MVV-Cambuur

17 mei 2017 11:58
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
MVV-Cambuur #31

mvv supporter schreef : sinds wanneer gaan mensen zitten op de plaats die op het kaartje staat.
Heb ik nog niet eerder gezien bij MVV.

Ik heb een normaal kaartje zonder reservatie van mijn seizoenkaart stoel,
Ik verwacht gewoon op mijn stoel te kunnen gaan zitten. of ja ik GA daar zitten


Gewoon op tijd komen pik. Er gaan nu mensen komen die hebben schijt aan jou vaste plaats.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2017 12:06
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 84
Meer
MVV-Cambuur #32

Roed en Wit 70 schreef : Denk idd systeemtechnisch niet mogelijk. Maar vind ik zelf ook terecht voor losse kaartkopers.
Er is een privilege regeling voor seizoenkaarthouders.


Je hebt of digitaal de gegevens van de kaartkopers, of registreert de losse kopers van de balie bij de balie (alleen in de voorverkoop!). Natuurlijk moet dit niet altijd gebeuren, maar zou voor deze halve finale net wat meer "druk" bij kopers in de voorverkoop kunnen leggen nu (helaas!!!!!!) de animo niet zo hoog is, ondanks de mogelijke droomfinale.

@Jacques: 8.160 inderdaad (inclusief uitvak), dat valt dan tegen echt heel erg tegen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2017 12:34
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
MVV-Cambuur #33
Terug naar de wedstrijd. Bij Cambuur heeft Lilipaly enkelklachten. Die kan wellicht niet meedoen. Dat is voor hun een forse aderlating. In de winterstop gehaald van Telstar. Is de spelmaker van Cambuur, kan zo ongeveer overal spelen maar meestal centrale middenvelder. In slechts 17 wedstrijden 8 doelpunten en 6 assists. Daar hebben ze niet echt een kwalitatieve vervanger voor, of het moet Ricardo Kip zijn.

Blijft wel genoeg aanvallende kwaliteit bij Cambuur hoor, Van der Streek scoorde al 22 keer en is niet eens echt een spits, Barto al 17 keer raak en die begint vaak niet in de basis. Rechtsbuiten Hoefdraad al 22 assists. En ga zo maar door. Achterover leunen is geen optie, dat is regelrechte zelfmoord. Labylle moet bijvoorbeeld zorgen dat zo'n Hoefdraad achter hem aan moet.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2017 13:40
Bung
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 109
Meer
MVV-Cambuur #34
de zenuwen beginnen nu toch wel echt te komen voor de wedstrijd van morgen.

Laten we hopen dat onze jongens zich de afgelopen tijd goed hebben voorbereid op deze 2slag met Cambuur.
Met de hulp van onze supporters moeten we thuis gewoon kunnen winnen van deze eredivisie degradant.
Het beste scenario zou zijn de 0 houden en zelf proberen om er 1 a 2 in te prikken.

Met wat geluk moet dit kunnen. zou in ieder geval prachtig zijn!

Volle Petaj murge!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2017 15:54
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV-Cambuur #35
Al 'n aontal daog spook 't zelfde beeld door m'ne kop;

2-0 wins in Mestreech

3-1 ten oonder in Friesland

Conclusie: M.V.V. door op basis vaan de oetgoals.

D'n einegste boe 'ch sjrik veur höb, is veur dee Barto. Um de ein of aander reie deit dee 't altied good tege us.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2017 19:18 17 mei 2017 19:19 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV-Cambuur #36

MVVke schreef : Al 'n aontal daog spook 't zelfde beeld door m'ne kop;

2-0 wins in Mestreech

3-1 ten oonder in Friesland

Conclusie: M.V.V. door op basis vaan de oetgoals.

D'n einegste boe 'ch sjrik veur höb, is veur dee Barto. Um de ein of aander reie deit dee 't altied good tege us.....

Zeuk n leef Mestreechs meitske....
daan höbste gein las mie vaan spooke in dnne kop ;) :P


Noe effe serijeus...
nörregens sjrik veur höbbe...
dink mer aon us aw leedjses...

es MVV ...
nao väöre is...
daan is de ....


Zjus...
noe vats diech boe iech nao tow wul....
dink weijer aon ut leedsje...

Nao Väöre...
Nao Väöre...
daan kin us niks ge....

Do you see the light,my friend ?!
Hell bent for leather ... :evil:
MVV brought us all together !


mogste nog ummer neet zeekere zien ...us clubleed wies de weg

hup hup hup MVV
es geer wulkt MVV... :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2017 19:23 17 mei 2017 19:23 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV-Cambuur #37

RedWhiteArmy schreef :

mvv supporter schreef : sinds wanneer gaan mensen zitten op de plaats die op het kaartje staat.
Heb ik nog niet eerder gezien bij MVV.

Ik heb een normaal kaartje zonder reservatie van mijn seizoenkaart stoel,
Ik verwacht gewoon op mijn stoel te kunnen gaan zitten. of ja ik GA daar zitten


Gewoon op tijd komen pik. Er gaan nu mensen komen die hebben schijt aan jou vaste plaats.


sinds ik op de Angelside "zit"...
staat deze awwe buul altijd !
Hoezo vaste plaats ?
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2017 05:51
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV-Cambuur #38
We moeten deze winnen. Als we verliezen of gelijkspelen dan weet je dat we eruit zijn.
En ik zie best kansen we hebben dit seizoen thuis al gewonnen van Cambuur.
En qua spel spelen we best goed alleen het scorendvermogen mag beter dus hoop dat het scorendvermogen vanaf vandaag beter gaat.

En als wij er gewoon vol achter blijven staan geeft het de spelers een extra boost. Wij maken vanavond het verschil dus laten we ons dan eens extra hard horen. Zelf denk maar op een kleine overwinning van 2-1.
Hoop zelf op 2-0 zonder tegendoelpunt en 2 doelpunten verschil.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2017 07:09
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
MVV-Cambuur #39

mvv4ever schreef : We moeten deze winnen. Als we verliezen of gelijkspelen dan weet je dat we eruit zijn.
.

Wat dacht je van 0-0, 1-1....?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2017 07:10
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV-Cambuur #40
LEEUWARDEN – SC Cambuur begint donderdagavond aan de play-offs voor promotie naar de eredivisie.

In Maastricht wordt in de halve finale gespeeld tegen MVV. Zondag volgt de return in het Cambuur Stadion.

Statistieken uit (recent) verleden zijn hoopvol.

De Leeuwarders kregen eerder dit seizoen (30 september 2016, onder bewind Rob Maas) met 2-1 klop in Limburg maar na de winterstop (24 februari 2017) bleken de manschappen onder trainer Sipke Hulshoff met 4-0 veel te sterk voor de ploeg uit Maastricht. In mei 2012 ontmoetten de teams elkaar ook al in de play-offs. In dat tweeluik kwam Cambuur als winnaar uit de bus na een 0-2 uitzege en 0-1 thuisnederlaag. Van de laatste tien duels in De Geusselt pakte het zes keer goed uit voor de geel-blauwen, werd het eenmaal gelijk en ging het drie keer mis.

Twijfels rondom Lilipaly, speelwijze aanvallend

Hulshoff liet na de woensdagtraining weten de basiself niet prijs te willen geven. Wel gaf de trainer aan dat het meespelen van Stefano Lilipaly twijfelachtig is. ,,Hij heeft iets aan zijn enkel en is dus niet topfit, maar zit wel bij de selectie.” Over de speelwijze was Hulshoff duidelijk: ,,Die zal zeer zeker aanvallend zijn.”

Inzetbaarheid spelers

Djavan Anderson is vanwege familieomstandigheden – in goed overleg met de club – niet langer onderdeel van de eerste selectie. Noureddine Boutzamar ontbreekt nog altijd wegens nasleep hoofdpijn na botsing. Achraf Akhamrane is lange tijd uitgeschakeld wegens afgescheurde kruisbanden.

Vermoedelijke opstelling

Zeinstra, Van Deelen, Steenvoorden, Schilder, Peersman, Monteiro, Bakker, Lilipaly/Boerlage, Hoefdraad, Van de Streek, Tissoudali

Arbitrage

Het duel (aftrap 19.45 uur) staat onder leiding van scheidsrechter Mulder.

129
98
Lees meer over dit onderwerp
Gerelateerde Artikelen


Anderson (midden) maakte een fatale fout tegen MVV. Nienhuis (l) en Steenvoorden (r) balen mee. Foto: Henk Jan Dijks

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2017 07:27
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
MVV-Cambuur #41

les rouges blancs schreef : Hell bent for leather ... :evil:
MVV brought us all together !

Lichtelijk off-topic, maar volgens mij ben je in de war met Denim & Leather van die andere Engelse metal dino's, Saxon. Of je foetelt bewust omdat het toch niemand op zou vallen ;-)

Om er dan maar op voort te borduren:
It was the 12th man that set the spirit free

Vanochtend wakker geworden met het gevoel van een kind dat op schoolreisje gaat. Kan niet wachten. Hoewel ik een tijdje geleden ervan overtuigd was dat Cambuur ons Waterloo zou betekenen, heb ik er nu een goed gevoel over. Het moet kunnen. Met z'n allen achter de ploeg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2017 08:16
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 303
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-Cambuur #42
Matchday!!

Vind persoonlijk de voorverkoop nogal tegenvallen. 4000 kaarten voor een halve finale playoffs is echt te weinig. Hopelijk komen we op een dikke 5000 man uit. Iets meer dan een normale competitiewedstrijd.

Kom op die roeie!! Make us proud!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2017 08:45
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1004
Meer
MVV-Cambuur #43
MAAK US TROTS!

MAAK DE GRACHT TROTS!

LAOT MVVke HIELEMAOL LOS GOON!

3 PUNT EN NIKS AANDERS!

VEER ZIEN ROED VEER ZIEN WIT!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Peter Pan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2017 08:47
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV-Cambuur #44
Het weer werkt vandaag ook niet mee om de incidentele bezoeker naar het stadion te krijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2017 09:05
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
MVV-Cambuur #45
Ik bekijk nog eens hoeveel kaartjes er online beschikbaar zijn. Op basis daarvan wordt het stampevol vanavond. Want bijvoorbeeld Vak A Hoofdtribune had gister rond lunchtijd nog meer dan 300 vrije plaatsen, nu nog 6 :cheer: Boschpoort vak A en F en Noordtribune vak D ongeveer hetzelfde tafereel, Angel Side verspreidt over alle vakken forse afname (van totaal meer dan 700 naar minder dan 100 plaatsen vrij).

Ik gok dat MVV voor de vrije verkoop van vanavond aan de kassa alvast kaartjes apart aan het leggen is en in het online systeem blokkeert.

Maar voor het geval dat er gisteravond echt zo massaal gekocht is: dan staat de teller nu op ongeveer 5500/5600, nog zonder het uitvak :applaus: :P

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.471 seconden