MVV - Almere City FC

24 feb 2018 08:32
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV - Almere City FC #31

MVVNaoVaore schreef : Hadden gewoon Platje in de spits moeten zetten ipv die Belg je gaat me niet vertellen dat een ballenclub als Telstar wel geld heeft voor een fatsoenlijke spits.



Achteraf gezien klopt dat, maar ja, ga dan een stap verder: dan hadden we "gewoon" Lieder in de spits moeten zetten.

Platje heeft in de twee seizoenen voor dit seizoen maar liefst vier competitiedoelpunten gemaakt - inclusief play-offs tegen degradatie in de Belgische tweede klasse. Verder gespeeld in de Duitse derde Bundesliga en Franse eerste divisie. Geloof het of niet, maar Ogunjimi heeft in dezelfde periode acht doelpunten gemaakt. Aan het begin van het seizoen was Platje een even grote gok als Ogunjimi. Nu roepen dat MVV "gewoon" Platje had moeten halen, is niet fout, maar "gewoon" heel gemakkelijk roepen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Frank Salemans, Karakter, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2018 10:34
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV - Almere City FC #32
Gisteren een leuke pot gezien waar we weer met 3 punten binnenhalen.
Het was behoorlijk koud maar dat mocht niet baten.
als we zo spelen verwacht ik dat we bij fortuna ook met 3 punten weg kunnen gaan.

Goed gedaan door de jongens!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2018 11:30
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV - Almere City FC #33
MVV speelt tegenwoordig nog meer in een 1-4-1-4 systeem nu Mares echt op 6 speelt . Dat doet hij gewoon prima
De verdediging staat daardoor ook wat beter op zijn voeten, slechts 1 goal tegen in 3 wedstrijden.
Daarbij opgeteld de komst van Kelechi maakt natuurlijk een behoorlijk verschil, vond hem gister in de eindpass slordig . In balbezit is hij natuurlijk erg sterk en voor ons van toegevoegde waarde, of hij het echt gaat maken internationaal daar heb ik nog mijn twijfels over... hij mist toch ook echt scorend vermogen voor een 10 . Maar goed hij is nog jong

MVV verdiende de 3 punten , amper iets weg gegeven. De eerste heflt creeren we ook eigenlijk niks van echt gevaar. Het doelpunt van Nijs valt dus ook op een goed moment
De 1-0 die afgekeurd werd door vermeend buitenspel van Schrooyen waag ik echt te betwijfelen , dat was wel een mooi opgezette aanval die een doelpunt had verdiend. Prima steekpass van Mares op Schrooyen die voor mij achter zijn man vandaan kwam. Maar die bolle grens zat er wel vaker naast

Een prima 2de helft, MVV was gewoon beter. Niet in de problemen gekomen en de wedstrijd goed uitgespeeld. Het opstootje was onnodig ook de kaart die Kelechi daar pakt ( niet van hem gewend ) . Yildirim in de spits doet het prima, mooie versnelling in zijn loop en mega enthiosiast hoe hij het beleefd ook na de match. Mooie teamspeler lijkt me dat
Okita gaat richting de 15-18 doelpunten dit jaar, dat is toch wel een echte aanwinst ... die zijn we ook wel kwijt na dit seizoen ben ik bang voor

Moet zeggen iedereen heeft gister een dikke voldoende verdiend ..een mooie reeks zijn we aan t neerzetten en dat alles omdat er toch 3 spelers bij zijn gekomen die het verschil maken , waarvan er 2 spelen in de basis. Ook dat Maee niet meer speelt lijkt de ploeg goed te doen . Dat doet in ieder geval een wat brede bank, les voor volgend jaar om te zorgen dat we toch beter aan de start verschijnen en geeft Mustafa en Mares gewoon een contract ook voor komend jaar.

Dik tevreden in de kou , een veel beter MVV ...leuk om te zien we zijn op weg om een echte reeks neer te zetten. Niks te vrezen voor Sittard die gaan er gewoon aan volgende week , met die schijtert als een Hofland als trainer
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2018 11:38
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV - Almere City FC #34
en ja wat betreft Ogujimi , dat is voor ons als club natuurlijk een triest verhaal . Een van de duurste spelers die tot nu toe amper speelt en slechts 1 goal maakt en een berg aan ellende , blessures etc met zich mee brengt.
Heb geen idee of gevoel dat t nog goed komt dit seizoen met hem , maar hoop dat voor ons MVV van wel en dat hij nog eens iets gaat betekenen voor de club
Moet er niet aan denken dat we 2 seizoen met deze ellende zitten opgescheept . Wat dat betreft heb ik liever van die karakter jongens in de ploeg als Yildirim of Verheijdt, types zoals Thiebaut en Meijer , die veel meer menatele weerbaarheid hebben en dus daarom ook niet zo snel uit het veld te slaan zijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2018 12:27
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
MVV - Almere City FC #35
Complimenten aan Elsen (en uiteraard de rest van de staf) hoe ze de ploeg weer aan het voetballen hebben gekregen.
Enkele weken geleden gaf ik er geen dubbeltje meer voor. En zie nu.... we doen weer mee !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2018 18:06
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV - Almere City FC #36

Zwegel schreef : Complimenten aan Elsen (en uiteraard de rest van de staf) hoe ze de ploeg weer aan het voetballen hebben gekregen.
Enkele weken geleden gaf ik er geen dubbeltje meer voor. En zie nu.... we doen weer mee !


Precies, de wedstrijd na Jong PSV had ik de hoop opgegeven voor dit seizoen. Nu pakken we gewoon de volle buit in 3 wedstrijden. Ik vond echter het voetbal gisteren slecht, veel foute passes en veel goede loopacties werden niet gezien. Aan de andere kant liet Almere nog slechter voetbal zien. Zoals meerdere malen gezegd; een zakelijke overwinning tegeb een directe concurent dus ben er niet rouwig om. Al blijf ik wel van mening dat een nieuwe trainer een goede zet zou zijn. Enfin als Elsen ons naar de play offs leidt heeft hij het wederom niet slecht gedaan. Ik kijk uit naar Fortuna, die moeten het spel maken volgende week, hopelijk een dejavu wedstrijden zoals tegen NEC.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2018 21:47
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
MVV - Almere City FC #37
3 wedstrijden, 9 punten. En dan moet het mooiste nog komen: onder een heerlijk lentezonnetje staan we over pak 'm beet 3 maanden als gekken tekeer te gaan nu het balletje wel aan de juiste kant er in gaat in de PO finale tegen Roda. Doelpuntenmaker? Ogunjimi natuurlijk!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Dominic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2018 10:39
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV - Almere City FC #38

Karakter schreef : 3 wedstrijden, 9 punten. En dan moet het mooiste nog komen: onder een heerlijk lentezonnetje staan we over pak 'm beet 3 maanden als gekken tekeer te gaan nu het balletje wel aan de juiste kant er in gaat in de PO finale tegen Roda. Doelpuntenmaker? Ogunjimi natuurlijk!


Sins wienie maag de nòmmer 18 vaan de ieredevisie play-offs speule??
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2018 17:44
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
MVV - Almere City FC #39
Er moet in de week tussen Jong PSV en Cambuur toch iets gebeurd zijn wat deze verandering in gang heeft gezet. Dit was de week dat er een vijftal spelers opeens apart moesten trainen. Elsen lijkt niet de trainer van de harde hand, maar het lijkt erop dat hij met deze actie (?) iets veranderd is bij de spelers en er opnieuw geloof is in eigen kunnen. Dit komt ook terug in de interviews met o.a. Martina en Verrips. Bizar hoe MVV op eigenlijk twee weken tijd zijn seizoen redt. Hopelijk gaat de wedstrijd tegen Fortuna door, indien niet volgt er een thuiswedstrijd tegen Jong Utrecht die natuurlijk ook gewoon gewonnen moet worden. We staan nog steeds helemaal nergens, maar de hopeloosheid is opeens wel weer weg in onze situatie en als MVV deze vorm kan vasthouden, moeten de PO's zeker haalbaar zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2018 22:16
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV - Almere City FC #40

Napoleon schreef : Daarbij opgeteld de komst van Kelechi maakt natuurlijk een behoorlijk verschil, vond hem gister in de eindpass slordig . In balbezit is hij natuurlijk erg sterk en voor ons van toegevoegde waarde, of hij het echt gaat maken internationaal daar heb ik nog mijn twijfels over... hij mist toch ook echt scorend vermogen voor een 10 . Maar goed hij is nog jong

Na vanmiddag zal Arsène Wenger nog wel eens achter zijn oren krabben. Zijn dure aankopen in de winter laten vrijwel niets zien. Ik weet overigens niet of Kelechi al speelgerechtigd kan worden in Engeland.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2018 22:20 04 mrt 2018 22:21 door Karakter.
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
MVV - Almere City FC #41

De Zwarte Vogel schreef : Na vanmiddag zal Arsène Wenger nog wel eens achter zijn oren krabben. Zijn dure aankopen in de winter laten vrijwel niets zien. Ik weet overigens niet of Kelechi al speelgerechtigd kan worden in Engeland.


Nee, dat kan hij niet en zal hij waarschijnlijk ook nooit worden. De regels in Engeland schrijven namelijk voor dat een speler 75% van de interlands gespeeld moet hebben in het afgelopen jaar/afgelopen twee jaar óf een uitzonderlijk talent moet zijn. Dat laatste is een ruim begrip, maar ik denk dat de F.A. een speler die in de Eredivisie geen speeltijd kreeg en in de Nederlandse tweede divisie leuk meedoet niet het predicaat 'uitzonderlijk talent' zal geven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.301 seconden