play offs jupiler league 2017

16 mei 2017 22:52
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
play offs jupiler league 2017 #91

Hante schreef : Ietsje meer respect voor Roda mag op dit forum. Bij Roda spelen nog altijd Darryl werker, Tommie van Hyfte en Nathan Rutjes.
Ex-MVVers, waarbij nog opgemerkt dat Tommie Roda 2 jaar geleden weer terugschoot naar de eredivisie in Breda.

Ook Darryl Werker heeft het prima gedaan bij MVV vorig jaar, met alle respect en ondanks het feit dat zijn hart bij Roda ligt.

Maar ook ik vind Roda verworden tot een vreemdelingenlegioen, maar ja dat krijg je als de verantwoordelijken plotseling de beschikking krijgen over veel geld via Schrouff en Korotaev. Triest ook voor de supporters en de echte koempels, zoals Rene Trost, niet te vergeten onze ex-trainer die US MVVke weer lleven inblies.

En dat er nu van alles speelt, stemt mij als voetballiefhebber somber, maar laten we ook niet vergeten dat MVV er bijna niet meer was geweest en waarom dat weten jullie en ik allemaal nog.

Hante, niet vloeken in de kerk. Kan nooit triest genoeg voor hun zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u daan4suz, Jacques, Anna D., Tuor, Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2017 00:43 17 mei 2017 00:45 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
play offs jupiler league 2017 #92

pinobel schreef :

Hante schreef : Ietsje meer respect voor Roda mag op dit forum. Bij Roda spelen nog altijd Darryl werker, Tommie van Hyfte en Nathan Rutjes.
Ex-MVVers, waarbij nog opgemerkt dat Tommie Roda 2 jaar geleden weer terugschoot naar de eredivisie in Breda.

Ook Darryl Werker heeft het prima gedaan bij MVV vorig jaar, met alle respect en ondanks het feit dat zijn hart bij Roda ligt.

Maar ook ik vind Roda verworden tot een vreemdelingenlegioen, maar ja dat krijg je als de verantwoordelijken plotseling de beschikking krijgen over veel geld via Schrouff en Korotaev. Triest ook voor de supporters en de echte koempels, zoals Rene Trost, niet te vergeten onze ex-trainer die US MVVke weer lleven inblies.

En dat er nu van alles speelt, stemt mij als voetballiefhebber somber, maar laten we ook niet vergeten dat MVV er bijna niet meer was geweest en waarom dat weten jullie en ik allemaal nog.

Hante, niet vloeken in de kerk. Kan nooit triest genoeg voor hun zijn.


Een wolf in schaapskleren? Nathan ben jij Hante?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2017 08:47
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
play offs jupiler league 2017 #93
Ik heb echt nul respect voor Roda en ben blij dat Van Hyfte en Rutjes niet meer bij ons spelen. Beiden zouden geen basisplaats hebben bij MVV. Ik vond het toen al verbijsterend dat Roda hun weg kwam plukken. Rutjes had bij ons al geen basisplaats meer, en terecht. Van Hyfte ontwijkt duels en verstopt zich, maar goed, heeft blijkbaar goede leiderschapskwaliteiten want ook daarachter weer aanvoerder en altijd spelend.

Rene Trost ben ik nog altijd dankbaar maar moeten we niet groter maken dan het is. Op dat moment de perfecte trainer voor MVV maar kon ons uiteindelijk toch ook niet verder brengen en gedroeg zich op het einde ronduit kinderachtig en had, samen met andere factoren, schuld aan dat we niet promoveerden. Ik weet dat het voor sommigen hier vloeken in de kerk is, maar het voetbal onder Elsen is een stuk verzorgder dan onder Trost. Let wel: dat betekent helaas niet altijd aantrekkelijker.

Werker mag terugkomen hoor, ben niet zo verblind dat ik geen enkele speler van hun zou willen. Keeper Van Leer zie ik ook graag komen ;) (ja ik weet dat dat volstrekt onrealistisch is, die kan naar iedere club in de subtop eredivisie).

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Tuor, Boschpoort

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2017 09:29
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
play offs jupiler league 2017 #94

Hante schreef : Ietsje meer respect voor Roda mag op dit forum. Bij Roda spelen nog altijd Darryl werker, Tommie van Hyfte en Nathan Rutjes.
Ex-MVVers, waarbij nog opgemerkt dat Tommie Roda 2 jaar geleden weer terugschoot naar de eredivisie in Breda.

Ook Darryl Werker heeft het prima gedaan bij MVV vorig jaar, met alle respect en ondanks het feit dat zijn hart bij Roda ligt.

Maar ook ik vind Roda verworden tot een vreemdelingenlegioen, maar ja dat krijg je als de verantwoordelijken plotseling de beschikking krijgen over veel geld via Schrouff en Korotaev. Triest ook voor de supporters en de echte koempels, zoals Rene Trost, niet te vergeten onze ex-trainer die US MVVke weer lleven inblies.

En dat er nu van alles speelt, stemt mij als voetballiefhebber somber, maar laten we ook niet vergeten dat MVV er bijna niet meer was geweest en waarom dat weten jullie en ik allemaal nog.



Het idee van respect heeft Roda JC al lang en breed verspeeld. Neem bijvoorbeeld alleen al de manier waarop zij de afgelopen 15 jaar hebben geprobeerd Fortuna en ons weg te concurreren. Het begon met het ongegeneerd aanschrijven van sponsoren na de degradatie, later kwam daar het tot aan de stadsgrenzen promotie maken bij. Hoogtepunt waren natuurlijk de fusiepogingen, in zekere zin meer overname pogingen, die gek genoeg alleen maar van stal worden gehaald als het slecht gaat met Roda. Ander voorbeeld is het door Roda doorbreken van het herenakkoord dat de Limburgse clubs niet in elkaars achtertuin zouden scouten. De club Roda JC is vergif, een slang die met twee gezichten spreekt. Als het slecht gaat met Roda worden de buren gepaaid, bijvoorbeeld als er een RJO moet komen of een fusie, gaat het goed met ze dan steekt Roda lachend in mes in ons.

Ik laat zaken als de constante gemeente steun, het al meerdere jaren op rij smijten met geld dat er niet is (met daaraan gerelateerd de competitievervalsing die dit oplevert) en de manier waarop de club door de Limburgse media in bescherming wordt genomen even buiten beschouwing. Deze dingen kun je de club Roda an sich namelijk niet verwijten. Maar respect? Echt niet. En dat er oud-spelers van ons spelen is voor mij geen enkele reden om extra respect te hebben voor die club of welke club dan ook.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Boschpoort

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2017 11:27
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
play offs jupiler league 2017 #95
Je vergeet de Roda luchtballon nog boven de stad en de handtekeningen die ze kwamen uitdelen met de selectie in het ziekenhuis van Maastricht en de posters tot aan de rand van de stad. Ja respect was er ook al lang niet meer van hun kant.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2017 15:47 17 mei 2017 15:48 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
play offs jupiler league 2017 #96

Schapendonk schreef : Je vergeet de Roda luchtballon nog boven de stad en de handtekeningen die ze kwamen uitdelen met de selectie in het ziekenhuis van Maastricht en de posters tot aan de rand van de stad. Ja respect was er ook al lang niet meer van hun kant.


En de samewèrkingsverbande die ze aongoon mèt clubs oet eus regio....

Mer wat dee haat aongeit, toch snap iech get neet.
Iech bin nog vaan 'n ginneratie dee daodwerkelek de wedstrijde op ieredevisie-niveau heet mèt gemaak, en zake heet gezeen en mèt gemaak tege die moffe, dee de haat tege die club zeker legitimeert.
Mer 't zien dèks de lui vaan de jonger ginneratie die de groetste moond höbbe euver dee zoegenaomde haat tege die club.

Iech vraog m'ch zoe aof: Höbbe die jonger lui dao 'n gegroonde reie veur, die m'ch 'ns aongegeve kint weure. Of is 't gewoen naopraoterij?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2017 22:24
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
play offs jupiler league 2017 #97
Mesjiens is ut un good idee veur Ron um de speulers veur de wedstrijd beelde te laote zien vaan het enthousiasme vaan het Feyenoord-pebliek bij de huldiging en ouch de eenheid en kammeroadschap tusse de speulers. Dit kin ouch op de merret gebörre.
Draon wie de 'verrekes' (ouch in Helmond).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2017 00:19
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
play offs jupiler league 2017 #98

MVVke schreef :

Schapendonk schreef : Je vergeet de Roda luchtballon nog boven de stad en de handtekeningen die ze kwamen uitdelen met de selectie in het ziekenhuis van Maastricht en de posters tot aan de rand van de stad. Ja respect was er ook al lang niet meer van hun kant.


En de samewèrkingsverbande die ze aongoon mèt clubs oet eus regio....

Mer wat dee haat aongeit, toch snap iech get neet.
Iech bin nog vaan 'n ginneratie dee daodwerkelek de wedstrijde op ieredevisie-niveau heet mèt gemaak, en zake heet gezeen en mèt gemaak tege die moffe, dee de haat tege die club zeker legitimeert.
Mer 't zien dèks de lui vaan de jonger ginneratie die de groetste moond höbbe euver dee zoegenaomde haat tege die club.

Iech vraog m'ch zoe aof: Höbbe die jonger lui dao 'n gegroonde reie veur, die m'ch 'ns aongegeve kint weure. Of is 't gewoen naopraoterij?


Nee dat geloof ik niet. Tenzij je de afgelopen 17 jaar onder een steen hebt gelegen. Dat is namelijk de periode dat ik mijn club aanschouw. Dit is geen napraterij, dit is puur realisme.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2017 08:50
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
play offs jupiler league 2017 #99
Volgens mij gaan we een beetje off topic hier.
Die club heeft al de 'eer' van een eigen onderwerp waarin hun wangedrag aan de orde gesteld kan worden maar wat tegenwoordig vooral bestaat uit leedvermaak. ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2017 10:53
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
play offs jupiler league 2017 #100
Stelling....stel je voor #oda vliegt er morgen uit tegen helmond....dan is het met hun perikelen daar, (Russisch boefje, financiële perikelen, spelers die er nu al geen zin meer in hebben , enz) best wel denkbaar dat die hun laatste seizoen gaan spelen, moeten wij dan wel of niet gaan promoveren.....das dan de laatste kans om tegen onze osst freunde te spelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.302 seconden