MVV-Fortuna Sittard

20 mrt 2017 20:07
Fortuna88
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-Fortuna Sittard #16

Boschpoort schreef : Dit seizoen is MVV bijna elke wedstrijd de betere, maar toch spelen we nog te vaak gelijk of verliezen we nipt. Ook nu weer tegen Telstar waarin de in de 91e minuut twee zekere punten weggeven.
En tegen fortuna geldt geen enkele voetbalwet. Dat is elk jaar weer een loterij. Gek genoeg komt de uit spelende ploeg er meestal beter uit dan de thuisploeg. Wat dat betreft liggen de kaarten niet gunstig maar we gaan het zien op 2 april.


Precies! Misschien gaat de wedstrijd wel beslist worden door een Rode kaart, of een onverdiende strafschop. Beide ploegen spelen leuk voetbal, er zijn nu 450 kaarten bij ons verkocht( ik verwacht dat we die 550 wel halen,meer kaarten krijgen we niet). Alle ingrediënten aanwezig voor een leuke voetbal middag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2017 12:38 21 mrt 2017 12:38 door Gohf.
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
MVV-Fortuna Sittard #17
Alleen Venlo heeft volgens mij tot nu toe gewonnen in de Geusselt. Fortuna lijkt na de winterstop iets beter te voetballen en MVV juist ietsje minder. Ik hou het op een gelijkspel. Fortuna wint en verliest dit seizoen zo onregelmatig dat er geen peil op te trekken is. Kunnen van iedereen winnen maar net zo goed van iedereen verliezen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2017 16:55
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV-Fortuna Sittard #18
Volendam heft hier ook drie punten gestolen en een 0-0 tegen Achilles of een 1-1 tegen NAC door een eigendoelpunt in blessuretijd voelen ook als verlies. Maar goed, in principe moet MVV thuis gewoon winnen. en als het niet mooi kan dan moet het maar effectief.
De volgende gebruiker (s) zei dank u krampioen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2017 21:52
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
MVV-Fortuna Sittard #19
4.500 kaarten verkocht voor de derby.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mrt 2017 07:44 24 mrt 2017 07:45 door Malpertoni.
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
MVV-Fortuna Sittard #20
Dit zijn inclusief seizoenkaarthouders.

Daarnaast is het uitvak bijna uitverkocht.

Jammer voor de amateurvoetballers, die normaal op vrijdagavond aanwezig zijn. Deze hebben competitieverplichtingen.

Weersvoorspelling is ook goed, iedere sjeng een rood shirt aan en aon de geng.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mrt 2017 08:16
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
MVV-Fortuna Sittard #21
Mvv zelf speelt in het wit, lijkt me leuker als iedereen dat aantrekt ipv rood.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mrt 2017 11:27
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
MVV-Fortuna Sittard #22
Maok niks oet, es ut mehr Roed Wit is

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mrt 2017 08:15
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 375
Meer
MVV-Fortuna Sittard #23
Er is flink belangstelling voor deze wedstrijd, Mvv rekent op 8000(!) toeschouwers.
Fortuna is al jaren een van de zwakste ploegen in de jupiler league maar tegen Mvv krijgt Fortuna altijd bovenaardse krachten, dan gaan ze er vol voor!
De ploeg heeft eigenlijk 1 echte topper in de gelederen en dat is Bassan. Een slimme speler, zijn vrije trappen kort bij doel zijn altijd gevaarlijk. Fortuna heeft dit seizoen wel meer kwaliteit in de ploeg dan ze ooit gehad hebben de afgelopen jaren, al is dat niet echt terug te zien in de standenlijst waar ze weer onderaan bungelen.
Mvv heeft meer kwaliteit dan Fortuna in huis maar is absoluut geen garantie voor een overwinning.
Het scoren blijft een probleem, de ene wedstrijd spelen we de tegenstander van de mat en de andere wedstrijd zijn we onherkenbaar.
Mvv bestaat 115 jaar en wil er een feestje van maken, ik ben bang ..... zoals vaker in verleden ..... dat het dan altijd mis gaat in Maastricht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2017 21:04
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV-Fortuna Sittard #24
Iets meer dan 5.000 kaarten verkocht en zowaar kassa's voor het eerst in jaren open op de wedstrijddag. Zin in zondag!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2017 10:14
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV-Fortuna Sittard #25
Heel gunstig dat de kassa's open zijn op wedstrijddag!
Dit trekt denk ik veel mensen over de streep om te komen.
Velen vinden dit gewoon makkelijker.


Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2017 13:11
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 326
Meer
MVV-Fortuna Sittard #26
Wanneer is de laatste training voor mvv fortuna?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2017 09:06
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
MVV-Fortuna Sittard #27
So, de propagandamachine draait zoals in de hoogtijdagen van fortunahome. Ze zijn daar zo zeker van de overwinning, dat er al een overwinningsparty is georganiseerd na afloop van de wedstrijd. :S Ook heeft Fortuna natuurlijk zo veel fans, dat iedereen weet dat ze ver buiten de landsgrenzen mensen trekken, en de folder van die overwinningsparty is dan ook in het Engels opgesteld :lachen: En wat voor Engels! Rene van Allo Allo zou het niet beter gekund hebben. :lachen:



Alsjeblieft MVV, straf dit af. :blush:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2017 11:04
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
MVV-Fortuna Sittard #28

Jacques schreef : So, de propagandamachine draait zoals in de hoogtijdagen van fortunahome. Ze zijn daar zo zeker van de overwinning, dat er al een overwinningsparty is georganiseerd na afloop van de wedstrijd. :S Ook heeft Fortuna natuurlijk zo veel fans, dat iedereen weet dat ze ver buiten de landsgrenzen mensen trekken, en de folder van die overwinningsparty is dan ook in het Engels opgesteld :lachen: En wat voor Engels! Rene van Allo Allo zou het niet beter gekund hebben. :lachen:



Alsjeblieft MVV, straf dit af. :blush:


@Jacques

Ik had van jou toch nog wel enige nuance verwacht :P

Overwinnings party!? (na afloop)

We willen niet te arrogant klinken. Een overwinning tegen Mvv is ondanks de statistieken geen "kat-in-'t-bakkie". Daar zal echt voor geknokt moeten worden en een dosis geluk is altijd welkom. Mochten we nu met de steun van de 12e man die overwinning uit Maastricht wegslepen dan zal de Fortuna Sc een overwinnings party in het Home organiseren. Iedereen is welkom en uiteraard hebben we de spelers en staff gevraagd of ze bij een overwinning mee willen doen in de geel-groene extase. Het antwoord daarop weten we zaterdagochtend. Voor alle zekerheid, alleen bij een overwinning zal het Home na afloop open gaan.

We verwachten in de komende dagen meer updates, dus blijf deze pagina volgen voor het laatste supporters nieuws.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2017 12:08
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV-Fortuna Sittard #29
Hoogmoed komt voor de val

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2017 13:02
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
MVV-Fortuna Sittard #30

Gohf schreef :
@Jacques

Ik had van jou toch nog wel enige nuance verwacht :P



Nuance een paar dagen voor een derby? ;)

Ander artikel op jullie site heeft als kop "Fortuna op weg naar weer een zege in Maastricht". Ik heb niet een vraagteken weggelaten of een ander voorbehoud. Het staat er gewoon als feit.

Zelfs in jouw tekst die je aanhaalt als zogenaamde nuancering wordt de indruk gewekt dat statistisch gezien de winst voor jullie al binnen is. Opmerkelijk. Waarschijnlijk enkel gebaseerd op twee overwinningen op rij. Historisch gezien werd MVV - Fortuna 39 keer voor de competitie gespeeld. 20 overwinningen voor MVV, 13 keer gelijk, 6 overwinningen voor Fortuna. De statistieken voorspellen echt geen overwinning voor Fortuna. Kijk anders eens op unibet. Je krijgt meer geld als je voorspelt dat Oss van Achilles wint, dan als je voorspelt dat MVV van Fortuna wint. Je krijgt zeven keer je inleg als je op winst van Fortuna inzet! Een overwinning van Emmen bij het ontketende Cambuur is volgens unibet waarschijnlijker dan dat Fortuna in Maastricht wint. Dat zegt niet alles, maar toch best veel over hoe de statistieken er over denken :P

Maar ik dwaal zoals gebruikelijk af. Ik vind de toon op jullie site opmerkelijk hoog van de toren blazend. Het lijkt er daar echt op dat jullie een overwinning verwachten. Een verplichte nuance voor de vorm er bij. In dat geval zouden jullie wel eens van een koude kermis thuis kunnen komen. En als jullie er echt zo in geloven, raad ik je aan een flink bedrag in te zetten ;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Gohf

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.400 seconden