MVV-Cambuur

15 mei 2017 16:36
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV-Cambuur #16
gein fratse...
gewoen


drin klatse !
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2017 16:37
Hante
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
MVV-Cambuur #17
Twee dagen voor een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen en het valt mij op dat er weinig aandacht is voor US MVVke en de ambitie van bestuur, staf en spelers. Wel maakt men zich druk over Roda en wat daar allemaal speelt op de achtergrond, de transfergeruchten, de gebroeders Martina die bijgetekend hebben, maar waar hebben we het over.

Ik wil dat MVV promoveert en op zijn minst dat ook uitstraalt. Ik ben er donderdag en hoop dan een MVV te zien dat de tegenstander bij de strot grijpt en er alles aan doet om een ronde verder te komen. En dan zal de Geusselt toch wel uitverkocht zijn als we de finalewedstrijd tegen Helmond Sport of Roda JC spelen. Eindelijk dan een vol stadion en ook dan hoop ik op een MVV dat uitstraalt:
VEER ZIEN MVV en in de Geusselt is niks te halen en met een beetje geluk komt mijn droom uit: MVV weer terug in de eredivisie.

En dan mag het hier op het Forum losbarsten met transfergeruchten etc.Kom op die Roeje, nog 51 uur en 7 minuten....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjarelke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2017 17:01
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
MVV-Cambuur #18
Helemaal mee eens Hante. Je hoort inderdaad erg weinig. Ook in DDL staat alleen maar een berichtje over de contractverlenging van de gebroeders Martina. Leuk nieuws, daar niet van, maar niets over waar het deze week ECHT om gaat. Uiteraard alleen aandacht voor RJC en zijn disciplinair geschorste spelers, daar staat de krant van vol maar dat interesseert hier niemand.
Hopelijk stilte voor de storm en hebben we ons voor niets zorgen gemaakt! Nog 49 uur en 44 minuten....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2017 17:09 16 mei 2017 17:10 door Driver.
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 375
Meer
MVV-Cambuur #19
Vanmiddag 5 kaarten opgehaald aan stadion.Dikke 3000 kaarten verkocht, de komende 2 dagen verwacht men een stormloop op de kaarten. Volgens de medewerker is dat altijd zo bij Mvv.
Ik verheug me op de wedstrijd in een goed gevulde Geusselt, het zal moeilijk worden tegen Cambuur.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2017 17:43
Hante
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
MVV-Cambuur #20
OK Driver en Sjarelke, leuk om op het Forum eens iets te lezen over wat wel eens een historische periode kan worden.
MVV na 20 jaren terug in de eredivisie!!!

De Feijenoord supporters hebben 18 jaren moeten wachten (en afzien) om eindelijk weer eens kampioen te worden, AJAX heeft weer na lange tijd met al die jonge gasten de finale van een Europees toernooi gehaald. WIE had dat gedacht???

Ik niet in ieder geval, ik hoor al bij de oudere generatie die opgroeide in een tijd dat het Nederlands voetbal, maar ook US MVVke gloriedagen beleefden. Ook de degradaties van MVV, maar ook de promoties blijven onvergetelijk.

Natuurlijk is het een en ander veranderd, vooral op financieel gebied, maar ik blijf erbij dat in het voetbal nog van alles mogelijk is.

MVV heeft een goede selectie, ik ben erg gecharmeerd van Thomas Verheydt enNkeche Nwakali (wie niet?). Thomas wordt niet voor niets "UT BIES" genoemd en moet voorop gaan in de stirijd en Nwakali is een klasbak, maar moet dit nu laten zien. Dat geldt natuurlijk voor iedereen. Bo Geens is goed, de achterhoede moet het niveau van voor de winterstop weer gaan halen, waarbij we met Ciranni iemand hebben voor de vrije trappen. Labylle moet het nu ook eens laten zien en er staan met doelpunten, voorzetten en solo-acties met renndement. Ippel en Nijs vormen de motor van het team, onze balafpakkers, Ippel kan ook de plaats van Kuipers innemen (inclusief aanvoerdersband). Verder moeten Schroijen en Pedro acties blijven en durven maken en zelfvertrouwen uitstralen.

MVV heeft nog nooit zo'n goede bank gehad als nu: Vits, Smylec, de Martina's, Gijzen, Nkoyi, en dan heb ik het nog niet over de geblesseerden Moustafa, Loshaj en de echte talenten uit de A-jeugd.

En dan nog iets: MVV heeft niets, maar dan ook niets te verliezen, Cambuur en zeker Roda wel.

Het is dus heel simpel, volle petaj vanaf donderdag en dan zien we wel waar het eindigt....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2017 18:22
Hante
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
MVV-Cambuur #21
Sorry, ik ben in mijn vorige post Emrullah Guvenc vergeten, komt waarschijnlijk omdat hij zo weinig speelt onder Elsen/Dusseldorp, ik hoor altijd maar dat hij geen hele wedstrijd kan spelen, maar hij is wel de meest ervaren speler bij MVV en hij ziet het gewoon, laat hem maar zoveel mogelijk spelen, sowieso tegen Cambuur en dan van die mooie steekpassjes op Verheydt of Nkoyi geven.
Emrullah is onze WARRIOR, hij maakt oorlog in de 16 meter van de tegenstander.

En voor die mensen die met weemoed denken aan Croux en Peeters, ja ik mis ze ook, schitterende voetballers, maar ook met hen haalde MVV geen prijzen, ook niet in de beker (penalty Stef hoog over), vorig jaar en Jordy miste scorend vermogen.

Dus geen excuses meer, het gaat gebeuren, nog 49 uur en 23 minuten...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2017 20:40
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV-Cambuur #22
Is er ook een manier om je stoel te kiezen? Kan alleen tribune en vak selecteren. Alsk bij stoelen kijk kan ik nergens op klikken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2017 20:57
Hante
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
MVV-Cambuur #23
Seppo, mijn ervaring is dat de plaats niet zo belangrijk is, je gaat gewoon op de gekozen tribune zitten en kijkt waar het nog vrij is.
Tip: wel op tijd komen, anders zitten er anderen op jouw plaats.
Hier is mijn opstelling voor donderdag (zal niet die van Ron zijn):

Geens

Ciranni Pereira Labylle

Ippel (aanvoerder)

Nwakali Nijs Schroijen


Pedro Verheijdt Guvenc

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2017 22:01
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV-Cambuur #24
Ja dacht dat t wel handig kon zijn als ik mn eigen plek kan kopen, om discussies te voorkomen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2017 08:36
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
MVV-Cambuur #25
Dat kan ook, Seppo. In het ticketsysteem op een vak klikken en je kunt echt je stoel aanklikken. Zie bijlages waar ik met schitterende paint-skills pijlen heb getrokken.

Ik koop bewust de plek terug waar ik mijn seizoenkaart heb en als daar al iemand zit stuur ik hem weg. Of ik nou op tijd ben of niet.

Ik heb meteen even gekeken in het systeem; als mijn telling uit de losse pols klopt, zijn er ongeveer 3300 kaartjes op de thuistribunes verkocht/plaatsen geblokkeerd. Stel 200 man in het uitvak (teller stond aantal dagen geleden op 130) dan zit je nu op grofweg 3500 bezoekers. Dan vertrouw ik er wel op dat we boven de 5000 uitkomen, maar betwijfel of we de 6000 halen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2017 09:29
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 84
Meer
MVV-Cambuur #26

Jacques schreef : Ik heb meteen even gekeken in het systeem; als mijn telling uit de losse pols klopt, zijn er ongeveer 3300 kaartjes op de thuistribunes verkocht/plaatsen geblokkeerd. Stel 200 man in het uitvak (teller stond aantal dagen geleden op 130) dan zit je nu op grofweg 3500 bezoekers. Dan vertrouw ik er wel op dat we boven de 5000 uitkomen, maar betwijfel of we de 6000 halen.


Je kunt ook gewoon met muis over de vakken heen en zie je de nog beschikbare kaarten in totaal. Uitgaande van een vorig jaar genoemde capaciteit van 8.900 (10.000 - geblokte vakken noord en boschpoort), hebben we nu ongeveer 4.250 kaarten verkocht. Uitgaande dat de hoofd nog plekken vrijkomen (middelste vakken geblokt voor sponsors) schat ik nu dus 4.000.

Jammer dat MVV niet een systeem heeft gedaan dat iemand die naar MVV - Cambuur gaat, voorrang zou krijgen bij kaarten kopen ALS we door zouden gaan. Geeft net iets meer druk en privilege aan een gekochte kaart. Mochten we pardoes winnen van Cambuur dan komt ineens iedereen wel. Zo zonde, want je hoeft in principe nog maar 2x thuis vol te knallen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2017 09:37
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
MVV-Cambuur #27
Olzie, dat doe ik ook, ik klik echt niet al die vakken aan. De capaciteit zonder uitvak is maar net iets meer dan 8.000 man. Uitvak zal maximaal half gevuld zijn, waarschijnlijk zelfs dat bij lange na niet. We hebben echt nog geen 4250 kaartjes verkocht, helaas.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2017 10:22
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV-Cambuur #28
sinds wanneer gaan mensen zitten op de plaats die op het kaartje staat.
Heb ik nog niet eerder gezien bij MVV.

Ik heb een normaal kaartje zonder reservatie van mijn seizoenkaart stoel,
Ik verwacht gewoon op mijn stoel te kunnen gaan zitten. of ja ik GA daar zitten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2017 10:23
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 756
Meer
MVV-Cambuur #29

Olzie schreef : Jammer dat MVV niet een systeem heeft gedaan dat iemand die naar MVV - Cambuur gaat, voorrang zou krijgen bij kaarten kopen ALS we door zouden gaan. Geeft net iets meer druk en privilege aan een gekochte kaart. Mochten we pardoes winnen van Cambuur dan komt ineens iedereen wel. Zo zonde, want je hoeft in principe nog maar 2x thuis vol te knallen!


Denk idd systeemtechnisch niet mogelijk. Maar vind ik zelf ook terecht voor losse kaartkopers.
Er is een privilege regeling voor seizoenkaarthouders.

Leden van de supportersclub en seizoenskaarthouders zouden ook voorrang krijgen bij de finale uitwedstrijd indien die er komt.
Dat privilege moet je ook vooraf aan het seizoen kenbaar maken en verhoogt wellicht de verkoop van seizoenskaarten.
Stel het wordt roda en er komen 750 kaarten gaan die straks voor 90% naar losse kaartkopers.
Bij een club als ajax gaat het ook op volgorde en zijn losse kopers als laatste aan de beurt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2017 11:49
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV-Cambuur #30
Er zijn 150 tot 200 mensen die op regelmatige basis uitwedstrijden bezoeken, dit zijn naar mijn mening de mensen die als eerste recht hebben op een kaart voor een eventuele uitwedstrijd waar veel belangstelling voor is. Gelukkig is dit tot nu toe altijd wel goed geregeld maar er zijn onder deze mensen ook mensen die geen seizoenskaart hebben of lid van de supportersclub zijn. Laten we ons vooral geen repressief systeem op de hals halen waarbij we uitkaarten etc. krijgen voor die ene wedstrijd per jaar dat er wel serieuze belangstelling is voor een uitwestrijd. Onze situatie vergelijken met een ajax of feyenoord waar iedere week het uitvak is uitverkocht is totaal niet realistisch. Elke echte supporter is echt wel instaat om aan kaarten te komen voor een eventuele finale tegen de moffen, ook al zal er veel belangstelling zijn van glory hunters. De verschillende partijen die busreizen organiseren hebben daar naar mijn idee in het verleden altijd prima voor gezorgd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.393 seconden