MVV - Jong PSV vrijdag 21 april

22 apr 2017 23:25
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV - Jong PSV vrijdag 21 april #46
Een vriend van mij die ook vaak komt kijken zegt wel eens tegen mij: In de eredivisie zit de Geusselt (buiten PSV-Ajax-Feyenoord-moffen) ook laaaang niet vol. Want dan wordt het 'het is maar Oss' vervangen voor 'het is maar WillemII'. En ook dan zijn voor vele Mestreechtenere de spelers 'die braggelere'. Wij pretenderen een volksclub te zijn met kolkende tribunes maar in feite zijn we zeikers.

Veel supporters verwachten dat MVV bij iedere tegenslag gewoon de rug recht, terwijl de support bij iedere tegenslag meer en meer mag morren. Recht dan zelf ook de rug en zet extra aan!

Emoties lopen wedstrijd na wedstrijd meer op omdat er amper gewonnen meer wordt, en steeds meer mensen zoeken een zondebok. Zie jij in een verkeerde pass een gedemotiveerde speler of een speler uit vorm? Zie jij in een gemiste kans onkunde of onwil? Zie jij bij een tegengoal de kwaliteit van de tegenstander of de fout van de MVV speler?


Ik zeg het vaker, rust is wat deze club nodig heeft. De club is hard aan het bouwen, we komen steeds hoger! En dan komt de beloning vanzelf!

Laten we toch zorgen dat die vriend van mij ongelijk krijgt!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2017 23:49
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - Jong PSV vrijdag 21 april #47

Boe is dat feeske? schreef : Een vriend van mij die ook vaak komt kijken zegt wel eens tegen mij: In de eredivisie zit de Geusselt (buiten PSV-Ajax-Feyenoord-moffen) ook laaaang niet vol. Want dan wordt het 'het is maar Oss' vervangen voor 'het is maar WillemII'. En ook dan zijn voor vele Mestreechtenere de spelers 'die braggelere'. Wij pretenderen een volksclub te zijn met kolkende tribunes maar in feite zijn we zeikers.


Ik ben 25 jaar geleden voor het eerst naar MVV gegaan toen ze nog in de eredivisie voetbalden. De tribunes waren volgens mij relatief gezien helemaal niet leger dan bij andere clubs. Kijk bijv. naar 1994/1995, het jaar van de degradatie, toen stonden we op plek 12 qua aantal toeschouwers www.voetbal.com/toeschouwers/ned-eredivisie-1994-1995/1/

Destijds kwamen er gewoon minder toeschouwers naar de stadions van eredivisieclubs dan nu. En zeikers, ach volgens mij zie je dat bij veel andere clubs terug.

Feit blijft wel dat we die nu niet kunnen gebruiken!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2017 10:33
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV - Jong PSV vrijdag 21 april #48
Wat ik wel vreemd vind is het volgende:
Je zou verwachten dat iemand van MVV hier ook mee leest.

Al wedstrijden lang word er commentaar gegeven op het wisselbeleid, de drang om te winnen / ambitie.
Laat staan het nemen van een goede corner of het afronden van een kans.

De resultaten van de 2de seizoenshelft geven aan dat er iets niet goed is.
Maar toch denkt Elsen ik weet alles beter en blijf spelen zoals ik speel en ik zal het publiek niet verwennen eerder liever ontevreden maken. Dat snap ik niet je zorgt toch op zijn minst voor motivatie binnen de ploeg.
Of is er ook dit jaar weer gezeiks binnen het team. Vind ik toch knap met een salris platform van 50K , grote verschillen zullen er niet zijn. Het is niet dat we een ronaldo hebben lopen die 80% meer salris ontvangt als een andere speler.
Toch krijgt elsen het niet voor elkaar, zelfs niet tegen fortuna.

Laatst vertelde iemand me dat ze getraind hadden op corners op verzoek van de spelers!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat kan toch niet, een trainer moet toch zelf zien dat als je het hele seizoen amper scoort uit een corner of eerder kansen weggeeft uit een corner dat er op getraind moet worden.


Ik vraag me wel af wat de doelstelling nu ism playofffs zijn gehaald,
Wat is de doelstelling in de playoffs, gezellig spel of winnen en promoveren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2017 11:00
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV - Jong PSV vrijdag 21 april #49
@mvv supporter.
Even iets rechtzetten wat uit zijn verband getrokken wordt. MVV traint altijd op corners. Daar waar jij naar verwijst was een variant van een corner die door de spelers zelf ingebracht was tijdens de training. Die overigens tijdens de wedstrijd compleet mislukte. Soit.

Wat @Huib zegt, binnenkort weer een praotkaffee. Ben benieuwd of er dan ook mensen zijn die op een respectvolle manier hun mond durven open te trekken en Ron aan de tand voelen.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2017 14:13
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
MVV - Jong PSV vrijdag 21 april #50
Probleem van dit MVV is de eerste seizoenshelft waarin echt alles meezat en het balletje wel iedere keer de goede kant op viel dat heeft een onwaarschijnlijk hoog verwachtingspatroon gecreëerd. Na de winterstop lukt valt dat balletje steeds de verkeerde kant op. Iedereen pissig natuurlijk want voor de winterstop konden "ze" het wel en nu opeens niet meer.

Uiteindelijk heb je aan het einde van het seizoen wel een realistisch gemiddelde. Verder zijn de play offs gewoon gehaald, 2 goede wedstrijden en de wereld ziet er opeens heel anders uit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2017 15:28
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 555
Meer
MVV - Jong PSV vrijdag 21 april #51

Gohf schreef : Probleem van dit MVV is de eerste seizoenshelft waarin echt alles meezat en het balletje wel iedere keer de goede kant op viel dat heeft een onwaarschijnlijk hoog verwachtingspatroon gecreëerd. Na de winterstop lukt valt dat balletje steeds de verkeerde kant op. Iedereen pissig natuurlijk want voor de winterstop konden "ze" het wel en nu opeens niet meer.

Uiteindelijk heb je aan het einde van het seizoen wel een realistisch gemiddelde. Verder zijn de play offs gewoon gehaald, 2 goede wedstrijden en de wereld ziet er opeens heel anders uit.


Hier bagetaliseer je de prestaties van MVV. Maar goed, dat doe je wel vaker ;) als je na 15 a 16 wedstrijden de koppositie pakt dan is dat niet zomaar een balletje die goed valt. 1e seizoenshelft speelde we volgens analisten een van het beste voetbal van de 1e divisie. Als je het over balletjes die goed vallen wilt hebben kijk dan eens naar de punten die Venlo van ons stal in absolute topwedstrijden. Venlo werd de 2de helft compleet weggetikt met een uitzonderlijk hoog percentage balbezit. De frustratie is er nu omdat je weet dat het rendement te laag is. De verwarming op 25 maar wel 2 deuren open zeg maar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2017 15:29
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV - Jong PSV vrijdag 21 april #52
@gohf mwa niet helemaal mee eens. Er is eens onderzoek gedaan naar geluk/pech gevallen qua scheidsrechters beslissingen bijvoorbeeld en het is echt niet zo dat het op het eind van het seizoen voor elke club een realistisch gemiddelde is.

Sommige clubs zit het echt meer mee dan anderen. Ook dat heb je nodig voor een hoge eindklassering natuurlijk.

Laatste wat je zegt klopt natuurlijk, in de playoffs kan dat balletje ook weer eens goed vallen.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 apr 2017 09:49
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
MVV - Jong PSV vrijdag 21 april #53

Peter Pan schreef : Na rust Gijzen voor Ippel, voorzorg voor terugval van blessure?

Ik zag Ippel na het rustsignaal van het veld lopen en toen dacht ik al dat hij wel eens in de kleedkamer zou kunnen achter blijven. Hij voelde aan zijn hamstring en trok daarbij niet echt een vrolijk gezicht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.279 seconden