play offs jupiler league 2017

29 apr 2017 17:59
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Onderwerp Auteur
play offs jupiler league 2017 #1
Zoals eerder aangegeven zijn er drie scenario's

1. Stijgen op de ranglijst, dus eerste ronde overslaan en het is Cambuur in eigen huis op donderdag 18 mei om 18:30 en uit naar Leeuwarden op zondag 21 mei om 12:30 (dus vertrekt achterlijk vroeg)

2. Blijven staan op deze plek en het is Helmond eerst bezoeken op maandag 08 mei om 20:00 en dan thuis de 12de om 20:45

3. Passeert Emmen ons op de ranglijst dan is het RKC de eerste ronde, wederom uit beginnen, thuis afmaken.

Laten we nou gewoon heel eerlijk zijn. Uit naar Cambuur? Laat me niet lachen. Daar word je afgeknald en ben je totaal kansloos.

Verlies vrijdag maar lekker, uit naar Waalwijk, lekker in de buurt, vol uitvak, dan tegen Sparta, ook te doen, en dan de finale tegen NAC of Volendam.

Dus zegt u het maar....
Ik kies voor 4 overwinningen en dan in een goede flow de finale spelen;)

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2017 09:33
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
play offs jupiler league 2017 #2
De Jupiler league is toch maar een competitievervalsing, dan maar het tweede team opstellen en hopen
dat we dan maar verliezen.
Het is raar maar waar, de K.N.V.B. met haar regels is hier schuld aan, waarom maken ze van de eerste play
offs ronde er geen loterij van, wie tegen wie speelt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2017 18:06
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 924
Meer
play offs jupiler league 2017 #3
Op dit moment in de tweede ronde een dubbel tegen NEC .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2017 07:39
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
play offs jupiler league 2017 #4
Eerste ronde of meteen de tweede ronde in maakt niks uit. Wil je promoveren dan moet je van iedere tegenstander winnen en hoe maakt niks uit.

Speelt je de eerste ronde levert dat MVV extra geld op, kunnen we zeker goed gebruiken.

Dus niet zeiken, gewoon ballen en dan zien we wel hoe het schip strandt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjarelke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2017 09:01
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
play offs jupiler league 2017 #5
Ik bekijk het wat anders als jullie. Ik weet het, in de huidige vorm hebben we niets te zoeken tegen Cambuur. Maar goed. In de huidige vorm hebben we sowieso niets te zoeken in de play-offs, dus dat maakt weinig verschil. En met vorm bedoel ik overigens vooral "resultaten" want tegen Volendam speelden we een prima eerste helft, zoals we de laatste maanden wel vaker een deel van de wedstrijd goed speelden.

Ik wil vooral dolgraag promoveren. En gezien onze vorm geloof ik er niet in dat het drie rondes achter elkaar goed gaat. MVV kan op een goede dag iedereen aan, en op een slechte dag lukt het ons nog niet om van Achilles te winnen. We hebben dus een portie geluk nodig. Nou, laat dan Cambuur maar komen. Die zijn in vorm, maar moeten straks twee weken verplicht rusten en zijn wellicht overmoedig. Als het ons dan eindelijk eens meezit, we in ons beste doen zijn, dan krijgt Cambuur het in Maastricht echt niet gemakkelijk. Een vroege rode kaart voor hun, wie weet. En opeens win je met 2-0 of 3-0. Dan moet Cambuur thuis onder hoogspanning spelen. Scoor je daar op de counter een doelpunt, dan is het al snel gedaan en gaan die fans daar morren, die verwachten inmiddels niets anders dan promotie. En dan staan we in de finale, tegen een tegenstander die minder in vorm is dan Cambuur. Dan kan alles gebeuren.

Is mijn scenario realistisch? Neuh, dat weet ik ook wel. Maar ik vind het evenmin realistisch om te denken dat we met een extra ronde play-offs, dus instromen in de eerste ronde, wel even de finale halen en winnen. Ook dan moet je een Cambuur of vergelijkbare ploeg verslaan. En heb je al een eerste wedstrijd gehad, waarin je kaarten pakt, blessures krijgt et cetera.

Malpertoni schreef : Speelt je de eerste ronde levert dat MVV extra geld op, kunnen we zeker goed gebruiken.


Extra geld? Dat valt wel mee, de eerste ronde is het vaak nog niet bijzonder druk. En vorig jaar was die geloof ik gratis voor seizoenkaarthouders (al weet ik dat echt niet meer zeker) De tweede ronde was vorig jaar vrijwel uitverkocht. Nu was er toen ook een veel beter gevoel waarmee we die tweede ronde in gingen, maar toch. De tweede ronde leverde echt veel meer geld op dan de eerste.

Dus stel dat je de eerste ronde er uit vliegt, dan loop je juist een hoop geld mis. Ik snap de redenering, die Thal of Meijer ook liet vallen, dat eerste ronde spelen financieel interessant is, niet zo. Het is een pure gok, en een gok die ik sportief gezien liever vermijd.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Lassie80, Sjarelke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2017 10:23
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 611
Meer
play offs jupiler league 2017 #6
Naast de recettes ontvang je van FOX ook een geldbedrag voor de live uitzending van de PO wedstrijd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2017 07:52
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1004
Meer
play offs jupiler league 2017 #7
Voor de personen die op Facebook altijd een liter azijn op hebben als ze reageren op een bericht van MVV als het negatief is, luister naar Thal in het programma van L1 en denk, wat voor sommige lastig is, hier eens over na.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2017 08:57
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
play offs jupiler league 2017 #8
Om het positief te bekijken: We zijn kampioen in gelijk spelen. In de competitie brengt dat je niet ver, maar de play-offs kun je winnen zonder ook maar een wedstrijd te winnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2017 09:40
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1004
Meer
play offs jupiler league 2017 #9

Kay schreef : Om het positief te bekijken: We zijn kampioen in gelijk spelen. In de competitie brengt dat je niet ver, maar de play-offs kun je winnen zonder ook maar een wedstrijd te winnen.


Precies, 6x gelijk en niemand hoor je klagen ;)

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2017 10:40
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
play offs jupiler league 2017 #10

Lijnsje@tappunt schreef :
Precies, 6x gelijk en niemand hoor je klagen ;)



Ik vermoed dat ik dan op de hartafdeling lig... maar ik teken er voor! :lachen:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2017 13:58
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 306
Meer
play offs jupiler league 2017 #11

Lijnsje@tappunt schreef :

Kay schreef : Om het positief te bekijken: We zijn kampioen in gelijk spelen. In de competitie brengt dat je niet ver, maar de play-offs kun je winnen zonder ook maar een wedstrijd te winnen.


Precies, 6x gelijk en niemand hoor je klagen ;)


Net zoals Portugal op het afgelopen EK. Why not? :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2017 15:01
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Onderwerp Auteur
play offs jupiler league 2017 #12
van FB van de supportersclub

Play-offs uitwedstrijden update:

Mocht MVV starten in de 1ste ronde van de play-offs dan start aanstaande vrijdagavond om 22:00 de verkoop van de buscombi-tickets voor de wedstrijd op aanstaande maandag 8 mei.

Er zijn maximaal 6 bussen beschikbaar voor de SC.

Bij een uitwedstrijd op maandag 8 mei naar Helmond Sport: Vertrektijd 18:00
Bij een uitwedstrijd op maandag 8 mei naar RKC Waalwijk: Vertrektijd 17:15.

De entreetickets worden in de bus uitgedeeld.

Daarnaast komen wij onze trouwen leden graag tegemoet voor deze cruciale wedstrijden en bedanken we hun voor een trouw en support met € 7.5 korting op de prijs.
De prijs is overigens hoger omdat de bezoekende clubs tijdens de play-offs hogere prijzen hanteren dan normaal.
Leden € 27.50, niet leden € 35.00 dus is inclusief bustransfer en entreeticket.

Hou de website van onze partner www.festivalride.nl/mvv vrijdagavond dan ook goed in de gaten.
Vol = Vol

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2017 08:59
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
play offs jupiler league 2017 #13
Ik ben het helemaal met Malpertoni eens. Gewoon voor elke wedstrijd gaan en we zien wel. Als je niet van Cambuur kunt winnen dan heb je in de Eredivisie niets te zoeken. En ook Cambuur kan een mindere dag hebben en kan ten onder gaan aan de grote druk die daar op het team is gelegd. In uitwedstrijden (behalve dit seizoen) heeft MVV het altijd goed gedaan tegen Cambuur. Het was dit seizoen ook de enige wedstrijd dat MVV echt is weggespeeld, maar dat kan een keer gebeuren. Ik ben daar niet zo bang voor en ze hebben er waarschijnlijk ook van geleerd.

Wat me in dit verband enorm stoorde is het bericht van afgelopen dinsdag in DDL. Daarin stond dat MVV 'zelf haar playoff-programma kan invullen'. Winnen tegen RKC betekent naar alle waarschijnlijkheid direct naar de halve finale tegen Cambuur. Vervolgens vraagt men zich af of MVV dit wel wil, omdat ze dan de 'moeilijkste tegenstander' treffen. Er wordt aangegeven dat het wellicht verstandiger is om eerst een eerste ronde tegen Helmond te spelen en dan in de tweede ronde te spelen tegen een Eredivisionist. Ik weet niet door wie dit is ingefluisterd bij DDL, maar ik hoop van ganser harte niet door iemand binnen MVV. Als dit het plan is (verliezen van RKC zodat we een 'gemakkelijker' traject krijgen), waarom zou ik dan in godsnaam vrijdag nog naar het stadion komen?! Het zal wel de zoveelste misser zijn van DDL, daar houd ik het nu maar op.

Los daarvan is de gedachte dat Cambuur het grote probleem is natuurlijk ook onzin. In deze vorm kan MVV ook ten onder gaan tegen Helmond en kom je dus de eerste ronde niet eens door. En ik sla vervolgens NEC en Sparta hoger aan dan Cambuur. Kortom: laat gaan en we zien wel. vrijdag eindelijk weer eens winnen (goed voor het moreel) en laat dan Cambuur maar komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Badjakker, opadiehard, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2017 09:41
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
play offs jupiler league 2017 #14
Om je een beetje gerust te stellen Sjarelke.
MVV deelde gisteren een online sneer uit naar de Limburger.

Dus, "gewoen" naar het stadion mörge!

KOMOP DIE ROEIE!

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Bieske, SJENG@BOSCHPOORT, Sjarelke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2017 10:36
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
play offs jupiler league 2017 #15
Daanke Batjakker, goed om dit ff te plaatsen!!

Gelukkig maar.....het wordt niet voor niets Dagblad de Leugeneer genoemd. Die heren kunnen niet wachten tot we uitgeschakeld zijn. Hopelijk pakken de spelers dit ook zo op ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.383 seconden