MVV-Cambuur

15 mei 2017 10:22 15 mei 2017 10:28 door ASR.
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 303
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-Cambuur #1
Heeft iemand een idee hoeveel kaarten er zijn verkocht in de voorverkoop?
Ik heb de hoop dat de animo voor deze wedstrijd gaat groeien nu een mogelijke 'droomfinale' wel heel dichtbij komt...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2017 10:32
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
MVV-Cambuur #2
dikke 1000

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2017 10:37
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
MVV-Cambuur #3

HIER!! schreef : dikke 1000


Waar baseer jij dit op? Volgens mij zitten we momenteel op ongeveer 2500-3000. Ja, dat zei ik eerder ook al, maar toen overdreef ik wat. ;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2017 10:42
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV-Cambuur #4

Jacques schreef :

HIER!! schreef : dikke 1000


Waar baseer jij dit op? Volgens mij zitten we momenteel op ongeveer 2500-3000. Ja, dat zei ik eerder ook al, maar toen overdreef ik wat. ;)

Ik voorspel er 6000 voor donderdag.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2017 10:49 15 mei 2017 10:49 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
MVV-Cambuur #5
Even voor de duidelijkheid: ik voorspel niets maar heb even snel online gekeken hoeveel tickets beschikbaar zijn. Het is een beetje natte-vinger werk want ik ga niet stoeltje voor stoeltje natellen. Ik ga er wel vanuit dat MVV, zoals eerder aangekondigd, inmiddels alle seizoenkaartplekken die nog niet verkocht zijn, heeft vrijgegeven.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2017 11:13
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
MVV-Cambuur #6
Volgens de MVV-site 'vliegen de kaarten de deur uit'.
Letterlijk staat er :

'Inmiddels vliegen de kaarten over de toonbank bij MVV Maastricht. Zowel aan de infobalie áls online is het een drukte van jewelste. MVV Maastricht wil zich graag een mooie uitgangspositie creëren in de strijd met sc Cambuur. Daar kan het team alle steun dan ook goed bij gebruiken. Zorg dat je deze tweestrijd niet mist en stel nu je toegangsbewijs veilig, voordat het te laat is...'

Ik hoop het echt. Met een volle Geusselt moet het mogelijk zijn Cambuur op een nederlaag te trakteren. Die gasten wanen zich nu al in de finaleronde. Een 1-0 zou al prima zijn, 2-0 is geweldig. Geen tegendoelpunt in ieder geval! Dan zondag achterover leunen en het op de counter afmaken.

....was het maar zo eenvoudig.... :thinking:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2017 11:15
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
MVV-Cambuur #7

Jacques schreef :

HIER!! schreef : dikke 1000


Waar baseer jij dit op? Volgens mij zitten we momenteel op ongeveer 2500-3000. Ja, dat zei ik eerder ook al, maar toen overdreef ik wat. ;)


Afgelopen vrijdagmiddag waren er ruim 1000 kaarten verkocht.
Bron Info balie MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2017 11:17
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
MVV-Cambuur #8
Zullen wel op een kleine 4000 uitkomen..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2017 11:19
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV-Cambuur #9
Tot op heden 2358 tickets verkocht!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2017 11:27
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 756
Meer
MVV-Cambuur #10

middenstip schreef : Tot op heden 2358 tickets verkocht!


Triest zeg !
Naar de eredivisie :whistle:
Zal wel weer door velen geredeneerd worden...stel je voor ze komen door, dan ga ik wel :thumbsdown:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2017 11:38
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV-Cambuur #11

Roed en Wit 70 schreef :

middenstip schreef : Tot op heden 2358 tickets verkocht!


Triest zeg !
Naar de eredivisie :whistle:
Zal wel weer door velen geredeneerd worden...stel je voor ze komen door, dan ga ik wel :thumbsdown:


Ik denk dat de echte stroom pas deze week op gang komt.. velen zullen misschien zelfs pas op de wedstrijddag aan de kassa een kaartje kopen.

Maar met 6000 kaartjes kan MVV zich al in de handen knijpen, ik denk dat er tussen de 4000 en 5000 toeschouwers zullen zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2017 12:28 15 mei 2017 12:29 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV-Cambuur #12

jeoff schreef :

Roed en Wit 70 schreef :

middenstip schreef : Tot op heden 2358 tickets verkocht!


Triest zeg !
Naar de eredivisie :whistle:
Zal wel weer door velen geredeneerd worden...stel je voor ze komen door, dan ga ik wel :thumbsdown:


Ik denk dat de echte stroom pas deze week op gang komt.. velen zullen misschien zelfs pas op de wedstrijddag aan de kassa een kaartje kopen.

Maar met 6000 kaartjes kan MVV zich al in de handen knijpen, ik denk dat er tussen de 4000 en 5000 toeschouwers zullen zijn.


Ik denk dat je gelijk hebt, zo gaat het altijd. Laten we hopen dat MVV een aparte lijn maakt tot de poort en de kassa, anders worden de mensen die wel vooruit denken/actie ondernemen, alsnog bestraft met 30 minuten wachttijd terwijl ze al een toegangsbewijs hebben. Dan kan dat hele online systeem ook de prullenbak in. 6000 toeschouwers zou niet verkeerd zijn, gezien de seizoenshelft die we achter de rug hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2017 13:02
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
MVV-Cambuur #13
Cambuur neemt tot nog toe een slordige 130 supporters mee, volgens hun fansite. Ze gaan er daar van uit dat ze ons redelijk gemakkelijk uitschakelen. Als ze al een slag om de arm houden, dan is het dat de spelers het na de eerdere 4-0 in Leeuwarden onderschatten, of stom toeval zoals een snelle rode kaart. Maar normaal gezien winnen ze op zeker van ons, zo is daar de tendens.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik denk dat dat een juiste analyse is van hun. Er ontbreekt echter één ding, iets dat zij niet als optie zien: een MVV dat boven zichzelf uitstijgt. Als MVV speelt zoals de tweede helft in Venlo, bijvoorbeeld. Dát MVV, dat ik helaas al lang niet meer gezien heb op een leuke vijf minuten hier en daar na, kan iedere tegenstander pakken. Als we dat niveau nou eens wisten te halen, misschien samen met inderdaad een stukje onderschatting van hun kant…Stel je toch eens voor dat een Nwakali zijn topvorm hervindt, Nys zijn oude niveau haalt, bij Schroijen meer lukt dan de laatste maanden het geval is… Een Labylle die leeft voor dit soort wedstrijden. Pedro en Ciranni die zich in de kijker willen spelen van een leuke club. Ik geef eerlijk toe dat ik Cambuur meer kansen geef dan MVV, maar als bij ons alles goed valt, winnen we van iedereen. Ook van dit hele goede Cambuur. Misschien heel naïef, maar ik blijf dromen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, MVVgirl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2017 13:12
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
MVV-Cambuur #14
Toevoeging: Cambuur en Roda kwamen elkaar in de finale van de playy-offs tegen in 2009. Roda won na penalties. Maar daar zit nogal een verhaal aan vast.

www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=66772

Terug naar zondag 31 mei. ,,Een zonnige dag”, herinnert Fischer zich. ,,Met tweeduizend Cambuursupporters die naar Kerkrade trokken”, weet Pama. ,,Het stadion zat vol. Bij Roda waren ze vooraf nerveus.” Fischer zit op de bank, Pama op de tribune. Ze zien Roda’s Marcel Meeuwis al snel rood krijgen en de thuisclub desondanks op 1-0 komen.

Dan gebeurt het, op slag van rust. Nijhuis gaat gruwelijk in de fout, en Brack is de dupe. Hij weet het nog goed. ,,Ik zag een gat in de verdediging, stoomde op en kreeg een perfecte bal van Nassir Maachi. Ik zag in mijn ooghoeken een tegenstander (Davy de Fauw, red.) en kapte naar binnen. Daarna voelde ik een tik op mijn enkel en had ik pijn. Nijhuis floot. ‘Penalty’, dacht ik nog.”

En Nijhuis - hij bleek voor dit verhaal niet voor commentaar bereikbaar - lijkt die ook te geven, maar verandert van mening. Een mispeer van de leidsman. In plaats van een kaart voor De Fauw, dus elf tegen negen in Cambuurs voordeel en een strafschop (de waarschijnlijke 1-1) wordt het wegens een vermeende schwalbe het tweede geel (dus rood) voor Brack, en moet Cambuur dus ook met tien man verder. Het blijft 1-0.


Die fans daar willen graag iets rechtzetten tegen Roda :applaus:

Overigens lees ik daar ook dat iemand zegt dat de MVV-fans vol vertrouwen zijn dat ze wel even van Cambuur winnen. Beste Galdiano, mocht je hier nog eens komen lezen, ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar het vertrouwen hier is zelden zo laag geweest voor mijn gevoel :dry:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2017 15:40
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
MVV-Cambuur #15
Zoals eerder gezegd is het te hopen dat MVV de vorm van de eerste seizoenshelft herpakt. Met het veldspel van de eerste seizoenshelft speelt MVV iedere tegenstander in de Jupiler League van het veld af. Maar, dit blijft natuurlijk afwachten welk MVV we gaan zien. Op naar donderdag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.511 seconden