F.C. Den Bosch - MVV (7 april 2017)

05 apr 2017 20:51 05 apr 2017 20:52 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Onderwerp Auteur
F.C. Den Bosch - MVV (7 april 2017) #1
Vrijdag 7 april spelen Us Matadoren de lastige uitwedstrijd in en tegen Den Bosch.
Den Bosch uit is altijd een lastige tegenstander.
Ik denk dat we daar met 1 - 1 gelijk spelen.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2017 09:13
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
F.C. Den Bosch - MVV (7 april 2017) #2
Den Bosch won maar één van zijn laatste acht thuiswedstrijden, weliswaar tegen NAC, en dat is alweer twee maanden geleden. Ook uit winnen ze overigens niet vaak de laatste maanden, na de winterstop twee keer. In de stand is dat terug te zien, ze schommelen al sinds oktober tussen plaats 12 en 15. Op de play-offs maken ze enkel nog theoretisch kans; zelfs als ze alle resterende wedstrijden winnen zullen ze niet de periode pakken en waarschijnlijk ook niet via de stand aanspraak maken, al staat daar de deur theoretisch nog op een minieme kier.

De overwinningen die Den Bosch thuis pakte, waren tegen De Graafschap in de periode dat die alles verloren, tegen Oss, tegen Cambuur in de periode dat die waardeloos draaiden en 14e stonden, tegen Jong Utrecht, tegen Achilles en dus relatief recent tegen NAC. Enkel die laatste is een prestatie van formaat en de enige keer dat ze wonnen van een ploeg die voor de wedstrijd in het linker rijtje stond. Vorig jaar speelden we er gelijk, nadat we praktisch de hele wedstrijd voor stonden kregen we in blessuretijd een doelpunt tegen. Het jaar ervoor verloren we er met 2-1. Toen stonden we praktisch onderaan met een team waar namen als Wimilio Vink, Willem Ofori, Ronald Hikspoors en Niels Vorthoren allemaal speeltijd kregen. Wat dat betreft heb ik toch een stuk meer vertrouwen in de huidige selectie.

De twee seizoenen daar weer voor wonnen we beiden, met bijvoorbeeld het winnende doelpunt van Braken in blessuretijd. Wat verder terug staat me nog een 6-0 nederlaag van een jaar of zeven geleden op het netvlies.

Verliezen zou wat mij betreft dus onnodig zijn, wij zijn dit seizoen veel beter dan Den Bosch en onze verliespartijen waren tegen ploegen die inmiddels allemaal in het linker rijtje staan. Tegelijkertijd winnen we na de winterstop moeizaam. Tegen Telstar, Fortuna en Achilles, ploegen min of meer vergelijkbaar met Den Bosch, spelen we gelijk.

Met De Graafschap - RKC, NAC - Cambuur en VVV - Almere heeft de gehele top 5 in de periode een moeilijke wedstrijd. Daarmee ook de meeste directe tegenstanders in de strijd om overslaan eerste ronde play-offs genoemd. Volendam moet op maandag naar Jong PSV. Het belang, zoals iedere speelronde, moge duidelijk zijn: als we winnen doen we echt uitstekende zaken. Ik hoop dat de frustratie van zondag genoeg motivatie is om in Den Bosch de plaggen uit het gras te lopen en drie punten te pakken. We zouden na komend weekend zomaar weer derde kunnen staan, met een gaatje naar Almere.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Tuor, Lassie80, SJENG@BOSCHPOORT, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2017 12:45
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
F.C. Den Bosch - MVV (7 april 2017) #3
Loshaj dit seizoen niet meer in actie voor MVV

MVV is niet ongeschonden uit de strijd tegen Fortuna Sittard gekomen. Middenvelder Florian Loshaj kan volgens MVV-trainer Ron Elsen de rest van het seizoen niet meer in actie komen, wegens een knieletsel.
Loshaj kwam afgelopen zondag in de derby tegen Fortuna (1-1) in de tweede helft in het veld. Na afloop moestt hij strompelend richting de kleedkamer.

Hersenschudding
Ook Shermaine Martina is niet inzetbaar tegen FC Den Bosch, vrijdagavond om 20:00 uur. Hij kampt met een lichte hersenschudding. De heenwedstrijd werd vrij makkelijk gewonnen door de Maastrichtenaren (3-0). Elsen laat echter weten dat zijn ploeg beter moet spelen. "Tegen Fortuna hebben we matig gespeeld. Met name in balbezit moet het beter.”

Vermoedelijke opstelling: Geens, Ciranni, Kuipers, Pereira, Labylle, Ippel, Nys, Schroijen, Nwakali, Pedro, N’Koyi


Erg jammer van Loshaj, hij begon steeds beter te spelen en verdiende m.i. eigenlijk een basisplaats.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2017 18:01
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
F.C. Den Bosch - MVV (7 april 2017) #4
Draon goon en 3 punte met nao hoes numme :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2017 18:51
Maakneetoetboenaotouw
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
F.C. Den Bosch - MVV (7 april 2017) #5
Iemand een stream :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2017 19:10
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
F.C. Den Bosch - MVV (7 april 2017) #6
Eindelijk eens Verheijdt en Nkoyi samen in de spits.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2017 19:46
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
F.C. Den Bosch - MVV (7 april 2017) #7
wilde deze wedstrijd bestellen bij Fox, maar wordt uberhaupt niet uitgezonden volgens mij....

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2017 21:54
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
F.C. Den Bosch - MVV (7 april 2017) #8
Dit seizoen gaat als een nachtkaars uit. Alweer geen 3 punten. Je begint er als supporter ondertussen moedeloos van te worden. De techniche staf krijgt ze niet meer op de rails...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2017 22:04
Geusseltmania
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
F.C. Den Bosch - MVV (7 april 2017) #9
Laten we eerlijk zijn. We hebben niks te zoeken in de playoffs op deze manier. Ik vrees dat we alsnog buiten de boot gaan vallen. Hoop dat ik het mis heb maar er klopt iets niet in de groep. Het vuur is er uit. Alleee ...... kom op die roeie ! Weur wakker GVD.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2017 22:09
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
F.C. Den Bosch - MVV (7 april 2017) #10
Zucht. Niks gezien, maar volgens Bannier en 1Limburg totale dominantie. En toch geven we het weer, weer uit handen in de slotfase. Ook nog doelpunt afgekeurd, strafschop niet gekregen, bal op de paal. Dat is de pech die ons sinds de winterstop achtervolgt. Wat dat betreft, die pech kan niet eeuwig duren, dat komt wel goed, al is te hopen dat dat wel nog dit seizoen is. Maar de harde conclusie die inmiddels wel getrokken mag worden is ook dat deze ploeg momenteel mentaal gewoon te zwak is en te onvolwassen is om een wedstrijd op winst uit te spelen en in het slot te gooien. Ik kan dit lastig aan de technische staf ophangen. Of mist Elsen al die kansen? Ik vind het gegeven dat we 70 minuten domineren juist een teken dat het vuur er wel nog is. En dat maakt dit resultaat verdomme nog frustrerender.

Volgende week vrijdag wordt een cruciale pot. Ik vertrouw er nog steeds op dat we de playoffs gaan halen. Maar als we verliezen van Emmen dan zal top 5 halen echt een flinke uitdaging worden.

Hoe dan ook, het is om gek van te worden dit. Zeer frustrerend en uitermate teleurstellend.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Lassie80, jovkle, itsman, Josef1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2017 22:11
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
F.C. Den Bosch - MVV (7 april 2017) #11
De verrassing is weg. Men houd ook gewoon vast aan dezelfde opstelling. Als ze zo door blijven modderen dan worden de playoffs helemaal niet gehaald. En als men de kansen ook niet afmaakt en zoveel foutjes blijft maken dan heb je daar ook niks te zoeken. Hard, maar helaas de werkelijkheid op dit moment.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2017 22:18
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
F.C. Den Bosch - MVV (7 april 2017) #12
Op avonden als deze moet ik tegen me zelf blijven zeggen: Het is maar een spelletje... Het is maar een spelletje..

Om niet gek te worden! Gelukkig ben ik wel wat gewend als MVV supporter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Nao Väöre

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2017 22:25 07 apr 2017 22:25 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
F.C. Den Bosch - MVV (7 april 2017) #13
Het kolkende den Bosch met hun 12e man heeft hun de zege bezord. 2-1.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2017 22:48
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
F.C. Den Bosch - MVV (7 april 2017) #14
Hoeveel wedstrijden heeft MVV in de laatste fase van deze competitie al weggegeven.
Dit kun je geen pech meer noemen.
Het lijkt wel of MVV in de laatste fase conditioneel er door zit.?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2017 22:58
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
F.C. Den Bosch - MVV (7 april 2017) #15

ouwe rot schreef : Hoeveel wedstrijden heeft MVV in de laatste fase van deze competitie al weggegeven.
Dit kun je geen pech meer noemen.
Het lijkt wel of MVV in de laatste fase conditioneel er door zit.?


Laatste minuten wordt vaak alles of niets gespeeld terwijl veel ploegen gewoon willen blijven voetballen. Deze tegenstrijdige instelling Is goed voor veel doelpunten in de laatste minuten.
Feit Is dat mvv de wedstrijd niet eerder kan beslissen door 2 of 3 keer te scoren. Kansen genoeg maar dit is toch kwaliteit tekort voorin.
En als je zelf niet scoort doen de tegenstanders dat wel. Kijk maar naar pec Zwolle gisteren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.366 seconden