MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018

05 okt 2018 22:26
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #16
Ik vraag me af hoe het kan dat we al voor het 2e jaar op rij steeds een amateur-achtigete selectie krijgen. Terwijl er wel genoeg geld binnen komt. Jongens als Golpek en Gunst hebben helemaal niets te zoeken op dit niveua. De Martina’s zijn prima invallers, of misschien zelfs basisspelers, maar geen sterkhouders.

En dit forum vindt t allemaal prima. Kritiekloos. Op naar plaats 10-15.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvke4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2018 22:26 05 okt 2018 22:33 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #17
Soms heb je van die wedstrijden waarin alles klote is, vandaag was er zo een. MVV speelde dramatisch, maar daar bovenop floot de scheids enorm slecht en als MVV dan eindelijk eens een grote kans kreeg ging de bal er nog niet in (bijv. de bal die van de lijn werd gehaald vlak voor rust).

Uiteindelijk was het een dik verdiende nederlaag. Den bosch was vanaf de eerste minuut de baas op het veld. Het verdedigende middenveld en de achterhoede, waar MVV tot nu toe op kon leunen, werd constant voorbij gelopen. Over de voorhoede zal ik het maar helemaal niet hebben.

Enig lichtpuntje van de avond: Het zijdelings volgen van de verrichtingen van de andere wedstrijd in het oosten. ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Lassie80, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2018 22:27
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #18
Poeh. Dit deed toch echt wel pijn aan de ogen. Volkomen terecht verloren, de uitslag had ook nog hoger kunnen uitvallen. Weet ook niet echt waar ik moet beginnen, kan buiten Koopmans eigenlijk niet een positief punt benoemen.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2018 22:33
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #19
Ambitie genoeg,men zoekt meer sponsors om richting top 5 te geraken.
Alleen het plan om überhaupt richting top 10 te geraken is langzaam achterhaald.
Langzaam iets beter spelersbudget.
Alleen in een voetbal wereld waar geld het belangrijkste is betekent dit achteruitgang.
Er is echt een nieuw plan van aanpak nodig, de concurrentie groeit namelijk sneller dan ons.

Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2018 22:45
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #20
Man man man. Wat een wanvertoning. Ik heb me kapot geërgerd. Niet omdat we hebben verloren, maar door de manier waarop. Geen drive, geen passie, geen concentratie, een uitzondering daargelaten. Passes over een paar meter komen niet aan, middenvelders die niet weten hoe ze moeten lopen en lange ballen die doelloos naar voren worden gepompt zonder idee.
Prima dat Elsen Abubakar er uit haalt. Die loopt te veel met de bal en ging te vaak liggen. De 0-1 begint ook bij zijn simpele balverlies. Als je ‘het’ even niet hebt, speel dan simpel. Balletje aannemen en kaatsen. Vooral niet gaan lopen en proberen te kappen.
En waarom haalt-ie Shermaine Martina niet er uit? Het middenveld ontbeert creativiteit. Waarom niet beginnen met Houben op 10 en Golpek op de vleugel? Of Houben op de vleugel en Deom op 10? Ik vraag me echt af waarom je met drie defensieve middenvelders speelt. Ben benieuwd naar de uitleg van Elsen (al acht ik de kans klein dat daar antwoord op komt). Ik kan zelf geen enkele goede reden bedenken.
Alleen Van den Hurk en Koopmans bleven overeind. Jammer dat die laatste amper bruikbare ballen krijgt. En zonder Koopmans was het 0-6 geworden.
Normaal zie ik wel lichtpuntjes. Vandaag niet. Een wedstrijd op deze manier verliezen is voor mij onacceptabel.
En ja, dit is vlak na de wedstrijd getypt. Misschien dat de frustratie straks wegebt... De essentie van mijn verhaal blijft overeind.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2018 22:56
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #21
En eigenwijs de lijn van tegen jong Utrecht doorgetrokken. Als je graag ± 2000 mensen nog op de tribune wilt, dan zo doorgaan zou ik zeggen. En 2000 zijn er heel veel, want als Telstar of Dordt dit zou vertonen, dan waren er nog maar 500. Bizar dit. Ik heb er geen woorden meer voor. En altijd als het om de knikkers gaat, laat men het afweten. Ik ben er eigenlijk een beetje klaar mee. MVV is MVV niet meer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2018 23:01
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #22
Dit was echt bizar slecht! Totaal geen grip op de lopende mensen van Den Bosch! Ippel kan echt totaal niet opbouwen, altijd lopen met de bal.. verschrikkelijk. Nys loopt al 2 seizoenen overal, maar ook overal waar die niet moet zijn. Ik kan zo wel uren doorgaan.. verkeerde aannames , foutieve passes.. drama.

Enige “positieve” is dat deze competitie weer iedereen van elkaar kan winnen. Er is geeneen stabiele ploeg betreft resultaat. Eagles wellicht, alleen die hebben ook een veldspel van kus mijn klote.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2018 23:10
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #23
We staan waar we staan. Zolang er in eerste instantie geen tonnen bijkomen, en vervolgens miljoenen, blijven we ballen in de middenmoot met af en toe een uitschieter. Iedere concurrent kijkt naar externe financiering. Wij vertrouwen op de groei van Maastrichtse café sponsors. Dat is een keuze.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2018 23:17 05 okt 2018 23:21 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #24
Wanbeleid. Sportief wanbeleid is het gewoon!. In welk onderdeel van MVV je de oorzaak moet zoeken laat ik in het midden, maar dit kun je niet verkopen aan je fans. Dit is bedrog, dit is oplichting, dit is jezelf sportief en financieel de nek omdraaien. De enige twee die een prof niveau haalden waren Van Den Hurk en Koopmans en laatst genoemde voorkwam een monsterscore. De rest had het balgevoel van een zesde klasser. Inspeel passes met het gezicht naar elkaar toe en de bal controleren, allemaal te moeilijk. Het spijt me, dit is geen profvoetbal meer, dit is wat ze in Meerssen ook hebben, en in Heer hebben ze hetzelfde, alleen met wat minder bakstenen eromheen, dat is het enigste verschil.

Waar begint dit wanbeleid? Want ik kom er met mijn verstand niet bij dat Ron Elsen &Co hier zijn goedkeuring aan heeft gegeven aan al deze aankopen/verlengingen. Zo'n stront moet hij toch niet in zijn ogen hebben gehad? Waar komt dit vandaan? Hij heeft twee jaar met deze jongens gewerkt, toen mochten ze nog niet eens invallen, en nu hebben ze opeens een basisplaats en zijn ze klaar voor de oorlog? Een Tuur Houben, een Golpek, een Martina die staat te beachvolleyen, een Aboubakar (die denkt dat hij snel is, maar de grensrechter haalt hem in tijdens zijn acties), een verdediging zo zwak als een kaartenhuis. Een jongen die het voortreffelijk deed als verdedigende middenvelder, die nu van de armoede als centrale verdediger moet acteren,terwijl zijn kracht juist op het middenveld ligt. Een spelbeeld dat al twee jaar roept om vernieuwing, waar niks mee wordt gedaan.

Dan het meesterlijke aanvalsplan die je meestal op zaterdag ziet bij de Bambino's, zo traag, zo onzuiver en doorzichtig. Alles naar voren, en rennen Anthony, rennen jongen! Niemand in dit elftal kan een assist geven, ja één iemand, van den hurk zelf, maar die is juist aangetrokken om zichzelf op een eiland te werken, negen man uit te kappen, en hopelijk klots hij er dan een keer in via de binnenkant van de paal. Fantastische ontwikkelingstrap! Welkom op het eiland!

Is dit wat er over is van drie jaar doorselecteren? Hebben we hier drie jaar op moeten wachten om de amateurs van vroeger te zien falen als basisspelers? De afdankertjes van Fortuna en Belgische derde klassers, de ballenjongens van Standard? Flikker toch op MVV.. Waar zijn die vier ton van Okita? Waar vind ik die stijgende begroting terug op het veld? (Of is Yildirim en Ogunjimi er met dit geld vandoor? )Waar is de vernieuwing langs het veld, de trainer die zich wilt bewijzen? Hoe durf je dit te verkopen. Er zullen vast en zeker weer spindoctoren de bocht om komen gevlogen, die dit kromme hoefijzer weer recht zullen praten als een liniaal, want ja we hebben Brand Bier en gelukkig hebben we de foto's nog uit de seventies. Maar ik ben er klaar mee, met deze armoede, dit butt-plug voetbal en alle excuses erop van: "We hebben geen geld, bla bla bla bla" en iedere uitkomst is de juiste. Flikker op MVV..

Ik hoop dat je vannacht een gangbang mag meemaken 'Boe is dat Feeske', dat hoop ik echt jongen..
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2018 23:35
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #25
Ben blij dat Brain Smeet weer de uitblinker was bij Fc OSS en ook de beslissende pass gaf voor de winnende goal voor z,n ploeg ............

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2018 23:55
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #26
Nee dit is te makkelijk. Met dit en minder budget hadden we afgelopen seizoenen een veel beter elftal. Waarom Koolhof en yildrim laten gaan zonder alternatief? Waarom Smeets en t Bies niet teruggehaald, al zijn t geen wereldspelers maar in elk geval profs. Wie heeft die Gunst een contract aangeboden? Zelfs een Winkens was een wereldback vergeleken met hem. Of Golpek? Wat een lachertjes. En dan ontspringen we ook nog een paar wedstrijden de dans. Maar vanavond werd pijnlijk duidelijk waar we momenteel thuishoren. En dat is onderkant Juup- of erger nog onderkant- Keukenkampioen.

Werkelijk niemand waarvoor je naar een stadion komt. Geen type oktita, geen croux, zelfs geen ciranni of Guvenc Niks. Nada.

Het wordt tijd dat mensen hun verantwoordelijkheid nemen. Deze trainers en technische staff zijn verder over hun houdbaarheidsdatum heen dan een pak zure melk uit 2012.

En kom maar op Lijnsje at tappunt en weet ik wie allemaal met je propaganda verdedigingslijnen. Ik ben er klaar mee. Dit gaat zo niet langer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2018 00:05 06 okt 2018 00:13 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #27
Kijkend naar het programma van de komende weken was winnen gewoon een must. En na die werkelijk onbeschrijfelijk slechte tweede helft bij Jong Utrecht ging ik er eens goed voor zitten. Wat een deceptie.

We gingen gewoon verder waar we maandag gebleven waren. Niet om aan te zien. Volledig terechte achterstand bij rust. De tweede helft ging exact hetzelfde. Na 48 minuten was het definitief schluss, hoewel de wedstrijd natuurlijk achteraf al beslist was op het moment dat Den Bosch de 0-1 scoorde. We zijn gewoon totaal afgeserveerd door Den Bosch dat sneller, feller, technischer, nouja, letterlijk in alles beter was dan wij. Maken we vlak voor rust de 1-2 dan was het misschien anders gelopen. En inderdaad werden we zeker niet geholpen door die curieus fluitende scheidsrechter. Maar goed, dat doet verder allemaal niks af aan de totaal terechte nederlaag van vandaag.

Deze nederlaag is deels te wijten aan het gebrek aan kwaliteit dat we gewoon hebben. Hard werken is allemaal heel leuk, maar Den Bosch was gewoon op alle fronten beter. Het is gewoon schrijnend om te zien dat een deel van onze spelers niet in staat is een bal aan te nemen of een strakke pass over een paar meter te geven. Enorm frustrerend. Maarja. Hierover valt veel te zeggen, maar er is momenteel niks aan doen. Ik denk dat we per saldo niet slechter zijn dan vorig jaar. Maar absoluut ook niet beter. Of dat genoeg gaat zijn voor playoffs is zeer de vraag, het zal knokken voor plek 8 en 9 worden. Van de andere kant is dat gezien de sterkte van de competitie ook niet onverwacht. Maar meer dan een plek onderaan het linkerrijtje (als alles goed valt) zit er momenteel niet in, tenzij er nog versterking bij komt. Het is niet anders. Daarnaast mag het technische duo zich dit debacle aanrekenen. Al weken is duidelijk dat het niet werkt met Shermaine, Ippel en Nys. Maar toch beginnen we weer met dit middenveld. Onbegrijpelijk. Na een minuut of twintig kreeg Nys de bal op de middenlijn. In plaats van open te draaien en een snelle aanval in te luiden tikte hij hem helemaal terug op Koopmans. Dat is tekenend voor ons middenveld. Al onze middenvelders denken defensief en geen van de drie wil graag de bal hebben. Door dit gebrek aan voetballend vermogen vervielen we net als tegen Jong Utrecht weer in het geven van totaal kansloze lange ballen op van den Hurk. Shermaine en Nys liepen er verloren bij, hebben geen idee waar ze staan en hoe ze aanvallend kunnen bijdragen. Waarom handhaven we dit systeem elke week? Waarom betalen wij een huurling van Standard die op 10 kan spelen om hem vervolgens niet op te stellen? Ik ben niet op de training en geen voetbalexpert, dus ik kan lastig oordelen hierover, maar ik kan dit als simpele tribuneklant niet begrijpen. Evenmin dat vervolgens die aanvallende middenvelder totaal zinloos in de 70e minuut wordt gebracht. Het was gewoon een totale puinhoop op het veld. De technische staf probeert momenteel op het middenveld zoals de Engelsen zo mooi zeggen 'square pens in round holes' te duwen. En daar moeten ze zo snel mogelijk mee gaan stoppen.

Koopmans keepte prima, redde ons van een dikke oorwassing, maar gaf opbouwend vrijwel alleen maar zinloze lange ballen diep. Komt ook omdat niemand vrij liep op het middenveld hoor. Maar het gaf de hopeloosheid mooi weer. Gunst had zeer veel moeite met zijn tegenstander. Voegde aanvallend niks toe. Zelfde gold voor Vermijl. Shermar en Mares hadden het eveneens heel lastig, voor het eerst dit seizoen eigenlijk. Elke aanval van Den Bosch oogde dreigend. Waarom werd Shermar gewisseld, een blessure? Over het middenveld is al genoeg gezegd. Werkt niet. Mee stoppen. Deom viel redelijk in, maar goed, bij 0-3 kun je daar weinig over zeggen. Abuhbakar kreeg eindelijk waar hij al weken naar aan het solliciteren is, een tegengoal ingeleid door balverlies na gepiel van hem. Daarna speelde hij een paar minuten voor de verandering wel direct en zonder 583 overstapjes en was meteen gevaarlijk. Maar zolang hij dat niet standaard gaat doen voegt hij niks toe. Houben en Golpek hebben weer laten zien echt wel de benodigde inzet te tonen maar voetballend gewoon tekort komen voor de basis. Leuke jongens om als 18e en 19e man te hebben, meer niet. Van den Hurk krijgt nauwelijks fatsoenlijke ballen. Is gewoon sneu, die jongen krijgt alleen maar hoge ballen, slappe kaatsen en ziekhuispassjes toegespeeld. Valt geen eer aan te behalen.

Nee, dit was echt verschrikkelijk. Enige positieve nieuws kwam uit Kerkrade. Maar dat we het daarvan moeten hebben zegt alles over hoe bedroevend het bij ons was. Volgende week naar Twente, dan Jong PSV, uit naar Helmond en Sparta thuis. Zullen lastige weken worden. In elk geval zullen we volgende week vermoedelijk niet met 3 verdedigende middenvelders starten. En dat in deze Keukenkampioen Divisie iedereen van iedereen kan winnen. Verder maar snel vergeten deze wanvertoning.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, jovkle, De Zwarte Vogel, Zoewiezoe, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2018 00:11
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #28
0,0 % creativiteit in de selectie, 0,0 % kwaliteit en nog 0,001 % zin om nog naar MVV te gaan. Een slectie grote prutsers van 13 in een dozijn . En dan willen ze de "goede lijn" doortrekken.... Als je in de 2e helft tegen Jong Utrecht denkt dat het in ieder geval niet meer slechter kan, bewijzen ze meteen de week erna het tegendeel. Ik zou van deze selectie geen 1 weten waarvan ik zou willen dat ze die voor volgend seizoen moeten behouden. Ik ben wel klaar met dit samengeraapt zooitje amateurs. Waardeloos bestuur. Voor mij mag de eerste de beste rijke sjeik hier al zijn geld komen witwassen en mochten we dan ten onder gaan is dat beter dan dit langzaam dood bloeden. Want daar zijn we mee bezig!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2018 00:50
Al Bundy
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #29
Na 10 minuten kon je al zien dat dit een verliespartij ging worden. Op alles zijn we afgetroefd. Strijdlust, duelkracht, kwaliteit, tactiek( welke?). Toen in de rust Martina werd gewisseld, dacht ik dat Elsen zich vergist had in de tweeling, en dat hij de de verkeerde had gewisseld. Niet dat dit veel verschil maakte, Den Bosch was gewoon 3 maatjes te groot.

Ons middenveld wordt gewoon elke wedstrijd overlopen, waardoor er ook geen aansluiting met van den Hurk mogelijk is. Die jongen kan echt wel een bal vasthouden, maar staat alleen tussen 4 man , hier is geen eer te behalen voor hem.

Tot de winterstop zie ik het helaas niet meer zitten met dit materiaal, en hoop ik maar dat er dan iets mogelijk is en er een middenvelder bijkomt waar iets van voetbal inzit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2018 07:09
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV - FC Den Bosch 5 oktober 2018 #30
Een kansloze 0-3 nederlaag en de keeper is de terechte man of the match.
Dat zegt alles. Ik weet het effe niet meer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.375 seconden