MVV-Fortuna Sittard

29 mrt 2017 13:05
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV-Fortuna Sittard #31
Is er iets van sfeeracties geregeld door iemand?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2017 13:28
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV-Fortuna Sittard #32

Hill28 schreef : Is er iets van sfeeracties geregeld door iemand?


Hopelijk liggen de poncho's klaar :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2017 14:20
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 555
Meer
MVV-Fortuna Sittard #33
Ik ken behoorlijk wat mensen van fortuna, gelukkig zijn ze iets nuchterder en respectvoller als dat fortunahome altijd doet. Je vraagt je trouwens ook echt af waarom ze op die site altijd ons als arrogant en chauvinistisch bestempelen op voetbalgebied.
Lichtelijk overdrijven kunnen ze goed bij fortunahome. Als MVV zondag gelijk speelt dan zijn we van de laatste 16 jaar er 15 boven fortuna geëindigd. Beetje bescheidenheid zoals wij (denk ik) overkomen is wel op zijn plaats.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2017 14:28
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
MVV-Fortuna Sittard #34

Jacques schreef :

Gohf schreef :
@Jacques

Ik had van jou toch nog wel enige nuance verwacht :P



Nuance een paar dagen voor een derby? ;)

Ander artikel op jullie site heeft als kop "Fortuna op weg naar weer een zege in Maastricht". Ik heb niet een vraagteken weggelaten of een ander voorbehoud. Het staat er gewoon als feit.

Zelfs in jouw tekst die je aanhaalt als zogenaamde nuancering wordt de indruk gewekt dat statistisch gezien de winst voor jullie al binnen is. Opmerkelijk. Waarschijnlijk enkel gebaseerd op twee overwinningen op rij. Historisch gezien werd MVV - Fortuna 39 keer voor de competitie gespeeld. 20 overwinningen voor MVV, 13 keer gelijk, 6 overwinningen voor Fortuna. De statistieken voorspellen echt geen overwinning voor Fortuna. Kijk anders eens op unibet. Je krijgt meer geld als je voorspelt dat Oss van Achilles wint, dan als je voorspelt dat MVV van Fortuna wint. Je krijgt zeven keer je inleg als je op winst van Fortuna inzet! Een overwinning van Emmen bij het ontketende Cambuur is volgens unibet waarschijnlijker dan dat Fortuna in Maastricht wint. Dat zegt niet alles, maar toch best veel over hoe de statistieken er over denken :P

Maar ik dwaal zoals gebruikelijk af. Ik vind de toon op jullie site opmerkelijk hoog van de toren blazend. Het lijkt er daar echt op dat jullie een overwinning verwachten. Een verplichte nuance voor de vorm er bij. In dat geval zouden jullie wel eens van een koude kermis thuis kunnen komen. En als jullie er echt zo in geloven, raad ik je aan een flink bedrag in te zetten ;)


Men zal inderdaad doelen op de meer recentere overwinningen in Maastricht. We gaan zeker niet zomaar even winnen in Maastricht. We zouden zomaar kunnen winnen maar we kunnen hem net zo goed verliezen. Dat is ongeveer de gedachte in hoofdlijnen onder de meeste fans. MVV heeft een betere selectie en speelt thuis. Lijkt me logisch wie de favoriet is. Overigens hoort die toon ook wel een klein beetje bij een fanpage denk ik, al kan ik me wel voorstellen dat het indd wat arrogant overkomt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2017 18:01
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 375
Meer
MVV-Fortuna Sittard #35
Verheug me op de derby aanstaande zondag. Eerst s morgens naar De Ster om de inwendige mens te versterken met spek en ei. Vervolgens lekker genieten van een biertje en dan in een sfeervolle Geusselt Fortuna met een nederlaag naar huis sturen.

Waar kan ik de informatie vinden hoe laat De Ster open is, spek en ei vanaf 12:00uur?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2017 18:29
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 326
Meer
MVV-Fortuna Sittard #36

Driver schreef : Verheug me op de derby aanstaande zondag. Eerst s morgens naar De Ster om de inwendige mens te versterken met spek en ei. Vervolgens lekker genieten van een biertje en dan in een sfeervolle Geusselt Fortuna met een nederlaag naar huis sturen.

Waar kan ik de informatie vinden hoe laat De Ster open is, spek en ei vanaf 12:00uur?


11 uur staat op fb
De volgende gebruiker (s) zei dank u Driver

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2017 22:26 29 mrt 2017 22:34 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV-Fortuna Sittard #37
Zeeker Hill28... ;)

neet op de supportersklub of Ultraas of aandere wachte...
( wie fantasties die allemaol dat aoch altied gedoon höbbe :applaus: :applaus: :applaus: )


Veur sfeer zellef zörrege...
staank op en zing veur MVV


gewoen wie 't klubleed 't zeet ...veer doen us bes
daan geit nne bonte störrem euver de Geusselt
en daolt dat vaan dat de tribuune oppe veld...

en zuun veer get sjoens....

Comes the light....



Hoop tot Ron Proomoossion de jonges daovaan euvertuig tot us matadooree dao ech 100 prezent veur goon...
met 't mets tösse hun tan...
ziech inzette wie klophingste...
en daan zien veer kontent !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2017 00:23
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
MVV-Fortuna Sittard #38
Ik hoop echt dat we met overtuigende cijfers winnen. De arrogantie op de FSC site gaat ervan uit dat zij, met hun nieuwe geldbron, wel even zullen zegevieren. Wat een overschatting van je capaciteiten. Hup MVV, laat ze een poeppie ruiken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2017 08:59
Fortuna88
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-Fortuna Sittard #39

krampioen schreef : Ik hoop echt dat we met overtuigende cijfers winnen. De arrogantie op de FSC site gaat ervan uit dat zij, met hun nieuwe geldbron, wel even zullen zegevieren. Wat een overschatting van je capaciteiten. Hup MVV, laat ze een poeppie ruiken.


Niemand van onze kant verwacht een makkelijke overwinning. het vertrouwen is groot en dat komt ook niet aanwaaien natuurlijk. Lijkt me helemaal niks mis mee dat je als MVV of Fortuna supporters de hoop/verwachting uitspreekt dat je de derby gaat winnen.

Het kan alle kanten op, deze wedstrijden staan los van alle andere wedstrijden die we al gespeeld hebben. Portie geluk, en details zullen doorslaggevend zijn denk ik. Ik gok op 2-2

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2017 11:37
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 283
Meer
MVV-Fortuna Sittard #40
Absoluut niet denigrerend bedoeld, maar gezien de bakken met ellende die Fortunafans over zich heen hebben gekregen de laatste jaren, snap ik prima waarom zij zo uitkijken naar deze derby.

Al jarenlang gaat het in Sittard op de eerste plaats over financiële problemen, een dreigend failissement, lege stadions en bestuurlijk wanbeleid in plaats van sportieve prestaties. In vijtien jaar tijd twee keer playoffs gehaald, de andere seizoenen was dit voor de winterstop al verspeeld.
In deze misère is het enige waarvoor je de supporters nog warm krijgt een derby tegen MVV. En dat ze vertrouwen hebben is volkomen logisch. Ze draaien prima en hebben zowaar een aantal goede aankopen gedaan. Een Ars, die daar op de bank zit, zou ik graag willen ruilen tegen Verheijdt én N'Koyi.

Ik heb het gevoel dat het een echte derby gaat worden, die dan ook niet op goed voetbal beslist gaat worden. Een vroege rode kaart, dubieuze penalty of individuele fouten (wat dat betreft jammer dat Ter Wielen niet keept ;) gaat de doorslag geven

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2017 12:51 30 mrt 2017 12:51 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV-Fortuna Sittard #41
Iech rappeleer m'ch nog 'ne M.V.V.-Fortuna op 'ne zoondagmiddag. Thomas Caers maakde in de lèste menuut de winnende. En toch höb 'ch nog noets zoe'ne saaie wedstrijd gezeen, ouch de oontlaojing bij 't pebliek oontbraok volledig.
Voetbal huurt in d'n aovend, dat gief väöl mier sfeer. Iech verwach daan ouch hielemaol niks, en haw 't op 'n teleurstèllende 0-0 of 1-1.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2017 13:08
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV-Fortuna Sittard #42
Weet iemand wanneer de laatste training van MVV voor de derby plaatsvind?
Us matadoore klaarstomen voor de derby met wat fakkels en vuurwerk zou wel helpen denk ik.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2017 13:11
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
MVV-Fortuna Sittard #43

MVVke schreef : Iech rappeleer m'ch nog 'ne M.V.V.-Fortuna op 'ne zoondagmiddag. Thomas Caers maakde in de lèste menuut de winnende. En toch höb 'ch nog noets zoe'ne saaie wedstrijd gezeen, ouch de oontlaojing bij 't pebliek oontbraok volledig.
Voetbal huurt in d'n aovend, dat gief väöl mier sfeer. Iech verwach daan ouch hielemaol niks, en haw 't op 'n teleurstèllende 0-0 of 1-1.



God ja, wat was dat een waardeloze wedstrijd. Geen sfeer, geen kansen, geen strijd, wedstrijden in de zomeravondcompetitie van de veteranen leveren meer spektakel op. MVV maakte nergens aansprak op. En totaal uit het niets valt in de laatste minuut de 1-0. Zoals in die jaren te doen gebruikelijk vanwege een foutje van keeper Van Zwam. Voor wie nog een wedstrijdverslag vanuit Fortuna-ogen wil lezen: lb03.net/mvvuit/

De mooiste (en meest terechte quote):

Ik heb 22 spelers een poging zien doen om het record “de slechtste wedstrijd ooit in de eredivisie” te breken. En mijn complimenten, sjappoo, het is gelukt. Dit moet de slechtste wedstrijd ooit geweest zijn.


:lol: :lol:

Ik teken overigens voor dit scenario, drie punten wil ik, de manier waarop zal me worst wezen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2017 18:07
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 924
Meer
MVV-Fortuna Sittard #44
Mijn geheugen gaat wat verder terug. April 1966 tegen Fortuna '54, een hattrick van Willy Brokamp en een overtuigende zege van MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank, Jacques, opadiehard, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2017 18:53
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
MVV-Fortuna Sittard #45
Geef mij maar de editie van 1993 maar. 5-0. Twee keer Meijer, twee Schepers. Ik keek als kind mijn ogen uit. Wat een feest! We draaiden bovenin mee in de eredivisie. Ongelooflijk dat dat alweer 24 jaar geleden is... Je kunt het je haast niet meer voorstellen na 16 seizoenen JL.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques, Anna D., Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.411 seconden