MVV - Jong PSV vrijdag 21 april

21 apr 2017 22:53
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV - Jong PSV vrijdag 21 april #16
Dit is puur de wil om te winnen en dag straalt nu niemand uit. Gezien het wissel beleid wil Ron volgens mij ook niet winnen. Zo win je van niemand.
Waarom komt Guvence er niet in maar wel die houten klaas?
Hoeveel keer ging het bijna mis met die terug speel ballen? En dan vindt men het vreemd dag sinds de winterstop mvv zoveel doelpunten tegen krijgt in de laatste 5 minuten.

Dit wordt play-offs in de 1e ronde en die verliezen we....eindelijk seizoen!

Mvv kan goed spelen en heeft het ook laten zien maar de laatste weken slaat echt nergens op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2017 23:15 21 apr 2017 23:28 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - Jong PSV vrijdag 21 april #17
Dat een heel elftal het passen verleerd is, daar kan een trainer niks aan doen, thans daar hoef je niet meer op te trainen als je jezelf een profvoetballer wilt noemen. Dat amateurisme dat mag de ploeg zichzelf opsnuiven, dat valt onder logisch nadenken en soms komen daar acties uit, waarbij het lijkt of een lintworm het overneemt in de hersenkamer. De voorzetten waren van hetzelfde kaliber, als je het überhaupt voorzetten mag noemen. Om nog maar te zwijgen van het tikkie-breed van Schroijen op N'koyi...

Maar de hele aanvalskracht in de tweede helft werd gesloopt met een wissel door MVV zelf, om verheijdt een plek in het elftal te geven. Terwijl de wedstrijd gewoon schreeuwde om Guvenc, een nummer tien. Zodat die N'koyi (die het overigens voortreffelijk deed) met een listig balletje vrij voor de keeper kon zetten, steeds kwam een andere speler een stap tekort. Nee, wat gebeurt, N'koyi mag naar de flank, weg aanval, weg balbezit. Niet te volgen wat ze daar in de dugout voor ogen hebben.

Het ruikt gewoon naar persoonlijke willekeur. Al weken lig ik me daar aan te ergeren. Het maakt niet uit dat je al weken een goede invalbeurt doet,, de trainer bepaalt op karakter-eigenschappen wie er speelt en wie de shuttle run test mag gaan doen. Logisch dat de emmer bij Guvenc overliep na de wedstrijd. Er werd niet gekeken naar wat de wedstrijd nodig had, nee, mensen die zich verbaal misschien iets teveel permitteren (niet altijd goed) of niet in het straatje qua karakter passen, mogen drie kwartier warmlopen, alsof ze nooit ergens iets gepresteerd hebben. Maar de week erop wordt weer alle vertrouwen aan je geschonken als je uit armoede toch het veld in moet, lekker hypocriet.

Al schreeuwt de wedstrijd om die specifieke eigenschap van een speler, voorkeur gaat voor noodzaak. Drie, één of geen punten, het boeit allemaal niet, Cambuur zorgt wel voor dat Play-off ticket (bedankt nog).. En Gijzen die al weken geen bal heeft aangeraakt binnen het veld, en helaas bij zijn eerste en laatste balcontact uit strategische overwegingen de bal noodgedwongen over de zijlijn moest laten lopen, die komt in de basis na rust. En werd door het gehele middenveld overgeslagen. Ik geloof dat hij alleen maar naar de bal heeft mogen kijken. Tien tegen elf dus.

Sorry Ron, ik vind je een sympathieke vent, een club icoon, maar wat je de afgelopen weken doet is niet handelen in het belang van MVV. Of ik (wij) zien een cruciaal spelelement niet, of missen stukjes informatie. We spelen hier gelijk, omdat de planner van de KNVB een gunstig jaarplan heeft gemaakt en Geens een moord pot speelde vanavond vind ik. Niet iets wat vertrouwen geeft richting de play-offs, vooral het ontbreken van de wil om collectief te strijden is weinig hoopgevend.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2017 23:23
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 306
Meer
MVV - Jong PSV vrijdag 21 april #18
Na de 2-1 liet MVV de bal aan Jong PSV, en dan voel je het alweer aankomen. Wederom onnodig puntverlies in de slotfase, maar wederom houdt de concurrentie ons in leven door ook punten te morsen. Ook zij draaien niet lekker. De play-offs blijven toch wedstrijden op zich, dus eigenlijk kunnen we buiten Cambuur iedereen hebben. Maar met dit voetbal zie ik dat niet goed komen.

Ippel geblesseerd? Anders haal je deze belangrijke schakel natuurlijk niet eruit. Zijn vervanger Gijzen totaal niet gezien. Vond het vreemd dat die voor Ippel erin kwam. Denk dat Güvenç dit beter had ingevuld.

Als je na de 2-1 de bal aan de (technisch goede) tegenstander laat, dan wacht je af op een foutje en dan kun je met snelle mensen eruit komen. Maar waarom gooi je dan Verheijdt erin? Daar heb je op de counter toch niks aan? En Gijzen heeft totaal geen snelheid. Vreemde tactiek. Inderdaad, alsof je niet wil winnen... Van de andere kant kan een trainer er niks aan doen als achterin opnieuw geschutterd wordt.

Weer snel vergeten, rug rechten, goed resultaat in Volendam halen en dan de klus klaren thuis tegen RKC. Hopelijk de eerste ronde van de play-offs overslaan, Cambuur vermijden, weekje de selectie oplappen en dan hopelijk in de play-offs uit een ander vaatje tappen. Het vat van de eerste seizoenshelft hopelijk...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2017 23:35
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
MVV - Jong PSV vrijdag 21 april #19
Wat ik niet snap: ik begrijp uit het interview in de krant met Elzen dat er regelmatig overleg is met mensen als van Marwijk, Dijkstra Erik Meijer en Thal. Zien die dan ook niet wat wij allemaal zien of willen ze het niet zien? Dit zijn toch de mensen die Ron het een en ander zouden kunnen influisteren, waar hij mmisschien wel naar luistert.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2017 23:43
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
MVV - Jong PSV vrijdag 21 april #20
Is het glas halfvol of is het half leeg? Dat is nu de vraag:

Halfvol:
- we plaatsen ons 'gewoon' voor de play-offs. Vorig jaar in de allerlaatste wedstrijd als ik me dat nog goed herinner. Nu een paar wedstrijden daarvoor.
- we hebben maar 8 van de 36 wedstrijden verloren dit seizoen tot nu toe.
- vorig seizoen hadden wen een negatief doelsaldo, we scoorden minder dan dit seizoen en kregen er veel meer tegen.
- het veldspel is verbeterd en we hebben veel wedstrijden gedomineerd.

Half leeg:
- het lijkt wel of we een klote seizoen afleveren omdat we na de winterstop heel veel punten hebben laten liggen.
- de stemming is negatief, de sfeer is klote en wat mij nog het meest irriteert: het enorme negativisme op de tribune vanavond. De eigen ploeg wordt niet aangemoedigd. Sterker nog; wordt uitgescholden, uitgefloten, uitgejoeld alsof ze voor de 10e keer achter elkaar met 5-0 verloren hebben. Terwijl de play-offs worden veilig gesteld..... begrijp me niet verkeerd; het was geen feest vanavond op het veld maar laten we niet vergeten dat JPSV geen koekebakkersploeg is. Die staan niet voor niets waar ze staan en hebben dat punt echt niet gestolen vanavond.

Is het verwachtingspatroon nou zo fout in Maastricht? Vorig seizoen eindigen we op de 10e plaats, dit seizoen zijn we nauwelijks uit de top-5 geweest. Dus qua resultaten is dit geen verkeerd seizoen hoewel het gevoel zegt dat er nog zoveel meer in had gezeten. Natuurlijk loopt het minder na de winterstop en hebben we onnodig veel punten laten liggen. Daar zal geen meningsverschil over zijn.

Maar wat ik gewoon echt niet begrijp is waarom de ploeg zo weinig krediet heeft bij ons publiek. Geen speler wordt beter van fluitconcerten en scheldpartijen. Als je dat allemaal hoort zou je bijna denken dat de spelers en TS niet willen winnen en bewust puntenverlies lijden. Kritisch zijn mag, spelers verrot schelden niet. Dat kan er bij mij gewoon niet in.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Roei baank, Huib, opadiehard, Tuor, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2017 23:50
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 829
Meer
MVV - Jong PSV vrijdag 21 april #21
Heb je gezien , wie Ron op de reserve bank heeft zitten ,allemaal no ,no,s dit kun je de trainer niet aan rekenen met een hele kleine begroting . Vind dat mr Elsen het goed doet met een reserve bank van Gijzen ,Kostings ,van Melinck en ver Heydt . enz. Hij heeft 3 geblesseerden .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2017 23:53
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1168
Meer
MVV - Jong PSV vrijdag 21 april #22
Grote verschil met vorig seizoen is dat er een stijgende lijn was na de winterstop , en het nu alleen maar slechter is geworden .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2017 00:25
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 611
Meer
MVV - Jong PSV vrijdag 21 april #23
Er wordt gewoon kut gespeeld door de hele ploeg, dus dan scheld ik, net als 95% van de mensen.

Ik kom naar het voetbal om naar een hopelijk leuke pot voetbal te zien en mijn club te zien winnen, maar de wil en vechtlust ontbreekt bij de spelers.. kopjes hangen zo vaak, kunnen niet of nauwelijks tegen een tegenslag..

Iedereen ergert zich dood op de tribune over foute passes over 5 meter, ergert zich over het tijd rekken van Bo als hij de bal aan de voet heeft.. Aanmoedigen wil ik doen, met alle liefde, maar dat moet wat mjj betreft verdiend worden.. Als je zo speelt als nu is het klaar na 2 wedstrijden in de play-offs.. weer een tussen jaar, weer een seizoen kijken naar clubs als Oss, Telstar, Eindhoven, om nog maar te zwijgen over de jong ploegen... Vind je het gek dat er steeds minder supporters komen, die zijn dit zat, slecht spel, gebrek aan ambitie, en doodsaaie affiches waar we al 16 jaar tegenaan kijken..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2017 00:30
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV - Jong PSV vrijdag 21 april #24

Sjappie schreef : Er wordt gewoon kut gespeeld door de hele ploeg, dus dan scheld ik, net als 95% van de mensen.

Ik kom naar het voetbal om naar een hopelijk leuke pot voetbal te zien en mijn club te zien winnen, maar de wil en vechtlust ontbreekt bij de spelers.. kopjes hangen zo vaak, kunnen niet of nauwelijks tegen een tegenslag..

Iedereen ergert zich dood op de tribune over foute passes over 5 meter, ergert zich over het tijd rekken van Bo als hij de bal aan de voet heeft.. Aanmoedigen wil ik doen, met alle liefde, maar dat moet wat mjj betreft verdiend worden.. Als je zo speelt als nu is het klaar na 2 wedstrijden in de play-offs.. weer een tussen jaar, weer een seizoen kijken naar clubs als Oss, Telstar, Eindhoven, om nog maar te zwijgen over de jong ploegen... Vind je het gek dat er steeds minder supporters komen, die zijn dit zat, slecht spel, gebrek aan ambitie, en doodsaaie affiches waar we al 16 jaar tegenaan kijken..


Spijker op z'n kop.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2017 01:08
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
MVV - Jong PSV vrijdag 21 april #25
Dus de rechtvaardiging om je eigen ploeg uit te schelden vind je in het feit dat volgens jou 95% van de mensen dat ook doet omdat ze slecht spelen? Bijzonder.
Ik ben toch naief blijkbaar. Ik heb altijd gedacht dat supporter zijn betekent dat je onvoorwaardelijk achter je club staat. In ieder geval tijdens de wedstrijd. En als dingen niet goed zijn heb je buiten de wedstrijd iedere week 6 dagen en pak-hem-beet 22 uur om kritisch te zijn. Maar niet tijdens de wedstrijd....
Ik geloof nog steeds in een zekere wisselwerking tussen tribune en veld. Samen sterk. Dus ik ben het niet eens met een stelling dat de ploeg steun moet verdienen. Basisgedachte moet zijn dat supporters en ploeg samen een front vormen. En elkaar versterken. WIJ zijn de club samen. Niet alleen die op het veld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Huib, Lassie80, itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2017 06:40
Meeuw
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
MVV - Jong PSV vrijdag 21 april #26
Even een broodnodige toevoeging vanuit mijn kant:

Wat laten wij ons toch vies kennen. We hebben een seizoen dat boven verwachting goed is. Vorig jaar play offs staan de uitvallen vol. Ineens wilde iedereen weer bij is MVVke horen.

Thomas Verheyd was bij wijze van spreken onze cultheld, geliefd door de binding met ons en gehaad door elke tegenstander.

Deze wisselwerking is compleet weg. We staan steeds meer bekend als een zeer naar volkje gefrustreerde supporters. Op zich logisch gezien de lange tijd die we wachten op succes, echter vergeet niet dat de club met beperkte middelen goede stappen heeft gezet de laatste jaren.

Alleen met de onvoorwaardelijke steun van ons zal deze ploeg de tendens kunnen keren. Dus wat doen We? Blijven we zeiken, of gaan we nu alles uit de kast halen en laten zien waarom we een mooie club zijn en in de eredivisie thuis horen?

Waar spelers als Verheyd mij aangeven hier getekend te hebben met als voornaamste reden het fanatieke publiek en de stad Mestreech, worden ze nu uitgescholden door hun eigen support.

Schande !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Roei baank, Jacques, Huib, opadiehard, Lassie80, Puime, Zoewiezoe, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2017 09:21
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 222
Meer
MVV - Jong PSV vrijdag 21 april #27
Je kunt er inmiddels de klok op gelijk zetten dat we een voorsprong op de valreep verspelen... (behoudens Emmen dan)

Het chagrijn bij de supporters komt denk ik met name doordat we vinden dat MVV met deze selectie, die al in jaren niet zo goed was qua kwaliteit en kwantiteit, zich veel makkelijker bij de eerste vijf had moeten spelen. Vind ik zelf ook, ondanks de begrotingsranglijst. En nu komt het toch nog aan op de laatste speelronde of we in de tweede ronde instromen, wat volgens mij essentieel is om je kans op promotie te vergroten.

Je ziet dat er zowel verdedigend en aanvallend enorme onzekerheid en twijfel heerst. Dankzij de kwaliteit van onze selectie verliezen we deze pot niet (met name door een uitblinkende Bo Geens!) Maar als team loopt het niet, geen automatismen, men begrijpt elkaar niet en dan zien verkeerde passes over 3 meter heel lullig, slordig en ongeïnteresseerd uit...

Ik hoopte dat we deze wedstrijd zouden winnen (wetende dat Jong PSV een goed team is) en dat we konden zien dat we aan het begin van een mogelijke flow zouden staan die ons tot en met de play-offs bij blijft. Laat het dan maar zichtbaar zijn tegen Volendam. We hebben een overwinning nodig, zowel voor de ranking als de flow!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2017 10:19
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV - Jong PSV vrijdag 21 april #28
Kijkend naar het resultaat en kijkend naar de reacties hier heb ik de goede beslissing genomen om niet te komen deze wedstrijd.
Nee geen boycot maar de persoon waar ik normaal mee ga kon niet. Mijn verwachting was al niet al te hoog.

Als ik het zo lees is er niets veranderd tegen over de vorige wedstrjiden / 2de helft van het seizoen

Ambitie om te winnen ontbreekt
Hangende gezichten
slechte passen korte en lange afstand
Slechte / onbegrijpbaar wissels
Weer goal tegen krijgen in de laatste minuten

IK heb gisteren kort een samenvatting gezien, maar als ik me goed herinner was perreira zijn mannetje weer kwijt waardoor die makkelijk kon scoren.

Ja we hebben de playoffs berijkt maar dit alleen door middel van de eerste seizoenshelft.
Anders vielen we volgens mij buiten de boot.

Jammer dat er hier keer op keer negatief geschreven moet worden of dat menen ontevreden zijn over het voetbal.
Helaas heeft MVV dit zelf naar zich toegetrokken. Ambitie om te winnen uitstralen is niet zo moeilijk.
Vechten voor de overwinning is wat het publiek moet/wil zien. Zolang MVV dat niet kan leveren word al het andere een heel moeilik verhaal.

Als ik eerlijk moet zijn hebben we NIKS maar dan ook NIKS te zoeken in de playoffs als we spelen zoals we de gehele 2de seizoenshelft spelen. Dan kun je echt beter thuis blijven.
Wil je in de playoffs iets kunnen betekenen dan moet er toch veel veranderen in de houding van de spelers en bij elsen.

Na volgende wedstrijd hoop ik eindelijk weer eens positief te kunnen typen hier.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2017 10:29
Huib
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 92
Meer
MVV - Jong PSV vrijdag 21 april #29
Ik heb geleerd, je hebt supporters en toeschouwers. Supporters blijven achter de club staan in goede en slechte tijden. Prachtig verwoordt in het nieuwe lied op de Angelside. Toeschouwers komen voor ……. ja waarvoor eigenlijk?! Gisteren is gebleken; om te schelden, de trainer te beledigen (en hem weg te wuiven als die nota bene het gesprek aangaat met een schreeuwlelijk). Het is niet goed voor de recettes wat ik nu zeg: “blijf gewoon thuis, dan maar met minder supporters maar wel met echte supporters”.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, opadiehard, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2017 10:45 22 apr 2017 10:49 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Jong PSV vrijdag 21 april #30
Waarom Cambuur mijden. Opeens zo erg bang voor Cambuur geworden?? Nu ga je zien dat het tegen een Cambuur wel lukt. Iets wat je weer totaal niet verwacht. Want de boog kan bij hun ook niet eeuwig gespannen blijven. Geef mij maar Cambuur. En als je die uitschakeld ga je ( neem maar aan) naar de eredivisie en ben je het waardig. Niets staat garant dat Volendam nu opeens de gemakkelijkste is. Er is geen gemakkelijke(re) tegenstander in de NC.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.373 seconden