MVV - Almere City FC

19 feb 2018 12:30
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Almere City FC #1
Volgende tegenstander is Almere Shitty FC. FC Omniworld.

Oprollen die club!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2018 13:06
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV - Almere City FC #2
Almere verloor in november, december, januari en februari (tot nog toe) pas drie wedstrijden. MVV zeven keer. Dat verklaart ook het verschil op de ranglijst. Almere heeft al een tijdje een investeerder achter de club zitten, en is financieel MVV al jaren voorbij, maar weet dat pas recent om te zetten in resultaat op de mat: volgens mij is Almere precies twee keer boven MVV geëindigd. Hebben de afgelopen drie jaar steeds eerste ronde play-offs gehaald, maar liggen er steeds snel uit.

Wat opvalt in de selectie is dat er relatief veel ervaren jongens rondlopen voor Jupiler League begrippen. In de basis vooral spelers van 24 tot 31 jaar oud. Doelpunten komen van Valpoort, Van der Water en Van der Heijden met respectievelijk 15, 7 en 7 goals. Op het middenveld bepaalt Salasiwa het spel.

Voor de play-offs, en durf ik het te zeggen: voor overslaan eerste ronde play-offs, is dit een wedstrijd waarbij winnen erg handig is. Almere staat momenteel op die zevende plaats die je een ronde dichter bij de finale brengt. Gat is "maar" zeven punten, bij eventuele winst slechts vier of zes puntjes (afhankelijk van resultaat van De Graafschap).

Gevoelsmatig was Almere-uit in de eerste seizoenshelft het omslagpunt. Daarvoor hadden we veel gewonnen, goed gespeeld tegen AZ in de beker en in de competitie enkel verloren van gedoodverfde kampioenskandidaat NEC. Uit bij Almere speelde MVV een prima eerste helft en stond terecht voor, met missen van veel kansen. De tweede helft was dramatisch en Almere liep er simpel overheen. Het begin van een slechte serie die tot een week of twee geleden geduurd heeft... Laten we hopen dat ons dat nu niet overkomt.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Tuor, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2018 15:46
maenenp
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 6
Meer
MVV - Almere City FC #3
Als ze zo winnen als tegen nec winnen ze ! Weer present in ieder geval.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2018 16:08
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Almere City FC #4

maenenp schreef : Als ze zo winnen als tegen nec winnen ze ! Weer present in ieder geval.


Ze?

WE!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2018 16:12 19 feb 2018 16:18 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Almere City FC #5
Dit is een moeilijke tegenstander voor MVV. Waarschijnlijk heeft het altijd een beetje te maken met onderschatting. In het verleden was AGOVV ook zo'n zelfde soort tegenstander. Het is "maar" Almere en "maar" AGOVV. En dat zie je terug in het eindresultaat. Ik denk dat MVV, en we blij kunnen zijn met 1-0.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2018 10:09
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - Almere City FC #6
De geschiedenis leert dat als je niks meer van MVV verwacht ze ineens resultaten behalen, maar het omgekeerde is ook vaak waar: Als je denkt dat de stijgende lijn te pakken is verliezen ze ineens punten. Ik verwacht in ieder geval geen 4-1 overwinning, een moiezame 1-0 is inderdaad ook al mooi.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2018 11:38
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV - Almere City FC #7

jeoff schreef : De geschiedenis leert dat als je niks meer van MVV verwacht ze ineens resultaten behalen, maar het omgekeerde is ook vaak waar: Als je denkt dat de stijgende lijn te pakken is verliezen ze ineens punten. Ik verwacht in ieder geval geen 4-1 overwinning, een moiezame 1-0 is inderdaad ook al mooi.


Dit is precies waar ik ook bang voor ben. Iedereen nu in hosanna stemming omdat we twee (op papier) sterke tegenstanders hebben verslagen en dan de deksel op de neus krijgen tegen Almere. Met de inzet, passie en concentratie die tegen NEC op de mat werden gelegd, moet dat te voorkomen zijn. Als je verliest terwijl je alles geeft dan heb ik daar vrede mee. Toch hoop ik op minimaal een punt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2018 12:32
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
MVV - Almere City FC #8

maenenp schreef : Als ze zo winnen als tegen nec winnen ze ! Weer present in ieder geval.


Deze uitspraak verdient een tegeltje.... ;-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Puime, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2018 13:15
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 281
Meer
MVV - Almere City FC #9
Weet er iemand of Ippel weer bij de selectie zit? Laatste berichten waren dat hij na de carnaval zou aansluiten.
Ogunjimi teen/neus/wenkbrauwblessure?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2018 15:50
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Almere City FC #10
Dacht iets met zijn oorlelletje, weet het niet zeker....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2018 17:37
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV - Almere City FC #11
Volgens De Limburger is Ogunjimi er niet bij wegens “privéproblemen”. Elsen zegt het volgende er over: “zijn hoofd staat er niet naar”. Geen idee wat we daar bij moeten veronderstellen.
In de vermoedelijke opstelling ontbreekt Pereira en staat Mmae centraal met Martina. Is Pereira geschorst of zit de krant er naast?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2018 19:00 22 feb 2018 19:03 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Almere City FC #12
Niemand hier weet de precieze situatie van Marvin.

Zoals ik hier al een paar maanden mijn vermoeden uitspreek, dat er psychisch iets niet in orde met hem is, lijkt steeds duidelijker.

Ik snap dat voetballers ‘eigendom’ zijn van de fans maar duidelijker dan dit gaan we het niet krijgen hoor jongens. Of verwachten jullie een medische rapportage op de website? Het gaat ons namelijk geen reet aan wat hij met de dokter bespreek!

Uitspraken van sommigen hier getuigen van weinig respect naar de persoon Marvin

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2018 19:11
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 547
Meer
MVV - Almere City FC #13

Boe is dat feeske? schreef : Niemand hier weet de precieze situatie van Marvin.

Zoals ik hier al een paar maanden mijn vermoeden uitspreek, dat er psychisch iets niet in orde met hem is, lijkt steeds duidelijker.

Ik snap dat voetballers ‘eigendom’ zijn van de fans maar duidelijker dan dit gaan we het niet krijgen hoor jongens. Of verwachten jullie een medische rapportage op de website? Het gaat ons namelijk geen reet aan wat hij met de dokter bespreek!

Uitspraken van sommigen hier getuigen van weinig respect naar de persoon Marvin


Precies. Te triest voor woorden deze persoonlijke aanvallen. Je zal het maar lezen als speler. Beterschap Marvin!
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2018 19:38
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Almere City FC #14
Sorry, had het niet als persoonlijke aanval bedoeld. Het was meer sarcasme. Het gaat me inderdaad niet aan wat er met hem is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2018 19:38
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV - Almere City FC #15
Wat ik begrepen heb ligt het aan zijn motivatie/cq inzet. Elsen zou hem een paar wedstrijden geleden bewust uit de selectie hebben gelaten vanwege bovenstaande. Nu wrs een opsomming daarvan? Al met al de grootste miskoop van dit seizoen en wrs ook nog eens de duurste speler van de selectie. Ik weet niet wat ik morgen moet verwachten. MVV zal het spel moeten maken, iets wat we de afgelopen twee wedstrijden niet hebben hoeven te doen. Ik laat me verrassen, hopelijk wederom op positieve wijze.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.374 seconden