijd er inderdaad langzaam op begint te zitten. Een andere oplossing is om hem terug te zetten naar technisch directeur en een trainer te zetten voor dit 11-tal. Er moet nu echt iets gaan gebeuren, want dit kan niet langer. Maar ja, wat heet kan niet langer. In principe duurt dit al 18 jaar. Een ganse trainer, en 3 of 4 ganse spelers zou een omslag kunnen zijn. Zo niet, dan sappelt dit gewoon door. Jaar in jaar uit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2018 10:32
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1853
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #37
Ik kan de verhalen hier allemaal goed begrijpen , ik denk dat we zo bijna allemaal eensgezind zijn over de wedstrijd .
We zijn bij MVV niet in staat om echt 4-5 goede aankopen/aanwinsten te scouten selecteren . Dat is echt ons manco.
Okita vorig seizoen was onze beste speler maar die is niet door MVV gescout maar die kwam als vriend van Maee aanwaaien en moest zich bij MVV bewijzen in oefen wedstrijden.

We hebben dan wel een technisch hart met allerlei toppers die adviseren maar ik begin toch steeds meer het idee te krijgen dat ( met alle respect) deze mensen niet weten wat er allemaal in 2de elftallen of andere competitie te halen valt .
Want de nummer 10 die wij zochten die is er en die was er alleen staat deze niet op het netvlies van onze scouting . Contacten in het voetbal zijn enorm belangrijk maar dan wel contacten die zich in een markt bevinden waarin wij opereren . En natuurlijk is het leuk dat we via Jonker destijds Nwakali konden halen of dat we eens wat mensen naar Man United hebben gestuurd maar daar komt eigenlijk niks uit wat ons verder brengt
Vroeger liep dat lekker met Genk en toen kregen we ook echt spelers met toegvoegde waarde, of dat contact is bekoeld of Genk doet het op een andere manier of ze hebben de spelers niet meer... in ieder geval wij krijgen daar niks fatsoenlijk meer uit.

De spelers die MVV direct zouden beter maken zijn ook voor MVV betaalbaar , je moet dan denken aan totale kosten voor de club tussen 60.000-70.000 euro (max)en dan praat over spelers die direct een meerwaarde voor dit team kunnen hebben.

Daarbij kan ik t niet bergijpen dat wij spelers als Ippel en Nijs onder contract hebben , ik vind zich echt beide helemaal niks toevoegen al jaren niet . Van Ippel als die 2 betere om zich heen heeft dus een echte 10 en een echte 8 dan zou hij als dienende speler denk ik wel zijn rol kunnen hebben ( breker) Maar van Nijs dat vind ik gewoon iemand die lekker op atletiek moet gaan , dat is geen betaalt voetballer....die jongen is nergens goed in .

Maar samen voegend , met 150.000 in kas en die we zouden willen uitgeven heb ik voor ons 2 super middenvelders die het verschil maken op 10 en op 8 en dan gaan kunnen we wel van den Hurk bedienen . want die staat daar nu echt voor lul

Over de wedstrijd is alles geschreven .....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2018 16:02 06 okt 2018 16:03 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #38
@Houten helaas geen gangbang, zelfs geen seks!!! Ik kon namelijk 150 snelweg km overdenken waar ik naar ben gaan kijken gister. En daar kreeg ik me toch een slappe van!

Over 2 weken op vrijdagavond wel seks, samen met mn vriendin ga ik eens lekker een seksfilm opzetten. Evenveel zaad als die afgelopen 3 helften die MVV liet zien, aw kut neet!

Tot aan de eerste 20 minuten tegen go Ahead, toen ging t lekker! Daarna kwam het verval. Nee jongens, dit is klanten wegjagen, ik zeg dit met pijn in het hart.

Maar laten we ook niet overdrijven, alsof we nu al kunnen concluderen dat dit seizoen zo blijft. Zal afhangen van de winterstop transfers, met huidige selectie haal je geen playoffs, zover is duidelijk.

Elsen mag blijven, langstzittende trainer nederlandse competitie is ook wat waard!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2018 16:26 06 okt 2018 16:28 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #39
Mee eens, maar Elsen kan beter een plekje gaan opschuiven. Laten we het eens hebben over trainers. Ik zou Hans Kraay jr graag voor de groep hebben. Die weet waar die over praat. Ja ik weet, het is een Hollender, maar hij maakt wel korte mette ermee!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2018 16:49
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #40
Precies zoals vorig jaar. Tot aan de bekermatch redelijk voetbal, en daarna huilen met de pet op.
Hoop niet dat dit een voorbode is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2018 17:07
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #41
Jongens, het is 1 stap vooruit en 2 stappen terug, 1 stap vooruit en 2 stappen terug en zo door. Er moet een trainer voor de groep. Een bekende, met uitstraling en verstand van zaken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2018 17:38
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #42
Wat een gelul, misschien ben je dat ook wel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2018 17:47
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #43
Sorry schapendonk dit is niet voor jou bedoeld, maar voor iemand hierboven je begrijpt wel wie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2018 19:19
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 807
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #44
Allemaal gelul . het gaat om Kwarten ,halve ,minder dan een halve ,iets meer dan een halve en Ganse

En Ganse zijn bij MVV zeldzaam geworden .........

Een halve trekt zich op aan een Ganse en word een Ganse en die heeft MVV niet ..... .

Zo zijn de Centen van Okita ,Veer Zien MVV en Co zo op , MVV vreet zich op deze manier zelf op ...........

En hou op over een hoofd sponser die er niet is in Maastricht ,kiijk eens naar wat o de shirtjes staat van de tegenstander ,meestal geen bedrijf uit de plaats van herkomst van de ploeg zelf . Eerst Foeballe dan komt de hoofdsponser van zelf ,dus eerst Ganse ,en ruim wat Kwarten op .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2018 12:17
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #45

Tuor schreef : Enige positieve nieuws kwam uit Kerkrade. Maar dat we het daarvan moeten hebben zegt alles over hoe bedroevend het bij ons was.

Ik moest toch ook wel gniffelen bij de overwinning van Almere!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.278 seconden