MVV-Fortuna Sittard

03 apr 2017 11:27
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 471
Meer
MVV-Fortuna Sittard #91

jeoff schreef : . Dieptepunt was de gele kaart voor Peirara terwijl de overtreding eerst op hem gemaakt werd!


Dieptepunt was het treetje bier dat jij uit je handen liet flikkeren!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Fabrice, Ben Salemans, Boys_in_Red

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2017 11:29
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV-Fortuna Sittard #92

MVVke schreef : Iech rappeleer m'ch nog 'ne M.V.V.-Fortuna op 'ne zoondagmiddag. Thomas Caers maakde in de lèste menuut de winnende. En toch höb 'ch nog noets zoe'ne saaie wedstrijd gezeen, ouch de oontlaojing bij 't pebliek oontbraok volledig.
Voetbal huurt in d'n aovend, dat gief väöl mier sfeer. Iech verwach daan ouch hielemaol niks, en haw 't op 'n teleurstèllende 0-0 of 1-1.


'Ch Zaot d'r toch neet zoe hiel wied neve, mien gedach....
M.V.V. heet ziechzelf in de vingers gesnoje mèt dat zoondagmiddagvoetbal, 't ligk us gewoen neet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2017 12:14
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
MVV-Fortuna Sittard #93
Miljaar wat was die Schroijen gisteren slecht, auw kut!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2017 12:15
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
MVV-Fortuna Sittard #94

Sjonnie schreef : Ik zal maar botweg mijn mening geven . Als MVV de komende weken niet 100% beter word kunnen ze beter meteen op vakantie gaan !! Dit MVV heeft in de playoffs niks te zoeken . Verder MVV mag blij zijn dat Pereira voor de rust geen rood had gekregen . Hoe dom kan je zijn om met een gele kaart op zak te je tegenstander te lijf wil gaan !! Ook Ippel pakt alweer de zoveelste domme kaart . :thumbsdown:


kuipers- Pereira-en Nwakali kregen geel.
Ippel niet?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2017 13:23
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
MVV-Fortuna Sittard #95
Jongens, met een spits als die van OSS worden we kampioen. Die hebben we niet dus blijft het altijd net niet oftewel kut. Pfff hoop niet dat dit seizoen als een kaarsje uitgaat!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2017 15:53
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 970
Meer
MVV-Fortuna Sittard #96

RedWhiteArmy schreef : Jongens, met een spits als die van OSS worden we kampioen. Die hebben we niet dus blijft het altijd net niet oftewel kut. Pfff hoop niet dat dit seizoen als een kaarsje uitgaat!!!!


Tja, dat betwijfel ik. Die Boere heeft bij Eindhoven (die toen speelde tussen plek 1 en 4) gezeten en scoorde daar slechts 12x in 50 wedstrijden. Hij kende daar ook veel blessureleed. Maar dan vraag ik me af of die Boere er bij VVV, MVV, Cambuur of Volendam er nu ook 31 zou hebben gemaakt.

Bekent is als er een scorende spits bij MVV rondloopt hij meteen na een half jaar of een jaartje verkocht wordt. Als N'Koyi volledig fit zou zijn en vanaf speelronde 1 er had gestaan, dat kan hij er ook 15+ maken in de competitie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2017 17:56
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
MVV-Fortuna Sittard #97

Mr Sjaan schreef :

jeoff schreef : . Dieptepunt was de gele kaart voor Peirara terwijl de overtreding eerst op hem gemaakt werd!


Dieptepunt was het treetje bier dat jij uit je handen liet flikkeren!


Nu je het zegt, toen ging het bergafwaarts!
:lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2017 21:30
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV-Fortuna Sittard #98
Dat er weinig sfeer in het stadion is, ligt zeker niet aan de door MVV uitgereikte stadionverboden en die suggestie wordt wel gewekt. Dat is echt flauwekul en onnodige gemakkelijke stemmingmakerij. Er is dit seizoen maar een keer (!!!) een lokaal stadionverbod opgelegd en in totaal hebben een stuk of vijftien supporters een stadionverbod, waarvan twaalf een landelijk (door de KNVB opgelegd) stadionverbod en twee al langer lopende lokale stadionverboden. Houd je a.u.b. wel bij de feiten a.u.b. want het is gewoon pertinente onzin. Drie lokale stadionverboden onder verantwoordelijkheid van MVV (en de Commissie Stadionverboden MVV waar ik zelf ook in zit) bepalen echt niet de huidige sfeer in het stadion of het uiteenvallen van de Ultras.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2017 22:15
Altied
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 16
Meer
MVV-Fortuna Sittard #99
Door Mvv opgelegd of door de KNVB maakt voor mij niks uit. Hoe kan in hemelsnaam iemand een stadionverbod krijgen omdat hij door een microfoon zingt daar moet een .... in ! Of is dit ook een fabel? Helaas zal er verder geen groep opstaan en zo blijft iedere thuiswedstrijd een theater voorstelling. Maar dit is wat Rinkens altijd voor ogen had toch?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2017 22:41
mvvcasbrul
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
MVV-Fortuna Sittard #100

Pino67 schreef : Altijd als MVV een vol huis heeft en aan klantenbinding kan doen geven ze niet thuis. Erbarmelijk slechte wedstrijd van MVV. Deze trainer zal ons nooit naar de eredivisie brengen. Goede trainers onderscheiden zich o.a. door een ploeg in de loop van het seizoen beter te laten voetballen door gerichte training. MVV speelt elke week dramatischer. Waarom Kuipers niet wisselen? Speelt al weken dramatisch en zorgt voor een onzekere achterhoede. Snel Werker gaan ophalen bij onze oosterburen. Waarom start Losahj niet? Enigste speler bij MVV die een opening kan creëren met zijn inzicht en passes. I.t.t. in het begin toen Loshaj basisspeler was is hij zonder te spelen zelfs nog beter geworden. Heeft met enkele tackles tijdens zijn invalbeurten laten zien dat hij op dat vlak ook volwassener geworden is. Nykoi gaat veel meer dreiging vanuit, kan een bal vasthouden en scoren. Waarom zet je tijdens de invalbeurt niet Verheydt naast Nykoi. Nwakali speelt ook veel beter vanaf rechts als Loshaj op het middenveld erbij komt.


Helemaal mee eens Pibo !! Wat een feest had moeten worden en zijn is verpest naar mijn mening door de zeer slechte keuzes
van de trainer(s) ! Ik blijf vinden dat Nwakali het beste rendeert als rechtsbuiten, op het middenveld wil hij teveel doen en komt
daar meer tegenstanders tegen en loopt zich vaak vast en had ook een paar keer balverlies. De corners waren meestal dramatisch..
uit 2 corners van MVV kreeg Fortuna 2x een gevaarlijke uitval daardoor !! Schroyen en Ippel hadden een snipperdag, de een was
onzichtbaar en had weinig balgevoel, de ander Ippel was meer met zijn tegenstanders bezig (frustratie !?) dan met voetballen.
De inbreng van Loshay was een verbetering (waarom niet meteen in de basis !!) en kon Nwakali naar rechts uitwijken waar die meer acties kan maken en de invalbeurt voor onze superturk slechts 3 minuten is echt belachelijk ! En dan die achterlijke uitleg
iedere keer van Elsen dat MVV op schema ligt namelijk meedoen aan de playoffs....punt 1 is dat lang niet zeker en punt 2 dat
iedereen ontevreden naar huis gaat en geen zin heeft in een feestje dat interesseert hem blijkbaar niet, helaas zal er wel weer
geroepen worden dat er geen geld is voor een andere trainer, nog 1 advies ga eens een gesprek aan met Daryl Werker dan is
er weer tenminste stabiliteit en veel minder balveries en minder onnodige overtredingen achterin zoals dit helaas al veels te vaak gebeurd zeker na de winterstop ! Om gelukkig dan toch met een positieve nood te eindigen, Nkoyi speelde echt goed zondag, was
ook een goed aanspeelpunt zeker de 1e helft en de prima invalbeurt van Florian Loshay !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2017 03:53 04 apr 2017 03:55 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 816
Meer
MVV-Fortuna Sittard #101
Bo Geens is een goede keeper, die ik graag in het doel van MVV zie staan. Maar bij die tegengoal uit een vrije trap vanaf 30 meter van Fortuna gaat hij vies de fout in. Daar speelde volgens mij echt bij mee dat Bo tegen de zon inkeek. Waarom draagt hij dan geen petje of klakske? Aan het begin van dit seizoen gebeurde tijdens een 'middagwedstrijd' precies hetzelfde! Bo, leer hiervan: draag voortaan een petje met een flinke klep, zeker als je overdag speelt. Mieljaar, nei.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.349 seconden