play offs jupiler league 2017

05 mei 2017 20:53
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
play offs jupiler league 2017 #16
Volgens mij heb ik gelezen hier dat rode en gele kaarten niet meetellen voor de playoffs. Kan iemand dat bevestigen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2017 21:03
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1168
Meer
play offs jupiler league 2017 #17

tuutsje schreef : Volgens mij heb ik gelezen hier dat rode en gele kaarten niet meetellen voor de playoffs. Kan iemand dat bevestigen?




Maak jij je druk om een rode kaart ?? Maak je liever druk om die 5 of 6 100% kansen die gemist worden in het strafschop gebied .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2017 01:02 06 mei 2017 01:03 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
play offs jupiler league 2017 #18
Dat heb je goed geïnterpreteerd. Tevens bedankt voor je contstructieve bijdrage op mijn post. Wellicht kun jij je beter druk maken over je negatieve instelling.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2017 07:35
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
play offs jupiler league 2017 #19
Door de slechte tweede seizoenshelft kijken de meesten hier , net als ik, met weinig vertrouwen vooruit naar de play-offs. Maar toch : statistisch hebben we nu 25% kans op promotie. En er komt ooit een serie wedstrijden waar we mazzel hebben met onterechte overwinningen, ballen die wel goed vallen, de scheids etc. Misschien komt die serie nu wel. We hebben genoeg wedstrijden met veel dominantie en weinig punten gehad.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2017 10:20 06 mei 2017 10:20 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
play offs jupiler league 2017 #20

tuutsje schreef : Volgens mij heb ik gelezen hier dat rode en gele kaarten niet meetellen voor de playoffs. Kan iemand dat bevestigen?


Zoals ik nu terug gelezen hebt ben je alleen in bepaalde situaties bij een gele kaart gevrijwaard van een schorsing.
Maar bij rood onherroepelijk schorsing,gerucht gehoord dat voskamp had gezegd dat die wraps niet te vreten waren :lachen: ...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2017 10:26
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
play offs jupiler league 2017 #21
Juist dat is het belangrijkste, we missen veel te veel kansen.
Tegen cambuur gaan we hard onderuit als er op dat gebied niets veranderd.
Of je het nog pech kunt noemen weet ik niet, ik begin langzamerhand gewoonte denken dat bepaalde spelers het gewoon niet in zich hebben en dat dit ook niet zal veranderen.

Sjonnie schreef :

tuutsje schreef : Volgens mij heb ik gelezen hier dat rode en gele kaarten niet meetellen voor de playoffs. Kan iemand dat bevestigen?




Maak jij je druk om een rode kaart ?? Maak je liever druk om die 5 of 6 100% kansen die gemist worden in het strafschop gebied .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2017 11:22
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 908
Meer
play offs jupiler league 2017 #22
Zo nog 4 wedstrijden tot de merret. Twee weken de accu opladen en dan #Vollepetaj.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2017 17:25
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 816
Meer
play offs jupiler league 2017 #23
Ik had vannacht het volgende bericht geplaatst bij de Forumpage over Nick Kuipers. Misschien had ik die beter hier kunnen plaatsen. Dat doe ik dan maar, alsnog.

---

In www.knvb.nl/downloads/bestand/9694/regle...16-17versie-1-1-2017 staat de regeling vermeld. Zo lezen we op pag. 61+62:

"Artikel 34 - Automatische uitsluiting
1. Een speler die in een competitie-, play-off- of bekerwedstrijd van de KNVB, of de wedstrijd zoals genoemd in artikel 33 (B.S.: hiermee wordt bedoeld: de wedstrijd tussen de winnaar van de KNVB-beker van het vorige seizoen en de landskampioen, dus de wedstrijd om de Johan Cruijff-bokaal) van dit reglement, door de scheidsrechter direct van het veld wordt gezonden, wordt uitgesloten van deelname aan de eerstvolgende competitie-, play-off- of bekerwedstrijd van de KNVB van het desbetreffende elftal.
2. De hiervoor in lid 1 genoemde automatische uitsluiting vindt plaats, indien:
a. de tuchtcommissie vóór de eerstvolgende competitie-, play-off-, of bekerwedstrijd van de KNVB, of de wedstrijd zoals genoemd in artikel 33 van dit reglement, van het desbetreffende elftal in staat is de tuchtzaak van die speler te behandelen; en
b. de tuchtcommissie tijdens de onder a. genoemde behandeling vaststelt dat:
i. de scheidsrechter geen andere speler dan degene die de overtreding heeft begaan van het veld heeft gezonden;
ii. de scheidsrechter geen speler ten onrechte van het veld heeft gezonden.
3. Tegen de automatische uitsluiting is op andere, dan de hiervoor in lid 2 genoemde gronden geen verweer of beroep mogelijk.
4. De uitsluiting als genoemd in dit artikel laat onverlet de bevoegdheid van de aanklager op grond van het bepaalde in artikelen 10 en 11 van dit reglement."

Hieruit, met name uit onderdeel 1, kunnen we voorzichtig afleiden dat bij rode kaarten de regel simpel is: of een speler een rode kaart nu in de gewone competitie of in de play-offs of in de bekercompetitie heeft ontvangen maakt eigenlijk niet uit; de speler wordt gewoon zo snel mogelijk, de eerstvolgende wedstrijd(en), geschorst ongeacht in welk soort competitie de speler de rode kaart ontvangen heeft. Uit blz. 67 en 68 kan worden afgeleid dat de tuchtcommissie bepaalt hoeveel wedstrijden een speler die een rode kaart heeft ontvangen zal worden geschorst.

Nick Kuipers zal dus waarschijnlijk de eerstvolgende twee wedstrijden geschorst zijn en dat zijn de twee wedstrijden tegen Cambuur. Of het inderdaad twee wedstrijden of meer of minder wedstrijden zijn, bepaalt de tuchtcommissie. Maar op rood staan normaliter twee wedstrijden schorsing.

Bij gele kaarten (in KNVB-termen vaak "waarschuwingen" genoemd) gelden andere regels. Zie hiervoor in www.knvb.nl/downloads/bestand/9694/regle...16-17versie-1-1-2017 artikel 29 ("Waarschuwingen gegeven in competitiewedstrijden van de KNVB") en artikel 30 ("Waarschuwingen gegeven in play-offwedstrijden van de KNVB").

In de gewone competitie krijgt een speler een schorsing van 1 wedstrijd als hij 5, 10, 15 etc. gele kaarten heeft gekregen. Maar bij de play-offs geldt onder andere, volgens artikel 30, dat een speler een schorsing krijgt voor zijn eerstvolgende play-off-wedstrijd als hij in de play-offs 2, 4, 5, of 6 gele kaarten heeft ontvangen. Maar die gele kaarten tellen alleen voor play-off-wedstrijden. Stel dat een MVV-speler in zijn laatste play-off-wedstrijd van seizoen 2016-2017 een gele kaart krijgt, terwijl hij in een eerdere play-off-wedstrijd van enkele dagen eerder een eerste geel kaart kreeg. Dan is hij de eerstvolgende play-off-wedstrijd geschorst in 2017-2018, 2018-2019, 2019-2020, 2020-2021 (looptijd van de schorsing van 1 wedstrijd: 4 jaar). Die speler is in de eerstvolgende competitiewedstrijd in seizoen 2017-2018 dus gewoon speelgerechtigd. Voor alle details verwijs ik naar de aangeduide reglementen.

Dat betekent even wat huiswerk voor MVV. Is er een speler die nog een schorsing van 1 play-off-wedstrijd heeft lopen door gele kaarten in de play-offs van vorig seizoen (of eerdere seizoenen)? Dan mag die in de eerstvolgende wedstrijd tegen Cambuur niet worden opgesteld!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2017 21:28
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
play offs jupiler league 2017 #24
Als mijn administratie me niet in de steek laat, is er niemand geschorst n.a.v. twee gele kaarten in de playoffs van vorig jaar.
Alleen Stef Peeters zou geschorst zijn, maar 'gelukkig' speelt hij nu voor STVV ;) :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2017 09:33
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
play offs jupiler league 2017 #25
Gasten in de play offs is alles mogelijk!! Met alle geluk uit de eerste competitiehelft en we promoveren!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2017 17:30
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
play offs jupiler league 2017 #26
Wanneer gaat de kaartverkoop voor de Cambuurwedstrijd van start ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2017 19:41
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 306
Meer
play offs jupiler league 2017 #27

Boer458 schreef : Wanneer gaat de kaartverkoop voor de Cambuurwedstrijd van start ?


Seizoenskaarthouders kunnen hun plaats al kopen via de website van MVV, e-ticket krijg je dan in je mail.
Voor de rest is er verder nog geen info volgens mij....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2017 20:03
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
play offs jupiler league 2017 #28

Mappie schreef :

Boer458 schreef : Wanneer gaat de kaartverkoop voor de Cambuurwedstrijd van start ?


Seizoenskaarthouders kunnen hun plaats al kopen via de website van MVV, e-ticket krijg je dan in je mail.
Voor de rest is er verder nog geen info volgens mij....


De tickets zijn voor iedereen al te bestellen op www.mvv.nl/tickets - De stoelen van de seizoenkaarthouders blijven wel nog een tijd gereserveerd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2017 21:15
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
play offs jupiler league 2017 #29
Okee, bedankt.
besteld & ontvangen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2017 21:19
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 326
Meer
play offs jupiler league 2017 #30
Rick wordt ff afgeschoten.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.400 seconden