MVV - Dordt, zondag 16 okt. 2016, 14.30 uur (was: Zoondagmiddag goon veer allemaol nao MVV)

16 okt 2016 22:43
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV - Dordt, zondag 16 okt. 2016, 14.30 uur (was: Zoondagmiddag goon veer allem #61
Op MVV TV geven zowel Nick Kuipers als Ron Elsen aan dat het publiek ze over een dood punt heeft heen geholpen. Dus blijkbaar vinden ze het kolkend genoeg zoals het vandaag was.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2016 22:54
Brokamp
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 54
Meer
MVV - Dordt, zondag 16 okt. 2016, 14.30 uur (was: Zoondagmiddag goon veer allem #62
Ik mis de Ultra's.
De sfeer is met momenten ver te zoeken.

Het image van de Ultra's was niet erg positief. Dat hadden ze deels aan zichzelf te wijten, maar ze waren wel absoluut de sfeermakers.
Er zijn momenteel te veel (te kleine) sfeergroepjes.
Hoe dan ook, 3 punten en een tweede plaats !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2016 22:56
Brokamp
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 54
Meer
MVV - Dordt, zondag 16 okt. 2016, 14.30 uur (was: Zoondagmiddag goon veer allem #63
Ik weet niet welke wedstrijd jij gezien hebt, maar Verheijdt won bijna al zijn duels!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, Sjarelke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2016 23:02
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
MVV - Dordt, zondag 16 okt. 2016, 14.30 uur (was: Zoondagmiddag goon veer allem #64
Wat vonden jullie trouwens van het kwartiertje Nwakali? Ik vond hem uitstekend invallen. Sterk aan de bal en het overzicht houden (goede pass bij de 2-0 op Schroyen). Hij liet in die korte invalbeurt in elk geval wel zien dat hij goed kan voetballen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2016 23:06
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV - Dordt, zondag 16 okt. 2016, 14.30 uur (was: Zoondagmiddag goon veer allem #65
Inderdaad wat ik zei heerlijke pass op Schroijen. Maar goed je zal dan de keus moeten maken Loshaj of Nwakali. Voor Ippel of Nys lijkt me geen goed idee althans.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2016 23:17
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
MVV - Dordt, zondag 16 okt. 2016, 14.30 uur (was: Zoondagmiddag goon veer allem #66
Nou, ik vond Nys niet zo sterk vandaag hoor. Trouwens de hele competitie tot nu toe nog niet. Nog lang niet het nivo van vorige competitie. Ik zou Nwakali eens op zijn plaats proberen (moet hij wel goed mee terug verdedigen zoals Nys).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2016 23:47 16 okt 2016 23:47 door seppo.
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV - Dordt, zondag 16 okt. 2016, 14.30 uur (was: Zoondagmiddag goon veer allem #67

pinobel schreef : Wat vonden jullie trouwens van het kwartiertje Nwakali? Ik vond hem uitstekend invallen. Sterk aan de bal en het overzicht houden (goede pass bij de 2-0 op Schroyen). Hij liet in die korte invalbeurt in elk geval wel zien dat hij goed kan voetballen.


Irriteer me elke keer dat ie zo weinig speeltijd krijg. Ik wil hem zien spelen, net als de rest van het publiek. Laat die jongen toch hele wedstrijden spelen, zodat ie ons na de winterstop het kampioenschap kan brengen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Sjarelke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2016 23:58
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV - Dordt, zondag 16 okt. 2016, 14.30 uur (was: Zoondagmiddag goon veer allem #68

pinobel schreef : Nou, ik vond Nys niet zo sterk vandaag hoor. Trouwens de hele competitie tot nu toe nog niet. Nog lang niet het nivo van vorige competitie. Ik zou Nwakali eens op zijn plaats proberen (moet hij wel goed mee terug verdedigen zoals Nys).


Net dat laatste twijfel ik aan of hij dat wel zou doen. Zou meer vuil werk voor Ippel betekenen, kan het proberen maar twijfel of dan de balans op het middenveld wel in orde is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2016 00:48 17 okt 2016 00:51 door Zoewiezoe.
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
MVV - Dordt, zondag 16 okt. 2016, 14.30 uur (was: Zoondagmiddag goon veer allem #69

Anna D. schreef :

pinobel schreef : Nou, ik vond Nys niet zo sterk vandaag hoor. Trouwens de hele competitie tot nu toe nog niet. Nog lang niet het nivo van vorige competitie. Ik zou Nwakali eens op zijn plaats proberen (moet hij wel goed mee terug verdedigen zoals Nys).


Net dat laatste twijfel ik aan of hij dat wel zou doen. Zou meer vuil werk voor Ippel betekenen, kan het proberen maar twijfel of dan de balans op het middenveld wel in orde is.


Juist dat is vlgs mij de overweging van de technische staf; hoe bewaar ik de balans....en die balans is belangrijker dan individuele uitschieters. Zeker vandaag bewees Nwakali dat hij echt wat in huis heeft. En we zijn pas 10 wedstrijden onderweg en ik ben er zeker van dat we de bank nog hard nodig gaan hebben in de loop van het seizoen. En de bank gaat ons dit jaar iets extra's brengen.

Ik kan me al bijna niet meer herinneren wanneer onze wisselspelers gelijkwaardig waren aan onze basis. En voor mijn gevoel is die situatie er dit jaar wel. Nkoyi, Nwakali, Gijzen, O'Connor, Guvenc, Labylle en vergeet ook Shermar en Shermaine niet.

Hoezo onze selectie is minder dan die van de concurrentie ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2016 07:00
Usual_suspects
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 24
Meer
MVV - Dordt, zondag 16 okt. 2016, 14.30 uur (was: Zoondagmiddag goon veer allem #70
Zelden voelde een overwinning zo leeg. Voorgaande seizoenen speelde we in de middenmoot en ging ik met een tevreden gevoel naar huis.

We missen gewoon de 12e man. Dut gaat op ons den duur, punten en toeschouwers kosten.

Kunnen Mvv en de ultras niet wat water bij de wijn doen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2016 08:22
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
MVV - Dordt, zondag 16 okt. 2016, 14.30 uur (was: Zoondagmiddag goon veer allem #71
Ik erger me rot aan het wisselbeleid. waarom niet na 60 minuten beginnen met wisselen? Niet alleen omdat een aantal spelers erg matig was (bijv Pedro, Nys, Kuipers) maar ook om de krachten weer wat te laten toenemen. Gebruik die wissels toch, ook om die jongens wat vertrouwen te geven. Mwakali viel voortreffelijk in,

Overigens ben ik ook van mening dat Verheijdt veel te negatief wordt benaderd hier. Hij speelde gisteren erg sterk en won al zijn duels. Er wordt alleen niet goed meegelopen door (met name) Pedro, die altijd een stap te laat is. was ook blij dat juist hij de 2-0 mocht aantekenen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2016 08:58
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1004
Meer
MVV - Dordt, zondag 16 okt. 2016, 14.30 uur (was: Zoondagmiddag goon veer allem #72

Sjarelke schreef : Ik erger me rot aan het wisselbeleid. waarom niet na 60 minuten beginnen met wisselen? Niet alleen omdat een aantal spelers erg matig was (bijv Pedro, Nys, Kuipers) maar ook om de krachten weer wat te laten toenemen. Gebruik die wissels toch, ook om die jongens wat vertrouwen te geven. Mwakali viel voortreffelijk in,

Overigens ben ik ook van mening dat Verheijdt veel te negatief wordt benaderd hier. Hij speelde gisteren erg sterk en won al zijn duels. Er wordt alleen niet goed meegelopen door (met name) Pedro, die altijd een stap te laat is. was ook blij dat juist hij de 2-0 mocht aantekenen.


Over negatief benaderen gesproken, iedere keer dat gezeik van iedereen over de wissels. We winnen toch? Als het echt niet loopt wisselt Ron wel hoor, zoals uit bij Almere. Maar daar was je zeker niet bij ;)

Als we niet winnen, is het makkelijk om te zeuren. Als we winnen, gooien we het gewoon over een andere boeg. De wissels pakten toch goed uit? Dus waar hebben we het over.

LAOT US DRUIMEN!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, Peter Pan, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2016 09:50
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV - Dordt, zondag 16 okt. 2016, 14.30 uur (was: Zoondagmiddag goon veer allem #73
Als je wint hoef je je ogen niet te sluiten voor verbetering. Denk dat veel mensen het gevoel hebben dat er meer in zit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2016 10:05
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
MVV - Dordt, zondag 16 okt. 2016, 14.30 uur (was: Zoondagmiddag goon veer allem #74
Ik mis ook de 12e man!!!! Sta je gvd 2e is het een dode boel in San Siro De Geusselt. Present tegen de amateurs van Utreg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2016 10:16
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
MVV - Dordt, zondag 16 okt. 2016, 14.30 uur (was: Zoondagmiddag goon veer allem #75
We hadden gisteren de hele wedstrijd de controle. Dat begint op het middenveld. Gooi een Nwakali er bij en er gebeurt wat, maar had ook negatief kunnen uitpakken als je dat bij 0-0 doet en een Nys of Ippel er af haalt, die veel gaten dichtlopen.

Begrijp me niet verkeerd, ik zat vlak na rust ook te denken "gooi gewoon Nwakali en N'Koyi er in" maar ik zou daarvoor nooit een middenvelder hebben gewisseld. Eerder Pedro en schroyen of Mustafa (en Schroyen naar linksachter). Ik ben blij dat Ron dat niet deed, want bij beide doelpunten was Schroyen betrokken.

Jij noemt het verbetering, maar ik ben daar niet zo zeker van. Twintig punten uit tien wedstrijden. Verdiend winnen van Dordrecht, waar we normaal gezien altijd een lastige wedstrijd tegen spelen. Ik vind het prima gaan, hoor. Hopen dat we tegen jong Utrecht snel op voorsprong komen, dan kun je snel na rust Nwakali brengen en kijken hoe hij zich houdt als hij langer speeltijd krijgt.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.413 seconden