MVV - Jong PSV vrijdag 21 april

22 apr 2017 11:04
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
MVV - Jong PSV vrijdag 21 april #31

Huib schreef : Ik heb geleerd, je hebt supporters en toeschouwers. Supporters blijven achter de club staan in goede en slechte tijden. Prachtig verwoordt in het nieuwe lied op de Angelside. Toeschouwers komen voor ……. ja waarvoor eigenlijk?! Gisteren is gebleken; om te schelden, de trainer te beledigen (en hem weg te wuiven als die nota bene het gesprek aangaat met een schreeuwlelijk). Het is niet goed voor de recettes wat ik nu zeg: “blijf gewoon thuis, dan maar met minder supporters maar wel met echte supporters”.


Huib hier sta ik volledig achter ondanks het miserabele spel de laatste maanden waar ik mezelf ook aan erger.
Wat ik me wel afvraag is er wat mis bij MVV.
De uitspraken van sommige Forum leden wat is hier waar van?
Bijvoorbeeld Guvenc zou gisteren tijdens het warm lopen tegen suporters hebben geroepen die man wil niet winnen(Elsen) en er zou onenigheid in de kleedkamer zijn?
Is dit allemaal waar of zijn dat uitspraken van oproerkraaiers.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2017 11:12
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV - Jong PSV vrijdag 21 april #32
Is kritiek terrecht, absoluut.

MVV heeft een selectie met potentie, een selectie wat we jaren niet hebben gehad.
Het doel van de club is play offs.
Behalen van play offs is mooi, heel mooi, laten we dat niet in twijfel trekken.

Wat ik niet kan begrijpen is dat je wekelijks beter bent en gedurende het seizoen zelfs eerste staat, dat je jezelf omlaag haald door een doelstelling die mooi is maar eigenlijk niet voor deze selectie.

Een kampioens elftal koop je niet en dan wordt je maar even kampioen. De juiste spelers met de juiste trainers, met het geloof , met de talenten, met het benodigde geluk, met de absolute wil om te winnen, dat maakt een club kampioen.
Nu mag ik zeggen dat kriitiek zeer zeker terrecht is als je de wedstrijden na de winterstop evalueert. Je geeft zoveel punten weg in de slotfase dat je het kampioensschap verspeeld. Je had nu nog met vvv kunnen strijden, maar dan moet alles en iedereen er ook in geloven en dat begint vanuit de technische staf. Kijk maar eens naar cambuur, die hadden vvv nog ingehaald als er een paar wedstrijden meer waren geweest.
Wat het publiek te zien krijgt is gewoon voor deze selectie een onwaardig spel. Zeer negatief, naief, inspiratie loos voetbal na de winterstop. Deze selectie drukt niet door, maakt niet die 2-0 en 3-0 maar gaat wat ballen rondspelen voor de eigen 16.
Niemand die een bal weg peert als het moeilijk wordt maar steeds de bal naar achter en verder naar achteren met steeds meer risico's en dat het verkeerd is afgelopen kunnen we nu op sommen en hoe vaak ging het nog net wel goed.
Hier moet je als technische staf toch actie op ondernemen of willen ze zo blijven spelen ?
En mag kritiek? Natuurlijk, wij moeten de spelers ook scherp houden, dat slap spel niet getolereerd wordt en als ze alles gegeven hebben is een nederlaag natuurlijk ontzettend zuur maar dan kan je er wel deels vrede mee hebben.

Zoals gezegd hebben we ne een selectie met potentie en die komt maar eens in de zoveel tijd. Na dit jaar vervalt deze selectie weer en kan je weer deels opnieuw beginnen. Dus zullen we nog jaren aan deze selectie terug denken, hadden ze maar.....

Oke play offs zijn bereikt.....wat is nu de doelstelling ?
Voor mij is dit duidelijk, deze selectie kan van iedereen winnen zelfs van de onderste eredivisie ploegen, dus promotie moet het doel zijn, niks minder.
En wordt het niet gehaald, jammer dan ! maar dan moet dat het nieuwe doel worden van het nieuwe seizoenen niks minder. En welk team dat je dan hebt ??? Daarom nogmaals, nu presteren want je hebt nu een goede selectie

Laten we zeker achter de ploeg blijven staan, maar dat er iets moet veranderen lijkt me wel duidelijk en hopelijk is het niet te laat want vertrouwen bouw je langzaam op, maar ben je zo kwijt.

Ik denk de laatste weken toch nog wel eens, hadden we Korver of een maaskant maar als trainer die zetten de puntjes toch wel op de i.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2017 11:17
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV - Jong PSV vrijdag 21 april #33
We halen de play-offs , mooi resultaat voor de club maar volgens mij is geen enkele speler bij MVV daar echt blij over of heeft maar enig vertrouwen dat we daar een resultaat kunnen halen.

Vooraf ( begin dit seizoen) had ik een plek in de play-offs als bijna onmogelijk gehouden gezien het aantal "ingekochte "doelpunten.
Nu we dit toch hebben gehaald zou je moeten zeggen daar heb je een goed gevoel over. De laatste weken kijk ik naar een slap MVV , je kunt beter gewoon de eerste helft thuis blijven en ergens in de 2de helft komen meestal gebeurd er dan wel iets.

Welnu er gebeurd niet meer zo veel in het veld. In de tijd van Thiebaut en Jo Vermast kon je een half uur naar een dramatische wedstrijd kijken en opeens pakte een MVV,er een kaart of er gebeurde iets in het veld en de vlam sloeg werkelijk in de pan op en buiten het veld. Heerlijke tijd was dat maar ook in die tijd zijn we niet gepromoveerd .

We draaien eigenlijk een heel goed seizoen sportief gezien en hebben ook echt met momenten heel goed gespeeld , alleen de resultaten en het spel zijn ver gezakt en voor mij gevoel wordt dat ook niks meer dit jaar .
Doelstelling van TC Elsen en Co was behalen play-offs , welnu zo is er ook wel gespeeld de laatste weken
Met heel onbegrijpelijke basis opstellingen en wissels ( de laatste was gister) heeft Elsen en Co het gochem uit de ploeg gesloopt en de passie om te winnen
Laat ik maar gewoon eerlijk zijn , onder Elsen hebben we nooit iets gewonnen en gaan we ook nooit iets winnen
Dat de club geen andere keuzes heeft dat is zo en we zullen dus ook wel door gaan met Ron en Co , maar blij wordt ik daar niet van op dit moment

De spelers spelen al weken zonder vertrouwen , het publiek begint wat te moren en het geloof op beter is er niet
En mooi seizoen met een goed resultaat zal op dit moment als negatief blijven hangen, vreemd eigenlijk maar misschien ook niet.
Voetbal is verbonden aan je laatste wedstrijden dat ik het ook wel weer snap waar het sentiment vandaan komt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2017 13:41 22 apr 2017 13:46 door Huib.
Huib
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 92
Meer
MVV - Jong PSV vrijdag 21 april #34
Ouwe Rot, ik hou het op geklets van oproerkraaiers
De volgende gebruiker (s) zei dank u ouwe rot

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2017 14:14
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV - Jong PSV vrijdag 21 april #35
Bahbah we mogen volgens mij weer niet promoveren en weer in de laatste minuten krijgen we een goal tegen.
Ik snap het echt gewoon niet hoe dit kan.
Ook slechte wisselbeleid van Elsen.
Guvenc was kwaad liep hele tijd warm en kwam er niet erin.
Elsen moet eens anders gaan spelen en anders gaan wisselen.
Want als dit zo doorgaat worden we gewoon dik afgezeikt in de play offs.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2017 14:39
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
MVV - Jong PSV vrijdag 21 april #36
Laten we de focus leggen op de komende wedstrijden en de play-offs.

Het verlies van croux de blessure van guvenc en het verplaatsen van kelechi van rechts naar middenveld of achter de spitsen daardoor op nieuw moeten zoeken naar het perfecte team is niet zo verlopen als gehoopt.

Ik denk niet dat je de technische staf dit kunt aanrekenen volgens mij is dit eerder de schuld van het gemis van een tweede elftal is.

Laten we vol voor de play-offs en de eredivisie gaan met alle steun van ons supporters.

Mestreech is Jupiler (en dan bedoel ik niet het bier zelf) moe!!

Kom op kom op bring us trök......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2017 14:48 22 apr 2017 14:49 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV - Jong PSV vrijdag 21 april #37
Ook ik snap geen snars van het wisselbeleid van Ron Elsen.
Hopelijk keert Ron komend seizoen terug naar zijn kantoortje om daar de functie van TD weer op te nemen.'
Ron's magie is uitgewerkt
Een nieuwe wind moet er door de Geusselt gaan waaien.

Als je iets had willen forceren had je Emrullah moeten brengen en niet Thomas.
Met Guvenc had je meer vernuft en power in het elftal gebracht en waren de punten wellicht wel binnenshuis gebleven.
Ik denk, dat het fluitconcert na afloop niet voor de spelers bedoeld was, maar voor Ron.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2017 15:31
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 306
Meer
MVV - Jong PSV vrijdag 21 april #38

Meeuw schreef : Alleen met de onvoorwaardelijke steun van ons zal deze ploeg de tendens kunnen keren. Dus wat doen We? Blijven we zeiken, of gaan we nu alles uit de kast halen en laten zien waarom we een mooie club zijn en in de eredivisie thuis horen?


Dat laatste natuurlijk!

"Noets de mood verlore heet!" :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2017 15:34
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 908
Meer
MVV - Jong PSV vrijdag 21 april #39

Huib schreef : Ik heb geleerd, je hebt supporters en toeschouwers.


Vreugske... Wee vaan die twie steit väöraon oppe merret?

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2017 15:52
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV - Jong PSV vrijdag 21 april #40
Ja tuurlik achter MVV, maar niet met maar 1 spits AUB.

4-1-4-1 Godverdomme Elsen wat pit erin en vol gaan voor de winst. Ik bespeur niet dat Peter Hyballa-gevoel van er moet 100% gewonnen worden. Meer iets van 'een gelijkspelletje is ook goed'

En die houding van Elsen slaat over op de spelers.

Heel kut dit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2017 16:21
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV - Jong PSV vrijdag 21 april #41

Roei baank schreef :

Huib schreef : Ik heb geleerd, je hebt supporters en toeschouwers.


Vreugske... Wee vaan die twie steit väöraon oppe merret?


Je zal altijd zien, dat de echte supporters genoegen moeten nemen met een plekje achteraan.
Zo was het ook bij het kampioenschap in 1997.
De ECHTE supporters waren nog in de Geusselt en vierden het kampioenschap na de 2 - 0 overwinning op VVV samen met de spelers.

Toen deze groep fans op de Markt arriveerde was er voor hen nauwelijks plaats.
De Radio - supporters stonden prominent vooraan.
SUCCES-SUPPORTERS noemen ze dit.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2017 18:28
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV - Jong PSV vrijdag 21 april #42
Ook ik snapte gisteren niks van het wisselbeleid van Elsen...
Maar wat mij nog meer ergerde was het fluitconcert na afloop. Kennelijk zijn sommigen te verwend geraakt na de 1e seizoenshelft dat een 2-2 gelijkspel(helaas wederom de punten in de slotfase weggeven) tegen de nummer 4 als slecht beschouwd wordt. Laat staan die idioot die op het einde met zijn gedrag de aandacht van Elsen trok om vervolgens de discussie te mijden door maar wat te schreeuwen....

Laten we vanaf nu weer met zijn allen achter deze ploeg gaan staan, want met al die negativiteit zullen de spelers echt geen zelfvertrouwen krijgen en komt het spel van de eerste seizoenshelft niet terug...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2017 19:13 22 apr 2017 19:15 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Jong PSV vrijdag 21 april #43
Het is eigenlijk wel wat erg vaak in de laatste minuut? Tip: schiet de bal de laatste 3 minuten keer op keer de tribune in. Zo gaan ze ook om.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2017 21:27
Huib
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 92
Meer
MVV - Jong PSV vrijdag 21 april #44
Als aanvulling op mijn eerdere post. Ik stel NIET dat een supporters geen kritiek geeft. Een supporter geeft volgens mij gedurende negentig minuten onafgebroken heel fanatieke steun, daarna is er ruim tijd voor dialoog, discussie. Uitschelden, uitfluiten is eenrichtingverkeer en heeft géén donder te maken met discussiëren of kritiek geven. En is vanaf de tribune of een forum lekker anoniem en daarmee gewoon laf. Tijdens het Supporterskaffee wordt een podium voor discussie geboden, de belangstelling was slecht. De mogelijkheid om de discussie aan te gaan werd amper aangegrepen. Eind mei willen wij weer een Supporterskaffee organiseren. Ik hoop op grote opkomst en een respectvolle discussie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2017 21:59 22 apr 2017 22:02 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Jong PSV vrijdag 21 april #45
Hoezo laf. Dus als je een mening hebt anoniem is dat laf. Ik noem dat bescherming van jezelf. Want je hebt heel wat idioten rondlopen. En als je zo iemand een held noemt. Dat is die ook niet. Een held weet heel goed waar die mee bezig is. En niet roekeloos. Mzll..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.354 seconden